Ik merk echt totaal geen verschil als ik aan een Pamper voel of een Kruidvat luier!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:15 schreef Aventura het volgende:
Kruidvat is waardeloos ja! De Pampers waren op, dus pakte ik wat luiers uit zo'n proefpakje. Dat heb ik geweten. Tot 3x toe zat zijn plas op zijn buik en/of rug. Je zag de natte plek gewoon verschijnen! De eerste keer dacht ik nog dat baby's piemeltje niet recht lag, maar nee hoor. Gewoon een rare lekluier. Vind ze ook stug.
Ah luiers vind ik juist best fijn.. Vallen goed om het kontje van Leyla.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:49 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ik merk echt totaal geen verschil als ik aan een Pamper voel of een Kruidvat luier!
Die van AH en Etos zijn echt enorm dik en stug als je die vergelijkt met bovengenoemde.
Die van de DA hebben een plastic laag en Huggies vallen lang en smal als je die naast een Pamper/Kruidvat luier legt.
Hier groot Kruidvat luier fan, ga ik bij een volgende echt veel eerder op over
Ik ookquote:Op woensdag 3 augustus 2011 18:38 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb alleen in de kraamweek 's nachts verschoond volgens mij
Mijn spekkont past echt nog prima in maatje 4quote:Op woensdag 3 augustus 2011 16:53 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Ik zweer juist bij pampers doekjes. Zwitsal vond k niet lekker ruiken en zo droog
Luiers zijn apart...over t algemeen heb k pampers. Hij heeft een tijd gehad dat ie doorlekte s nachts bij 4. Toen naar 4+ pampers voor de nacht gegaan. Toen ging ie daarmee doorlopen. Toen naar kruidvat 4 gegaan. Dat ging even goed. Toen naar kv 4+, ging ook even goed. Toen naar pampers 4 en toen lekte hij niet meer door ermee...
Beetje vreemd. Nu zit ie op pampers maar 4+ gaat goed TOT nu toe. Moet m wel heel strak om doen. Hij beweegt veel in zn.slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |