Dan moet het wel een erg harde drol zijn. Lente heeft al een paar keer in het zwembad in d'r zwemluier gepoept en alle keren liep het er langs d'r benen uit. Een keer boven op de glijbaan. Lekkah...quote:Op maandag 9 mei 2011 13:17 schreef Ticootje het volgende:
ik zoek gewoon een wasbare zwemluier. Die broekjes houden geen plas tegen en goede spuitpoep zal er ook goed uitspoelen. Alleen een keutel zal zo'n ding wel tegenhouden, dus een goede zwembroek houdt dat ook wel.
Jammie!quote:Op maandag 9 mei 2011 13:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Dan moet het wel een erg harde drol zijn. Lente heeft al een paar keer in het zwembad in d'r zwemluier gepoept en alle keren liep het er langs d'r benen uit. Een keer boven op de glijbaan. Lekkah...
Mijn moeder had niet in de gaten dat je ze open kon scheuren: 'Wat een smerig gedoe, zo'n broekje als ze gepoept hebben, zijn hele beentjes zaten onder.'quote:Op maandag 9 mei 2011 13:18 schreef Ssserpente het volgende:
Ik vind het ook niet echt wat toevoegen. Het verschil is dat je ze staand aan kan trekken, maar als ze gepoept heeft moet ie toch liggend uit.
Ik wist dat van de zwemluiers ook niet.quote:Op maandag 9 mei 2011 13:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mijn moeder had niet in de gaten dat je ze open kon scheuren: 'Wat een smerig gedoe, zo'n broekje als ze gepoept hebben, zijn hele beentjes zaten onder.'![]()
![]()
ik vraag mij alleen af, wanneer je overstapt, want die kilo's overlappen zoquote:Op maandag 9 mei 2011 11:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar is echt helemaal niets over te zeggen.
Als je een kindje van 3000gr hebt doen ze er een stuk langer mee dan als je een kindje van 4500gr hebt. En de een groeit in de lengte, de ander is weer veel forser etc. etc.
Dit soort aanbiedingen heeft het Kruidvat (en elk ander luiermerk trouwens) minstens 4 keer per jaar, dus laat je alsjeblieft niet gek maken...
Het hangt heel erg van je kind af. Als je kind heel lang is maar niet zo dik kun je langer met maat 1 dan wanneer je een bolleke hebt. Wij hadden pas na een maand of 2 maat 2 nodig, toen was Nathan 5 kilo. En dat terwijl ik voor het begin 1 pak maat 1 en 2 pakken maat 2 had gekocht.quote:Op maandag 9 mei 2011 14:17 schreef Zana het volgende:
[..]
ik vraag mij alleen af, wanneer je overstapt, want die kilo's overlappen zo
newborn met plasindicatie van 2-5
maat 1 van 3-6
maat 2 van 4-9
met een kind van 3,5 kilo zou je vrij snel maat 2 kunnen gebruiken en helemaal niet zo veel newborn of maat 1 nodig hebben, maar is dat ook zo?
Vind jij Huggies fijnquote:Op donderdag 7 juli 2011 11:56 schreef Zana het volgende:
Oh ja, wie weet misschien welke noname luierdoekjes dezelfde structuur hebben als die Huggies, het hoeft niet met die beertjes erop, maar gewoon net zo vochtig en glad. Ik had ook Zwitsal en bumblies, maar die Huggies vind ik tot nu toe toch het best, maar misschien is er nog een goedkoper alternatief.
Dat heb ik dus met huggiesdoekjesquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:10 schreef Vanyel het volgende:
Ik vind huggies doekjes top, alles is fijn aan die dingen behalve de verkrijgbaarheid (niet bij albert en onze kruidvat).
Hema vind ik echt ruk (helaas). Wil je een doekje pakken, heb je keer op keer het halve pak in je hand.
Ik merk echt totaal geen verschil als ik aan een Pamper voel of een Kruidvat luier!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:15 schreef Aventura het volgende:
Kruidvat is waardeloos ja! De Pampers waren op, dus pakte ik wat luiers uit zo'n proefpakje. Dat heb ik geweten. Tot 3x toe zat zijn plas op zijn buik en/of rug. Je zag de natte plek gewoon verschijnen! De eerste keer dacht ik nog dat baby's piemeltje niet recht lag, maar nee hoor. Gewoon een rare lekluier. Vind ze ook stug.
Ah luiers vind ik juist best fijn.. Vallen goed om het kontje van Leyla.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik merk echt totaal geen verschil als ik aan een Pamper voel of een Kruidvat luier!
Die van AH en Etos zijn echt enorm dik en stug als je die vergelijkt met bovengenoemde.
Die van de DA hebben een plastic laag en Huggies vallen lang en smal als je die naast een Pamper/Kruidvat luier legt.
Hier groot Kruidvat luier fan, ga ik bij een volgende echt veel eerder op over
Ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb alleen in de kraamweek 's nachts verschoond volgens mij
Mijn spekkont past echt nog prima in maatje 4quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Ik zweer juist bij pampers doekjes. Zwitsal vond k niet lekker ruiken en zo droog
Luiers zijn apart...over t algemeen heb k pampers. Hij heeft een tijd gehad dat ie doorlekte s nachts bij 4. Toen naar 4+ pampers voor de nacht gegaan. Toen ging ie daarmee doorlopen. Toen naar kruidvat 4 gegaan. Dat ging even goed. Toen naar kv 4+, ging ook even goed. Toen naar pampers 4 en toen lekte hij niet meer door ermee...
Beetje vreemd. Nu zit ie op pampers maar 4+ gaat goed TOT nu toe. Moet m wel heel strak om doen. Hij beweegt veel in zn.slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |