Stiemie hoe bevallen die Lidl luiers?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:48 schreef Stiemie het volgende:
Vandaag eens luiers voor Esmee bij de Lidl meegenomen. Eens kijken wat dit avontuur ons gaat brengen
Hier ook lidl-fan, maar voor 4+ ben ik even overgestapt naar c1000 huismerk. Geloof 3 of 4 pakken, en daarna door naar 5 van de lidlquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Poppejans het volgende:
Ik vind het jammer dat de 4+maat niet bestaat (hier bij Lidl staat alleen 3,4 en maat 5)
Maar die van jou was ook wel kleinquote:Op maandag 7 maart 2011 11:44 schreef pessie het volgende:
Ik had 2 pakken maat 1 en 1 pak maat 2 ingekocht volgens mij. We begonnen met maat 0 en dat pak maat 2 heeft minimaal 2 maanden in de kast gelegen.
Ja eigenlijk erg goed! We hebben in de tussentijd ook een pak van ah eigen merk gehad en die bevielen ook heel goed. Esmee heeft nog maat 4 dus gelukkig hebben we het 4+ probleem bij Lidl nog nietquote:Op maandag 7 maart 2011 11:36 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Stiemie hoe bevallen die Lidl luiers?
Ik vind het jammer dat de 4+maat niet bestaat (hier bij Lidl staat alleen 3,4 en maat 5)
Ik heb gewoon 3x klein pakje luiers gekocht van maat 1. Van elk merk 1 om te kijken welke fijn en goed zaten. En 1x maat 2. Mijn zoon was al groot bij geboorte en was na die 3 pakken al toe aan maat 2 ook maar dat zal per kind verschillen. Gewoon dus van een paar merken een pakje newborn kopen en voor de zekerheid een maat 2 van een merk (ik had pampers maat 2 gekocht, die zitten volgens mij bij de meeste babies wel goed) voor het geval dat hij al bijna meteen aan maat 2 toe zou zijn..quote:Op maandag 7 maart 2011 11:21 schreef Zana het volgende:
ik weet eigentlijk niet zo goed of ik nu "groot" kan inslaan of dat ik beter wacht totdat die geboren is, want als ik hier zo lees zitten de luiers bij elke baby weer anders, en hoeveel maat 1 en maat 2 heb je nodig, want die kilo's overlappen voor een gedeelde bij beide maten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |