veel plezier op huwelijksreis!quote:Op zondag 30 januari 2011 03:08 schreef Alicey het volgende:
Het was een fantastische dag vandaag!Vrijwel alles verliep goed en de dingen die niet goed liepen heeft onze ceremoniemeesteres effectief ondervangen.
Onze chauffeur brengt ons nu naar Schiphol. We zijn straks dus gewoon weg.
wij zitten nog te twijfelen of we ze laten graveren..quote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:32 schreef Chanty het volgende:
Trouwringen zijn klaar en meteen gegraveerd. Ze zijn zoooo mooi geworden*zucht*
Enjoy! en vergeet ons bij terugkomst niet de foto's te showenquote:Op zondag 30 januari 2011 03:08 schreef Alicey het volgende:
Het was een fantastische dag vandaag!Vrijwel alles verliep goed en de dingen die niet goed liepen heeft onze ceremoniemeesteres effectief ondervangen.
Onze chauffeur brengt ons nu naar Schiphol. We zijn straks dus gewoon weg.
Laat jij m niet graveren en lief welquote:Op zondag 30 januari 2011 08:26 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
wij zitten nog te twijfelen of we ze laten graveren..
van mij hoeft het niet,wil het geloof ik wel..
ik zie de meerwaarde niet
lijkt me prima!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef Raissa het volgende:
Als je een RSVP op het kaartje zet met datum, hoe lang geef je mensen dan de tijd? Wij moeten 2 weken voor de trouwdatum het definitieve aantal gasten doorgeven. We trouwen op 6 mei, moeten het dus 22 april hebben doorgegeven, kan ik dan op het kaartje zetten RSVP voor 1 april? Dan hebben we nog 2 weken de tijd om mensen na te bellen die nog niet gereageerd hebben...
Wij hebben een fotograaf van Ton Kastermans fotografie uit hilversum. Die zitten ver onder die prijs:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef ioko het volgende:
Ik zoek momenteel een fotograaf. Is het normaal dat deze mensen de hoofdprijs vragen? Ik vind 1700 euro voor een aantal uur foto's maken en een leuk album echt te veel.
Wat hebben jullie betaald en hebben jullie nog tips voor fotografen in midden Nederland (rond Amersfoort).
Een fotograaf met een beetje zelfvertrouwen vraagt zo 1200 euro voor 6 uur foto's maken en dan nog 500 euro voor een album.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
Fotograven kunnen zo duur zijn als je zelf wilt, maar als je een bedrijf in hand neemt welke prijzen moet je dan denken?
Volgens mij is die van ons iets van 800-900 euro. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
Fotograven kunnen zo duur zijn als je zelf wilt, maar als je een bedrijf in hand neemt welke prijzen moet je dan denken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |