hihih .. zit er idd wel koud uit!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien was het niet boven het vriespunt en er stond een stevig windje...lekker warm, in die jurk
Yep...A. wilde geen boeket. We hadden wel een boeket op onze BMW:quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en.. ik zie dat jullie ipv bruidboeket een corsage hadden ?
Rooyackers zegt me niets. Maar we zijn niet naar de beurs geweest. Daar komt 't vast door.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:
Mooie foto's SC en Alicey, en wat een mooie kleur jurk!
Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit.
Zelfs hetzelfde jaar!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef IJzercookie het volgende:
@Leigh: ik zie dat wij dezelfde geboortedatum hebben! Wat leuk!
was dat ook afgelopen weekend??quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:
Mooie foto's SC en Alicey, en wat een mooie kleur jurk!
Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit.
Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat ook afgelopen weekend??tussen 2 en 3?
owjah ringen moeten wij nog... ook nog niet goed naar winkels gekeken.
nee ik werd geholpen door een dame... stefanie als ik het nog goed weetquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Jentin het volgende:
[..]
Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zaken.
uhmz mijn vader was voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
en wat kosten de gemiddelde pakken bij ROKA nou??gaat daar wsl ook shoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |