Is dat iets voor vrouwen? Mijn vriendin doet dat inderdaad ook. Ik ben zelf helemaal niet van de teksten, ik heb het meer op de muziek. Dat maakt de keuze lastig omdat ik veel rustige nummers wat saai vind.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:20 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik let hier vooral op de tekst in een liedje, het moet wel een beetje passen vind ik... Daardoor vind ik de muziekkeuze echt moeilijk
Ik denk dat dat een vrouwending is ja, mijnquote:Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef ioko het volgende:
[..]
Is dat iets voor vrouwen? Mijn vriendin doet dat inderdaad ook. Ik ben zelf helemaal niet van de teksten, ik heb het meer op de muziek. Dat maakt de keuze lastig omdat ik veel rustige nummers wat saai vind.
Nee, ik heb geen hoepel dus ik denk dat ik echt minipasjes kan zetten... Ik ga bij de eerste afspeldafspraak, eind feb maar eens even kijken hoe ik kan dansen in m'n jurkquote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef gehotseflotst het volgende:
Dank voor de felicitaties allemaalBen eventjes weg en ik loop alweer gigantisch achter in 't topic
Briljant Jentin, de doorzetter wint. Gelukkig maar dat je 'm nog heel mooi vindt![]()
Gefeliciteerd Juud!
Raissa: lastig he?Doe je een hoepel aan onder je jurk? Anders zou je die aan kunnen trekken tijdens het inoefenen van de dans, weet je gelijk wat voor ruimte je hebt in je jurk om de passen te maken en weet je aanstaande nog niet hoe de jurk eruit ziet!
Enne... tekst in een liedje is best belangrijk... Mijn vriend wilde 'Moonlight shadow' als openingsdansliedjegaat over een man die doodgeschoten wordt en een vrouw die 'm maar niet kan vergeten en bijna aan haar verdriet er onderdoor gaat. Heb maar gezegd dat ik een ander liedje wil
Wij gaan in ieder geval de salsa doen op een liedje van Jason Mraz of James Blunt ofzo, die de band wat salsa-achtiger maakt
wait dan ga ik ook trouwenquote:Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef gehotseflotst het volgende:
Hallo allemaal!
Net een paar dagen op Fok! en dan kan ik het natuurlijk niet laten hier ook even wat te posten!
22 juli is de datum waarop ik met mijn vriend ga trouwen. Voorbereidingen zijn in volle gang, ondertrouw is al gedaanMaar wat een geregel zeg
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef tripack het volgende:
[..]
wait dan ga ik ook trouwen
dit weekend pak uitzoeken* tripack heeft er zin in!!
najh iets in de richting van een broek en een jasje en nog watquote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef gehotseflotst het volgende:
[..]Goede datum! (het is dat mijn vriend hier ook op Fok! zit, anders had ik ff gevraagd of jij niet toevallig diegene bent die hier altijd in huis rondhuppelt
![]()
)
Ben benieuwd, heb je al een idee wat je wilt?
Ik ga inderdaad wel even vragen of er een oplossing is als ik de jurk weer ga passen en op maat laat makenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Raissa het volgende:
Kunnen ze er geen danshaakje aan maken chanty?
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad wel even vragen of er een oplossing is als ik de jurk weer ga passen en op maat laat maken
Ondertussen op zoek naar iemand die onze bruidstaart wil maken, maar de eerste twee die we benaderd hebben zitten al vol
Dat dacht ik ook, vond 4 maanden voor tijd ook ruim zat. Nu waren die twee die we benaderd hebben volgens mij ook gewoon erg goed, maar toch... Nu iemand anders gemaild, misschien een iets minder perfecte afwerking, maar het zag er goed uit en met een erg beschaafde prijs. Er zijn gelukkig genoeg aanbiedersquote:Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zo snel al !
ik dacht "die bruidstaart regelen we nog wel even "
heheh..quote:Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef Chanty het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, vond 4 maanden voor tijd ook ruim zat. Nu waren die twee die we benaderd hebben volgens mij ook gewoon erg goed, maar toch... Nu iemand anders gemaild, misschien een iets minder perfecte afwerking, maar het zag er goed uit en met een erg beschaafde prijs. Er zijn gelukkig genoeg aanbieders
ohh die van carribbean soulfood zijnquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef Chanty het volgende:
http://www.deleukstetaarten.nl/links/2/Medebaksters/
Kijk hier eens rond, als je op de provincie klikt krijg je een hele lijst met taartenbaksters (velen gewoon goede hobbyisten). Staan weer links naar de sites waar meestal wel al veel info te vinden is over prijzen (en foto's). Die lopen nog aardig uiteen. Heb prijzen gezien vanaf 5,50 pp (dat is al een echt bakkerstarief) maar ook voor vanaf 2 euro pp. het is natuurlijk zoeken naar de beste prijs/ kwaliteitverhouding. Dus sowieso proeven
Die ik nu gemaild heb zegt op haar site ook dat het een hobby is en dat er schoonheidsfoutjes in kunnen zitten, maar daarvoor is de prijs ook laag. De taarten zien er wel goed uit (wij willen ook niks complex) en als het verder smaakt, vind ik het primaBij iemand die 5 euro pp vraagt, verwacht ik ook wel vakmanschap
Ik zou zeggen bekijk de sites even. Carribean Soulfood en Taarten van Jolan hadden wij eerder benaderd, maar die hadden al een opdrachtVan de laatste staan geen prijzen op de site maar de taarten zijn echt fantastisch! De eerste heeft ook mooie taarten (hoewel kleine foto's) en een goede prijs va 2,75 pp.
Vrijdag, maar wel de dag naar hemelvaartquote:Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ohh die van carribbean soulfood zijn
ik wil wel een hoge taart met verdiepingen!![]()
*gaat ook eens contact opnemen* woensdag lijkt me een betere taart dag.. ( of trouwen jullie nou ook door de week??)
Ik weet eigenlijk niet of ik me hier al een keer gemeld heb, maar ik ga twee dagen erna trouwen!quote:Vrijdag, maar wel de dag naar hemelvaart
Thanks!quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef gehotseflotst het volgende:Suusz, gefeliciteerd
Wat gaaf dat jullie in Italië gaan trouwen!
En jullie zijn al lekker ver met de voorbereidingen, de grootste dingen zijn al gedaan
Wat voor soort jurk heb je en hoeveel ringen zitten er in je hoepel? Dat kan ook een heel groot verschil maken! Ik heb een hoepel met 3 ringen en die is echt VEEEEL groter dan die met één ring
ah wel eens gedaan, maar daar had ze geen zin in.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef gehotseflotst het volgende:
Tripack: Misschien nog maar even porren datook op Fok! komt, dat scheelt verwarring!
Er zijn hier nog meer dingen vrij dan we dachten, de band had op onze trouwdatum nog wel een plekje en bij het gemeentehuis waren er nog maar 2 afspraken op die dag, gelukkig niet op de tijd waarop wij willen en kunnen![]()
Jullie hebben wel geluk gehad met die DJ dus, dat ie wel op jullie bruiloft kan komen!
Alsjeblieft mam, hier heb je wat geld, ga maar wat mooie witte bloemen kopenquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Raissa het volgende:
Lasagne, lekker(Wel uitkijken voor de jurk
)
Hoe kies je eigenlijk een bruidsboeket uit? Hebben bloemisten een boek met voorbeelden ofzo?
Tijd om je ma een cursus bloemschikken cadeau te doenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:30 schreef Raissa het volgende:
Wij hebben niet zulke creatieve moeders
Zal ze waarderenquote:Op donderdag 10 februari 2011 15:33 schreef Chanty het volgende:
[..]
Tijd om je ma een cursus bloemschikken cadeau te doen
Raissa, de mogelijkheden zijn legioquote:Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Raissa het volgende:
Hoe kies je eigenlijk een bruidsboeket uit? Hebben bloemisten een boek met voorbeelden ofzo?
Heel mooiquote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef gfree2 het volgende:
De mooie muziek tijdens onze huwelijksceremonie kwam van de dames van Cloud 9
www.trouwenmetcloud9.nl
Echt een aanrader!
oeh.. dat zou ik ook wel willen wetenquote:Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
Heel mooi, kan je misschien een prijsindicatie afgeven? Was het duur om ze in te huren?
waar blijven die foto's ??quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef SingleCoil het volgende:
vandaag ons 2-weekse trouwfeest gevierd
is niet raar..quote:Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Chanty het volgende:
Bezig met de teksten voor de bijlage van de uitnodiging. Voor de daggasten is ie klaar. Programma, ceremoniemeester, dresscode, parkeren en dat soort dingen. Nu voor de avondgasten nog. Hoe hebben jullie dat gedaan? Het is eigenlijk niet de bedoeling dat de avondgasten ook naar de ceremonie komen, dus ik ben eigenlijk van plan het programma pas te geven vanaf 20 uur. Of is dat raar?
hihih een Kilt!quote:Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
Hiero dan: 's avonds.op het feest, met een vriend die uit engeland overgekomen was voor the party
[ afbeelding ]
Wil je iets speciaals?quote:Op maandag 14 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
tsjonge!
wat is een bruidskapsel belachelijk duur!
neuh.. ben aan het zoeken naar bruidskapsels hier in de omgeving en kom bij prijzen van min 150 eur..quote:
Ik heb 5 maart een afspraak met een thuiskapster. Prijsindicatie was op zich netjes, denk dat is voor kapsel + proefkapsel 120 euro kwijt ben (ruim geschat). De precieze kosten weet ik na het proefkapsel want ik weet nog niet echt wat ik wil. Maar kan je dan iig laten weten of het beviel en zoquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ben aan het zoeken naar bruidskapsels hier in de omgeving en kom bij prijzen van min 150 eur..
en nouja.. ik wil het wel graag thuis gedaan hebben
WIj zijn op ons gemak met z'n tweeen 's ochtends naar de kapper geweest, lekker hoofd- en rugmassage gehad, allebei geknipt en A.'s trouwkapsel gedaan, daarna A. nog een rondje visagiste, en toen lekker rustig aan met de ceremoniemeesteres naar mijn schoonmoeder gereden vanwaar de bruidsstoet vertrok. Het was gewoon heul relaxed allemaal.quote:Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ik heb 5 maart een afspraak met een thuiskapster. Prijsindicatie was op zich netjes, denk dat is voor kapsel + proefkapsel 120 euro kwijt ben (ruim geschat). De precieze kosten weet ik na het proefkapsel want ik weet nog niet echt wat ik wil. Maar kan je dan iig laten weten of het beviel en zoIk had een aantal thuiskapsters gemaild, maar kreeg van de meesten geen antwoord of ze deden geen trouwkapsels. Als backup heb ik altijd nog mijn eigen kapper maar zit zelf ook niet zo te wachten op gestress die ochtend.
Ik moet er toch niet aan denkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 08:50 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
WIj zijn op ons gemak met z'n tweeen 's ochtends naar de kapper geweest, lekker hoofd- en rugmassage gehad, allebei geknipt en A.'s trouwkapsel gedaan, daarna A. nog een rondje visagiste, en toen lekker rustig aan met de ceremoniemeesteres naar mijn schoonmoeder gereden vanwaar de bruidsstoet vertrok. Het was gewoon heul relaxed allemaal.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef SingleCoil het volgende:
AH...we like living dangerously...
We zijn 's ochtends eerst naar de kapper in Rotterdam gegaan, toen naar het huis van mijn schoonmoeder in Vlaardingen, daar vandaan naar het Stadhuis in Rotterdam, toen foto's gaan maken in de haven, daarna naar hotel New York op de kop van Zuid voor receptie en diner. De daggasten waren inmiddels door de watertaxi opgehaald en naar hotel New York gebracht.
Nar afloop van het diner met de watertaxi van hotel New York naar de oude watertoren in Rotterdam voor het feest, en daarvandaan 's nachts door naar Schiphol
Alles echt helemaal perfect verlopen, we hadden fantastisch weer, de hele dag stralende zon, en echt alles liep helemaal zoals gepland.
zoek eens op Marktplaatsquote:Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh.. ben aan het zoeken naar bruidskapsels hier in de omgeving en kom bij prijzen van min 150 eur..
en nouja.. ik wil het wel graag thuis gedaan hebben
Op een strandje in Zeeland. Hij had me al eerder willen vragen, maar dat liep toen in de soep. Een week later waren we bij z'n ouders in Zeeland en voor het eten zijn we met z'n tweeën naar dat strandje gereden. Lieve dingen in het zand geschreven, schelpen gezocht, en daarna in het zonnetje gaan zitten en gepraat over de toekomst. En toen we zo samen zaten haalde hij opeens een doosje uit z'n jaszak en vroeg hij me ten huwelijk. Beide huilen... Was voor mij het perfecte aanzoek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef Chanty het volgende:
GefeliciteerdHoe heeft hij je gevraagd?
jup er zit een grote sleep aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef Chanty het volgende:
@ Soempie: Lief
@ Bar: ziet erg goed uitHij valt echt prachtig! Zit er nou een sleep achter of lijkt dat maar?
is net een net met parels en steentjes erin ofzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef SingleCoil het volgende:
Gelukkig dat rare hesje niet, verder vind ik het een prachtige jurk.
witquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef SingleCoil het volgende:
Dat dacht ik al te zien. Past niet echt bij de stijl van de jurk, vind ik. Maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind 'm verder erg mooi, ook op de rug heel mooi gemaakt.
Welke kleur neem je?
hihih .. zit er idd wel koud uit!quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien was het niet boven het vriespunt en er stond een stevig windje...lekker warm, in die jurk
Yep...A. wilde geen boeket. We hadden wel een boeket op onze BMW:quote:Op donderdag 17 februari 2011 08:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
en.. ik zie dat jullie ipv bruidboeket een corsage hadden ?
Rooyackers zegt me niets. Maar we zijn niet naar de beurs geweest. Daar komt 't vast door.quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:
Mooie foto's SC en Alicey, en wat een mooie kleur jurk!
Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit.
Zelfs hetzelfde jaar!quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef IJzercookie het volgende:
@Leigh: ik zie dat wij dezelfde geboortedatum hebben! Wat leuk!
was dat ook afgelopen weekend??quote:Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:
Mooie foto's SC en Alicey, en wat een mooie kleur jurk!
Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit.
Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zakenquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef tripack het volgende:
[..]
was dat ook afgelopen weekend??tussen 2 en 3?
owjah ringen moeten wij nog... ook nog niet goed naar winkels gekeken.
nee ik werd geholpen door een dame... stefanie als ik het nog goed weetquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Jentin het volgende:
[..]
Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zaken.
uhmz mijn vader was voor mijquote:Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
en wat kosten de gemiddelde pakken bij ROKA nou??gaat daar wsl ook shoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |