Ik zou niet over stappen op maat 4+ de plus staat namelijk gewoon voor extra absorptie.quote:Op zondag 22 januari 2012 09:24 schreef Sannne het volgende:
Ik maak nu overdag de pampers simply dry op, en daarna alleen nog maar baby dry. Kom er steeds weer bij terug, die zijn toch echt het fijnst!
Maat 4 is nu halverwege, daarna nog 1 pak maat 4 (baby dry) en dan stappen we over op maat 4+.
hier ook vaak kruidvat; en Evie heeft ook een minikontje en zit bij haar ook prima.quote:Op zondag 22 januari 2012 11:30 schreef mefke79 het volgende:
nts, mijn slanke jongens zitten altijd in Kruidvat en dat werkt prima. Ik weet niet welke maat je nu hebt? De grap is namelijk dat de sluitlipjes hier bijna over elkaar gesloten moeten worden, maar een maat kleiner absorbeert niet genoeg. Dus misschien is een maatje groter ook gewoon een oplossing.
+1quote:Op zondag 22 januari 2012 12:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik vond in de kleine maatjes de kruidvat o.a. erg stug. Toen hebben we het bij pampers gehouden.
Pas vanaf maat 3 vind ik andere merken ook prima aanvoelen om het bevallige kontje van Puck te sieren
Ik heb laatst voor Noah een pak simply dry gehaald, maar daarin waren zn billetjes echt vies nat/klam na een uurtje of 3. De nacht redde hij er sowieso niet op. Let wel, hij is 4 maanden, misschien dat het nij jouw grotere dametjes anders is...quote:Op zondag 22 januari 2012 12:42 schreef Nijna het volgende:
Iemand al ervaring met die pampers simply dry (oranje verpakking) vs baby dry?
Kyllian heeft nooit 4+ gehad, die is van 4 nog even overgegaan op 5 en daarbij geëindigd, maar Dyon begon meer door te lekker bij 4 en toen de 4+ geprobeerd aangezien 5 nog veel te groot zou zijn. Nu snap ik ook waarom de 4+ wel prima zat/zit, hij is dus gewoon niet groter maar kan wel meer houden.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:35 schreef Pvoesss het volgende:
Het is zo jammer dat het wel in veel foldertjes staat maar niet duidelijk op het pak.
Wij zijn vanwege meneer zijn grote plas productie dus al snel overgegaan op 4+
Heb nooit gehoord dat hij daar vaak doorlekt, dus zal wel goed gaan. Ik vind het zelf alleen stugge dingen. Hij heeft op het kdv meestal maat 4 aan, maar thuis drinkt hij volgens mij meerquote:Op zondag 22 januari 2012 16:41 schreef Reilain het volgende:
ohh ook nooit geweten van 4 en 4+
Oona heeft ook 4+
meimel hoe gaat t met de etos van t kdv bij Dyon?
+ 1; ik wist dat ook niet; maar om dezelfde reden gingen wij over naar 4+.. raar dat ik dat nooit gemerkt heb hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 15:47 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Kyllian heeft nooit 4+ gehad, die is van 4 nog even overgegaan op 5 en daarbij geëindigd, maar Dyon begon meer door te lekker bij 4 en toen de 4+ geprobeerd aangezien 5 nog veel te groot zou zijn. Nu snap ik ook waarom de 4+ wel prima zat/zit, hij is dus gewoon niet groter maar kan wel meer houden.
Er staat toch gewoon een andere gewichtsklasse op de luiers? Dan zijn ze toch ook iets groter..quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
+ 1; ik wist dat ook niet; maar om dezelfde reden gingen wij over naar 4+.. raar dat ik dat nooit gemerkt heb haha
Wij hebben helaas geen Lidl in de buurt... Heb toen ze baby was allerlei soorten gebruikt, Jumbo, DA, Kruidvat... Maar kwam toch elke keer terug bij Pampers.quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:35 schreef TripleS het volgende:
Ik zweer bij Lidl. Geen doorlekken,geen stank en ze zijn goedkoop
14.99 voor 2 midpakken bij de DA deze week (hoorde ik vanochtend op de radio).quote:Op woensdag 1 februari 2012 10:51 schreef Vlindur het volgende:
Ja, dat heb ik dus ook. We proberen ook wel soms anderen, maar ze vallen altijd zo tegen. De stug, te breed of je trekt ze steeds kapot..
Maar nu Jelte al in maat 3 zit ga ik toch maar weer eens om mij heen kijken. Tis zo rete duur die pampers![]()
(Al hadden we de laatste bubs met 3 halen 2 betalenToch 30 euro korting op 6 pakken luiers!
)
nu eerlijk gezegd, ik had maat 4 al in de aanbieding gekocht en maat 3 was net op, dus ik dacht vanwege de kilo's "mag" ik toch al overstappen, maar er zit denk ik verschil in het binnenwerk, misschien omdat de babies meer kruipen en lopen op die leeftijd, als je de flappen van de voorkant goed naar achteren vouwt gaat het ook wel, maar het is even wennen en mijn zoontje is meestal zo weg als het gaat om luiers wisselen, er is geen houden aan, ook een speeltje in zijn handen helpt vaak niet, hij draait zich om en kruipt weg en dan is het lastig de luier mooi dicht te krijgenquote:Op dinsdag 10 april 2012 12:43 schreef mefke79 het volgende:
zana, wat is er mis met maat 3 dan? Want op die kilo's ga ik al lang niet meer af, ik kijk gewoon wat past.
Op de commode is het helaas net zo erg en in mijn ogen nog gevaarlijker ook, daarom nu vaak op de bank of in ons bed.quote:Op dinsdag 10 april 2012 13:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Dan toch op de commode verschonen. Geen kan op weg kruipen. Wij hebben daardoor nooit lek luiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |