abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:21:48 #1
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_91937948
Ik dacht, ik zal eens een topic openen over wegwerpluiers.

Mijn vraag is het volgende, welke wegwerpluier gebruik je en waarom?

Nathan heeft tot gisteren bijna volledig pampers new baby gedragen omdat die de spuitpoep het beste tegen hielden. Tussendoor hebben we nog even baby dry geprobeerd maar die hebben we toch maar weer even, tot gisteren dus, in de kast gelegd. Nu heb ik vanuit de baby doos 2 active fit luiertjes gekregen welke ik ook echt goed vind zitten bij Nathan. De spuitpoep is trouwens verleden tijd, Nathan krijgt bijvoeding.

Dit topic gaat dus niet over de stank van pampers, maar over de werking van wegwerpluiers!
pi_91938137
Wij gebruiktte altijd pampers. Die zaten het beste, lekker dun, maar hielden haar toch droog.
Mijn moeder gebruiktte de AH luiers en ook die leken best oke, waren alleen wat stugger voor mijn gevoel.

Ik heb 1 keer die van de jumbo en 1x die van de kruitvat geprobeerd, maar ik vond het geen succes. Stugge luiers die niet goed aan leken te sluiten
pi_91938208
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij gebruiktte altijd pampers. Die zaten het beste, lekker dun, maar hielden haar toch droog.
Mijn moeder gebruiktte de AH luiers en ook die leken best oke, waren alleen wat stugger voor mijn gevoel.

Ik heb 1 keer die van de jumbo en 1x die van de kruitvat geprobeerd, maar ik vond het geen succes. Stugge luiers die niet goed aan leken te sluiten
is dit niet net als met banden? niet elke band past op elke velg... :{ gewoon uitproberen dus dan merk je het vanzelf ^O^
Gewoon, omdat het kan.
pi_91938263
Ik vind active fit niks absorberen vind ik veel minder en 'S nachts lekt alles sowieso door hier.
Ik gebruik nu ruim 2,5 jaar pampers eerst newbaby en daarna pas baby dry.
Ik vind de recentelijke aanpassingen van babydry ook niet fijn. X lekt nu door.

de etos en AH luiers vind ik ook afschuwelijk met borstvoeding poep.
Huggies vind ik te nat.
Kruidvat is het ook net niet, pasvorm niet fijn en stug
pi_91938341
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

is dit niet net als met banden? niet elke band past op elke velg... :{ gewoon uitproberen dus dan merk je het vanzelf ^O^
:D leuke vergelijking, maar ja, ik denk wel dat het klopt.
pi_91938442
Hier gebruiken we altijd de luiers van Happy baby (colruyt-merk). Ik denk dat we waarschijnlijk nog maar 5 accidentjes hebben gehad op bijna 11 maanden tijd. Pampers zitten ook wel goed :Y Maar die gebruikte ik eigenlijk enkel voor de allerkleinste maat.

Lidl, Aldi en Kruidvat geprobeerd, maar die zaten nooit goed genoeg (en waarschijnlijk hadden we met die de ongelukjes ;) ).
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:33:04 #7
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91938478
Hier kruidvat en nooit iets anders.
Ja, die gekregen bumblies uit de blije dozen en die vond ik vreselijk.

Pampers passen prima maar vind ik gewoon te duur, ze zijn voor mijn gevoel niet beter dan die van het kruidvat.

Altijd tevreden geweest over kruidvat luiers, dus nooit de behoefte gehad andere te proberen.
pi_91938551
En idd, Pampers vind ik gewoon te duur :@
pi_91938685
AH luiers FTW.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91938729
Pampers koop ik in de aanbieding scheelt het niet heel veel met kruidvat :)
pi_91938799
pampers meuren vreselijk sinds ze vernieuwd zijn. Gister had Leyla toevallig een pamper aan en echt toen ik dr verschoonde kwam er een hele gore zeiklucht van haar af, dat heb ik dus helemaal niet met huggies of AH.. Geen pampers meer tot ze ze weer vernieuwen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_91938933
ja idd ik vind het ook niets het vernieuwde..
Maar voor haar heb ik nog 2 paken en voor hem nog 4 :+
aanbiedingen he _O- ik ga daarna met hem kijken of ah of kruidvat bij hem wel lekker zit..
ik merk dat bij hem alles anders zit..
pi_91938979
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Pvoesss het volgende:

ik merk dat bij hem alles anders zit..
Zoals dit vaak is, aangezien geen kind hetzelfde is :')
Gewoon, omdat het kan.
pi_91939212
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef -AnneX- het volgende:

[..]

Zoals dit vaak is, aangezien geen kind hetzelfde is :')
Ja dat snap ik ook.. maar de luiers blijven hetzelfde dus sommige dingen zijn niet anders.
Zoals het natte of de geur dus ik bedoelde meer dat ik dan maar even de pasvormen ga bekijken.
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:49:01 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_91939244
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Pvoesss het volgende:
Pampers koop ik in de aanbieding scheelt het niet heel veel met kruidvat :)
Ik heb daar dus geen fut voor, om dat in de gaten te houden. :@
En aangezien we tevreden zijn met het kv vind ik het wel zo makkelijk om die dan maar gewoon te houden. Wel zo overzichtelijk. :D
pi_91939245
Rienk heeft nu pampers, baby dry en die stinken idd. Maar als de pampers niet in de aanbieding zijn gebruiken we Aldi, Kruidvat of Albert Heijn. Allemaal prima!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 27 januari 2011 @ 13:55:13 #17
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_91939513
Alexa heeft Pampers, 's nachts baby dry en overdag active fit. We hebben regelmatig KV of AH geprobeerd, maar ze krijgt bij die luiers na een dag meteen weer uitslag :'(. Hier wordt ook alles in de aanbieding gekocht! Elke week wel een andere aanbieding.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_91939559
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik heb daar dus geen fut voor, om dat in de gaten te houden. :@
En aangezien we tevreden zijn met het kv vind ik het wel zo makkelijk om die dan maar gewoon te houden. Wel zo overzichtelijk. :D
Ik heb hier een heerlijk winkelcentrum met kruidvat, etos, ah, jumbo Het is altijd wel ergens in de aanbieding :Y
En mijn moeder belt het vaak lief door. *O* *O*
Vorige week stond ze met 4 pakken op de stoep O+ want ze had een goede aanbieding gezien _O-
pi_91940184
Wij gebruiken altijd Pampers, maar ik moet zeggen dat ik geen idee heb van welke nu beter is ofzo. active fit, baby dry, we kopen altijd maar wat. Wel altijd in de aanbieding: etos, kruidvat, ah, vomar allemaal in de omgeving dus dat komt altijd wel goed.

Het stinken was me nog niet opgevallen. Kruidvat luiers hebben we geprobeerd, maar vond ik niets, veel te stug en ze krijgt er eerder rode en kapotte billen van. Verder eigenlijk nooit iets geprobeerd, Pampers bevallen gewoon goed.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_91940728
Hier een LIDL-fan..
We hebben ook bumblies gebruikt, maar die zaten raar bij Chris, en geven luieruitslag.
Pampers van het KDV, geven ook lichte uitslag. 1 dagje gaat prima, maar meer is niet fijn.
c1000 hebben we even gebruikt bij 4+. Maatje 5 van de c1000 zat weer niet fijn. Dus terug naar de LIDL.
Die hebben een goede pasvorm, en geven geen uitslag..
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:50:40 #21
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_91941874
Hier gebruiken we luiers van de Aldi, Lidl, Pampers, C1000 en AH. Pampers alleen als het echt een goede aanbieding is. Voor de rest afhankelijk waar ik de boodschappen haal op het moment dat de luiers (bijna) op zijn.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  donderdag 27 januari 2011 @ 14:52:39 #22
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_91941961
c1000 luiers FTW
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_91942277
Vroeger gebruikte ik altijd pampers, die vond ik het fijnste. AH en Kruidvat vind ik te stug. Sinds een tijdje gebruik ik c1000 luiers. Die bevallen echt heel goed eigenlijk. Geen last meer van doorlekken etc.
While you burn at the stake, I dance with the flames...
No more nights, of blood and fire...
pi_91943144
Pampers koop ik alleen als ze in de aanbieding zijn. Heb nu huggies in de aanbieding gekocht en die zitten ook prima. Meestal koop ik die van de c1000 of kruitvat.
De enige luiers die mn zoon echt niet goed past zijn die van de etos. Daar lekt alles doorheen en ze zijn ontzettend stug.
pi_91943635
c1000 luiers hier meestal. een enkele keer die van de coop of pampers, maar ik merk er allemaal weinig verschil mee eerlijk gezegd. selene heeft altijd snel luieruitslag en ravi niet. ongeacht welk merk eigenlijk.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')