Of die grote dikker negerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
Is heloef trouwens dat ventje van 12 of niet?
Inderdaad.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Zonder aids tel je neit mee anno 2011
Ik ben HIV positief, wat nu?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
En chlamydia dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Ezechielk het volgende:
Doe even de nieuwe OP!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Graseter het volgende:
Eet je nou weer pizza?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Snuf. het volgende:
kut er zit pizza saus op mijn mekboek zo terug effe schoonmaken
Ik had een keer een glas water perongelijk over mijn Macbook gegooid, die dingen zijn volgens mij waterdicht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef Snuf. het volgende:
kut er zit pizza saus op mijn mekboek zo terug effe schoonmaken
Ja dit keer niet van de grondquote:
Deze koffie kun je niet meteen drinken, pas over 2 dagen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons moet je op een knopje drukken dan komt er koffie.
Bij ons moet je een halve minuut wachten als je koffie wil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze koffie kun je niet meteen drinken, pas over 2 dagen.
Ik brand alvast een voorraadje voor een paar dagen, zo heb ik elke week knetterverse koffie.
aids wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Beeldspraak het volgende:
Ik moet morgen en overmorgen weer op straat staan voor STOP AIDS NOW!Toch wel grappig hoe weinig mensen er uiteindelijk in geïnteresseerd zijn
En maak jij popje dan ook 's ochtends wakker met een bakje koffie op bed?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze koffie kun je niet meteen drinken, pas over 2 dagen.
Ik brand alvast een voorraadje voor een paar dagen, zo heb ik elke week knetterverse koffie.
Is dat positief.quote:
hihi actief op de radio ben je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben radio-actief. Ik schijn harder dan de zon.
Ik hou van echte, verse espresso/cappuccino. Niet van knopjesbagger.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
Bij ons moet je een halve minuut wachten als je koffie wil.
Een sexuele overdraagbare aandoening die je alleen kan krijgen van negers en homo's.quote:
Als ze om 7u op gaat niet, dan is ze niet te genieten ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En maak jij popje dan ook 's ochtends wakker met een bakje koffie op bed?
Hij moet ze wel eerst malen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hou van echte, verse espresso/cappuccino. Niet van knopjesbagger.
zoals een in jouwnes ui?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een sexuele overdraagbare aandoening die je alleen kan krijgen van negers en homo's.
Dat zeg ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef Oceanview het volgende:
[..]
hihi actief op de radio ben je.
Goed zoquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als ze om 7u op gaat niet, dan is ze niet te genieten ook.
Als ze laat begint of vrij is wel. Altijd.
RTquote:
theequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Goed zo![]()
Ik krijg nooit thee op bed
Mijn schoonmaakploeg wordt gewoon boos als ik besluit om zelf de korsten op te etenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nog 1 stukje pizza over die mag mijn schoonmaakploeg hebben omdat ie zo lievv is
Je kent hem toch wel?quote:
Hihiquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik shine harder dan de zon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
JA WANT DE ZON SCHIJNT NIET WHEHEGEquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Je denkt dat je shined maar je staat in mijn licht.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha nou hij hapte het wel uit mijn handen. Wacht ik heb die piccas om mijn telenfoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn schoonmaakploeg wordt gewoon boos als ik besluit om zelf de korsten op te eten
Zo bekendquote:
Je shined door mijn shining.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Je denkt dat je shined maar je staat in mijn licht.
Ik voel me speciaalquote:
Shone Shine niggaaaquote:
ik dronk net mijn laatste slok bosvruchten thee op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan ik iemand anders nog blij maken met een bakkie thee?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bart kijk dees
http://www.hyves.nl/fotos/bestbekeken/fotos/926029740/0/7dl2/
Lees die comments haha wat triestquote:
Fucking lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bart kijk dees
Die shining wordt veroorzaakt door mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Patje1987 het volgende:
Haha Bart kijk dees
Dit dus, quote failde.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Pizzalucht het volgende:
Koelkast:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moooiboy~quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die shining wordt veroorzaakt door mij.
Keizer komt altijd hard, jeweet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
Heloef wil je dit voorlezen?
zet je dolce op je kop als ik lach met je pop, zonnebrandcreme want ik schijn als de zon,en ik schijn als ik kom schijn in me mondje,blijf boven alles nee ik schrijf niet van stront, en je haat me, vind ik loop te hoog dus blijf je praten, ik ben klaar met die praatjes begin het en ik klaar je, maatje praat niet over fictie maar feiten, stiekem wil je ook op ROS lijken, als ROS blijven met ROS z'n meiden, pak de fles lijpe laat je zorgen drijven, ik loop schuin op de straat ik heb het hoog in me bol, hoofd hoog in de lucht jij draait je hoofd altijd om, en ze blozen als ik kom want me hoofd is de bom, de bom dikidomdomdikidom, jij bent ook als mij alleen in je dromen, en fock wat je denkt pappi ik heb kapsones
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
leuke filmsquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Jonge mijn zoon kijkt chuckie, nightmare on elmstreet, scream. Doet hem niks.
Blijkbaar was school tv kapot en dat was niet goed.
Hij sliep ook nog half hoor
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Snuf. het volgende:
When I get older my dick will be longer
Echt niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Ezechielk het volgende:
Slechte herinneringen aan dit nummer.
Dat hoop je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Snuf. het volgende:
Mwah eigenlijk niet heel erg. Ik vind het nu al lastig om die 90 cm worst mee te slepenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mwah eigenlijk niet heel erg. Ik vind het nu al lastig om die 90 cm worst mee te slepenHet gemiddelde wordt steeds meer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
[..]
Mwah eigenlijk niet heel erg. Ik vind het nu al lastig om die 90 cm worst mee te slepenIn een tas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
[..]
Mwah eigenlijk niet heel erg. Ik vind het nu al lastig om die 90 cm worst mee te slepentoch 10cm afgesneden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Ik bind hem altijd om mijn middel. Een hippere riem is niet te vinden.quote:
[..]
Mwah eigenlijk niet heel erg. Ik vind het nu al lastig om die 90 cm worst mee te slepenMoet je die leverworst ook gewoon in een plastic tasje doen in plaats van in je broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bind hem altijd om mijn middel. Een hippere riem is niet te vinden.
Yeah rightquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik bind hem altijd om mijn middel. Een hippere riem is niet te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah right
Spoiler faalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yeah right
Je faalt met je plaatje Hups, je faalt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Story of my lifequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Je faalt met je plaatje Hups, je faalt.
USA?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Graseter het volgende:
Hoe meer inwoners je land heeft hoe beter je bent in voetbal, dit zijn harde feiten.
Klopt, andere cultuur.quote:
Meten is wetenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat weet hij niet, net zoals dat er in Spanje 40 miljoen mensen wonen.
IK WEET ZEKER DAT IK NIETS VAN JE AAN HEB WANT JIJ BENT SLECHTS JIJ EN IK BEN AANquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Patje1987 het volgende:
Te dope voor de dealers, te koud voor de vriezers & te ziek voor de ziektes
WAT??quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef sharr het volgende:
Iemand die zich geroepen voelt om in mijn plaats te gaan bejaardenbadmintonnen?
neequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef sharr het volgende:
Ik maak geld sinds ik geloof in een tandenfee. Ik sloeg jongens op de bek en nam hun tanden meequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
IK WEET ZEKER DAT IK NIETS VAN JE AAN HEB WANT JIJ BENT SLECHTS JIJ EN IK BEN AAN
Zoals ik het zeg, badmintonnen met bejaarden. Als medespelers dan, je hoeft ze niet in de lucht te slaan. Helaasquote:
Ik heb flappen, maar dat heb ik al gezegd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik maak geld sinds ik geloof in een tandenfee. Ik sloeg jongens op de bek en nam hun tanden mee
Klinkt tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Zoals ik het zeg, badmintonnen met bejaarden. Als medespelers dan, je hoeft ze niet in de lucht te slaan. Helaas
En daarom verdien jij dus dat je pizza op de grond valtquote:
Not reallyquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:51 schreef sharr het volgende:
Oh jawel.quote:
IF MASH GOES CRAZY THEN WILL WE STILL CALL HIM MASH?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:55 schreef mash_ het volgende:
Oh heloef!! Omdat je mijn uurtje overneemt. Moet je wel even Kryptonite voor me draaien.
Gehoord op 3FM. Hij is gewoon tweetalig.quote:
Vlaams dat heetquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Gehoord op 3FM. Hij is gewoon tweetalig.
HET IS JE BOY DJ ROCK JEEEUJJJJJJJJ DJ ROCK VANAVOND GA IK WEL WEER LUISTERN NAAR JOU ALS IK DAN AL THUIS BEN UIT WERKENquote:
Die eerstequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
Die autoaanvullingen op google
Why... does my mom turn me on
Why... is there a dead pakistani on my couch
Why.. is there a drunk chinese man doing pushups on my front lawn
Can I... get aids from swimming black people
Can I... get pregnant from my dog
Goede vragen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
Google wil de wereld overnemenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
Heeeeeeuj Snufferd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HET IS JE BOY DJ ROCK JEEEUJJJJJJJJ DJ ROCK VANAVOND GA IK WEL WEER LUISTERN NAAR JOU ALS IK DAN AL THUIS BEN UIT WERKEN
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
Zonde.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik sta Zaterdag van 21:00 tot 22:00 maar ik kan nu waarschijnlijk niet
Ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef mash_ het volgende:
Hey die serie ken ikWas toch wel eens op Comedy central?
Ja altijd manquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Heeeeeeuj Snufferd!
Alles goed dan?
Sick!
Ja heb al weer een tijdje niet gedraaidquote:
Toedeledoekelsquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
Na dit nummer ben ik wel weg. Dusalvast
Tschuss.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:01 schreef mash_ het volgende:
Na dit nummer ben ik wel weg. Dusalvast
Voor hoelang?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Beach het volgende:
Ik ga vanavond mijn laatste sigaret voor een lange tijd nemen.
8 uur slaap op de planning?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Beach het volgende:
Die is baas.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Huppelmuts het volgende:
Die aflevering dat die Gaz zoveel dikker is geworden en dan in training gaat om af te vallen![]()
Gaat ie niet sporten, nee wanken. Weg de kilo's![]()
Geniaal!!
jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga alvast wat dingen regelen voor me show van vanavond.
Is koelkast heel toevallig aanwezig?
Doe ik ook altijd, maar ik heb echt het doorzettingsvermogen van een hamsterquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef Beach het volgende:
Kijk even bij de vriezerquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef Rockiejj het volgende:
Ik ga alvast wat dingen regelen voor me show van vanavond.
Is koelkast heel toevallig aanwezig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Asvaltquote:
BartJanquote:
Dat weet niemand. Zelfs popje weet dat nietquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Zelfs popje weet dat niet
Dat zei die vorige zelf op de radio hoorquote:
Ik weet het wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet niemand. Zelfs popje weet dat niet
Jij bent zeker geen blondje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Fridge, Frits.
Het leek me gewoon logisch
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Fridge, Frits.
Slim..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
Fridge, Frits.
Ik vond dit anders wel geniaal gevonden van jequote:
Dankjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond dit anders wel geniaal gevonden van je
Gast..quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HET IS DIE BOY JAAPEMANS ZOMAAR GEWOON PATS BOEM OP MIJN BEELDSCHERMPJE WAAIOOOOO
Mij begroet je nooit zo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:09 schreef Snuf. het volgende:
[..]
HET IS DIE BOY JAAPEMANS ZOMAAR GEWOON PATS BOEM OP MIJN BEELDSCHERMPJE WAAIOOOOO
Sharr heeft een hartje daar.quote:
En hoe weet jij dat nou weer ?quote:
Ingang bij sharr zit rechts?quote:
Beter dan een mat met Welkom er op.quote:
Pics.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat nou weer ?
IK HEB NOG STEEDS SPIJT KON VANNACHT AMPER SLAPENquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
JA GISTERENAVOND werd ik gebeld door dezen KOELKAST EN DARKLIE en toen mocht ik lijf in de uitzending een epischen grap maken speciaal voor japemans en toen luisterde hij niet
Koelkast wil dat ik een vast item wordtquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Snuf. het volgende:
JA GISTERENAVOND werd ik gebeld door dezen KOELKAST EN DARKLIE en toen mocht ik lijf in de uitzending een epischen grap maken speciaal voor japemans en toen luisterde hij niet
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef sharr het volgende:
Wat eng dat jullie allemaal de waarheid weten.
Je hebt an sich niets gemistquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
IK HEB NOG STEEDS SPIJT KON VANNACHT AMPER SLAPEN
Delen we tegenwoordig niet meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter dan een mat met Welkom er op.
[..]
Pics.
Lueken item wort dad hor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Koelkast wil dat ik een vast item wordt![]()
Ik vind eng.
quote:
Drank maakt meer kapot dan je lief isquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Stiekem wil ik het niet terugluisteren maar ben wel heel nieuwsgierig, weet de helft niet meer
Ik vond het ook leuk, en je had helemaal geen Rotterdams accent zoals gezegdquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Stiekem wil ik het niet terugluisteren maar ben wel heel nieuwsgierig, weet de helft niet meer
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Ik moest vieren dat ik huisje heb ja. En zo vaak haalt mn ex geen Hertog Jan hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is
Heb ik ook alleen als ik bij mn familie ben geweestquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vond het ook leuk, en je had helemaal geen Rotterdams accent zoals gezegd
Amenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Behalve onze liefde tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Liefde maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Badmintonquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Ik ga te laat komen bij badminton.
Maarja, dat merken die bejaarden toch niet
Juist wel tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Bejaardenbadmintonquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
Ga je naar de camping?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:14 schreef sharr het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef Snuf. het volgende:
ZOEK ANDERS DIE JELLEV - JE WEET HOE WE SHINEN PLIES
Doei Sharquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef sharr het volgende:
Ik ga een badmintonnetje slaan.
Eerst omkleden en dergelijke, veel plezier met de radio en Heloef schatjes
quote:
quote:
Muhahaha, een van mijn stamkroegen staat op de zwarte lijst van Clean Air Nederland.quote:Purmerend, Satisfaction Rockcafé, Koemarkt 19, 1441 DA.
21-1-2011: Ook rockcafé satisfaction, Koemarkt Purmerend wordt druk gerookt, ook door de eigenaar. asbakken op de tafel enz.
Wel echt triestig om te zien, hoe mensen lopen te naaien af en toe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Muhahaha, een van mijn stamkroegen staat op de zwarte lijst van Clean Air Nederland.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:18 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Muhahaha, een van mijn stamkroegen staat op de zwarte lijst van Clean Air Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |