abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:32:59 #176
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92821675
Klinkt goed jufmariska :D Volgens mij wordt het tijd dat het OP-lijstje wordt geupdate :o
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_92822731
Idd, wij zijn al meer dan 2 weken getrouwd! We hebben zaterdagmiddag ook ons tweede lustrum al gevierd (het eerste was de zaterdag daarvoor :) )
Mu!
pi_92892704
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

waar blijven die foto's ?? ;)
Ben bezig ze uit te zoeken, hier is er alvast eentje:

Mu!
pi_92893312
en onze oude BMW, voor de gelegenheid gepolijst en in de bloemen gezet,als trouwauto:

Mu!
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:08:19 #180
52229 Chanty
pi_92896125
Die jurk is wel gaaf. Ik zou er zelf niet voor kiezen maar vind hem wel echt supermooi. Die hemelse blauwtint en dan die subtiele fijne lijnen O+ Gewoon heel bijzonder!
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:08:49 #181
52229 Chanty
pi_92896150
Over een maand een afspraak voor taartproeven :9
pi_92898002
Nog 2 die ik zelf erg leuk vind:

Stadhuis Rotterdam:

Op Katendrecht:
Mu!
pi_92898266

Zoals je kunt zien was het niet boven het vriespunt en er stond een stevig windje...lekker warm, in die jurk :)
Mu!
  donderdag 17 februari 2011 @ 06:49:08 #184
52229 Chanty
pi_92902972
Waar vind je zo'n halsketting? Ik zoek eigenlijk ook nog iets in die richting maar ben nog nergens zoiets tegen gekomen.
pi_92903358
Bij Claire's. In Rotterdam op de Lijnbaan, maar ze hebben meerdere vestigingen. Ze hebben wel 20 verschillende van deze colliers, evt. ook met bijpassende diadeem, oorbellen en ringen :)

http://maps.google.nl/map(...)um=5&ved=0CF8Q4gkwBA

[ Bericht 40% gewijzigd door SingleCoil op 17-02-2011 08:14:21 ]
Mu!
pi_92903760
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien was het niet boven het vriespunt en er stond een stevig windje...lekker warm, in die jurk :)
hihih .. zit er idd wel koud uit!
maar wel stoer hoor.. zo in de kou met zo weinig om je schouders! :o

iig leuk dat je de foto's hier geplaatst hebt! :D

en.. ik zie dat jullie ipv bruidboeket een corsage hadden ? :)

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_92904134
Gefeliciteerd SingleCoil en Alicey! O+
Leuk dat jullie foto's geplaatst hebben!
Liej
pi_92904194
Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen :)
Zo gaan we morgen in ondertrouw en gaan we de ringen uitzoeken. Zaterdag is het tijd voor steenz' trouwpak en volgend weekend gaan we de trouwauto eens van dichtbij bekijken.

Fotograaf nog niet geregeld. Wel drie gesproken, maar pas bij de laatste hadden we beide het idee dat het iets kon worden. En wat zijn ze duur!
Liej
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:37:05 #189
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_92905057
@Leigh: ik zie dat wij dezelfde geboortedatum hebben! Wat leuk!
That's the way the cookie crumbles
pi_92905060
Mooie foto's SC en Alicey, en wat een mooie kleur jurk!

Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit O+ .
pi_92905202
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:39 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

en.. ik zie dat jullie ipv bruidboeket een corsage hadden ? :)
Yep...A. wilde geen boeket. We hadden wel een boeket op onze BMW:

dat zat met een zuignap vast en stond tijdens de huwelijksvoltrekking ook op de tafel van de ambtenaar.

Auto voor de gelegenheid laten polijsten, wat glimt 'ie mooi he? :)
Mu!
pi_92905743
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:

Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit O+ .
Rooyackers zegt me niets. Maar we zijn niet naar de beurs geweest. Daar komt 't vast door.
Wij gaan naar de juwelier waar m'n verlovingsring ook vandaan komt. Gewoon in het dorp verderop :)
We gaan trouwens zaterdag ook naar Roka (Haarlem)!
Liej
pi_92905762
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef IJzercookie het volgende:
@Leigh: ik zie dat wij dezelfde geboortedatum hebben! Wat leuk!
Zelfs hetzelfde jaar!
Toch niet toevallig ook 's middags geboren? ;)
Liej
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:09:35 #194
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92905875
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:

was dat ook afgelopen weekend?? :D tussen 2 en 3? :D
owjah ringen moeten wij nog... ook nog niet goed naar winkels gekeken.
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92905943
vanavond komt CM eten :)
eens een lijst maken met wat er allemaal gedaan moet worden en wanneer het geregeld moet zijn..
gelukkig is ZIJ iets meer planningsgezind.. want wij bakken er vrij weinig van ;)

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_92906550
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef tripack het volgende:

[..]

was dat ook afgelopen weekend?? :D tussen 2 en 3? :D
owjah ringen moeten wij nog... ook nog niet goed naar winkels gekeken.
Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zaken :).
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:39:06 #197
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92906620
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Jentin het volgende:

[..]

Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zaken :).
nee ik werd geholpen door een dame... stefanie als ik het nog goed weet :D * tripack is slecht met namen
afgelopen zaterdag daar nog een BN'er gespot. die gast die Bing in GTST speelt was er. niet voor zichzelf hoor :D maar voor familie/vriend

nja ze had mij ook wel goed geholpen, al snel mijn pak gevonden :D
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
pi_92906774
en wat kosten de gemiddelde pakken bij ROKA nou?? :@
O+ gaat daar wsl ook shoppen...

donderdag 17 februari 2011 @ 10:47:34 #199
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92906863
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
en wat kosten de gemiddelde pakken bij ROKA nou?? :@
O+ gaat daar wsl ook shoppen...
uhmz mijn vader was voor mij :P voor alles (echt alles) zo'n 1500 kwijt, en pak zelf was dacht ik 700
myminicity
pi_92906884
Volgens mij kun je het zo gek maken als je zelf wil (tot op zekere hoogte natuurlijk ;)). Ik geloof dat ze pakken zo tussen de 500,- en de 2000,- hebben. (In de folder van Roka staat bij ieder pak een prijsklasse, A t/m E, en daar kun je zien wat een bepaald pak dus ongeveer kost. Maar ja, moet je wel die folder hebben ;).)
Mijn vriend heeft meteen alles daar gekocht, dus ook schoenen, manchetknopen, das/chabot en alle andere accessoires enzo. Wel fijn hoor, alles op 1 adres!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')