Ik spaar/zoek/krijg van anderen kortingsbonnen en bij mijn etos mag ik die inleveren tegelijkertijd met acties. Laatst had de etos 3 pakken voor 22.50, met kortingsbon was dat dus 12.50. Ik heb nu nog 1 liggen maar volgens mij heb ik daarna weer 2 superbabykaarten vol dus das dan 2 megapakken voor 16 euro ofzo. En dan weer zoeken naar nieuwe bonnetjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef MamaPurk het volgende:
Waar had je die aanbieding pessie, das wel een hele goeie!
Overal staat ook dat het niet mag, hangt van de drogist af. Ik was laatst bij een etos waas ze het niet deden, toen ben ik naar mn eigen gegaan. Bij kruidvat doen ze het ook wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef MamaPurk het volgende:
Ow bij ons mag dat niet, kortingsbon op aanbieding helaas. Das wel lekker pampers inslaan zeg. Die dingen vliegen er hier op het moment daarheen!
De Duitse pamper website noemt ze als apart product naast de baby dry. Ze worden neergezet als de goedkope maar toch pampers kwaliteit luier. Ik ken ze verder niet maar ze lijken op het plaatje iets minder poespas en laagjes te hebben als de andere varianten zeg maar. Ik zou het gewoon proberenquote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Vanyel het volgende:
Kent iemand Pampers Simply dry? Die liggen in duitsland bij de netto voor 6,95 per pak (48 stuks in maat 3), maar is het vergelijkbaar met baby dry?
Ik heb even gegoogled maar veel moeders hebben het over luieruitslag als gevolg van de simple dry. Ik weet niet of Dottir daar veel last van heeft?quote:Op maandag 2 mei 2011 14:29 schreef Vanyel het volgende:
Kent iemand Pampers Simply dry? Die liggen in duitsland bij de netto voor 6,95 per pak (48 stuks in maat 3), maar is het vergelijkbaar met baby dry?
Tja, als ik google op baby dry of active fit vind ik ook genoeg luieruitslag verhalen. Idem voor kruidvat, huggies etc. Dit verschilt zo per kind dat het gewoon uitproberen is.quote:Op maandag 2 mei 2011 14:41 schreef pessie het volgende:
[..]
Ik heb even gegoogled maar veel moeders hebben het over luieruitslag als gevolg van de simple dry. Ik weet niet of Dottir daar veel last van heeft?
Nou, jumbo luiers kosten 6,50 per pak, dus kom ik op 19,5 per 3... En als je eens nagaat hoeveel pakken erdoorheen gaan, dan is die 5 euro steeds toch een hoop geld... Ze zitten toch dik 2 tot 3 jaar in de luiers.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb eigenlijk alleen nog maar pampers gebruikt. Ze bevallen prima, dus why cange a winning team?
Rondom de geboorte van Anne waren er inderdaad héél veel 3 voor 2 aanbiedingen, nu moet je wat beter zoeken, maar ik heb nog nooit meer dan ¤25 betaald voor 3 pakken, en meestal minder. Uiteindelijk ben ik volgens mij helemaal niet zoveel meer geld kwijt dan wanneer ik Kruidvat/Jumbo/AH luiers zou gebruiken.
Volgens de kassa-test is het verschil tussen kruidvat en pampers dus 7 cent per luier. Dat is best veel als je bedenkt hoeveel luiers er in totaal doorheen gaan. En al helemaal als je bv gaat voor de lidl luier dan scheelt het per luier 12 cent vergeleken met pampersquote:Op maandag 2 mei 2011 16:09 schreef Fannetje het volgende:
Rondom de geboorte van Anne waren er inderdaad héél veel 3 voor 2 aanbiedingen, nu moet je wat beter zoeken, maar ik heb nog nooit meer dan ¤25 betaald voor 3 pakken, en meestal minder. Uiteindelijk ben ik volgens mij helemaal niet zoveel meer geld kwijt dan wanneer ik Kruidvat/Jumbo/AH luiers zou gebruiken.
Welke maat luier heeft Dottir nu?quote:Op donderdag 5 mei 2011 08:49 schreef Vanyel het volgende:
Zijn er luiers die van achter een stuk hoger sluiten dan Pampers baby dry? Dottir spuit op het moment zo ongeveer elke tweede poepbeurt van achter uit haar luier, we worden een beetje moedeloos van het verschonen en de rompers worden er ook niet mooier op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |