Die zit op schoolquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:13 schreef dragems het volgende:
[..]
dat als je kinderen hebt dat je hem op mute moest zetten
Even TR makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:15 schreef dragems het volgende:
FUCK vergeet ik nummertje plus te doen
TR?quote:
Geeft niksquote:
Daar luister ik nu ook naarquote:
ok blijkbaar staat die R voor rapport.quote:
Krijg het niet voor elkaar nog. Zal we iets met de wijziging van port 8000 naar 80 te maken hebben.quote:
moet poort 8000 zijn. misschien via itunes of zo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar nog. Zal we iets met de wijziging van port 8000 naar 80 te maken hebben.
Je moet gewoon op die ene link drukken en dan gaat het goed. Maak het niet moeilijker dan het isquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar nog. Zal we iets met de wijziging van port 8000 naar 80 te maken hebben.
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op die ene link drukken en dan gaat het goed. Maak het niet moeilijker dan het is
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga op pad.
Iets met IK HEB EEN HUISJE!!
Jij denkt dus dat ik dat niet gewoon gedaan hebt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op die ene link drukken en dan gaat het goed. Maak het niet moeilijker dan het is
Heeft George al te drinken gehad?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga op pad.
Iets met IK HEB EEN HUISJE!!
kan dat poort 8000 geblokt is op je werk daar kunnen we nu niks aan doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef banapples het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat ik dat niet gewoon gedaan hebt...![]()
Zit op het werk dus er zal wel wat geblokkeerd zijn, maar voorheen kon ik gewoon luisteren
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef banapples het volgende:
[..]
Heeft George al te drinken gehad?
Was ik al bang voor. Heb het ook al geprobeerd via hidemyass.com maar dat lukt dus ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef dragems het volgende:
[..]
kan dat poort 8000 geblokt is op je werk daar kunnen we nu niks aan doen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Genoeg om mij vandaag door Emmen te brengen
Doe hem de groetenquote:
ctrl + uquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:34 schreef banapples het volgende:
Wat was de sneltoets in Windows Mediaplayer ook alweer om een URL op te geven?
Groentjes terugquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef Zokunen het volgende:
Sorry voor de plaatsnaam bij het volgende nummer btw :S
Het is je vergeven. Lekker nummer, dat wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef Zokunen het volgende:
Sorry voor de plaatsnaam bij het volgende nummer btw :S
Hey koelkastquote:
Uhu. Hier mogen jullie wel even mee doorgaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef djkoelkast het volgende:
Zo te horen zijn jullie wel lekker wakker gedraaid
Ik heb om 10u altijd mijn "rustig wakker worden" ochtendprogrammaquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Hier mogen jullie wel even mee doorgaan
Hè verdommequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb om 10u altijd mijn "rustig wakker worden" ochtendprogramma
Mark Oh - Tears Don't Lie zou ik ook niet verkeerd vinden andersquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik start Atomic wel in als 1e nummer
Goede starter!quote:
Zo goed?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mark Oh - Tears Don't Lie zou ik ook niet verkeerd vinden anders
Of 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy ofzo
Wat ik gehoord heb was prima.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:04 schreef Zokunen het volgende:
Hoop dat mn uurtje een beetje ok was, niet echt samenhangend enzo, maar ach er was iig muziek
Dit is ook weer een tijdelijke server, we moeten op die van Eze want op deze heeft niemand toegang behalve pizzalucht en dat willen we juist voorkomen, dat we afhankelijk zijn van 1 iemand (als er wat mis gaat).quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef Zokunen het volgende:
De servert lijkt het goed te doen
Nu ik nog, ben vrij muf nog
Haha, prima. Mijn collega's houden van mequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo goed?![]()
Nog nieuws over de server? Inloggen duurde gisteren gewoon >3 minuten
Denk dat ik hier een rustige middag heb dus dan zal ik de config die nu draait even overzetten en er mee testen. Het mooie is dat voor de luisteraars niks verandert, want het blijft www.onzinradio.nl/tunein omdat ik gewoon die index verander. Ik zal ook een DNS record maken voor uitzenden.onzinradio.nl die naar de juiste server verwijst, dan is het voor de dj's ook duidelijk. Al weet ik niet of alle programma's met een hostname kunnen werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Haha, prima. Mijn collega's houden van me
En de server zou het weer prima moeten doen, alles draait weer als vanouds.
Ik heb alles gelezen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat ik hier een rustige middag heb dus dan zal ik de config die nu draait even overzetten en er mee testen. Het mooie is dat voor de luisteraars niks verandert, want het blijft www.onzinradio.nl/tunein omdat ik gewoon die index verander. Ik zal ook een DNS record maken voor uitzenden.onzinradio.nl die naar de juiste server verwijst, dan is het voor de dj's ook duidelijk. Al weet ik niet of alle programma's met een hostname kunnen werken.
Bah, wat een boel tekst voor zo vroeg
Hou op, ik zit nu met iemand uit India te chatten. Beroerd Engels, en dingen niet willen snappen. Heerlijk op de vroege morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat ik hier een rustige middag heb dus dan zal ik de config die nu draait even overzetten en er mee testen. Het mooie is dat voor de luisteraars niks verandert, want het blijft www.onzinradio.nl/tunein omdat ik gewoon die index verander. Ik zal ook een DNS record maken voor uitzenden.onzinradio.nl die naar de juiste server verwijst, dan is het voor de dj's ook duidelijk. Al weet ik niet of alle programma's met een hostname kunnen werken.
Bah, wat een boel tekst voor zo vroeg
Die heb ik dus altijd aan de telefoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hou op, ik zit nu met iemand uit India te chatten. Beroerd Engels, en dingen niet willen snappen. Heerlijk op de vroege morgen
Ik heb ook weer zin om te draaien maar dat gaat niet altijd, wel zonde maar jullie missen die hardstyle toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
Gisteravond wel weer een nieuwe piek van 42 luisteraars, viel de afgelopen dagen namelijk nogal tegen. Ik zie ook oude dj's weer terug komen (zoals heloef om 12u) dus het zal wel weer aantrekken
Hardstyle is niet zo erg, als het maar niet zo eentonig is. Dat vind ik van het meeste wel. Een bassdrum 909 + distortion maar dan constant gepitched en een library van 3 verschillende geluidjes voor de "melodie"lijn die vaker afwezig is dan een blowende puber op school.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer zin om te draaien maar dat gaat niet altijd, wel zonde maar jullie missen die hardstyle toch niet
the stones toch?quote:
Die beweren dat The Verve het van hun gejat heeft, maar de sample schijnt uit een veel ouder nummer te komen.quote:
Nee, The Verve - Bittersweet Symphony.quote:
Probeer eens te luisteren naar het nieuwe label van de Noisecontrollers en Wildstylez, ik denk dat je dat wel fijne muziek vindt. Even een linkje want geluid zegt meer dan getypte woorden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hardstyle is niet zo erg, als het maar niet zo eentonig is. Dat vind ik van het meeste wel. Een bassdrum 909 + distortion maar dan constant gepitched en een library van 3 verschillende geluidjes voor de "melodie"lijn die vaker afwezig is dan een blowende puber op school.
Dat nummer van SMD (de Krezip verkrachting) vind ik echt briljant, meer van dat, minder eentonig en je krijgt mij wel warm voor een uurtje.
quote:
Ja, maar wat een kuttopicquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
Lol heb ik nu net deeltje 490 gemist?
Weet ik, maar was weer geripped van de stones of juist weer een nog ouder iets zoals koelkast net zegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, The Verve - Bittersweet Symphony.
Dit is al het tweede deel 491quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef Watertornado het volgende:
Lol heb ik nu net deeltje 490 gemist?
lolwutquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Geen kettingen wel stoute laarzen en een handboei, hier is Paul in the Dark
1 handboei?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Geen kettingen wel stoute laarzen en een handboei, hier is Paul in the Dark
Ja, en oude shit. Lekker begin van de ochtendquote:
Toevallig heb ik gister de Sennheiser PC 230 besteldquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:28 schreef Pizzalucht het volgende:
Een Creative HS-450 is toch wel goed genoeg om een beetje nette kwaliteit te leveren?
Waar te koop?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[ afbeelding ]
Deze worden nu tegen dumpprijzen aangeboden en zeer goede kwaliteit
Ja maar ik heb die alquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gister de Sennheiser PC 230 besteldOok voor m'n show
Echt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar ik heb die al
Ga wel even wat dingen proberen vanmiddag!
Is dat dan wel goede kwaliteit? Geloof er niets vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Toevallig heb ik gister de Sennheiser PC 230 besteldOok voor m'n show
Paardenkooper, 't zal wel een boer zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:31 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wat voor accent heeft dingetje nou?
Niet de sennheiser he, de Creativequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Echt?
Is ie een beetje chill dan?
Sharrquote:
Voor die prijs mag ik hopen van welquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Is dat dan wel goede kwaliteit? Geloof er niets van
Ohquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Niet de sennheiser he, de Creative
Toonnnnquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr![]()
[..]
Voor die prijs mag ik hopen van wel
Micjes aan koptelefoon geplakt, geloof ik al soberzo niet zo inquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Sharr![]()
[..]
Voor die prijs mag ik hopen van wel
Plaats je knie in zijn gelaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Graseter het volgende:
Ik mag van mijn rij instructeue geen 40 rijden bij mij in de wijk maar wel 145 op de snelweg. WAT IS DEZE MAN!
145 in de wijk en 40 op de snelwegquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Graseter het volgende:
Ik mag van mijn rij instructeue geen 40 rijden bij mij in de wijk maar wel 145 op de snelweg. WAT IS DEZE MAN!
Thnx for the infoquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Micjes aan koptelefoon geplakt, geloof ik al soberzo niet zo in
+10%quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:34 schreef Graseter het volgende:
Ja ik zag het, maar ik heb hem al besteldquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie mijn link, wel geen headset though.
Baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
+10%
Dus in de wijk 33
Binnen de kom 55
Buiten 88
Autoweg 110
Snelweg 132
Je mag alles zonder opgave van reden retourneren binnen 7 dagen volgens de wet (als je hem online hebt besteld), dus als het niet bevalt gewoon ruilen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja ik zag het, maar ik heb hem al besteld
Kom je net te laat mee
Verklaar 145 op de snelweg.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
+10%
Dus in de wijk 33
Binnen de kom 55
Buiten 88
Autoweg 110
Snelweg 132
Daar houd ik me ook altijd aanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
+10%
Dus in de wijk 33
Binnen de kom 55
Buiten 88
Autoweg 110
Snelweg 132
Het gas wat dieper intrappen.quote:
Ze willen 130 invoeren, dus dan is het 143.quote:
Okequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag alles zonder opgave van reden retourneren binnen 7 dagen volgens de wet (als je hem online hebt besteld), dus als het niet bevalt gewoon ruilen.
Headsets zijn meer voor gamespraak, dus niet voor kwalitatieve radio.
Soms kun je niet harder of is het niet verstandig, scholen enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 33 km/h rijden.Er rijd dan altijd een rij auto's achter me aan.
Hier heb je een straat met een heel groot zelfgemaakt bord 30quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Je gaat toch geen 33 km/h rijden.Er rijd dan altijd een rij auto's achter me aan.
Ah ok.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze willen 130 invoeren, dus dan is het 143.
Je meter wijkt bijna altijd 10% naar beneden af, dus 110 op je meter is gewoon 100.
Ik bedoel radiokwaliteitquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:40 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
OkeDan ga ik eerst even proberen hoe het klinkt, als het echt crap is stuur ik hem wel terug
En tsja.. zijn wij kwalitatieve radio?![]()
Ja dan rij ik ook niet snel maar mijn straat is gewoon een brede straat waar iedereen 50 rijd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Soms kun je niet harder of is het niet verstandig, scholen enzo.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Deze toch? http://shop.conrad.nl/hob(...)oons-usb/305401.html
Die is al 2 dagen niet op komen dagenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan kan je die set ook wel even naar Mystic doorsturen
Da's ook niet cool...quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is al 2 dagen niet op komen dagen
Bij mij rijden ze 80 ongeveer. Lang recht stuk zonder hobbels enzquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ja dan rij ik ook niet snel maar mijn straat is gewoon een brede straat waar iedereen 50 rijd.
Recht? Jouw straat?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bij mij rijden ze 80 ongeveer. Lang recht stuk zonder hobbels enz
Hier heb je zo'n 30 stuk met om de 10m een heuvel. Kun je makkelijk 60quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hier kan je geen 80 rijden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zei je.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij kunt uberhaupt niet rijden.
8bitquote:
Goeie inputquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:47 schreef Snuf. het volgende:
JE BOY IS GEWOON PATS BOEM OP DEZEN LAPTOPJE OP SCHOOL JWT KAP MET DIE STINK MUZIEK
Haterz en praterz maken mijn teksten alleen maar nuttigerquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij geeft sowieso nooit nuttige teksten.
Met de auto die mijn ex en ik hadden remden we nooit voor heuvels. Hij had geen problemen met een heuveltje meer of minderquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier heb je zo'n 30 stuk met om de 10m een heuvel. Kun je makkelijk 60![]()
Althans, ik wel
Heeft die van mij ook niet en AWDquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Met de auto die mijn ex en ik hadden remden we nooit voor heuvels. Hij had geen problemen met een heuveltje meer of minder
Die van ons ook. En hij mag meer trekken dan hij zelf weegtquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Heeft die van mij ook niet en AWD
Mensen zitten bang te zijn bij mij in de auto geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:52 schreef Patje1987 het volgende:
Graseter slaapt altijd in mijn auto
Ik hou van jequote:
Mensen laten bierpoepjes in jouw auto Georgequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mensen zitten bang te zijn bij mij in de auto geloof ik
George is er nog steeds door van slagquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Mensen laten bierpoepjes in jouw auto
Zie editquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
George is er nog steeds door van slag
vertel?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een geniaal idee voor een jingle
quote:
Nee, zal ik nog even doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:55 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkastman, staat de show van gisteren al online?
quote:
Het liefst 20 minuten langquote:
dune million miles from home gaarnequote:
Die is 9:58u al gedraaid volgens mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
dune million miles from home gaarne
Ik moest toen zo hard lachen om hem hequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, da's de lange versie, toch
Het is wel de bedoeling dat we deze als backup gaan gebruiken, omdat we al een ander klaar hadden staan en die zou weer op orde moeten zijn. Maar tot die tijd zijn alle verbeteringen zeker welkomquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef Pizzalucht het volgende:
Koelkast, zal ik een online panel maken om de config te veranderen van de shoutcast?
En de server restarten etc.
Say whut?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We willen jou als vast item in de show`
Ohh dacht dat dat een andere van dune was.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die is 9:58u al gedraaid volgens mij.
Maria is ook vast itemquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Say whut?
Why?
Zo bijzonder was ik heul niet
Ja oke, maar zou ook gebruikt kunnen worden voor nieuwe server. En deze kan opzich wel permanent gebruikt wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is wel de bedoeling dat we deze als backup gaan gebruiken, omdat we al een ander klaar hadden staan en die zou weer op orde moeten zijn. Maar tot die tijd zijn alle verbeteringen zeker welkom
Een backup is altijd handig.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja oke, maar zou ook gebruikt kunnen worden voor nieuwe server. En deze kan opzich wel permanent gebruikt worden
Wat een genotquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maria is ook vast itemEffe lekker zingen.
En Kim normaal ook, maar die zal wel hebben liggen neucken
Bellen we hem gewoon.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat een genot![]()
Je weet dat dat nummer het nummer van mn ex is en ik daar vanaf volgende week ongeveer niet meer op te bereiken ben he
Dat zal ie wel waarderen jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bellen we hem gewoon.
Nee hoor
Dat kan nu ook hoor, maar is goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Een backup is altijd handig.
Voordeel aan de andere server is meerdere mensen met toegang
Voorlopig draaien we nog op deze en het loopt topquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat kan nu ook hoor, maar is goed
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voorlopig draaien we nog op deze en het loopt top![]()
Wel lachen, dragems die gaat lopen zeuren dat deze server minder is dan die eerste
Wij hadden 42x 192kbps, geen 1 stotterquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
![]()
Jullie uitzending ging perfect, dragems switcht en het loopt kut, ja ligt echt aan de server
De server natuurlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij hadden 42x 192kbps, geen 1 stotter
Hij had 18x 128kbps, constant stotteren
Aan wie ligt het dan
Poldersquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Live radio maken op polderinternet
Ik ga het ook proberenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Live radio maken op polderinternet
Toch niet die van je studie he?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hahaha net gewoon het saldo van de OV-chipkaart gratis opgehoogd met ¤100-, door die opensource software___
Dankjenw0p Mirnan0l13jaquote:
Nee, van een collegaquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Toch niet die van je studie he?
Of eentje waar je naam op staat?
Tof.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent een heldin. Nu mag je mijn vriendin lenen
Goedzo, 100 euro valt denk ik wel op, je kan denk ik beter elke keer aanvullen tot 20 euroquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nee, van een collega
Zo'n anonieme
Hijs niet van mij hoor. Maar van die weet ik dat ze goed zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
lolwut, ik heb de mic besteld van koelkast
Niet eens verzendkosten omdat boven 25 euroquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hijs niet van mij hoor. Maar van die weet ik dat ze goed zijn.
Dat is niet mijn winkel, vriend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:18 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Niet eens verzendkosten omdat boven 25 euro
Mwah ¤100-, is zo op hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Goedzo, 100 euro valt denk ik wel op, je kan denk ik beter elke keer aanvullen tot 20 euro
Ik heb net mijn eerste kop op heb zo slecht geslapen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:19 schreef djkoelkast het volgende:
Alle gladde kano's op een bordje, ik heb nog niet eens koffie gemaakt
Je gaat toch wel je best doen he, en live?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb net mijn eerste kop op heb zo slecht geslapen.
Oh ja GOEDEMORGEN!
Server is exact gelijk aan de vorige hoor. Alleen iemand anders beheert hem.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hmm dat welkom bij onzin radio hoor ik gewoon goed.
Maar de muziek zelf slaat steeds over sinds die nieuwe server
Hmm heb het thuis nog niet geprobeerd via WMP, even kijken of dat wel werkt binnenkortquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Server is exact gelijk aan de vorige hoor. Alleen iemand anders beheert hem.
Ja en ja.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je gaat toch wel je best doen he, en live?
Ik luister niet manquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Patje1987 het volgende:
SSB kutfeest of niet, toen dit nummer kwam was wel denk ik 1 van de vetste momenten van Qlimax
Kan je even 94.23.19.48 pingen en het resultaat melden?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm heb het thuis nog niet geprobeerd via WMP, even kijken of dat wel werkt binnenkort
Born slippy dusquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik luister niet man
Ik hoor alleen maar een halve seconde muziek, dan weer 1.5 seconde niks
Ik luister nu:
Krijg een time outquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan je even 94.23.19.48 pingen en het resultaat melden?
En even de snelheid melden als je http://94.23.19.48:13000/pc/100MB.bin download
Nou dat is echt wel genoeg voor de streamquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij downloadt trouwens met 2.7 mb hier, maar zit op mijn werk
Thuis heb ik 120 mbit liggen met cat6 kabels en een gigabitrouter
ja maar echt vaag, op die vorige server luisterde ik via de webplayer omdat WMP het niet deed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou dat is echt wel genoeg voor de stream
Toch wel handig als we de config kunnen wijzigen, misschien moet die timeout iets omhoog of naar beneden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nou dat is echt wel genoeg voor de stream
Opmaken heb jij niet nodig joh. Jij bent mooi van jezelf.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef sharr het volgende:
Geweldige aankleed opmaak etc etc muziek zo
WMP doet het (gewoon mp3), iTunes doet het, VLC doet het, webplayer doet het.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar echt vaag, op die vorige server luisterde ik via de webplayer omdat WMP het niet deed.
Maar sinds de nieuwe server doet hij dat niet meer
quote:; MetaInterval specifies how often, in bytes, metadata sent.
; You should really leave this at the default of 8192, but the option is
; provided anyway.
MetaInterval=32768
Als ik die listen.pls open in WMP doet hij het ook nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
WMP doet het (gewoon mp3), iTunes doet het, VLC doet het, webplayer doet het.
Alleen poort 8000, wellicht moeten we naar 80 (ivm blokkades op andere poorten dan 80)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Opmaken heb jij niet nodig joh. Jij bent mooi van jezelf.
Dat staat nu zo in de config, vond het een beetje vreemdquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb die nooit gewijzigd. Stond dat niet goed of wel of wat?
Ik moet hem nog eens stap voor stap nakijken, ik had alleen de broodnodige dingen aangepast. Ik doe vanmiddag even die wiki en daarna kijk ik even kritisch naar de config.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dat staat nu zo in de config, vond het een beetje vreemd
Ik zie trouwens dit staan:
SIGWINCH; Reloaded Config File
In de commandline van de shoutcast, lijkt me dus dat we config kunnen aanpassen terwijl we broadcasten?
Is goedquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik moet hem nog eens stap voor stap nakijken, ik had alleen de broodnodige dingen aangepast. Ik doe vanmiddag even die wiki en daarna kijk ik even kritisch naar de config.
Waarom ga jij niet draaien?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:41 schreef sharr het volgende:
Klopt het nou dat er van half zes tot 9 niemand draait?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |