SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes you see knopjes
HOE VERKLAAR JE DE BOTTENquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:25 schreef DoctorPressure het volgende:
Dinosauriers hebben nooit bestaan.
LEUGENSquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
HOE VERKLAAR JE DE BOTTEN
Welke botten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En zijn daarvoor al meerdere malen aan de tand gevoeld, echter geen woord, GEEN WOORD.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:32 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Leugens, deze zijn door de joden geplaatst.
Inderdaad, geen woord. Het word tijd dat we hier iets aan gaan DOEN!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
En zijn daarvoor al meerdere malen aan de tand gevoeld, echter geen woord, GEEN WOORD.
Is maar een film.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef JApieman het volgende:
[..]
In Jurrassic park eet een T-rex een koe op.
Ik heb wel een idee, haal een pak paperclips, 3 watermeloenen en een CD van Alanis Morissette en kom om 5 uur naar het buurthuis. Kom alleenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Inderdaad, geen woord. Het word tijd dat we hier iets aan gaan DOEN!
Omdat koeien heersen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef MissyN het volgende:
Waarom gaat het hier meer over koeien dan over dino'tjes.![]()
Ik hou van watermeloenen en kipquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb wel een idee, haal een pak paperclips, 3 watermeloenen en een CD van Alanis Morissette en kom om 5 uur naar het buurthuis. Kom alleen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:25 schreef DoctorPressure het volgende:
Dinosauriers hebben nooit bestaan.
Complot theorieënquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
nee nee nee nee , jij wilt gewoon clicks voor je website ....hahaahahahquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Lul niet, het is geen complot, kijk maar op m'n website.
quote:In the Bible it has nothing to do with donosaurs.God started with man.It can`t go man dinosaurs then man again.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door DoctorPressure op 27-01-2011 11:39:49 ([b][/b]) ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:39 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, donosaurs bestaan niet nee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:42 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
And therefor, donosaurs don't exist.
Trolledquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:43 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, donosaurs bestaan niet nee.
Overduidelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Ik hou van watermeloenen en kip![]()
Maar even serieus. Als we kijken naar de documentaire "Jurrasic Park", dan zie, mits je goed kijkt, dat dit gewoon nep is
We gaan binnenkort een meeting houden waar we koeien gaan knuffelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:50 schreef dannietjuh47 het volgende:
Weet iemand misschien een goeie site betreft koe knuffelen?
Oh jottem, kan ik mee?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We gaan binnenkort een meeting houden waar we koeien gaan knuffelen.
Count me in!quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We gaan binnenkort een meeting houden waar we koeien gaan knuffelen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ha topic is dood. Net als dino's.
WAAR?!!?!11quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is toch leuk?! Kom naar het koeientopic!
Je voert hooguit de productie op.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef NrTH het volgende:
Dino's zijn cool.
Dat waren nog eens echte mannen dieren, helaas zijn ook deze, net als vele andere stoere dingen, uitgestorven door het feminisme.
Ik stel voor dat wij mannen extra veel vlees gaan eten om alle koeien dood te krijgen, is wel zo eerlijk.
We zullen jou eens op gaan eten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef NrTH het volgende:
Dino's zijn cool.
Dat waren nog eens echte mannen dieren, helaas zijn ook deze, net als vele andere stoere dingen, uitgestorven door het feminisme.
Ik stel voor dat wij mannen extra veel vlees gaan eten om alle koeien dood te krijgen, is wel zo eerlijk.
EN DAAROM IS HET TIJD OM ALLE KOEIEN IIN DE STOOFPOT TE STOPPEN!!!1quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:33 schreef Patje1987 het volgende:
DIE KOEIENKNUFFERLAARS ZEGGEN NU DINGEN OVER KOEIEN OM DINOS IN DE DOOFPOT TE STOPPEN
ONMOGELJIK!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
EN DAAROM IS HET TIJD OM ALLE KOEIEN IIN DE STOOFPOT TE STOPPEN!!!1
Wat een nepperdquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef NrTH het volgende:
Zelfs Jezus was fan van dino's.
Jezus at tevens ook koeien.
[ afbeelding ]
Heiden.quote:
Die foto van jezus is nep! ER IS GEPHOTOSHOPT!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef NrTH het volgende:
Zelfs Jezus was fan van dino's.
Jezus at tevens ook koeien.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Koeien of dino's
Je hebt gestemd op: DINOSAURIERS
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:12 schreef Harajuku. het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Koeien of dino's
Je hebt gestemd op: koeien
Ik moest stemmen onder dwangquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dino's gaan winnen aangezien er meer mannen dan vrouwen op het forum zitten
Van mij moest je stemmen op Dinosauriers!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moest stemmen onder dwang
En niet op dinosaurus
The fuck?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dino's gaan winnen aangezien er meer mannen dan vrouwen op het forum zitten
Het schijnt dat ik een grotere invloed heb op SperzieboonToon dan jij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Van mij moest je stemmen op Dinosauriers!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik een grotere invloed heb op SperzieboonToon dan jij.
Stiekemquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dino's zijn stiekem wel cool
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is er eigenlijk zo cool/awesome/leuk/tof aan een DINO?
wat is deze vraagquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat is er eigenlijk zo cool/awesome/leuk/tof aan een koe?
Dat geeft geen antwoord op mijn vraag, daar staan slechts plaatjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:28 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
wat is deze vraag
voor meer info zie
Koeientopic #3
Die plaatjes zeggen genoegquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat geeft geen antwoord op mijn vraag, daar staan slechts plaatjes
Niet, hij wist gewoon niet dat ik wou dat hij stemde op Dinos.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Het schijnt dat ik een grotere invloed heb op SperzieboonToon dan jij.
Wat is er nou cooler dan dit?quote:
Wouden zijn bossenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Niet, hij wist gewoon niet dat ik wou dat hij stemde op Dinos.
Jij bent echt een hater.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is er nou cooler dan dit?
[ afbeelding ]
[..]
Wouden zijn bossen
Kaas of melk van dino's zou pas lekker zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
alsof jullie geen kaas eten
of melk drinken
Ik heb toch koeien gestemdquote:
Dino's leggen eieren LULLOquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Kaas of melk van dino's zou pas lekker zijn.
Dino's hebben de aarde veel langer gepwnd dan de stomme koe.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb toch koeien gestemd![]()
Die blijven altijd toch wel overheersen, dino's zijn al best wel dood..
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef NrTH het volgende:
Ik heb zo'n idee dat er zelfs uit het koeien topic votes voor dinos komen.. hoe kan dat toch..
Daarom ook ZOU lekker zijn. Als ze dus melk gaven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dino's leggen eieren LULLO
Wij mannen zijn gewoon vernuftig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
valsspelers!![]()
wij koeienliefhebbers spelen niet vals!
Vernuftigquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:41 schreef NrTH het volgende:
[..]
Wij mannen zijn gewoon vernuftig.
Vernuftig ja!
Je kan maar 1 keer stemmen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je kan maar 1 keer stemmen.
en de mensen die in de poll in het koeientopic op koeien stemmen, stemmen ook op dino's.
ik snap het nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef NrTH het volgende:
[..]
Je kan maar 1 keer stemmen.
en de mensen die in de poll in het koeientopic op koeien stemmen, stemmen ook op dino's.
Vernuftig staaltje werk van ons mannen.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
sterf, net als die lekkere dino's van jullie!
Dit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef DoctorPressure het volgende:
Iemand is hier hard aan het proxyen.
COW-quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef speknek het volgende:
JONGENS IK HEB AL EEN COWBOY HOED
[ afbeelding ]
Ja, die is leuk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:47 schreef speknek het volgende:
JONGENS IK HEB AL EEN COWBOY HOED
[ afbeelding ]
een linkje naar een koeien vote, waar we niet intrappen, wij zijn immers DINO MANNEN en DINO VROUWEN OOK ZELFS.quote:
Vrouw.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
een linkje naar een koeien vote, waar we niet intrappen, wij zijn immers DINO MANNEN.
Dino proxy's.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:53 schreef NrTH het volgende:
[..]
een linkje naar een koeien vote, waar we niet intrappen, wij zijn immers DINO MANNEN.
Dat is meten met twee maten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef NrTH het volgende:
En doden zijn niks meer waard?
Vertel dat maar aan de holocaust overlevenden.
Kom maar met bewijzen, deze loze beschuldigingen zeggen niks.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef DoctorPressure het volgende:
Dino's zitten massaal achter een proxy.
Alsof er bewijs kan worden geleverdquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:03 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kom maar met bewijzen, deze loze beschuldigingen zeggen niks.
Nou roep dan niet dat Dino's valsspelen. Er zijn gewoon veel anonieme dino liefhebbers.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:04 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Alsof er bewijs kan worden geleverd
Einstein was tof. Nu is hij dood.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef Harajuku. het volgende:
En Einstein is dus ook niet tof want hij is immers ook dood?
Einstein was joods. Nu weet ik zeker dat de joden hier achter zitten!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
Einstein was tof. Nu is hij dood.
Alles wat aight1 zegt is de waarheidquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef aight1 het volgende:
Koeien zijn superieur aan dinosauriërs. Aangezien koeien nog leven en dinosauriërs niet.
DAt filmpjequote:
Duidelijk een koeienliefhebber!quote:
Ga je mond spoelenquote:
Ik al sinds mijn 4e ofzo. Ik had altijd van die dino poppetjesquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen [ afbeelding ]
Ik ben al een dinofan sinds mijn zevende jaar. Speelgoed, tijdschrift met glow in the dark zet een T-Rex in elkaar, boeken. Alles.
't Was bij mij vast ook eerder, want ik heb het gelijk overgenomen van mijn broerquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik al sinds mijn 4e ofzo. Ik had altijd van die dino poppetjes
Ik bedoelde de persoon in het filmpje.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:24 schreef Harajuku. het volgende:
Ga je mond spoelen [ afbeelding ]
Ik ben al een dinofan sinds mijn zevende jaar. Speelgoed, tijdschrift met glow in the dark zet een T-Rex in elkaar, boeken. Alles.
Ik heb die dino's nog wel ergens staanquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Was bij mij vast ook eerder, want ik heb het gelijk overgenomen van mijn broer
En benauwd dat ik was voor die raptor-poster
Oh jeetje, pardon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:30 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik bedoelde de persoon in het filmpje.
En zevende... noob.
Ninja edit: er stond eerst 60 prostitues!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jeetje, pardon.
Er komt ook een dinoserie hè, van Spielberg
edit: kak
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ninja edit: er stond eerst 60 prostitues!
Sterf, heiden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
ZE BLIJVEN VOORTBESTAAN IN MIJN HART
Dat zag ik laatst nog op het nieuws ookquote:
DOE EVEN NORMAAL!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Sterf, heiden.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Sterf, heiden.
[ afbeelding ]
Politie heropent zestig prostitutiemoordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat zag ik laatst nog op het nieuws ook
De politie gaat 60 zaken opnieuw openen, ofzo.
Dat jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Politie heropent zestig prostitutiemoorden
Wat is dat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Maar wanneer Tera Nova er is ga ik kijken of het wat is, en dan laat ik dat hier wel weten want ik ben zo aardig.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh jeetje, pardon.
Er komt ook een dinoserie hè, van Spielberg
http://www.alletvseries.com/terra-nova/
Ja, dino's moeten ook eten hè. Zo gaat dat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:41 schreef DoctorPressure het volgende:
[ afbeelding ]
Het schijnt ook dat ze elkaar graag opeten!
Jij brengt de discussie naar een nieuw hoogtepunt.quote:
Dankzij mij ontstond deze discussie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Jij brengt de discussie naar een nieuw hoogtepunt.
Waar smaakt het naar?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef DoctorPressure het volgende:
[ afbeelding ]
Take that, bitches
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:44 schreef DoctorPressure het volgende:
[ afbeelding ]
Take that, bitches
Wat steekt daar uit, bij die rechter?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:50 schreef DoctorPressure het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker kontje, ook.
Sowieso, een T-Rex laat zich niet door een mcDonalds medewerker vangen en op een broodje doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:49 schreef Harajuku. het volgende:
Koeien zijn onze bitches, lijkt me duidelijk wie toffer is.
Volgens mij is dit net zoiets als 16-jarige meisjes die ineens massaal de Teletubbies leuk vinden.quote:
Nee, dit is gewoon iets dat in je zit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Volgens mij is dit net zoiets als 16-jarige meisjes die ineens massaal de Teletubbies leuk vinden.
Laatst zag ik iets op TV over dat sommige dino's waarschijnlijk veren hadden ofzo. Weet niet meer preciesquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:53 schreef superdrufus het volgende:
[ afbeelding ]
gevederde t-rex voor the win
Ik dacht dat jij wel meer verstand van dino's zou hebben. Beetje matig dit hoor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Laatst zag ik iets op TV over dat sommige dino's waarschijnlijk veren hadden ofzo. Weet niet meer precies
Ik zeg dat het op TV wasquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel meer verstand van dino's zou hebben. Beetje matig dit hoor.
Nee, en dat wil ik ook helemaal niet weten. In mijn fantasie was het zo mooiquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:56 schreef Harajuku. het volgende:
Je weet zeker ook niet dat de Velociraptor zoals in Jurassic Park niet bestaat?
Velociraptor is maar een klein vogeltjequote:Op donderdag 27 januari 2011 14:58 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, en dat wil ik ook helemaal niet weten. In mijn fantasie was het zo mooi
Mongolquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Velociraptor is maar een klein vogeltje
[ afbeelding ]
Ja, dat krijg je als ze de resten in Mongolië vinden.quote:
Er zijn in China een aantal ontdekkingen geweest waar kleinere dinosaurussen en verwanten van t-rex een veerachtige donslaag hadden. Wat erop zou duiden dat dinosaurussen warmbloedig zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:54 schreef JApieman het volgende:
[..]
Laatst zag ik iets op TV over dat sommige dino's waarschijnlijk veren hadden ofzo. Weet niet meer precies
Allemaal nep!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Er zijn in China een aantal ontdekkingen geweest waar kleinere dinosaurussen en verwanten van t-rex een veerachtige donslaag hadden. Wat erop zou duiden dat dinosaurussen warmbloedig zijn.
Ook is er een dinosaurus gevonden met een hart en aorta die vergelijkbaar is met warmbloedige dieren.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als ze de resten in Mongolië vinden.
Alle raptors hadden veren, dat had JP goed gegokt. Ze denken nu ook dat de T-rex veren had maar daar hebben ze nog weinig bewijs voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:03 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Er zijn in China een aantal ontdekkingen geweest waar kleinere dinosaurussen en verwanten van t-rex een veerachtige donslaag hadden. Wat erop zou duiden dat dinosaurussen warmbloedig zijn.
Ook is er een dinosaurus gevonden met een hart en aorta die vergelijkbaar is met warmbloedige dieren.
[ afbeelding ]
Ja, 't is meer een toffe kalkoen dan anders watquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:04 schreef JApieman het volgende:
[..]
Hij is wel heel klein trouwens
die kun je gewoon een paar meter wegschoppen als ie je aanvalt
FSMquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef superdrufus het volgende:
[..]
You will obey to the giant spaghetti monster
[ afbeelding ]
Die is al wat beter jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:05 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, 't is meer een toffe kalkoen dan anders wat
Utahraptor is beter
[ afbeelding ]
Heel toevallig is dat mijn geloofsovertuiging. De Enige Ware Meester weet dat dino's nooit hebben bestaan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:06 schreef superdrufus het volgende:
[..]
You will obey to the giant spaghetti monster
[ afbeelding ]
Oh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Klopt, want koeien zijn onmisbaar in deze samenleving.
Die hebben geen stemmen nodig
Ik ga niet dood zonder zuivelproduct van de koe, nee. Dus verklaar onmisbaar even?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij eet/drinkt geen zuivelproducten?
Ik hou van koeienmelk/kaas/vlees maar er zijn genoeg andere dieren die daar voor zorgen dus niet onmisbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jij eet/drinkt geen zuivelproducten?
Duidelijk ja. Ze trappen zelfs in een pollvervalsing die in hun eigen topic gepost wordt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef Harajuku. het volgende:
.
Stelling:
Koeienliefhebbers zijn dom
Goedgelovig zijn ze ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:19 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Duidelijk ja. Ze trappen zelfs in een pollvervalsing die in hun eigen topic gepost wordt..
Ik was niet zo dom toen ik jonger was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:20 schreef NrTH het volgende:
Dom en goedgelovig, zijn dat niet gewoon 2 standaard kenmerken van jonge meisjes?
Eens. Jammer dat zoiets kleins als koeien liefhebben toch zo veel bepaald in het leven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:22 schreef JApieman het volgende:
Klinkerbotsing je bent verder wel heel aardig hoor
Doe ik niet aan. Enkel koe-swaffelen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:23 schreef DoctorPressure het volgende:
Jongens dit is niet zo lief van jullie. Hebben jullie wel eens ge-koe-knuffeld?
Geniet van je AIDS.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Enkel koe-swaffelen.
Ew viezerik!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:25 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Doe ik niet aan. Enkel koe-swaffelen.
Hihihihiquote:
Idd, want alle koeien hebben aids.quote:
Ze hebben niet altijd aids, alleen als ze geïnfecteerde naalden hebben gebruikt.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
Idd, want alle koeien hebben aids.
Aids dieren zijn het.
En nu weer over dino's praten potjandorie.
[ afbeelding ]
Bij uitzondering laat ik een koe die er geil genoeg uit ziet ook likken. Ze hebben zo'n lekker ruwe tong weetjewel.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:35 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Bij uitzondering laat ik een koe die er geil genoeg uit ziet ook likken. Ze hebben zo'n lekker ruwe tong weetjewel..
Bij een dino zou ik dat nooit hebben durven doen! Daar heb ik teveel respect voor.
quote:Er staat een koe in het gras te grazen als er een grote hond naar hem komt gelopen.
Hallo koe zegt de hond... zou ik misschien aan je kont mogen likken?
De koe kijkt geschrokken maar denkt waarom ook niet, en laat zo de hond aan haar reet likken.
De volgende dag staat de koe weer in het gras te grazen en weer komt die hond eraan.
Zeg koe zou ik nog een keer aan je kont mogen likken.
De koe heeft zoiets van achjah waarom ook niet, en laat de hond zijn gang gaan.
Weer een dag later staat de koe nog steeds te grazen.
In de verte ziet de koe de hond al aankomen en vraagt de hond weer aan de koe of hij nog ff aan haar reet mag likken.
Tuurlijk zegt de koe, en de hond gaat weer zijn gang.
Nu heb ik wel ff een vraag zegt de koe, "waarom wil je steeds aan mijn kont likken?"
Nou zegt de hond, "ik heb 3 weken geleden een Fok!er gebeten, maar krijg die smerige smaak niet uit mijn bek!!!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |