abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 maart 2011 @ 21:40:52 #76
100412 mefke79
komt goed!
pi_93790251
Omdat het kdv op kruidvat zit en die hier om de hoek zitten, krijgt Driekus Kruidvat. En die zitten prima, maar ik lees hier dat ze smal zijn...aha....daarom zitten ze natuurlijk ook goed!
En wij kopen ze inderdaad telkens in de aanbieding. Vorige week was het 4 halen 3 betalen voor alle kruidvatspullen. Wij hebben ingeslagen:(zwem)luiers, gezichtsdoekjes, luiers...hamsteren! Actie geldt deze week ook nog zie ik, en je mag combineren zolang het maar eigen merk is...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 7 maart 2011 @ 21:45:19 #77
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93790545
Ik had in het begin pampers voor Thomas, later etos luiers. Dat ging prima totdat ik weer moest gaan werken, en toen bleek etos ineens wel lastig bereikbaar te liggen (midden in voetgangerszone) dus minder makkelijk even snel een pak bijhalen. Toen kreeg Thomas een keer C1000 luiers aan op het kinderdagverblijf omdat zijn eigen bakje leeg was, en die zaten mooi. Ik vind ze ook lekker dun en soepeler dan de lidl-luiers die we 1 keer geprobeerd hebben.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93810501
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Zana het volgende:
ik weet eigentlijk niet zo goed of ik nu "groot" kan inslaan of dat ik beter wacht totdat die geboren is, want als ik hier zo lees zitten de luiers bij elke baby weer anders, en hoeveel maat 1 en maat 2 heb je nodig, want die kilo's overlappen voor een gedeelde bij beide maten... -O-
Ik heb gewoon 3x klein pakje luiers gekocht van maat 1. Van elk merk 1 om te kijken welke fijn en goed zaten. En 1x maat 2. Mijn zoon was al groot bij geboorte en was na die 3 pakken al toe aan maat 2 ook maar dat zal per kind verschillen. Gewoon dus van een paar merken een pakje newborn kopen en voor de zekerheid een maat 2 van een merk (ik had pampers maat 2 gekocht, die zitten volgens mij bij de meeste babies wel goed) voor het geval dat hij al bijna meteen aan maat 2 toe zou zijn.. :)
  dinsdag 8 maart 2011 @ 12:53:17 #79
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_93811028
Pampers, waarom? Grof gezegd, de rest vind ik kut en ik heb alle maten, kleuren en soorten gezien op het KDV waar ik werkte. De meeste worden te nat, sluiten niet goed aan, sneller luieruitslag etc etc. Yade 1 keer andere luiers gehad, en hop luieruitslag, en ze heeft een heel gevoelige huid. Jasmin tot nu toe niets anders gedaan.

En over zindelijkheid. Yade is met 2 jaar en 10 maanden zindelijk. En dus pampers. Lijkt me niet slecht.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:37:15 #80
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_93816892
Silmarwen wat lekker dat Yade zindelijk is!
pi_96183225
Zojuist bij Kassa de luiertest gezien.

Kruidvat scoorde als beste, pampers op 2 en Lidl op 3. Slechtst waren huggies.

http://kassa.vara.nl/tv/a(...)t-luiertest/speel/1/

Grappig want wij gebruiken juist al deze 4 merken heel graag :D
pi_96184171
ik zag het ook, tot nu toe zelfs nog geen ervaring, maar dat gaat zeer binnenkort veranderen, jammer dat ze niet alle beschikbare merken hebben meegepakt in de test...
toen ik mij probeerde in te lezen op internet, kwam ik er in elk geval niet uit, bijna iedereen zegt iets anders...
  zaterdag 30 april 2011 @ 20:56:19 #83
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_96184358
ik heb de test ook gezien... en hier gebruiken we eigenlijk best vaak Huggies ;) zonder problemen!
maar misschien dat ik die van de kruidvat ook een keertje ga testen nu. Kom daar best veel, dus misschien wel makkelijk.
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_96184593
Hier altijd pampers en sinds een poosje Kruidvat (was even geen toffe pampers aanbieding..) maar inderdaad, de Kruidvat luiers zijn heel fijn!

Hier denk ik dat we standaard bij Kruidvat blijven en als er geen goede aanbieding voor is (ook voor Kruidvat luiers zijn regelmatig aanbiedingen ;) al zijn ze op zichzelf al redelijk goedkoop) dan kijk ik of er voor Pampers een aanbieding is.

De uitkomst verbaasd mij dan ook niks!
pi_96184888
Ik vind de kruidvat luiers dus echt niet fijn :@
Ze hebben ze op de creche en Jelle draagt ze daar dus nu, maar maat 3 is te klein en maat 4 te ruim, ook vind ik ze erg dik en stug. Lotte krijgt daar pampers omdat ze niet tegen de kruidvat luiers kon.
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:12:37 #86
57497 happyme28
I'm so happy
pi_96184958
Hier ook slechte ervaring met Kruidvat. Daan draagt altijd Pampers, 1 keer Kruitvat aangehad op het KDV, gelijk luieruitslag. Dus geen Kruidvat hier. Verder eigenlijk nooit wat anders dan Pampers geprobeerd eigenlijk.
pi_96185122
Ik zweer bij bumblies
pampers luiers absorberen hier slecht, stinken het huis uit en zorgden voor enorme luieruitslag bij jongste.
Lidl luiers waren ongeveer even duur en zelfde aantal als bumblies maar bij lidl kom ik bijna niet.
Kruidvat luiers waren redelijk goede vervanger maar weer ietsje duurder dan de bumblies.
pi_96185232
Hier bevalt kruidvat ook niet, toen ik ze gebruikte meteen rode billen en als er gepoept werd bijna altijd alles boven de luier enzo, kortom een zooitje..

Pamper bevalt hier heel goed.

Verder heb ik ook nog de DA luiers hier die gaan nog wel redelijk, wel wat rode billen maar verder okee.

Dan hebben wij ook nog Etos luiers gehad hier maar die hebben we na een half pak gebruikt te hebben zo de andere helft de container in dat was echt een vreselijke luier.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:25:06 #89
259886 pessie
pi_96185387
Wij hebben 1 keer kruidvat gehad en dat pakje hebben we na een paar luiers de container in gegooid. Ik hoorde laatst van iemand die een jongetje had die standaard door de kruidvat luiers heen lekte ermee terug was gegaagn. Bij kruidvat zeiden ze dat ze die klacht vaak horen van moeders van jongetjes. Dus misschien dat kruidvat meisjesluiers zijn?

Hier nog steeds pampers, laatst 3 pakken voor 12.50.
pi_96185428
Waar had je die aanbieding pessie, das wel een hele goeie!
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:36:32 #91
259886 pessie
pi_96185870
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef MamaPurk het volgende:
Waar had je die aanbieding pessie, das wel een hele goeie!
Ik spaar/zoek/krijg van anderen kortingsbonnen en bij mijn etos mag ik die inleveren tegelijkertijd met acties. Laatst had de etos 3 pakken voor 22.50, met kortingsbon was dat dus 12.50. Ik heb nu nog 1 liggen maar volgens mij heb ik daarna weer 2 superbabykaarten vol dus das dan 2 megapakken voor 16 euro ofzo. En dan weer zoeken naar nieuwe bonnetjes.
pi_96185991
Ow bij ons mag dat niet, kortingsbon op aanbieding helaas. Das wel lekker pampers inslaan zeg. Die dingen vliegen er hier op het moment daarheen!
  zaterdag 30 april 2011 @ 21:41:20 #93
259886 pessie
pi_96186086
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef MamaPurk het volgende:
Ow bij ons mag dat niet, kortingsbon op aanbieding helaas. Das wel lekker pampers inslaan zeg. Die dingen vliegen er hier op het moment daarheen!
Overal staat ook dat het niet mag, hangt van de drogist af. Ik was laatst bij een etos waas ze het niet deden, toen ben ik naar mn eigen gegaan. Bij kruidvat doen ze het ook wel.
pi_96187406
We gebruiken thuis pampers, op de opvang hebben ze kruidvatluiers en die vallen me ook wel mee. Ik vind ze wat stug vergeleken bij de pampers (baby dry) die ze normaal hebben.
Fake it till you make it...
pi_96199690
Kruidvat luiers wat stug? Ik merk echt totaal geen verschil tussen Pampers en Kruidvat luiers. Ja, de prijs :)
Huggies hebben hier ook nooit lekproblemen gegeven. Wel vind ik de pasvorm wat minder. Ze zijn heel lang en smal als je ze naast een pamper/kruidvat luier legt.
AH/Etos vind ik erg dikke luiers, maar ook nooit doorlek problemen mee gehad.

Bij Kassa was gister een luiertest
edit: spuit 11
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)t-luiertest/speel/1/
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 1 mei 2011 @ 11:20:02 #96
100412 mefke79
komt goed!
pi_96200328
wij hebben alleen in het allereerste begin Pampers gebruikt vanwege de indicatiestrip voor het plassen. Daarna overgegaan op Kruidvat omdat het kdv dat ook doet en echt nooit problemen meer gehad. Ik kan dus ook niet zeggen dat ze stugger zijn ofzo, ik heb geen vergelijkingsmateriaal. En ja, soms een lekkage in de nacht, maar dat is meestal als we zelf de luier niet al te goed hebben omgedaan (wat heel belangrijk is bij een smal jochie dat op zijn knietjes/buikje slaapt)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_96200774
Ik heb met de lekker in het leven bonnen 3 pakken pampers gehaald (twijfel nog of ik er 3 bij moet halen en welke maat dan..) maar omdat ik boven de kruidvat woon denk ik straks op kruidvat over te gaan. Was dus wel blij met de kassa-uitslag.
Maar goed alles moet in augustus eerst getest worden ;)
pi_96201443
Nou, ik heb vorige week een paar pakken kruidvat luiers gehaald maar ze bevallen helemaal niet meer -O- Ze zaten eerder wel goed en het kdv gebruikt ze ook. Maar ze hebben ze nu weer vernieuwd en de pasvorm is gewoon niet meer goed bij Hannah. Ze lekt nu ook vaak door.

Toch maar weer over naar pampers activefit. Die vind ik voor haar het fijnst.
  zondag 1 mei 2011 @ 12:57:15 #99
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_96203032
Wij hebben echt nog nooit problemen gehad zowel met kruivat. pampers, lidl en met huggies. De luiers van etos bevielen hier neit, maar dat komt gewoon omdat die wat breder zijn en onze kinderen niet :+

Overigens lieten ze bij de test van kassa zien dat de kruidvatluiers het minste vocht in aanraking laten komen met de huid, dus die zouden juist bij luieruitslag heel geschikt moeten zijn :)
  zondag 1 mei 2011 @ 13:59:05 #100
1762 YPPY
Yppiaans
pi_96204946
Wij hebben bijna altijd kruidvat gehad, ging prima. Maar wel een smal meisje, wie weet zijn ze daarvoor gemaakt. ;)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')