Wij zijn mannen en letten op heel andere dingen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
Zeiksnorren, daar gaat het toch niet om
Ik vind vooral die neus een beetje lomp eigenlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze heeft ook redelijk brede ogen. Maar ja. Ze kan daar niets aan doen. Maar inderdaad wel wat ruimte tussen de oogballen.
Als je voor een foto makeup opdoet moet je altijd veel meer erop plempen. Kan wel enigszins vertekend beeld geven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Zeiksnorren, daar gaat het toch niet om
Ik heb ook een negerneus.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind vooral die neus een beetje lomp eigenlijk.
Zonder aids zou jij een vet varken zijn? (of is dit dan weer te krea)quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:55 schreef Evie het volgende:
Zonder pukkeltjes zou jij geen hoofd hebben?
No shit, Bertus.quote:
Mijn neus is ook allesbehalve gangbaar. Maar ik ken eigenlijk niemand die een mooie neus heeft.quote:
Dat maakt in dit geval geen ene kont uit, aangezien wij niet gaan zoenenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat draag ik dan zo goed als nooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:59 schreef Kluts het volgende:
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.Dat haar is geen ass-et.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.Begrijpelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
Ik ken er wel een paar hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn neus is ook allesbehalve gangbaar. Maar ik ken eigenlijk niemand die een mooie neus heeft.
Het scheelt dat mijn haar toch te kort is. Maar dat jurkje.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat maakt in dit geval geen ene kont uit, aangezien wij niet gaan zoenen
En die taille enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het scheelt dat mijn haar toch te kort is. Maar dat jurkje.
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dat haar vind ik niks.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik wil ook zo'n jurk. En dat haar.Dat jurkje is very nice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |