Dat verandert vanzelf...lotte heeft vanaf 9 maanden tot haar 2e verjaardag in dezelfde maat gezeten...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef Aventura het volgende:
Ik koop er nooit zo veel vooruit, ivm maat.
Duurder dan... En boeiend, ik ga niet zeuren om een paar euro.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
maar weet je dat dat helemaal geen aanbieding is.. Als je het uitrekent zijn ze nog steeds duurder als de aanbieding van de Kruidvat...
Super tip! ga ze morgen bij de Etos halen! inderdaad 2 halen 1 betalenquote:Op maandag 19 december 2011 20:22 schreef Juud79 het volgende:
Ik heb vanaf de geboorte een combi van Pampers en Huggies gebruikt. Nu zijn alle Pampers op en gebruik ik sinds twee weken alleen nog maar Huggies. Zitten perfect, zijn dun en zacht en ze lekken nooit door. Er zit ook geen vies luchtje aan zoals bij de pampers.
En ik koop ze in de aanbieding, 2 voor de prijs van 1. Dus dat is 8 euro voor 60 luiers.
Kruidvat en Etos ook geprobeerd, vind ik veel te dik en stug.
Schlecker is (hier in Berlijn iig..) de duurste. Ik haal Pampers altijd bij de Kaufland. Normale prijs 8.65 voor een pak. De aanbieding is meestal 15,99/16,99 voor een doos. Met de kortingsbonnen die je hier het eerste levensjaar krijgt, krijg ik ook nog 4¤ korting. Ik schrik altijd weer als ik in Nederland een pak luiers moet kopen...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 11:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Voor de mensen die zelf dichtbij de Duitse grens wonen of er toevallig familie hebben wonen. Het loont zeker om daar je pampers te kopen. Ik heb gisteren 72 babydry pampers gekocht in maat 3 voor ¤ 14,00. Schlecker heeft daar hele gunstige prijzen!
Ik zou niet over stappen op maat 4+ de plus staat namelijk gewoon voor extra absorptie.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:24 schreef Sannne het volgende:
Ik maak nu overdag de pampers simply dry op, en daarna alleen nog maar baby dry. Kom er steeds weer bij terug, die zijn toch echt het fijnst!
Maat 4 is nu halverwege, daarna nog 1 pak maat 4 (baby dry) en dan stappen we over op maat 4+.
hier ook vaak kruidvat; en Evie heeft ook een minikontje en zit bij haar ook prima.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:30 schreef mefke79 het volgende:
nts, mijn slanke jongens zitten altijd in Kruidvat en dat werkt prima. Ik weet niet welke maat je nu hebt? De grap is namelijk dat de sluitlipjes hier bijna over elkaar gesloten moeten worden, maar een maat kleiner absorbeert niet genoeg. Dus misschien is een maatje groter ook gewoon een oplossing.
+1quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond in de kleine maatjes de kruidvat o.a. erg stug. Toen hebben we het bij pampers gehouden.
Pas vanaf maat 3 vind ik andere merken ook prima aanvoelen om het bevallige kontje van Puck te sieren
Ik heb laatst voor Noah een pak simply dry gehaald, maar daarin waren zn billetjes echt vies nat/klam na een uurtje of 3. De nacht redde hij er sowieso niet op. Let wel, hij is 4 maanden, misschien dat het nij jouw grotere dametjes anders is...quote:Op zondag 22 januari 2012 12:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand al ervaring met die pampers simply dry (oranje verpakking) vs baby dry?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |