abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 15:27:48 #176
5428 crew  miss_sly
pi_100273076
Wij hebben altijd Pampers gebruikt, en nooit een lekkage of anderszins problemen.
Op het kdv gebruiken ze Kruidvat luiers en dat geeft geen problemen, tot ze te lang met een natte of poepluier heeft gelopen. Bij de kv luiers heeft ze heel snel rode pijnlijke billen, zo erg dat ze heel har dmoet huilen als ik haar moet schoonmaken. Dus wij houden het nog even bij Pampers :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100273145
Ik ben nu alle gekregen kruidvat luiers aan het opmaken. Dochter plast of poept er niet langs maar ik vind ze echt niet fijn/mooi zitten bij haar.. Heb al 2 pakken pampers gebruikt en wilde de nieuwe openen maar ga toch eerst de KV luiers opmaken..
Grappig dat de meesten dit zo ervaren, op mijn werk heb ik altijd gedacht dat kruidvatluiers prima waren, tot ik zelf mama werd ;)
pi_100274032
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:15 schreef Aventura het volgende:
Kruidvat is waardeloos ja! De Pampers waren op, dus pakte ik wat luiers uit zo'n proefpakje. Dat heb ik geweten. Tot 3x toe zat zijn plas op zijn buik en/of rug. Je zag de natte plek gewoon verschijnen! De eerste keer dacht ik nog dat baby's piemeltje niet recht lag, maar nee hoor. Gewoon een rare lekluier. Vind ze ook stug.
Ik merk echt totaal geen verschil als ik aan een Pamper voel of een Kruidvat luier!
Die van AH en Etos zijn echt enorm dik en stug als je die vergelijkt met bovengenoemde.
Die van de DA hebben een plastic laag en Huggies vallen lang en smal als je die naast een Pamper/Kruidvat luier legt.
Hier groot Kruidvat luier fan, ga ik bij een volgende echt veel eerder op over
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100274425
Ik vond kruidvat newborn ook waardeloos en heel stug en anders dan pampers.
Maar Puck krijgt nu op het kdv kruidvat luiers aan en ik merk dat in de grotere maat het verschil minder aanwezig is. Ik vind ze wel dikker. Het is een veel grotere luierkont met een kruidvat luier aan.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_100274477
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ik merk echt totaal geen verschil als ik aan een Pamper voel of een Kruidvat luier!
Die van AH en Etos zijn echt enorm dik en stug als je die vergelijkt met bovengenoemde.
Die van de DA hebben een plastic laag en Huggies vallen lang en smal als je die naast een Pamper/Kruidvat luier legt.
Hier groot Kruidvat luier fan, ga ik bij een volgende echt veel eerder op over
Ah luiers vind ik juist best fijn.. Vallen goed om het kontje van Leyla.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 16:34:28 #181
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100276135
wij hebben ook een hele poos pampers gebruikt bij Evie; en nu al maaaaande KV, en die bevallen ons juist prima, net als Poppejans dus.
Heb nu voor beeb 2.0 ook een aantal gratis newbornpakken en die ga ik ook gewoon proberen.
Doekjes overigens nog wel steeds Zwitsal sensitive, heb een hekel aan die geparfumeerde doekjes.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100276426
Maat 5 van Kruidvat valt een stuk groter dan maat 5 van Pampers en dat heb ik geweten. :')
Blijven hier gewoon trouw aan Pampers, geen lekkages!
pi_100276722
Wij hadden een kortingsbon voor pamper doekjes dus we hadden wel 6 van die pakken in huis maar wat een ondingen. Puck zijn derrière was er gewoon helemaal nat van en zelfs de sudo pakte niet eens lekker zo nat.
Ze zijn eindelijk op _O_ dus nu weer gewoon terug naar Zwitsal doekjes.
The way you rock'n'roll
pi_100276963
:D
Ik zweer juist bij pampers doekjes. Zwitsal vond k niet lekker ruiken en zo droog :D

Luiers zijn apart...over t algemeen heb k pampers. Hij heeft een tijd gehad dat ie doorlekte s nachts bij 4. Toen naar 4+ pampers voor de nacht gegaan. Toen ging ie daarmee doorlopen. Toen naar kruidvat 4 gegaan. Dat ging even goed. Toen naar kv 4+, ging ook even goed. Toen naar pampers 4 en toen lekte hij niet meer door ermee...
Beetje vreemd. Nu zit ie op pampers maar 4+ gaat goed TOT nu toe. Moet m wel heel strak om doen. Hij beweegt veel in zn.slaap
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:02:41 #185
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_100277339
Evie zit nu ook nog in 4+, heeft maar een klein kontje denk ik :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 17:10:41 #186
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_100277617
Pampers en KV luiers vallen goed. Het liefst gebruiken we hier KV luiers, want ik kan dan 's nachts makkelijk voelen (door de pyjama heen) of ze geplast heeft (wordt de luier harder van).

De pampers blijven zacht dus dan zit ik nog wel eens voor niets 's nachts te verschonen (ze plast 's nachts nauwelijks) + dan wordt Larissa erg boos :P Misschien een rare reden voor mijn voorkeur van KV luiers, maar Larissa wil je 's nachts niet boos meemaken :P

Ik heb van de week DA luiers gekocht. Ze lekt er vaak in, en ligt het nou aan mij, of zijn die luiers superdik? Ik kreeg zowat haar rompertje niet dicht :')
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_100278875
Maar als ze nauwelijks plast kan je dat verschonen toch ook gewoon laten Tankgirl?
The way you rock'n'roll
pi_100281014
Ik heb alleen in de kraamweek 's nachts verschoond volgens mij :)
pi_100281747
O, niet plassen 's nachts, dat is fijn! Tienus plast zich suf, juist ook in de nacht. Dus wij moeten verschonen, anders lekt het. En dan te bedenken dat we al in luiers maat 3 zitten, want 2 van kv was te klein en de pampers wilde ook niet. Laten we zeggen dat Tienus vooral naar voren plast, iets anatomisch :P en dat werkt niet met kleine luiers.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_100282266
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb alleen in de kraamweek 's nachts verschoond volgens mij :)
Ik ook

BJ, Wolf zit ook in de maat 4+
Al heeeeel lang trouwens, al bijna een jaar nu geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_100282897
Thomas zit nu net in 4+ (pampers), ik denk een weekje of 2. Voor 's nachts heeft hij wel 5, en die zijn 's ochtends loodzwaar.

OP het kdv heeft hij kruidvat, de maat varieert van 4 tot 5, hangt een beetje vanaf wie hem verschoont. Zelf hebben we kv geprobeerd toen hij net geboren was. Hij lekte werkelijk elke keer door, dus die zijn ook zo in de kliko verdwenen. Daarna alleen maar pampers.

Van doekjes hadden we eerst etos. Die hadden een hele tijd geleden een goede aanbieding en toen hebben we 8 dozen van 6 pakjes gekocht ( :o ), die zijn nu bijna op (na 1,5 jaar). Nu hebben we Hema en kruidvat, ook prima. Hoewel ik die van de hema wel sterk vind ruiken.
pi_100282984
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
:D
Ik zweer juist bij pampers doekjes. Zwitsal vond k niet lekker ruiken en zo droog :D

Luiers zijn apart...over t algemeen heb k pampers. Hij heeft een tijd gehad dat ie doorlekte s nachts bij 4. Toen naar 4+ pampers voor de nacht gegaan. Toen ging ie daarmee doorlopen. Toen naar kruidvat 4 gegaan. Dat ging even goed. Toen naar kv 4+, ging ook even goed. Toen naar pampers 4 en toen lekte hij niet meer door ermee...
Beetje vreemd. Nu zit ie op pampers maar 4+ gaat goed TOT nu toe. Moet m wel heel strak om doen. Hij beweegt veel in zn.slaap
Mijn spekkont past echt nog prima in maatje 4 :D (wel de kv's!)

Hier heel lang pampers gebruikt, vonden we toch het fijnst.. maar hoe groter ze werd hoe minder goed de pampers aansloten, dat vind ik bij de kv's weer veel fijner :) dus we gebruiken nu alleen nog maar kv's!

Qua doekjes zwitsal.. vind ik het fijnst tot nu toe!
pi_100283570
Oh floris past 4 ook prima :) heb 4+ omdat mn moeder die uit duitsland had meegenomen ipv 4.
TOT een paar dagen geleden had k 4, ging ook s nachts prima...
Maar eerder had k 4+ ivm t lekken s nachts. 2maten luiers vond k irritant.
Kruidvat lijken trouwens ook groter, de 4+ van kruidvat zijn echt te groot.
pi_100285971
Hoe groot is het verschil eigenlijk tussen 4, 4+ en 5 van Pampers? Emma zit nu nog nét in 4, maar het volgende pak moet een maat groter worden. Maar is 4+ nou echt een nuttige tussenstap of kan ik net zo goed 5 halen?
pi_100286377
In een pak maat 5 zitten iets minder luiers, heb 4+ wel een hele tijd gebruikt, vond het wel een fijne tussenstap want 5 sloot nog niet zo goed aan, nu wel dus nu ben ik over op 5.
  Moderator woensdag 3 augustus 2011 @ 20:46:36 #196
5428 crew  miss_sly
pi_100286527
Wij hebben nu die luierbroekjes van pampers, maat 4 of 4+ geloof ik. OP het kdv krijgt ze altijd 4+ van kruidvat.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_100286914
wat is nu eigenlijk het verschil tussen de verschillende soorten pampers
active fit/baby dry/new baby?

Wat mij wel opviel ik heb al een paar maanden geleden wat pakken pampers baby dry maat 2 gekocht daar zitten er 58 in. In de huidige pakken zitten er maar 56 maar ze zijn niet goedkoper geworden
pi_100287359
Die New Baby heeft een urinestrip voorop zodat je kan zien of de baby geplast heeft+ ze nemen beter de allereerste poep op

Active Fit zou dunner zijn zodat bewegende baby's zich beter kunnen bewegen. Maar ik zie dat persoonlijk als afzetterij, er zit veel minder in zo'n Active Fit pak en met de Baby Dry hebben ze nou echt geen giga prop tussen de benen
pi_100287462
Nou precies poppejans! Ik heb één keer active fit gekocht totdat ik zag dat er minder in een pak zaten. Baby dry voldoet prima ^O^
The way you rock'n'roll
  zondag 7 augustus 2011 @ 10:50:03 #200
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_100416125
Hier altijd pampers voor de nacht (maat 4) & als we op pad gaan...
En Bebino van Aldi overdag...
Deze vallen net iets mooier dan die van het kruitvat bij haar!

en pamper doekjes... die zijn echt veruit het fijnst!

Bij t kdv krijgt ze huggies of etos maat 4
Dan krijgt ze wel sneller rode billen...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')