Ik heb na dat gratis proefpakketje van c1000 luiers geklaagd destijds, dat ze heel snel vol van urine leken te zijn, en dat ik bij allebei de luiers al bijna helemaal het plakstripje kapot scheurde.quote:Op maandag 19 december 2011 10:11 schreef pessie het volgende:
*Schop*
Ik heb afgelopen vrijdag voor het eerst C1000 luiers gekocht. Gisteren hebben we ze uitgeprobeerd. Na de eerste had Nathan opeens wat uitslag en kon ik hem omkleden omdat hij was doorgelekt, na de 2de was de uitslag alleen maar erger geworden. We hebben er maar weer een pamper omgedaan. Heeft iemand anders deze ervaring ook?
Ik heb de c1000 klantenservice gebeld en stuur nu een paar luiers terug zodat zij er naar kunnen kijken. Ook krijg ik een tegoedbon.
Ik heb altijd babydry. Active fit is voor bewegelijke kindjes, ze zouden beter aansluiten. Noah draagt ze nu omdat ze in de luiertaart zaten, maar er hangt echt een chemisch luchtje om hem heen als ik 'm 's morgens uit bed haal..quote:Op maandag 19 december 2011 11:15 schreef bitterend het volgende:
We gaan nu over naar pampers maat 2
ik heb 2 verschillende gekocht, geen idee wat het verschil is
in de ene zitten 48 luiers en in de andere verpakking 56...active fit vs baby dry
Ok, even een fail van mijn kant:quote:Op maandag 19 december 2011 10:47 schreef Orea het volgende:
Welke ze hier bij de opvang hebben geen idee eigk, er staan groene blaadjes op ofzo? Een of ander ecologisch gebeuren? Ik vind ze niet zo, want ze lekker vrij snel door heb ik het idee.. ze blijven altijd nattig voelen(wat op zich fijn is bij kindjes die bezig zijn met zindelijk worden
maar dat is hier nog lang niet aan de orde
)
Ja, dat!quote:Op maandag 19 december 2011 14:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik had een doos pampers gekocht (toen ik nog zwanger was) waar budget op staat en dat blijkt active fit te zijn. Nu heb ik de hele dag het idee dat ean gepoept heeft want ze stinken ontzettend. Helaas zitten er 144 luiers in dus moeten we nog even. Ze zijn wel dunner/soepeler dan de baby dry en new baby.
En volgens mij heb ik in maat 4 ook active fit staan. Wij zitten dus nog wel even in de chemische luchtjes.
maar weet je dat dat helemaal geen aanbieding is.. Als je het uitrekent zijn ze nog steeds duurder als de aanbieding van de Kruidvat...quote:Op woensdag 21 december 2011 12:42 schreef Nielsch het volgende:
Pampers en die kopen we altijd in de aanbieding bij de makro. Betaal je 75 euro maar kun je ook weer maanden vooruit (480 luiers ofzo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |