quote:
Op zondag 1 mei 2011 17:01 schreef Zana het volgende:nu, ik hoop maar dat als reactie op de luiertest veel aanbiedingen komen, misschien ook van de merken die het minder goed deden en die zo de klanten willen overtuigen toch voor hun merk te kiezen
ik weet eigenlijk niet wat ik van de test moet vinden, op televisie kwam het niet zo heel duidelijk over wat ze nu eigentlijk hebben mee laten wegen...op zich hoeft er geen kilogrammen vocht te worden opgenomen als het vocht wat er is maar snel wordt opgenomen en verdeeld en niet meer weg kan, ook de plakstrips hoeven wat mij betreft niet supersterk te zijn, als ze maar gewoon sterk zijn en de boel bij elkaar houden...
ook heb ik niet gezien dat er een verschil gemaakt wordt tussen jongens en meisjes, maar ik kreeg wel de indruk dat de pasvorm soms wel ervan afhankelijk is....vroeger had je nog wel eens aparte luiers, maar die zijn van de markt verdwenen, of?
Zo rond 1990 hadden ze op luiergebied het ei van Columbus uitgevonden, en waren er ineens verschillende jongens- en meisjesluiers... omdat jongens anders plassen dan meisjes, en omdat je met iedere innovatie de prijs weer kunt verhogen.
Een paar jaar geleden hebben ze het ei van Columbus opnieuw uitgevonden; unisexluiers... wederom een "geweldige" innovatie die een prijsverhoging rechtvaardigde.
Met andere woorden: iedere 15 a 20 jaar vinden ze het wiel opnieuw uit, en gebruiken ze die uitvinding als excuus de prijzen te verhogen (of in het geval van luiers; het aantal luiers in een pak te verlagen).
Oh, en Pampers hier, heb in 1991/1992 het hele luiercircus al een keer doorlopen en kwam toch na iedere ander-merk-poging weer bij Pampers uit, dus die moeite bespaar ik me dit keer.
Wullie bin KOEL ©
SonealWhy be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible
?