abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 februari 2011 @ 10:43:06 #101
85962 ioko
I Appear Missing
pi_92493386
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:20 schreef Raissa het volgende:

[..]

Ik let hier vooral op de tekst in een liedje, het moet wel een beetje passen vind ik... Daardoor vind ik de muziekkeuze echt moeilijk :D
Is dat iets voor vrouwen? Mijn vriendin doet dat inderdaad ook. Ik ben zelf helemaal niet van de teksten, ik heb het meer op de muziek. Dat maakt de keuze lastig omdat ik veel rustige nummers wat saai vind.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_92493986
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 10:43 schreef ioko het volgende:

[..]

Is dat iets voor vrouwen? Mijn vriendin doet dat inderdaad ook. Ik ben zelf helemaal niet van de teksten, ik heb het meer op de muziek. Dat maakt de keuze lastig omdat ik veel rustige nummers wat saai vind.
Ik denk dat dat een vrouwending is ja, mijn O+ luistert ook niet echt naar tekst :D
pi_92494931
Dank voor de felicitaties allemaal :D Ben eventjes weg en ik loop alweer gigantisch achter in 't topic :P

Briljant Jentin, de doorzetter wint. Gelukkig maar dat je 'm nog heel mooi vindt *O* :P

Gefeliciteerd Juud! *O*

Raissa: lastig he? :D Doe je een hoepel aan onder je jurk? Anders zou je die aan kunnen trekken tijdens het inoefenen van de dans, weet je gelijk wat voor ruimte je hebt in je jurk om de passen te maken en weet je aanstaande nog niet hoe de jurk eruit ziet!

Enne... tekst in een liedje is best belangrijk... Mijn vriend wilde 'Moonlight shadow' als openingsdansliedje :') gaat over een man die doodgeschoten wordt en een vrouw die 'm maar niet kan vergeten en bijna aan haar verdriet er onderdoor gaat. Heb maar gezegd dat ik een ander liedje wil :')
Wij gaan in ieder geval de salsa doen op een liedje van Jason Mraz of James Blunt ofzo, die de band wat salsa-achtiger maakt O+
pi_92495689
Wij hebben gedanst op Astronaut van SpinviS, ook één heel goede tekst.

Mu!
pi_92496729
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 11:26 schreef gehotseflotst het volgende:
Dank voor de felicitaties allemaal :D Ben eventjes weg en ik loop alweer gigantisch achter in 't topic :P

Briljant Jentin, de doorzetter wint. Gelukkig maar dat je 'm nog heel mooi vindt *O* :P

Gefeliciteerd Juud! *O*

Raissa: lastig he? :D Doe je een hoepel aan onder je jurk? Anders zou je die aan kunnen trekken tijdens het inoefenen van de dans, weet je gelijk wat voor ruimte je hebt in je jurk om de passen te maken en weet je aanstaande nog niet hoe de jurk eruit ziet!

Enne... tekst in een liedje is best belangrijk... Mijn vriend wilde 'Moonlight shadow' als openingsdansliedje :') gaat over een man die doodgeschoten wordt en een vrouw die 'm maar niet kan vergeten en bijna aan haar verdriet er onderdoor gaat. Heb maar gezegd dat ik een ander liedje wil :')
Wij gaan in ieder geval de salsa doen op een liedje van Jason Mraz of James Blunt ofzo, die de band wat salsa-achtiger maakt O+
Nee, ik heb geen hoepel dus ik denk dat ik echt minipasjes kan zetten... Ik ga bij de eerste afspeldafspraak, eind feb maar eens even kijken hoe ik kan dansen in m'n jurk :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 14:04:27 #106
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92500302
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:56 schreef gehotseflotst het volgende:
Hallo allemaal!

Net een paar dagen op Fok! en dan kan ik het natuurlijk niet laten hier ook even wat te posten!

22 juli is de datum waarop ik met mijn vriend ga trouwen. Voorbereidingen zijn in volle gang, ondertrouw is al gedaan *O* Maar wat een geregel zeg :P
wait dan ga ik ook trouwen :D

dit weekend pak uitzoeken *O* * tripack heeft er zin in!!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92501958
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:04 schreef tripack het volgende:

[..]

wait dan ga ik ook trouwen :D

dit weekend pak uitzoeken *O* * tripack heeft er zin in!!
*O* Goede datum! (het is dat mijn vriend hier ook op Fok! zit, anders had ik ff gevraagd of jij niet toevallig diegene bent die hier altijd in huis rondhuppelt :D :P)

Ben benieuwd, heb je al een idee wat je wilt? :D
  dinsdag 8 februari 2011 @ 16:19:17 #108
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92506086
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:47 schreef gehotseflotst het volgende:

[..]

*O* Goede datum! (het is dat mijn vriend hier ook op Fok! zit, anders had ik ff gevraagd of jij niet toevallig diegene bent die hier altijd in huis rondhuppelt :D :P)

Ben benieuwd, heb je al een idee wat je wilt? :D
najh iets in de richting van een broek en een jasje en nog wat :P nee flauw
tjah heb wel een idee qua kleur (bruin of grijs)

najah tis ook dat ik je verhaal las :P anders dacht ik dat me verloofde O+ zich had aangemeld :D

heb je ook dat veel dingen nog vrij zijn. we hadden geluk met de DJ, vrienden van onze CM wouden dezelfde DJ anderhalf jaar van te voren boeken, maar toen was hij bezet en wij hadden half jaar van te voren en we hadden em wel *O*
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
  dinsdag 8 februari 2011 @ 18:34:55 #109
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92512264
Openingsdans... ja ik heb vrienden gevraagd die wedstrijddansen of ze ons een simpel dansje kunnen leren :+ Het heeft toch wel wat maar ik denk dat het eerder een soort slapstick voor de gasten wordt :') Sowieso maak ik mij nog een klein beetje zorgen om mijn jurk, de sleep is toch iets langer dan ik in herinnering had... Maar veiligheidsspelden doen anders wonderen :+
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_92521255
Kunnen ze er geen danshaakje aan maken chanty?
  dinsdag 8 februari 2011 @ 22:39:59 #111
52229 Chanty
pi_92525332
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 21:30 schreef Raissa het volgende:
Kunnen ze er geen danshaakje aan maken chanty?
Ik ga inderdaad wel even vragen of er een oplossing is als ik de jurk weer ga passen en op maat laat maken :Y

Ondertussen op zoek naar iemand die onze bruidstaart wil maken, maar de eerste twee die we benaderd hebben zitten al vol :(
pi_92534965
Wij zijn gisteren bij de bruilofts dj geweest en nu komen we dus ook op het punt van de openingsdans. Lastig wel liedje dat gaat worden....
pi_92535587
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 22:39 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik ga inderdaad wel even vragen of er een oplossing is als ik de jurk weer ga passen en op maat laat maken :Y

Ondertussen op zoek naar iemand die onze bruidstaart wil maken, maar de eerste twee die we benaderd hebben zitten al vol :(
:o
zo snel al !
ik dacht "die bruidstaart regelen we nog wel even " :@

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 9 februari 2011 @ 10:37:03 #114
52229 Chanty
pi_92536968
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 09:46 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

:o
zo snel al !
ik dacht "die bruidstaart regelen we nog wel even " :@
Dat dacht ik ook, vond 4 maanden voor tijd ook ruim zat. Nu waren die twee die we benaderd hebben volgens mij ook gewoon erg goed, maar toch... Nu iemand anders gemaild, misschien een iets minder perfecte afwerking, maar het zag er goed uit en met een erg beschaafde prijs. Er zijn gelukkig genoeg aanbieders :)
pi_92538819
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 10:37 schreef Chanty het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, vond 4 maanden voor tijd ook ruim zat. Nu waren die twee die we benaderd hebben volgens mij ook gewoon erg goed, maar toch... Nu iemand anders gemaild, misschien een iets minder perfecte afwerking, maar het zag er goed uit en met een erg beschaafde prijs. Er zijn gelukkig genoeg aanbieders :)
heheh..
je weet mijn pm box te vinden he O-)

wat zijn ongeveer de prijzen van de taarten dan? ( en voor hoeveel personen?? )

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  woensdag 9 februari 2011 @ 11:46:14 #116
52229 Chanty
pi_92539488
http://www.deleukstetaarten.nl/links/2/Medebaksters/

Kijk hier eens rond, als je op de provincie klikt krijg je een hele lijst met taartenbaksters (velen gewoon goede hobbyisten). Staan weer links naar de sites waar meestal wel al veel info te vinden is over prijzen (en foto's). Die lopen nog aardig uiteen. Heb prijzen gezien vanaf 5,50 pp (dat is al een echt bakkerstarief) maar ook voor vanaf 2 euro pp. het is natuurlijk zoeken naar de beste prijs/ kwaliteitverhouding. Dus sowieso proeven :9

Die ik nu gemaild heb zegt op haar site ook dat het een hobby is en dat er schoonheidsfoutjes in kunnen zitten, maar daarvoor is de prijs ook laag. De taarten zien er wel goed uit (wij willen ook niks complex) en als het verder smaakt, vind ik het prima :D Bij iemand die 5 euro pp vraagt, verwacht ik ook wel vakmanschap :D

Ik zou zeggen bekijk de sites even. Carribean Soulfood en Taarten van Jolan hadden wij eerder benaderd, maar die hadden al een opdracht :( Van de laatste staan geen prijzen op de site maar de taarten zijn echt fantastisch! De eerste heeft ook mooie taarten (hoewel kleine foto's) en een goede prijs va 2,75 pp.
pi_92539871
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:46 schreef Chanty het volgende:
http://www.deleukstetaarten.nl/links/2/Medebaksters/

Kijk hier eens rond, als je op de provincie klikt krijg je een hele lijst met taartenbaksters (velen gewoon goede hobbyisten). Staan weer links naar de sites waar meestal wel al veel info te vinden is over prijzen (en foto's). Die lopen nog aardig uiteen. Heb prijzen gezien vanaf 5,50 pp (dat is al een echt bakkerstarief) maar ook voor vanaf 2 euro pp. het is natuurlijk zoeken naar de beste prijs/ kwaliteitverhouding. Dus sowieso proeven :9

Die ik nu gemaild heb zegt op haar site ook dat het een hobby is en dat er schoonheidsfoutjes in kunnen zitten, maar daarvoor is de prijs ook laag. De taarten zien er wel goed uit (wij willen ook niks complex) en als het verder smaakt, vind ik het prima :D Bij iemand die 5 euro pp vraagt, verwacht ik ook wel vakmanschap :D

Ik zou zeggen bekijk de sites even. Carribean Soulfood en Taarten van Jolan hadden wij eerder benaderd, maar die hadden al een opdracht :( Van de laatste staan geen prijzen op de site maar de taarten zijn echt fantastisch! De eerste heeft ook mooie taarten (hoewel kleine foto's) en een goede prijs va 2,75 pp.
ohh die van carribbean soulfood zijn O+
ik wil wel een hoge taart met verdiepingen! :Y
*gaat ook eens contact opnemen* woensdag lijkt me een betere taart dag.. ( of trouwen jullie nou ook door de week?? :o )

woensdag 9 februari 2011 @ 12:15:55 #118
52229 Chanty
pi_92540569
quote:
10s.gif Op woensdag 9 februari 2011 11:55 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

ohh die van carribbean soulfood zijn O+
ik wil wel een hoge taart met verdiepingen! :Y
*gaat ook eens contact opnemen* woensdag lijkt me een betere taart dag.. ( of trouwen jullie nou ook door de week?? :o )
Vrijdag, maar wel de dag naar hemelvaart :')
pi_92561228
quote:
Vrijdag, maar wel de dag naar hemelvaart :')
Ik weet eigenlijk niet of ik me hier al een keer gemeld heb, maar ik ga twee dagen erna trouwen!
4 juni in Siena (Italië) *O*
We zijn dan met 34 personen die allemaal het weekend verblijven in een villa/wijnlandgoed in Toscane.
Ondertussen al aardig ver met de voorbereidingen;
- Het belangrijkste :D , de jurk is besteld, hij komt als het goed is in maart binnen en dan is dus ook de eerste pasafspraak. O+
- Pak van vriend is ook in de bestelling
- Accomodatie, stadhuis, proost-en-taart locatie, fotograaf, kapper en visagie en vervoer voor de gasten zijn geregeld.
- Ringen hebben we al op het oog, trouwauto waarschijnlijk ook.
- Papierwinkel om in Italië te trouwen is ook zo goed als geregeld.
Toch is de lijst met wat we nog moeten regelen ook nog aardig lang;
- Menu keuze, muziek tijdens ceremonie en avond (lastig!), taart, bedankjes, proefkapsel in NL, boeket/corsage en draaiboek compleet maken moeten nog.
Vast nog veel andere dingen die ik nu nog vergeet :)

In ieder geval leuk om alles hier te lezen!
We zijn nu bezig met de keuze voor een trouwauto. Een optie is een witte kever cabrio. Heeft iemand ervaring/ een idee of het past om een chauffeur + Bruidegom + Bruid met hoepel in jurk in deze auto te proppen? (en er ook weer fatsoenlijk uit te kunnen stappen :@ )
pi_92564079
Tripack: Misschien nog maar even porren dat O+ ook op Fok! komt, dat scheelt verwarring!
Er zijn hier nog meer dingen vrij dan we dachten, de band had op onze trouwdatum nog wel een plekje en bij het gemeentehuis waren er nog maar 2 afspraken op die dag, gelukkig niet op de tijd waarop wij willen en kunnen :D
Jullie hebben wel geluk gehad met die DJ dus, dat ie wel op jullie bruiloft kan komen!

Chanty - dat kun je bij een jurk 'in laten bouwen', met een knoopje, 'riempje' of andere manieren... ;)

Vriendlief en ik zitten ook nog te zoeken wat we gaan doen met de taart en of we een bruidstaart nemen of gewoon een vlaai.. Om 't op het feest 's avonds te doen vinden wij te duur, dus we doen het met de lunch, wanneer de daggasten er ook zijn.

Suusz, gefeliciteerd *O* Wat gaaf dat jullie in Italië gaan trouwen! :D En jullie zijn al lekker ver met de voorbereidingen, de grootste dingen zijn al gedaan ;)
Wat voor soort jurk heb je en hoeveel ringen zitten er in je hoepel? Dat kan ook een heel groot verschil maken! Ik heb een hoepel met 3 ringen en die is echt VEEEEL groter dan die met één ring ;)
pi_92566233
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef gehotseflotst het volgende:Suusz, gefeliciteerd *O* Wat gaaf dat jullie in Italië gaan trouwen! :D En jullie zijn al lekker ver met de voorbereidingen, de grootste dingen zijn al gedaan ;)
Wat voor soort jurk heb je en hoeveel ringen zitten er in je hoepel? Dat kan ook een heel groot verschil maken! Ik heb een hoepel met 3 ringen en die is echt VEEEEL groter dan die met één ring ;)
Thanks!
De hoepel heeft 2 ringen, kon hem overigens ook met 1 ring kiezen. Ik heb een gemiddelde maat (omtrek 230 cm geloof ik, je had ook 190 en 270)
pi_92566289
dubbel..
  donderdag 10 februari 2011 @ 12:19:16 #123
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92584362
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef gehotseflotst het volgende:
Tripack: Misschien nog maar even porren dat O+ ook op Fok! komt, dat scheelt verwarring!
Er zijn hier nog meer dingen vrij dan we dachten, de band had op onze trouwdatum nog wel een plekje en bij het gemeentehuis waren er nog maar 2 afspraken op die dag, gelukkig niet op de tijd waarop wij willen en kunnen :D
Jullie hebben wel geluk gehad met die DJ dus, dat ie wel op jullie bruiloft kan komen!

ah wel eens gedaan, maar daar had ze geen zin in. :P
ja gemeentehuis was voor ons heel makkelijk... laatst nog de tijd veranderd omdat dat iets beter uit kwam.
en geluk hebben we zeker :Y Bij de locatie van het eten en feest waren we meteen om omdat ze daar gewoon zo goed meedenken :D en owjah :D er is lasagne tijdens ons buffet :D *O*
myminicity
pi_92589019
Lasagne, lekker :9 (Wel uitkijken voor de jurk :D)

Hoe kies je eigenlijk een bruidsboeket uit? Hebben bloemisten een boek met voorbeelden ofzo?
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:04:58 #125
52229 Chanty
pi_92589644
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Raissa het volgende:
Lasagne, lekker :9 (Wel uitkijken voor de jurk :D)

Hoe kies je eigenlijk een bruidsboeket uit? Hebben bloemisten een boek met voorbeelden ofzo?
Alsjeblieft mam, hier heb je wat geld, ga maar wat mooie witte bloemen kopen :+

Een echt bruidsboeket is mij echt te duur :P en mam kan mooi bloemschikken
pi_92590611
Wij hebben niet zulke creatieve moeders ;)
  donderdag 10 februari 2011 @ 15:33:37 #127
52229 Chanty
pi_92590746
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:30 schreef Raissa het volgende:
Wij hebben niet zulke creatieve moeders ;)
Tijd om je ma een cursus bloemschikken cadeau te doen :+
pi_92591334
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:33 schreef Chanty het volgende:

[..]

Tijd om je ma een cursus bloemschikken cadeau te doen :+
Zal ze waarderen :D :D
pi_92653177
De mooie muziek tijdens onze huwelijksceremonie kwam van de dames van Cloud 9

www.trouwenmetcloud9.nl

Echt een aanrader!
gfree is dood, leve gfree2!
  vrijdag 11 februari 2011 @ 23:04:50 #130
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_92661257
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 14:47 schreef Raissa het volgende:
Raissa, de mogelijkheden zijn legio :)
Onze bloemiste had veel voorbeelden meegenomen naar de beurs waar ze stond en haar manier van 'schikken' beviel ons zo goed dat we voor haar gekozen hebben.

We hebben haar onze bloemkeuzes en vorm van boeket doorgegeven en daar heeft ze een heel mooi boeket van gemaakt.
Ik heb verder een plaatje van mijn jurk doorgestuurd en ze wilde mijn lengte weten.
Een foto is op aanvraag beschikbaar! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 08:50:38 #131
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_92670165
Ik ben in dubio of het nu mag om hier mijn diensten aan te bieden. Als het niet mag editten jullie het maar weg.

Ik ben fotografe in regio Rotterdam en heb een website www.irenehoekstra.nl met daarop wat voorbeeldalbums en prijs voor 'standaard' bruiloft. Zeker niet zo duur als de bedragen die ik hier voorbij zie komen...
Ben ook bereid om te reizen trouwens.
That's the way the cookie crumbles
pi_92670418
IJzercookie is een vlaarsche?
Mu!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 11:21:41 #133
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_92672665
Yep ;)
pi_92673923
ah...Alicey O+ (mijn vrouw, inmiddels :) )ook. Je kunt het meisje wel uit Vlaardingen halen, maar je haalt Vlaardigen nooit uit het meisje...
Mu!
pi_92678241
Ik zoek me rot, maar heb nog niets naar wens kunnen vinden -O-. Ik wil dus graag jullie advies eens horen :Y

op 20 mei gaan ik en mijn vriendin trouwen in de Schellingwouderkerk (http://www.noord.amsterdam.nl/smartsite.shtml?id=9841), maar we hebben nog steeds geen leuke plek gevonden voor ons receptie/diner/feest.
Het enige wat in de buurt kwam is Fitou (http://www.fitou.nl), het is een leuk hostorisch pand en knus. Voordeel is dat de volledige locatie gehuurd kan worden (we willen liever niet een locatie welke uit meerdere zalen bestaat en waar dus meerdere feesten zijn. Een individueel feest vinden wij veel fijner). Fitou is helaas in Loosdrecht en best prijzig.

Ik hoopte dat jullie mij wellicht van wat locatie-advies kunnen voorzien? *O*
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_92679576
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 20:23 schreef gfree2 het volgende:
De mooie muziek tijdens onze huwelijksceremonie kwam van de dames van Cloud 9

www.trouwenmetcloud9.nl

Echt een aanrader!
Heel mooi O+ , kan je misschien een prijsindicatie afgeven? Was het duur om ze in te huren?
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Tot hier en niet verder.
pi_92680817
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 15:01 schreef jeroen_is_hier het volgende:

[..]

Heel mooi O+ , kan je misschien een prijsindicatie afgeven? Was het duur om ze in te huren?
oeh.. dat zou ik ook wel willen weten :@

pi_92683825
vandaag ons 2-weekse trouwfeest gevierd *O*
Mu!
pi_92684191
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:07 schreef SingleCoil het volgende:
vandaag ons 2-weekse trouwfeest gevierd *O*
waar blijven die foto's ?? ;)

pi_92684440
Dat vraag ik mij ook af. Ik zal eens informeren bij de fotografen... :)

LHO, waar blijvende foto's eigenlijk?

Er staat er wel eentje op facebook, ik zal ff zoeken...
Mu!
pi_92684611
Hiero dan: 's avonds.op het feest, met een vriend die uit engeland overgekomen was voor the party

Mu!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 17:38:03 #142
52229 Chanty
pi_92684809
Gave jurk ^O^ Mooie kleur blauw!
pi_92684992
Ik ben ook heel benieuwd naar de "echte" foto's :)
Mu!
pi_92686783
Blauwe jurk O+ erg mooi!
  zondag 13 februari 2011 @ 08:47:05 #145
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_92707779
Daarom ben ik ook maar gewoon in Vlaardingen gebleven ;)
  zondag 13 februari 2011 @ 10:14:57 #146
52229 Chanty
pi_92708526
Bezig met de teksten voor de bijlage van de uitnodiging. Voor de daggasten is ie klaar. Programma, ceremoniemeester, dresscode, parkeren en dat soort dingen. Nu voor de avondgasten nog. Hoe hebben jullie dat gedaan? Het is eigenlijk niet de bedoeling dat de avondgasten ook naar de ceremonie komen, dus ik ben eigenlijk van plan het programma pas te geven vanaf 20 uur. Of is dat raar?
pi_92709293
wij hebben gewoon gesplitst in 2 groepen:

mensen die er de hele dag waren
mensen die alleen naar het feest 's avonds komen

de eerste groep vanaf 15.00uur uitgenodigd, de rest vanaf 20uur :)
Ja doei.
pi_92710544
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 10:14 schreef Chanty het volgende:
Bezig met de teksten voor de bijlage van de uitnodiging. Voor de daggasten is ie klaar. Programma, ceremoniemeester, dresscode, parkeren en dat soort dingen. Nu voor de avondgasten nog. Hoe hebben jullie dat gedaan? Het is eigenlijk niet de bedoeling dat de avondgasten ook naar de ceremonie komen, dus ik ben eigenlijk van plan het programma pas te geven vanaf 20 uur. Of is dat raar?
is niet raar..
gewoon zeggen " wij gaan trouwen en dit willen we vanaf 20.00 met jullie vieren in blablabla"
enzo voort en zo verder ;)

pi_92710574
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:32 schreef SingleCoil het volgende:
Hiero dan: 's avonds.op het feest, met een vriend die uit engeland overgekomen was voor the party

[ afbeelding ]
hihih een Kilt! :D
en.. een blauwe jurk! :Y gaaf!

zondag 13 februari 2011 @ 19:05:03 #150
52229 Chanty
pi_92728769
Gelukt :D Heb ervan gemaakt: "De grote dag is in zicht en wij willen jullie graag uitnodigen om dit vanaf 20.00 uur met ons te komen vieren!" Vervolgens ook heel flauw een avondprogramma samen gesteld omdat het anders zo leeg was :+

Programma
20.00 uur: Het feest kan beginnen, want jij bent binnen!
20.30 uur: We swingen er flink op los!
21.00 uur: De drank vloeit al rijkelijk!
21.30 uur: Hmmm lekkere hapjes!
22.00 uur: Lachen, gieren en brullen!
22.30 uur: De fotos worden steeds waziger!
23.00 uur: Het is reuze gezellig!
23:30 uur: Is het al zo laat?!
00.00 uur: Einde van een prachtige dag!
  zondag 13 februari 2011 @ 19:37:19 #151
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_92730352
@jeroen_is_hier: Je kan ook eens kijken bij theaters in de buurt. Of een wat groter restaurant in de omgeving?
pi_92759147
tsjonge!
wat is een bruidskapsel belachelijk duur! :o

pi_92760738
Alles waar "bruids" of "trouw" voor staat is drie keer zo duur als normaal. Het is tenslotte de mooiste dag van je leven enzo...
Mu!
pi_92761096
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 10:46 schreef Barretje80 het volgende:
tsjonge!
wat is een bruidskapsel belachelijk duur! :o
Wil je iets speciaals?
pi_92761160
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:36 schreef Raissa het volgende:

[..]

Wil je iets speciaals?
neuh.. ben aan het zoeken naar bruidskapsels hier in de omgeving en kom bij prijzen van min 150 eur..
en nouja.. ik wil het wel graag thuis gedaan hebben :@

maandag 14 februari 2011 @ 19:27:11 #156
52229 Chanty
pi_92782445
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

neuh.. ben aan het zoeken naar bruidskapsels hier in de omgeving en kom bij prijzen van min 150 eur..
Ik heb 5 maart een afspraak met een thuiskapster. Prijsindicatie was op zich netjes, denk dat is voor kapsel + proefkapsel 120 euro kwijt ben (ruim geschat). De precieze kosten weet ik na het proefkapsel want ik weet nog niet echt wat ik wil. Maar kan je dan iig laten weten of het beviel en zo :) Ik had een aantal thuiskapsters gemaild, maar kreeg van de meesten geen antwoord of ze deden geen trouwkapsels. Als backup heb ik altijd nog mijn eigen kapper maar zit zelf ook niet zo te wachten op gestress die ochtend.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 08:21:01 #157
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92807140
Dit weekend geslaagd voor een bruidspak *O*
was wel een drukke boel daar bij ROKA. op zich wel op mijn gemak een pak kunnen kiezen en passen. en ben er helemaal blij mee *O* *O* :D
myminicity
pi_92807595
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2011 19:27 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ik heb 5 maart een afspraak met een thuiskapster. Prijsindicatie was op zich netjes, denk dat is voor kapsel + proefkapsel 120 euro kwijt ben (ruim geschat). De precieze kosten weet ik na het proefkapsel want ik weet nog niet echt wat ik wil. Maar kan je dan iig laten weten of het beviel en zo :) Ik had een aantal thuiskapsters gemaild, maar kreeg van de meesten geen antwoord of ze deden geen trouwkapsels. Als backup heb ik altijd nog mijn eigen kapper maar zit zelf ook niet zo te wachten op gestress die ochtend.
WIj zijn op ons gemak met z'n tweeen 's ochtends naar de kapper geweest, lekker hoofd- en rugmassage gehad, allebei geknipt en A.'s trouwkapsel gedaan, daarna A. nog een rondje visagiste, en toen lekker rustig aan met de ceremoniemeesteres naar mijn schoonmoeder gereden vanwaar de bruidsstoet vertrok. Het was gewoon heul relaxed allemaal.
Mu!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 09:02:15 #159
52229 Chanty
pi_92807808
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 08:50 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

WIj zijn op ons gemak met z'n tweeen 's ochtends naar de kapper geweest, lekker hoofd- en rugmassage gehad, allebei geknipt en A.'s trouwkapsel gedaan, daarna A. nog een rondje visagiste, en toen lekker rustig aan met de ceremoniemeesteres naar mijn schoonmoeder gereden vanwaar de bruidsstoet vertrok. Het was gewoon heul relaxed allemaal.
Ik moet er toch niet aan denken :P Ik ben van mezelf al erg stresserig dus ik beperk de stress op die dag zoveel mogelijk door alles op 1 plek te houden. Zogezien ben ik heel blij dat we de ceremonie, eten en feest op 1 plek hebben.
pi_92808416
AH...we like living dangerously... :)

We zijn 's ochtends eerst naar de kapper in Rotterdam gegaan, toen naar het huis van mijn schoonmoeder in Vlaardingen, daar vandaan naar het Stadhuis in Rotterdam, toen foto's gaan maken in de haven, daarna naar hotel New York op de kop van Zuid voor receptie en diner. De daggasten waren inmiddels door de watertaxi opgehaald en naar hotel New York gebracht.
Nar afloop van het diner met de watertaxi van hotel New York naar de oude watertoren in Rotterdam voor het feest, en daarvandaan 's nachts door naar Schiphol :)

Alles echt helemaal perfect verlopen, we hadden fantastisch weer, de hele dag stralende zon, en echt alles liep helemaal zoals gepland.
Mu!
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:49:22 #161
52229 Chanty
pi_92814657
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 09:33 schreef SingleCoil het volgende:
AH...we like living dangerously... :)

We zijn 's ochtends eerst naar de kapper in Rotterdam gegaan, toen naar het huis van mijn schoonmoeder in Vlaardingen, daar vandaan naar het Stadhuis in Rotterdam, toen foto's gaan maken in de haven, daarna naar hotel New York op de kop van Zuid voor receptie en diner. De daggasten waren inmiddels door de watertaxi opgehaald en naar hotel New York gebracht.
Nar afloop van het diner met de watertaxi van hotel New York naar de oude watertoren in Rotterdam voor het feest, en daarvandaan 's nachts door naar Schiphol :)

Alles echt helemaal perfect verlopen, we hadden fantastisch weer, de hele dag stralende zon, en echt alles liep helemaal zoals gepland.
_O_ respect _O_ Ik zou migraine krijgen door de stress, dus het is gewoon qua gezondheid ook geen aanrader ;) Ik ga voor de trouwerij ook nog een paar sessies acupunctuur doen want dat helpt wel goed tegen de stresshoofdpijn. We vertrekken expres ook pas later op huwelijksreis, zoals jullie dat allemaal deden zou ik gewoon niet trekken :D
pi_92814779
quote:
10s.gif Op maandag 14 februari 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

zoek eens op Marktplaats ;) zijn best veel thuiskappers te vinden die dat soort dingen ook doen! :)
Ja doei.
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:56:49 #163
30252 Soempie
Procreating
pi_92814950
Ik meld me hier ook maar eens. Hopelijk is het een goede stok achter de deur. Vorig jaar heeft m'n vriend me ten huwelijk gevraagd en sindsdien is iedereen in de omgeving drukker bezig met plannen dan wij. :') Krijg ook steeds vragen van familie en vrienden over de bruiloft, dus het wordt hoog tijd eens iets te regelen.

Ik heb vanmorgen een afspraak gemaakt voor het uitzoeken van een jurk. En al eerder het trouwkaartje getekend. Nu nog een datum prikken (ergens in augustus/ september) en de rest regelen. Pfff, gevraagd worden is leuk, maar al dat geregel erna... ;)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 15 februari 2011 @ 12:57:59 #164
52229 Chanty
pi_92814997
Gefeliciteerd :D Hoe heeft hij je gevraagd?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 13:06:16 #165
30252 Soempie
Procreating
pi_92815301
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 12:57 schreef Chanty het volgende:
Gefeliciteerd :D Hoe heeft hij je gevraagd?
Op een strandje in Zeeland. Hij had me al eerder willen vragen, maar dat liep toen in de soep. Een week later waren we bij z'n ouders in Zeeland en voor het eten zijn we met z'n tweeën naar dat strandje gereden. Lieve dingen in het zand geschreven, schelpen gezocht, en daarna in het zonnetje gaan zitten en gepraat over de toekomst. En toen we zo samen zaten haalde hij opeens een doosje uit z'n jaszak en vroeg hij me ten huwelijk. Beide huilen... Was voor mij het perfecte aanzoek. O+ Geen omstanders, geen opgezet gedoe... :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_92815361
gefeliciteerd soempie! *O*

ohh en ik heb eindelijk een plaatje van m'n jurk gevonden O+
KLIK, 2011 collectie, model Decantur ( de modellen staan op alfabet)

*O*
suuper blij! en vind em nog steeds mooooooooi :9~
ohja dat rare hesje erover heb ik niet ;)

dinsdag 15 februari 2011 @ 13:16:10 #167
52229 Chanty
pi_92815690
@ Soempie: Lief O+

@ Bar: ziet erg goed uit ^O^ Hij valt echt prachtig! Zit er nou een sleep achter of lijkt dat maar?
pi_92815803
Klinkt als een mooi aanzoek Soempie...!

En Bar, wow, mooi hoor!

Ik mag 28 februari mijn jurk weer aan, eerste keer afspelden.. Ik ben zo benieuwd of ik hem nog net zo mooi vind :D
pi_92816959
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef Chanty het volgende:
@ Soempie: Lief O+

@ Bar: ziet erg goed uit ^O^ Hij valt echt prachtig! Zit er nou een sleep achter of lijkt dat maar?
jup er zit een grote sleep aan :P ben benieuwd hoe lang ikem achter me aan wil trekken ( lekker over het gras ;) ) of dat ik snel een optreksysteem ga gebruiken.. het optrek systeem moet er sowiseo wel in :D

pi_92818067
Gelukkig dat rare hesje niet, verder vind ik het een prachtige jurk.
Mu!
pi_92818235
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:14 schreef SingleCoil het volgende:
Gelukkig dat rare hesje niet, verder vind ik het een prachtige jurk.
is net een net met parels en steentjes erin ofzo :@

pi_92819458
Dat dacht ik al te zien. Past niet echt bij de stijl van de jurk, vind ik. Maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind 'm verder erg mooi, ook op de rug heel mooi gemaakt.

Welke kleur neem je?
Mu!
pi_92819939
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:45 schreef SingleCoil het volgende:
Dat dacht ik al te zien. Past niet echt bij de stijl van de jurk, vind ik. Maar dat is een kwestie van smaak. Ik vind 'm verder erg mooi, ook op de rug heel mooi gemaakt.

Welke kleur neem je?
wit :)
snap niet echt wat de "kleuren" zijn die er bij staan :@

pi_92820659
Magenta met wit of magenta met zilver. Ik schat dat het een magenta jurk is met een witte of zilveren bovenstukje. Magenta (en andere paars- en roze-tinten) is wel een van de modekleuren van dit jaar.
Mu!
pi_92821510
Hmm, al een tijdje geleden hier gemeld dat ik ook ga trouwen, maar een tijdje niet zo actief geweest op Fok :) Ik haak weer aan! :D
Kort samengevat: De dag is vrijdag 27 mei, we trouwen in het bijzondere dorp Veenhuizen (Drenthe), burgerlijk huwelijk in kerkje aldaar en daarna borrelen, eten en feestje w/ bij Bitter & Zoet
De foto's worden gemaakt door Esther en Marco van 2Rings, ringen bij de lokale juwelier (titanium, van Feniom), schoenen van Rainbow Club (worden een kleurtje), en de jurk post ik nog even niet ;) Aanstaande heeft inmiddels een pak uitgekozen, dat wordt nu gemaakt. Kaarten heb ik zelf gemaakt, zijn gedrukt bij Moo. We zijn al een tijdje bezig met zo nu en dan wat regelen en plannen, maar inmiddels begin ik zo af en toe wel een beetje zenuwachtig te worden :) Er moeten nog heel wat kleine dingetjes gedaan worden, maar alles komt vast wel goed :Y
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:32:59 #176
52229 Chanty
pi_92821675
Klinkt goed jufmariska :D Volgens mij wordt het tijd dat het OP-lijstje wordt geupdate :o
pi_92822731
Idd, wij zijn al meer dan 2 weken getrouwd! We hebben zaterdagmiddag ook ons tweede lustrum al gevierd (het eerste was de zaterdag daarvoor :) )
Mu!
pi_92892704
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 17:18 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

waar blijven die foto's ?? ;)
Ben bezig ze uit te zoeken, hier is er alvast eentje:

Mu!
pi_92893312
en onze oude BMW, voor de gelegenheid gepolijst en in de bloemen gezet,als trouwauto:

Mu!
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:08:19 #180
52229 Chanty
pi_92896125
Die jurk is wel gaaf. Ik zou er zelf niet voor kiezen maar vind hem wel echt supermooi. Die hemelse blauwtint en dan die subtiele fijne lijnen O+ Gewoon heel bijzonder!
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:08:49 #181
52229 Chanty
pi_92896150
Over een maand een afspraak voor taartproeven :9
pi_92898002
Nog 2 die ik zelf erg leuk vind:

Stadhuis Rotterdam:

Op Katendrecht:
Mu!
pi_92898266

Zoals je kunt zien was het niet boven het vriespunt en er stond een stevig windje...lekker warm, in die jurk :)
Mu!
  donderdag 17 februari 2011 @ 06:49:08 #184
52229 Chanty
pi_92902972
Waar vind je zo'n halsketting? Ik zoek eigenlijk ook nog iets in die richting maar ben nog nergens zoiets tegen gekomen.
pi_92903358
Bij Claire's. In Rotterdam op de Lijnbaan, maar ze hebben meerdere vestigingen. Ze hebben wel 20 verschillende van deze colliers, evt. ook met bijpassende diadeem, oorbellen en ringen :)

http://maps.google.nl/map(...)um=5&ved=0CF8Q4gkwBA

[ Bericht 40% gewijzigd door SingleCoil op 17-02-2011 08:14:21 ]
Mu!
pi_92903760
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:55 schreef SingleCoil het volgende:
[ afbeelding ]
Zoals je kunt zien was het niet boven het vriespunt en er stond een stevig windje...lekker warm, in die jurk :)
hihih .. zit er idd wel koud uit!
maar wel stoer hoor.. zo in de kou met zo weinig om je schouders! :o

iig leuk dat je de foto's hier geplaatst hebt! :D

en.. ik zie dat jullie ipv bruidboeket een corsage hadden ? :)

pi_92904134
Gefeliciteerd SingleCoil en Alicey! O+
Leuk dat jullie foto's geplaatst hebben!
Liej
pi_92904194
Wij zijn druk bezig met de voorbereidingen :)
Zo gaan we morgen in ondertrouw en gaan we de ringen uitzoeken. Zaterdag is het tijd voor steenz' trouwpak en volgend weekend gaan we de trouwauto eens van dichtbij bekijken.

Fotograaf nog niet geregeld. Wel drie gesproken, maar pas bij de laatste hadden we beide het idee dat het iets kon worden. En wat zijn ze duur!
Liej
  donderdag 17 februari 2011 @ 09:37:05 #189
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_92905057
@Leigh: ik zie dat wij dezelfde geboortedatum hebben! Wat leuk!
pi_92905060
Mooie foto's SC en Alicey, en wat een mooie kleur jurk!

Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit O+ .
pi_92905202
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 08:39 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

en.. ik zie dat jullie ipv bruidboeket een corsage hadden ? :)
Yep...A. wilde geen boeket. We hadden wel een boeket op onze BMW:

dat zat met een zuignap vast en stond tijdens de huwelijksvoltrekking ook op de tafel van de ambtenaar.

Auto voor de gelegenheid laten polijsten, wat glimt 'ie mooi he? :)
Mu!
pi_92905743
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:

Wij gaan zaterdag ringen passen (bij juwelier Rooyackers in Uden, zegt dat iemand hier iets?) Ze stonden op de Love&Marriage-beurs in Ahoy' en hadden een mooie beursaanbieding. Ik ben heel benieuwd.
Mijn lief is overigens ook geslaagd voor zijn trouwpak, bij Roka (net als tripack). Hij ziet er fantastisch uit O+ .
Rooyackers zegt me niets. Maar we zijn niet naar de beurs geweest. Daar komt 't vast door.
Wij gaan naar de juwelier waar m'n verlovingsring ook vandaan komt. Gewoon in het dorp verderop :)
We gaan trouwens zaterdag ook naar Roka (Haarlem)!
Liej
pi_92905762
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef IJzercookie het volgende:
@Leigh: ik zie dat wij dezelfde geboortedatum hebben! Wat leuk!
Zelfs hetzelfde jaar!
Toch niet toevallig ook 's middags geboren? ;)
Liej
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:09:35 #194
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92905875
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 09:37 schreef Jentin het volgende:

was dat ook afgelopen weekend?? :D tussen 2 en 3? :D
owjah ringen moeten wij nog... ook nog niet goed naar winkels gekeken.
myminicity
pi_92905943
vanavond komt CM eten :)
eens een lijst maken met wat er allemaal gedaan moet worden en wanneer het geregeld moet zijn..
gelukkig is ZIJ iets meer planningsgezind.. want wij bakken er vrij weinig van ;)

pi_92906550
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:09 schreef tripack het volgende:

[..]

was dat ook afgelopen weekend?? :D tussen 2 en 3? :D
owjah ringen moeten wij nog... ook nog niet goed naar winkels gekeken.
Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zaken :).
  donderdag 17 februari 2011 @ 10:39:06 #197
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92906620
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:36 schreef Jentin het volgende:

[..]

Haha, nee, vorige week dinsdag waren wij er. Welke vestiging heb jij bezocht? Wij waren in Rotterdam en werden geholpen door Henry. Aardige vent, en met verstand van zaken :).
nee ik werd geholpen door een dame... stefanie als ik het nog goed weet :D * tripack is slecht met namen
afgelopen zaterdag daar nog een BN'er gespot. die gast die Bing in GTST speelt was er. niet voor zichzelf hoor :D maar voor familie/vriend

nja ze had mij ook wel goed geholpen, al snel mijn pak gevonden :D
myminicity
pi_92906774
en wat kosten de gemiddelde pakken bij ROKA nou?? :@
O+ gaat daar wsl ook shoppen...

donderdag 17 februari 2011 @ 10:47:34 #199
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92906863
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
en wat kosten de gemiddelde pakken bij ROKA nou?? :@
O+ gaat daar wsl ook shoppen...
uhmz mijn vader was voor mij :P voor alles (echt alles) zo'n 1500 kwijt, en pak zelf was dacht ik 700
myminicity
pi_92906884
Volgens mij kun je het zo gek maken als je zelf wil (tot op zekere hoogte natuurlijk ;)). Ik geloof dat ze pakken zo tussen de 500,- en de 2000,- hebben. (In de folder van Roka staat bij ieder pak een prijsklasse, A t/m E, en daar kun je zien wat een bepaald pak dus ongeveer kost. Maar ja, moet je wel die folder hebben ;).)
Mijn vriend heeft meteen alles daar gekocht, dus ook schoenen, manchetknopen, das/chabot en alle andere accessoires enzo. Wel fijn hoor, alles op 1 adres!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')