Of die grote dikker negerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
Is heloef trouwens dat ventje van 12 of niet?
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Zonder aids tel je neit mee anno 2011
Ik ben HIV positief, wat nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
En chlamydia dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Doe even de nieuwe OP!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
Eet je nou weer pizza?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Snuf. het volgende:
kut er zit pizza saus op mijn mekboek zo terug effe schoonmaken
Ik had een keer een glas water perongelijk over mijn Macbook gegooid, die dingen zijn volgens mij waterdicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Snuf. het volgende:
kut er zit pizza saus op mijn mekboek zo terug effe schoonmaken
Ja dit keer niet van de grondquote:
Deze koffie kun je niet meteen drinken, pas over 2 dagen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons moet je op een knopje drukken dan komt er koffie.
Bij ons moet je een halve minuut wachten als je koffie wil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze koffie kun je niet meteen drinken, pas over 2 dagen.
Ik brand alvast een voorraadje voor een paar dagen, zo heb ik elke week knetterverse koffie.
aids wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Beeldspraak het volgende:
Ik moet morgen en overmorgen weer op straat staan voor STOP AIDS NOW!Toch wel grappig hoe weinig mensen er uiteindelijk in geïnteresseerd zijn
En maak jij popje dan ook 's ochtends wakker met een bakje koffie op bed?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze koffie kun je niet meteen drinken, pas over 2 dagen.
Ik brand alvast een voorraadje voor een paar dagen, zo heb ik elke week knetterverse koffie.
Is dat positief.quote:
hihi actief op de radio ben je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben radio-actief. Ik schijn harder dan de zon.
Ik hou van echte, verse espresso/cappuccino. Niet van knopjesbagger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons moet je een halve minuut wachten als je koffie wil.
Een sexuele overdraagbare aandoening die je alleen kan krijgen van negers en homo's.quote:
Als ze om 7u op gaat niet, dan is ze niet te genieten ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En maak jij popje dan ook 's ochtends wakker met een bakje koffie op bed?
Hij moet ze wel eerst malen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou van echte, verse espresso/cappuccino. Niet van knopjesbagger.
zoals een in jouwnes ui?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een sexuele overdraagbare aandoening die je alleen kan krijgen van negers en homo's.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi actief op de radio ben je.
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ze om 7u op gaat niet, dan is ze niet te genieten ook.
Als ze laat begint of vrij is wel. Altijd.
RTquote:
theequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik krijg nooit thee op bed
Mijn schoonmaakploeg wordt gewoon boos als ik besluit om zelf de korsten op te etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog 1 stukje pizza over die mag mijn schoonmaakploeg hebben omdat ie zo lievv is
Je kent hem toch wel?quote:
Hihiquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik shine harder dan de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
JA WANT DE ZON SCHIJNT NIET WHEHEGEquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Je denkt dat je shined maar je staat in mijn licht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nou hij hapte het wel uit mijn handen. Wacht ik heb die piccas om mijn telenfoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn schoonmaakploeg wordt gewoon boos als ik besluit om zelf de korsten op te eten
Zo bekendquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |