Ik heb gewoon 3x klein pakje luiers gekocht van maat 1. Van elk merk 1 om te kijken welke fijn en goed zaten. En 1x maat 2. Mijn zoon was al groot bij geboorte en was na die 3 pakken al toe aan maat 2 ook maar dat zal per kind verschillen. Gewoon dus van een paar merken een pakje newborn kopen en voor de zekerheid een maat 2 van een merk (ik had pampers maat 2 gekocht, die zitten volgens mij bij de meeste babies wel goed) voor het geval dat hij al bijna meteen aan maat 2 toe zou zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Zana het volgende:
ik weet eigentlijk niet zo goed of ik nu "groot" kan inslaan of dat ik beter wacht totdat die geboren is, want als ik hier zo lees zitten de luiers bij elke baby weer anders, en hoeveel maat 1 en maat 2 heb je nodig, want die kilo's overlappen voor een gedeelde bij beide maten...
Ik spaar/zoek/krijg van anderen kortingsbonnen en bij mijn etos mag ik die inleveren tegelijkertijd met acties. Laatst had de etos 3 pakken voor 22.50, met kortingsbon was dat dus 12.50. Ik heb nu nog 1 liggen maar volgens mij heb ik daarna weer 2 superbabykaarten vol dus das dan 2 megapakken voor 16 euro ofzo. En dan weer zoeken naar nieuwe bonnetjes.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:26 schreef MamaPurk het volgende:
Waar had je die aanbieding pessie, das wel een hele goeie!
Overal staat ook dat het niet mag, hangt van de drogist af. Ik was laatst bij een etos waas ze het niet deden, toen ben ik naar mn eigen gegaan. Bij kruidvat doen ze het ook wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef MamaPurk het volgende:
Ow bij ons mag dat niet, kortingsbon op aanbieding helaas. Das wel lekker pampers inslaan zeg. Die dingen vliegen er hier op het moment daarheen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |