abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:36:32 #91
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_96185870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef MamaPurk het volgende:
Waar had je die aanbieding pessie, das wel een hele goeie!
Ik spaar/zoek/krijg van anderen kortingsbonnen en bij mijn etos mag ik die inleveren tegelijkertijd met acties. Laatst had de etos 3 pakken voor 22.50, met kortingsbon was dat dus 12.50. Ik heb nu nog 1 liggen maar volgens mij heb ik daarna weer 2 superbabykaarten vol dus das dan 2 megapakken voor 16 euro ofzo. En dan weer zoeken naar nieuwe bonnetjes.
pi_96185991
Ow bij ons mag dat niet, kortingsbon op aanbieding helaas. Das wel lekker pampers inslaan zeg. Die dingen vliegen er hier op het moment daarheen!
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:41:20 #93
259886 pessie
pi_96186086
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef MamaPurk het volgende:
Ow bij ons mag dat niet, kortingsbon op aanbieding helaas. Das wel lekker pampers inslaan zeg. Die dingen vliegen er hier op het moment daarheen!
Overal staat ook dat het niet mag, hangt van de drogist af. Ik was laatst bij een etos waas ze het niet deden, toen ben ik naar mn eigen gegaan. Bij kruidvat doen ze het ook wel.
pi_96187406
We gebruiken thuis pampers, op de opvang hebben ze kruidvatluiers en die vallen me ook wel mee. Ik vind ze wat stug vergeleken bij de pampers (baby dry) die ze normaal hebben.
Fake it till you make it...
pi_96199690
Kruidvat luiers wat stug? Ik merk echt totaal geen verschil tussen Pampers en Kruidvat luiers. Ja, de prijs :)
Huggies hebben hier ook nooit lekproblemen gegeven. Wel vind ik de pasvorm wat minder. Ze zijn heel lang en smal als je ze naast een pamper/kruidvat luier legt.
AH/Etos vind ik erg dikke luiers, maar ook nooit doorlek problemen mee gehad.

Bij Kassa was gister een luiertest
edit: spuit 11
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)t-luiertest/speel/1/
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 mei 2011 @ 11:20:02 #96
100412 mefke79
komt goed!
pi_96200328
wij hebben alleen in het allereerste begin Pampers gebruikt vanwege de indicatiestrip voor het plassen. Daarna overgegaan op Kruidvat omdat het kdv dat ook doet en echt nooit problemen meer gehad. Ik kan dus ook niet zeggen dat ze stugger zijn ofzo, ik heb geen vergelijkingsmateriaal. En ja, soms een lekkage in de nacht, maar dat is meestal als we zelf de luier niet al te goed hebben omgedaan (wat heel belangrijk is bij een smal jochie dat op zijn knietjes/buikje slaapt)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96200774
Ik heb met de lekker in het leven bonnen 3 pakken pampers gehaald (twijfel nog of ik er 3 bij moet halen en welke maat dan..) maar omdat ik boven de kruidvat woon denk ik straks op kruidvat over te gaan. Was dus wel blij met de kassa-uitslag.
Maar goed alles moet in augustus eerst getest worden ;)
pi_96201443
Nou, ik heb vorige week een paar pakken kruidvat luiers gehaald maar ze bevallen helemaal niet meer -O- Ze zaten eerder wel goed en het kdv gebruikt ze ook. Maar ze hebben ze nu weer vernieuwd en de pasvorm is gewoon niet meer goed bij Hannah. Ze lekt nu ook vaak door.

Toch maar weer over naar pampers activefit. Die vind ik voor haar het fijnst.
  zondag 1 mei 2011 @ 12:57:15 #99
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96203032
Wij hebben echt nog nooit problemen gehad zowel met kruivat. pampers, lidl en met huggies. De luiers van etos bevielen hier neit, maar dat komt gewoon omdat die wat breder zijn en onze kinderen niet :+

Overigens lieten ze bij de test van kassa zien dat de kruidvatluiers het minste vocht in aanraking laten komen met de huid, dus die zouden juist bij luieruitslag heel geschikt moeten zijn :)
  zondag 1 mei 2011 @ 13:59:05 #100
1762 YPPY
Yppiaans
pi_96204946
Wij hebben bijna altijd kruidvat gehad, ging prima. Maar wel een smal meisje, wie weet zijn ze daarvoor gemaakt. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_96212519
nu, ik hoop maar dat als reactie op de luiertest veel aanbiedingen komen, misschien ook van de merken die het minder goed deden en die zo de klanten willen overtuigen toch voor hun merk te kiezen

ik weet eigenlijk niet wat ik van de test moet vinden, op televisie kwam het niet zo heel duidelijk over wat ze nu eigentlijk hebben mee laten wegen...op zich hoeft er geen kilogrammen vocht te worden opgenomen als het vocht wat er is maar snel wordt opgenomen en verdeeld en niet meer weg kan, ook de plakstrips hoeven wat mij betreft niet supersterk te zijn, als ze maar gewoon sterk zijn en de boel bij elkaar houden...
ook heb ik niet gezien dat er een verschil gemaakt wordt tussen jongens en meisjes, maar ik kreeg wel de indruk dat de pasvorm soms wel ervan afhankelijk is....vroeger had je nog wel eens aparte luiers, maar die zijn van de markt verdwenen, of?
pi_96217701
Pampers hier omdat kruidvat in het begin rode billen opleverde. Op t kdv wel kruidvat en dat lijkt prima te gaan, dus stappen we misschien nog wel over.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 1 mei 2011 @ 21:47:24 #103
100412 mefke79
komt goed!
pi_96224349
@ zana, er zijn geen jongens en meisjesluiers meer, tenminste, ik heb ze nooit meer ergens gezien. En ja, je wilt soms wel dat ze heel veel vocht opnemen, er komt een moment dat ze doorslapen en dan wil je niet elke ochtend dat bed hoeven verschonen. Wij hebben geluk, Driekus plast alleen 's nachts, maar als ze er ook bij poepen, moet je al snel heel veel vocht kunnen opnemen.

Ik denk dat het gewoon even zoeken wordt welke luiers het bedste bij je kindje passen. En dat verschilt soms per maat.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96248777
Kent iemand Pampers Simply dry? Die liggen in duitsland bij de netto voor 6,95 per pak (48 stuks in maat 3), maar is het vergelijkbaar met baby dry?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  maandag 2 mei 2011 @ 14:37:10 #105
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96249110
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Vanyel het volgende:
Kent iemand Pampers Simply dry? Die liggen in duitsland bij de netto voor 6,95 per pak (48 stuks in maat 3), maar is het vergelijkbaar met baby dry?
De Duitse pamper website noemt ze als apart product naast de baby dry. Ze worden neergezet als de goedkope maar toch pampers kwaliteit luier. Ik ken ze verder niet maar ze lijken op het plaatje iets minder poespas en laagjes te hebben als de andere varianten zeg maar. Ik zou het gewoon proberen :s)
http://www.pampers.de/de_(...)dry/id/9/sectionid/0
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 2 mei 2011 @ 14:41:16 #106
259886 pessie
pi_96249258
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb even gegoogled maar veel moeders hebben het over luieruitslag als gevolg van de simple dry. Ik weet niet of Dottir daar veel last van heeft?
  maandag 2 mei 2011 @ 14:44:26 #107
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_96249393
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef pessie het volgende:

[..]

Ik heb even gegoogled maar veel moeders hebben het over luieruitslag als gevolg van de simple dry. Ik weet niet of Dottir daar veel last van heeft?
Tja, als ik google op baby dry of active fit vind ik ook genoeg luieruitslag verhalen. Idem voor kruidvat, huggies etc. Dit verschilt zo per kind dat het gewoon uitproberen is.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_96250155
Wij gebruiken al heel wat jaren de kruidvat luiers.
Bij Sarah altijd gebruikt, weleens via vrienden met kinderen andere luiers uitgetest, maar bleef bij de kruidvat luiers.

Met Kevin gebruik ik ook altijd de luiers van de kruidvat.

Als ik geen zin of tijd heb om naar de kruidvat te gaan, koop ik de bumblies. Maar dit was echt de laatste keer, wat een rotdingen. Zakken van z'n billen waardoor plas en poep ernaast gaat en sluit niet goed. Volgende keer dan maar pampers of zin maken om naar de kruidvat te gaan :)

Huggies vond ik te stug. Mijn ouders gebruiken pampers, goede luiers maar voor mij niet zo goed als die van kruidvat.
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_96251239
Bedankt voor het opzoeken, dat is met de telefoon altijd zo'n gedoe. Toch maar proberen dan, is budgettair toch wel erg verantwoord.
pi_96251274
Ik ben fan van Kruidvat luiers :Y

Ik heb nog een half pak Bumblies over in maat 4, als iemand ze wil hebben?
Alleen bedenk ik me net dat de verzendkosten duurder zijn dan een pak luiers... }:|
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  maandag 2 mei 2011 @ 15:59:19 #111
48000 Vlinder
Vlinder
pi_96252650
Wij hadden ook steeds Kruidvat tot we een keer 3 pakken op een rij hadden waarvan de sluiting niet goed opende en je dus moest pielen om hem goed open te krijgen :{
Nu hebben we Albert Heijn en Jumbo. Ook prima, maar denk dat ik binnenkort de Kruidvat weer koop. Mocht ik weer een mispak kopen ben ik er klaar mee. (en ja, ik heb een keer een pak geruild en toen was de andere kant die niet open ging :') )

Pampers vind ik eigenlijk het fijnst, maar ik vind ze gewoon veel te duur. En de leuke actie 3 halen 2 betalen is er nooit mee -O-
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_96252998
Niels krijgt van Pampers rode billen, terwijl hij daar eigenlijk nooit last van heeft.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_96253199
Ik heb eigenlijk alleen nog maar pampers gebruikt. Ze bevallen prima, dus why cange a winning team?

Rondom de geboorte van Anne waren er inderdaad héél veel 3 voor 2 aanbiedingen, nu moet je wat beter zoeken, maar ik heb nog nooit meer dan ¤25 betaald voor 3 pakken, en meestal minder. Uiteindelijk ben ik volgens mij helemaal niet zoveel meer geld kwijt dan wanneer ik Kruidvat/Jumbo/AH luiers zou gebruiken.
  maandag 2 mei 2011 @ 16:42:53 #114
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_96254928
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar pampers gebruikt. Ze bevallen prima, dus why cange a winning team?

Rondom de geboorte van Anne waren er inderdaad héél veel 3 voor 2 aanbiedingen, nu moet je wat beter zoeken, maar ik heb nog nooit meer dan ¤25 betaald voor 3 pakken, en meestal minder. Uiteindelijk ben ik volgens mij helemaal niet zoveel meer geld kwijt dan wanneer ik Kruidvat/Jumbo/AH luiers zou gebruiken.
Nou, jumbo luiers kosten 6,50 per pak, dus kom ik op 19,5 per 3... En als je eens nagaat hoeveel pakken erdoorheen gaan, dan is die 5 euro steeds toch een hoop geld... Ze zitten toch dik 2 tot 3 jaar in de luiers.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_96257691
Pampers heeft volgens mij nog maar weinig 3 voor de prijs van 2, ik zie meer 4 voor de prijs van 3... minder voordelig dus... :{
Fake it till you make it...
  maandag 2 mei 2011 @ 19:48:21 #116
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96263966
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Volgens de kassa-test is het verschil tussen kruidvat en pampers dus 7 cent per luier. Dat is best veel als je bedenkt hoeveel luiers er in totaal doorheen gaan. En al helemaal als je bv gaat voor de lidl luier dan scheelt het per luier 12 cent vergeleken met pampers :o
pi_96376069
Zijn er luiers die van achter een stuk hoger sluiten dan Pampers baby dry? Dottir spuit op het moment zo ongeveer elke tweede poepbeurt van achter uit haar luier, we worden een beetje moedeloos van het verschonen en de rompers worden er ook niet mooier op.
  donderdag 5 mei 2011 @ 08:55:59 #118
259886 pessie
pi_96376154
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2011 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er luiers die van achter een stuk hoger sluiten dan Pampers baby dry? Dottir spuit op het moment zo ongeveer elke tweede poepbeurt van achter uit haar luier, we worden een beetje moedeloos van het verschonen en de rompers worden er ook niet mooier op.
Welke maat luier heeft Dottir nu?
Ik ben om deze reden weer heel snel teruggegaan naar New baby omdat die spuitpoep beter opvangen (is mijn ervaring). Zodra Nathan vast voedsel kreeg werd zijn ontlasting iets dikker waardoor baby dry ook goed zat. Tussendoor ook nog active fit gebruikt, dat was ook goed. Nadeel, zowel active fit als new baby zijn behoorlijk duurder dan baby dry.
pi_96376169
Mijn zoon poept ALTIJD naast zijn kruidvatluier. Misschien moet ik ook eens een ander merk proberen.

Iemand met dezelfde ervaring? Bij mijn dochter was de kruidvatluier juist perfect ^O^ .
pi_96376532
Ze zit ergens rond de 6 kilo denk ik, maatje 3.
New baby vond ik minder fijn voelen, maar ik stap zo over als het werkt :)
Het gekke vind ik dat ze al zeker 3 pakken lang baby dry krijgt en dit pas nu gebeurt. Aan de andere kant hoor je het nu echt met kracht eruit/erin spuiten...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')