Die zit op schoolquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:13 schreef dragems het volgende:
[..]
dat als je kinderen hebt dat je hem op mute moest zetten
Even TR makenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:15 schreef dragems het volgende:
FUCK vergeet ik nummertje plus te doen
TR?quote:
Geeft niksquote:
Daar luister ik nu ook naarquote:
ok blijkbaar staat die R voor rapport.quote:
Krijg het niet voor elkaar nog. Zal we iets met de wijziging van port 8000 naar 80 te maken hebben.quote:
moet poort 8000 zijn. misschien via itunes of zo?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar nog. Zal we iets met de wijziging van port 8000 naar 80 te maken hebben.
Je moet gewoon op die ene link drukken en dan gaat het goed. Maak het niet moeilijker dan het isquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:20 schreef banapples het volgende:
[..]
Krijg het niet voor elkaar nog. Zal we iets met de wijziging van port 8000 naar 80 te maken hebben.
Sorryquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op die ene link drukken en dan gaat het goed. Maak het niet moeilijker dan het is
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga op pad.
Iets met IK HEB EEN HUISJE!!
Jij denkt dus dat ik dat niet gewoon gedaan hebt...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet gewoon op die ene link drukken en dan gaat het goed. Maak het niet moeilijker dan het is
Heeft George al te drinken gehad?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik ga op pad.
Iets met IK HEB EEN HUISJE!!
kan dat poort 8000 geblokt is op je werk daar kunnen we nu niks aan doenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef banapples het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat ik dat niet gewoon gedaan hebt...![]()
Zit op het werk dus er zal wel wat geblokkeerd zijn, maar voorheen kon ik gewoon luisteren
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef banapples het volgende:
[..]
Heeft George al te drinken gehad?
Was ik al bang voor. Heb het ook al geprobeerd via hidemyass.com maar dat lukt dus ook niet.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:23 schreef dragems het volgende:
[..]
kan dat poort 8000 geblokt is op je werk daar kunnen we nu niks aan doen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Genoeg om mij vandaag door Emmen te brengen
Doe hem de groetenquote:
ctrl + uquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:34 schreef banapples het volgende:
Wat was de sneltoets in Windows Mediaplayer ook alweer om een URL op te geven?
Groentjes terugquote:
Kan gebeurenquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef Zokunen het volgende:
Sorry voor de plaatsnaam bij het volgende nummer btw :S
Het is je vergeven. Lekker nummer, dat wel.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:54 schreef Zokunen het volgende:
Sorry voor de plaatsnaam bij het volgende nummer btw :S
Hey koelkastquote:
Uhu. Hier mogen jullie wel even mee doorgaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:58 schreef djkoelkast het volgende:
Zo te horen zijn jullie wel lekker wakker gedraaid
Ik heb om 10u altijd mijn "rustig wakker worden" ochtendprogrammaquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Uhu. Hier mogen jullie wel even mee doorgaan
Hè verdommequote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb om 10u altijd mijn "rustig wakker worden" ochtendprogramma
Mark Oh - Tears Don't Lie zou ik ook niet verkeerd vinden andersquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik start Atomic wel in als 1e nummer
Goede starter!quote:
Zo goed?quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mark Oh - Tears Don't Lie zou ik ook niet verkeerd vinden anders
Of 4 Tune Fairytales - My Little Fantasy ofzo
Wat ik gehoord heb was prima.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:04 schreef Zokunen het volgende:
Hoop dat mn uurtje een beetje ok was, niet echt samenhangend enzo, maar ach er was iig muziek
Dit is ook weer een tijdelijke server, we moeten op die van Eze want op deze heeft niemand toegang behalve pizzalucht en dat willen we juist voorkomen, dat we afhankelijk zijn van 1 iemand (als er wat mis gaat).quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:10 schreef Zokunen het volgende:
De servert lijkt het goed te doen
Nu ik nog, ben vrij muf nog
Haha, prima. Mijn collega's houden van mequote:Op donderdag 27 januari 2011 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zo goed?![]()
Nog nieuws over de server? Inloggen duurde gisteren gewoon >3 minuten
Denk dat ik hier een rustige middag heb dus dan zal ik de config die nu draait even overzetten en er mee testen. Het mooie is dat voor de luisteraars niks verandert, want het blijft www.onzinradio.nl/tunein omdat ik gewoon die index verander. Ik zal ook een DNS record maken voor uitzenden.onzinradio.nl die naar de juiste server verwijst, dan is het voor de dj's ook duidelijk. Al weet ik niet of alle programma's met een hostname kunnen werken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Haha, prima. Mijn collega's houden van me
En de server zou het weer prima moeten doen, alles draait weer als vanouds.
Ik heb alles gelezen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat ik hier een rustige middag heb dus dan zal ik de config die nu draait even overzetten en er mee testen. Het mooie is dat voor de luisteraars niks verandert, want het blijft www.onzinradio.nl/tunein omdat ik gewoon die index verander. Ik zal ook een DNS record maken voor uitzenden.onzinradio.nl die naar de juiste server verwijst, dan is het voor de dj's ook duidelijk. Al weet ik niet of alle programma's met een hostname kunnen werken.
Bah, wat een boel tekst voor zo vroeg
Hou op, ik zit nu met iemand uit India te chatten. Beroerd Engels, en dingen niet willen snappen. Heerlijk op de vroege morgenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat ik hier een rustige middag heb dus dan zal ik de config die nu draait even overzetten en er mee testen. Het mooie is dat voor de luisteraars niks verandert, want het blijft www.onzinradio.nl/tunein omdat ik gewoon die index verander. Ik zal ook een DNS record maken voor uitzenden.onzinradio.nl die naar de juiste server verwijst, dan is het voor de dj's ook duidelijk. Al weet ik niet of alle programma's met een hostname kunnen werken.
Bah, wat een boel tekst voor zo vroeg
Die heb ik dus altijd aan de telefoonquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hou op, ik zit nu met iemand uit India te chatten. Beroerd Engels, en dingen niet willen snappen. Heerlijk op de vroege morgen
Ik heb ook weer zin om te draaien maar dat gaat niet altijd, wel zonde maar jullie missen die hardstyle toch nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef djkoelkast het volgende:
Gisteravond wel weer een nieuwe piek van 42 luisteraars, viel de afgelopen dagen namelijk nogal tegen. Ik zie ook oude dj's weer terug komen (zoals heloef om 12u) dus het zal wel weer aantrekken
Hardstyle is niet zo erg, als het maar niet zo eentonig is. Dat vind ik van het meeste wel. Een bassdrum 909 + distortion maar dan constant gepitched en een library van 3 verschillende geluidjes voor de "melodie"lijn die vaker afwezig is dan een blowende puber op school.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb ook weer zin om te draaien maar dat gaat niet altijd, wel zonde maar jullie missen die hardstyle toch niet
the stones toch?quote:
Die beweren dat The Verve het van hun gejat heeft, maar de sample schijnt uit een veel ouder nummer te komen.quote:
Nee, The Verve - Bittersweet Symphony.quote:
Probeer eens te luisteren naar het nieuwe label van de Noisecontrollers en Wildstylez, ik denk dat je dat wel fijne muziek vindt. Even een linkje want geluid zegt meer dan getypte woorden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hardstyle is niet zo erg, als het maar niet zo eentonig is. Dat vind ik van het meeste wel. Een bassdrum 909 + distortion maar dan constant gepitched en een library van 3 verschillende geluidjes voor de "melodie"lijn die vaker afwezig is dan een blowende puber op school.
Dat nummer van SMD (de Krezip verkrachting) vind ik echt briljant, meer van dat, minder eentonig en je krijgt mij wel warm voor een uurtje.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |