is dit niet net als met banden? niet elke band past op elke velg...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wij gebruiktte altijd pampers. Die zaten het beste, lekker dun, maar hielden haar toch droog.
Mijn moeder gebruiktte de AH luiers en ook die leken best oke, waren alleen wat stugger voor mijn gevoel.
Ik heb 1 keer die van de jumbo en 1x die van de kruitvat geprobeerd, maar ik vond het geen succes. Stugge luiers die niet goed aan leken te sluiten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
is dit niet net als met banden? niet elke band past op elke velg...gewoon uitproberen dus dan merk je het vanzelf
Zoals dit vaak is, aangezien geen kind hetzelfde isquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef Pvoesss het volgende:
ik merk dat bij hem alles anders zit..
Ja dat snap ik ook.. maar de luiers blijven hetzelfde dus sommige dingen zijn niet anders.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
Zoals dit vaak is, aangezien geen kind hetzelfde is
Ik heb daar dus geen fut voor, om dat in de gaten te houden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Pvoesss het volgende:
Pampers koop ik in de aanbieding scheelt het niet heel veel met kruidvat
Ik heb hier een heerlijk winkelcentrum met kruidvat, etos, ah, jumbo Het is altijd wel ergens in de aanbiedingquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik heb daar dus geen fut voor, om dat in de gaten te houden.![]()
En aangezien we tevreden zijn met het kv vind ik het wel zo makkelijk om die dan maar gewoon te houden. Wel zo overzichtelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |