Haha, nee sorryquote:Op maandag 7 februari 2011 20:04 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Ik zat heel even op fok in de bieb en zag toen een meisje me aankijken. Maar dat was jij dus niet
Goed dat je het zegt. Ik was niet van plan om te gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef automatic_ het volgende:
Nee, heb ik niet gehaald. Vorig jaar was het ruk, maar dit jaar hebben ze een hoop aangepast. Morgen is redelijk "verplicht" omdat je groepjes moet maken las ik.
Als het goed is, is dat na de pauze (groepjes maken).quote:Op maandag 7 februari 2011 20:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt. Ik was niet van plan om te gaan.
Voor zover ik weet niet neequote:Op maandag 7 februari 2011 20:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, nee sorry
Ik weet toch ook niet hoe jij eruit ziet?
Doe even foto PM-enquote:
Godver. Als ik ergens dus niet op zit te wachten zijn het wel van deze onzinnige dingen.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Als het goed is, is dat na de pauze (groepjes maken).
Ik vind het echt belachelijk.. Met 6 personen een opdracht maken, 2 A4 en dan een presentatie
Juist. Ik heb al de neiging om die opdracht zelf te maken en dan de rest van mijn groepje moeten dan maar presenteren ofzoquote:Op maandag 7 februari 2011 20:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Godver. Als ik ergens dus niet op zit te wachten zijn het wel van deze onzinnige dingen.
Neequote:
Dat is een prima eigenschapquote:Op maandag 7 februari 2011 21:58 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dat is wat mij betreft een goede eigenschap
Nee, onderzoek. Met die Griekse lettertjes in post #148.quote:
Oh, dan is het inderdaad vrij matig.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:03 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Nee, onderzoek. Met die Griekse lettertjes in post #148.
Ik heb haar vandaag gezienquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:41 schreef GlowMouse het volgende:
Als oompaloompa nog rondloopt hier: http://www.nu.nl/wetensch(...)egrip-cijfers--.html
Je had gewoon moeten doen 'psssssst, automatic_', dan had je dat ook al geweten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef Complexiteit het volgende:
[..]
Dan zat je niet voor me by psychopathologie.
Mijn neurale netwerken dachten er anders overquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Je had gewoon moeten doen 'psssssst, automatic_', dan had je dat ook al geweten.
Makkelijk? Want ik zat te denken dat ik dat echt never kan halenquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef automatic_ het volgende:
Klopt, want dat volg ik niet. Ik heb die vorig jaar voor de grap gemaakt en gehaald
Klinkt wel als een goede strategie.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Impressie het volgende:
Geeft wel de mogelijkheid om elk mogelijk tentamen te doen en te hopen dat je er bij een paar erg goed gokt.
Interessante gedachte ja, daar dacht ik ook al over na paar dagen geleden. Maar dat zou ten koste gaan van de verplichte tentamens, dus liever niet.quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:08 schreef Impressie het volgende:
Geeft wel de mogelijkheid om elk mogelijk tentamen te doen en te hopen dat je er bij een paar erg goed gokt.
Zonde van je tijdquote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:31 schreef GlowMouse het volgende:
Ik zou de hele MTO-reeks kunnen gaan halen.
Wel weer 28 studiepunten. Eigenlijk een beetje flauw, maar zo kun je wel 240 studiepunten in een jaar halen.quote:
Ja, bij ons is daar nog steeds onenigheid over volgens mijquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:51 schreef GlowMouse het volgende:
Docenten zien gewoon de blauwe lijsten en dat je niet geweest bent. Maar het hoogste cijfer telt (volgens mij op alle faculteiten, moet je nakijken), en van elk vak kan er maar één cijfer op je eindlijst staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |