Ja, sommige klassiekers ken ik wél.quote:
12? Maar er maar ruim 20 van and countingquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wen er maar aan, de eerst komende 12 jaar staat er van alles in de weg
M'n zus ook.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
12? Maar er maar ruim 20 van and countingmn broertje en ik nemen nog steeds flink wat opslag plek bij mn ouders in beslag
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus ook.
Het heet een zwager
Eh, nee. Want dat heb ik gemist.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat en de link eerder vanochtend van het nummer helpt
Ik las bontkraagjes.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
Of is het Jan-Piet, Joris en Corneel? Of nog meer kraagjes: Jan-Piet-Joris (JPJ voor vrinden) en Corneel?
Ja, zo ongeveer. Hij heeft een mega burn-out en is bij ons komen wonen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zus woont samen bij jouw ouders?
Das is dan ook de nieuwe Nederlandse manquote:
Diederik Doedel Zak Messchersmidt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of is het Jan-Piet, Joris en Corneel? Of nog meer kraagjes: Jan-Piet-Joris (JPJ voor vrinden) en Corneel?
VLCquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
ik download ook eens een film hoor, speelt m'n mediaplayer hem niet af
Moet je VLC downloaden... gratis software en kan zowat ALLES afspelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
CCCP codec pack, of VLC playerquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:43 schreef CherryLips het volgende:
Ja op m'n pc geen probleem, maar van de mediaplayer naar tv wil nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
VLCspeelt zo'n beetje alles af en synct vrijwel altijd automatisch beeld en geluid
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Diederik Doedel Zak Messchersmidt?
Ik vind het zo grappig dat iedereen altijd anti-bont is, maar ondertussen loopt halfnederland met een dood dier om zijn nek.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das is dan ook de nieuwe Nederlandse man.
Ali, Mo en Achmed, die hebben baarden... en rare gewaden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef HeatWave het volgende:
Das is dan ook de nieuwe Nederlandse man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |