Liev doen tegen muis anders kots ik over je heen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:29 schreef Arctura het volgende:
Verschrikkelijke spammert ben je ook.
Lief doen tegen mijn zusquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liev doen tegen muis anders kots ik over je heen!
Bwahaha, kom maar op, ik heb toch al een week niet gedouched. Veel erger kan het niet worden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Liev doen tegen muis anders kots ik over je heen!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Arctura het volgende:
[..]
Bwahaha, kom maar op, ik heb toch al een week niet gedouched. Veel erger kan het niet worden.
Zou ze echt thuis in haar bedje zijn gebleven en misschien vroeger op de dag bij de dokter terecht kunnen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef Rewimo het volgende:
Het is oh-ohpvallend stil hier inderdaad
Joh, als ze op sterven zou liggen had ik wel een afscheids sms gehadquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:49 schreef Rewimo het volgende:
Misschien kan ze niet eens meer naar de computer lopen
Of Chico heeft hem ingeslikt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Jamaar misschien kan ze niet bij haar telefoon!
quote:
Auwquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:09 schreef Pagan het volgende:
Godverdegodverdegodver. 1 Koppeling, 850 euro kwijt.Shit!
Erg auw inderdaad.quote:
Graag gedaan hoor mopquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:05 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben idd van ellende maar tot 12 uur in bed blijven liggen, toen lang gaan douchen, en net een rondje met de honden gestrompeld. Joy.
Pas om 16.30 naar de dokter hoor![]()
Jammer he, ik leef nog![]()
Het komt allemaal door die kaart van Muis, nu ben ik dr echt ziek van
Ben jij nu ook al ziek?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:14 schreef ElisaB het volgende:
@TT: Dank, ik heb het heel hard nodig.
Zie! Het leeft. Fucking heet gedoucht.... resultaat : koudquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ben jij nu ook al ziek?![]()
Of moet je succes hebben?
Ik heb vooral sterkte nodigquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef oh-oh het volgende:
Ben jij nu ook al ziek?![]()
Of moet je succes hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 26% gewijzigd door ElisaB op 27-01-2011 13:49:24 ]Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ja zolang ik niet loop primaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zie! Het leeft. Fucking heet gedoucht.... resultaat : koud
Hoe gaat het met jou, beeb?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb vooral sterkte nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm hij heeft dus duidelijk een goed eenzijdig verhaal verteld ofzo?Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ben benieuwd wat je huisarts zegt oh-oh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja zolang ik niet loop prima![]()
Woonden we maar wat dichter bij elkaar he, konden we samen op de hoekbank onder een dekbed liggen en hier gallen
Zonde dat het zo moet lopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef ElisaB het volgende:
Ja joh... Pffttt. We hebben een goed gesprek gehad (als in: ik heb mijn kant van het verhaal verteld, inclusief de dirty details waarvan ik had gehoopt dat ze ze bespaard zouden blijven) en daarmee was de kerk weer in het midden.
Het is hard aangekomen. En jullie zullen me vervloeken, maar ik heb bakzeil gehaald en carte blanche afgegeven voor de afhandeling zo het ieder goeddunkt.
Wel goed dat jij in elk geval jouw kant van het verhaal ook kwijt kon. Wat een gezeik allemaal zeg. En ondertussen ben jij alsmaar degene die toe moet gevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef ElisaB het volgende:
Ja joh... Pffttt. We hebben een goed gesprek gehad (als in: ik heb mijn kant van het verhaal verteld, inclusief de dirty details waarvan ik had gehoopt dat ze ze bespaard zouden blijven) en daarmee was de kerk weer in het midden.
Het is hard aangekomen. En jullie zullen me vervloeken, maar ik heb bakzeil gehaald en carte blanche afgegeven voor de afhandeling zo het ieder goeddunkt.
Ze draaien de klok 24 uur terug en blijven er verder buiten. Gelukkigquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef Ml-etje het volgende:
Zonde dat het zo moet lopen![]()
Zo het ieder goeddunkt is incl. je ouders?
Of bemoeien zij zich er verder niet meer mee?
Oh nou zelfs Sjon is lief vandaag.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef Rewimo het volgende:
Richt die honden dan eens een keer fatsoenlijk af!
Ik bedoel meer dat ze dan thee voor je kunnen zetten en een beschuitje smerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh nou zelfs Sjon is lief vandaag.
Chico poepte vanmorgen op de slaapkamer maar dat was echt mn eigen schuld want ik was veel te laat met uitgaan
Gelukkig inderdaad dat is niet wat je wil.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze draaien de klok 24 uur terug en blijven er verder buiten. Gelukkig
quote:
Iquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:57 schreef ElisaB het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte ermee
Oh en edit mijn post maar als je het vervelend vind hoor
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
Vreselijk he? Het is een einde aan de onzekerheid maar hemel zeg wat een drama. En de dader is zelf een huisvaderquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Pfoe, het lichaam van Mirco is gevondenZe hebben de dader te pakken. Arme ouders, maar nu weten ze tenminste wat er met hem gebeurd is...
Ach, die arme mensen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:17 schreef Rewimo het volgende:
Pfoe, het lichaam van Mirco is gevondenZe hebben de dader te pakken. Arme ouders, maar nu weten ze tenminste wat er met hem gebeurd is...
Ja, ongelooflijk. Het is wel heel snel gegaan, gisteren gearresteerd en blijkbaar meteen bekend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:21 schreef senesta het volgende:
Vreselijk he? Het is een einde aan de onzekerheid maar hemel zeg wat een drama. En de dader is zelf een huisvader
Je mag zeker trots zijn dat je alles gehaald hebt, knap hoor!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef Oognip het volgende:
Ik ben blij en trots op mezelf. Toets dik gehaald![]()
Helaas wordt mijn blijheid alweer overschaduwt met vele vraagtekens over mijn stage
Ach aanstaande maandag begint mijn stage van 10 weken in het ziekenhuis. Het enige wat ik van mijn stagplek heb gekregen is een brief waarin ik uitgenodigd word voor een informatieochtend maandag aanstaande. Aansluitend begint mijn stage.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je mag zeker trots zijn dat je alles gehaald hebt, knap hoor!Wat is er nu met je stage?
Ja, dat is jammer, zeker als alle anderen dat wel hebben gehad. Kun je niet bellen met ze en vragen of je morgen even een kijkje mag nemen? Valt misschien ook wel goed daar, beetje belangstelling tonenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Oognip het volgende:
Ach aanstaande maandag begint mijn stage van 10 weken in het ziekenhuis. Het enige wat ik van mijn stagplek heb gekregen is een brief waarin ik uitgenodigd word voor een informatieochtend maandag aanstaande. Aansluitend begint mijn stage.
Al mijn klasgenoten hebben een kennismakingsgesprek gehad, behalve ik en dat vind ik jammer. Zij weten nu wie hun begeleider wordt en weten wat voor patiënten ze kunnen verwachten en wat de werktijden zijn en zo. Buiten dat is het ook gewoon leuk om te weten waar ik terecht ga komen en kennis te maken.
Maar goed mijn stageinstelling werkt blijkbaar anders en dat vind ik jammer. Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben en wat ik kan verwachten, maar helaas.
Wrom?quote:
Ben je aan het Sjonnen?quote:
Ik weet vrij zeker dat het eraan komt iddquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:39 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ben je aan het Sjonnen?voor Elies
Ow fijn. Sterkte!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
Ik weet vrij zeker dat het eraan komt idd
Ow... achterstevoren eten? Jakkie... Beterschapquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:41 schreef Qwea het volgende:
Ik weet vrij zeker dat het eraan komt idd
Ja, tuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:43 schreef Qwea het volgende:
Grapje van die kratenwijk, toch elies???
Hoe komt het?quote:En omdat ik doodziek ben
Niet alleen nie op de foon niequote:Quoten wil niet fatsoenlijk.op foon.
Gelukkig, ik schrok al van je garpjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk
[..]
Hoe komt het?
[..]
Niet alleen nie op de foon nieFOK! is een beetje stuk
Dan lees je zeker geen Libellequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Die gemberthee en koekjes kwamen er meteen weer uit.
Voor mij werkte het dus niet echt.
Nee, serieus. Het was een garpjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef Ml-etje het volgende:
Zeg Elies je liet me schrikken met je krantenwijk
Ga weer verder pakken dus ik heb de helft niet gelezen ws
Mag ik dan hoofd kotsclubje zijn? ah pleasequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef ElisaB het volgende:
Jullie kunnen wel een kotsclubje beginnen
(ik word geen lid overigens)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het was een garpje
Als het moet, dan ga ik krantenlopen hoor. Maar vooralsnog is dat in het geheel niet nodig!
Zo weer goed
Gember is voor mij ook zum kotzenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef ElisaB het volgende:
Gemberthee zou voor mij een reden tot misselijkheid zijn. Maar ik lees ook geen Libelle
Ja dan ben je tenminste opgelucht ipv voortdurend misselijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:25 schreef ferrari_rood het volgende:
Als ik na het spugen niet meer misselijk zou zijn zal ik het minder erg vinden denk ik.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mag ik dan hoofd kotsclubje zijn? ah please
Kom je me verzorgen???quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef Greys het volgende:
[..]Ik moest lachen
![]()
@Elies, getver. Ik weet niet wat ik moet zeggen, wat een klotezooiEn toch snap ik je beslissing wel. Zoen, ook al heb je er geen reet aan
@Oh-oh en Qwea, beterschap allebei!
Huur Elies in. Die kan beter jou doen dan een krantenwijk.quote:
Als je over een maand over drie nog ziek bent, want eerder heb ik geen tijd ben ik bangquote:
Jezus fuck Greys. Als ik over 3 maanden nog ziek ben dan ga ik vast doodquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
Ohja, nog even jubelen voor Oognip die haar toetsen glansrijk heeft gehaald![]()
[..]
Als je over een maand over drie nog ziek bent, want eerder heb ik geen tijd ben ik bang![]()
Maar zorg maar lekker dat je snel weer beter bent
Ik wil niet gedaan worden. Ik ben ziekquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Huur Elies in. Die kan beter jou doen dan een krantenwijk.
Dan ben je echt ziek!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik wil niet gedaan worden. Ik ben ziek
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:08 schreef Rewimo het volgende:
LHOTP-tijdChristan kijkt tegenwoordig mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |