abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92031703
quote:
Op zaterdag 29 januari 2011 09:41 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

pics?? O-)
Mu!
pi_92032057
Doet het niet B-).
  zaterdag 29 januari 2011 @ 17:32:09 #53
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92046310
Trouwringen zijn klaar en meteen gegraveerd. Ze zijn zoooo mooi geworden O+ *zucht*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zondag 30 januari 2011 @ 03:08:39 #54
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_92065957
Het was een fantastische dag vandaag! *O* Vrijwel alles verliep goed en de dingen die niet goed liepen heeft onze ceremoniemeesteres effectief ondervangen. :)

Onze chauffeur brengt ons nu naar Schiphol. We zijn straks dus gewoon weg. :D
pi_92067732
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 03:08 schreef Alicey het volgende:
Het was een fantastische dag vandaag! *O* Vrijwel alles verliep goed en de dingen die niet goed liepen heeft onze ceremoniemeesteres effectief ondervangen. :)

veel plezier op huwelijksreis!
ben benieuwd naar de pics!

nue ben je ^) hihihi

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_92067744
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 januari 2011 17:32 schreef Chanty het volgende:
Trouwringen zijn klaar en meteen gegraveerd. Ze zijn zoooo mooi geworden O+ *zucht*
wij zitten nog te twijfelen of we ze laten graveren..
van mij hoeft het niet, O+ wil het geloof ik wel..
ik zie de meerwaarde niet :@

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  zondag 30 januari 2011 @ 11:23:38 #57
52229 Chanty
pi_92069729
quote:
1s.gif Op zondag 30 januari 2011 03:08 schreef Alicey het volgende:

Enjoy! en vergeet ons bij terugkomst niet de foto's te showen :D
  zondag 30 januari 2011 @ 11:27:42 #58
52229 Chanty
pi_92069824
quote:
10s.gif Op zondag 30 januari 2011 08:26 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

wij zitten nog te twijfelen of we ze laten graveren..
van mij hoeft het niet, O+ wil het geloof ik wel..
ik zie de meerwaarde niet :@
Laat jij m niet graveren en lief wel :P
Je weet natuurlijk waarvan de ringen zijn, dus zogezien is graveren misschien onzin. Maar ik vind het gewoon mooi om mijn partners naam bij me te dragen en de datum van de dag die zoveel voor me betekent.

We hebben ook al 6,5 jaar relatieringen met daarin de voornaam van de ander en de datum waarop we iets kregen. Die ring betekent gewoon veel voor me en zonder die gegevens erin zou het gewoon een ring zijn :P Ik kijk ook best vaak naar de gravure eigenlijk, geeft me gewoon een fijn gevoel :) Maar dat is dus heel persoonlijk. Voor mij is die gravure gewoon iets waardoor het echt iets van ons wordt. Het is natuurlijk gewoon een trouwring van de fabrikant, niet een speciaal voor ons ontworpen en dus unieke trouwring.
pi_92109229
Vandaag te horen gekregen dat 2 vriendinnen samen gaan trouwen en dat ik weddingplanner moet gaan worden, ik ben benieuwd..... Hoewel ik veel contacten heb binnen de evenementenwereld is dit echt een uitdaging. Wat kost gemiddeld zo iemand als je 'm inhuurt?
pi_92120778
Wij zijn nu druk bezig met het trouwkaartje en de tekst ervan. Daarna de gastenlijst definitief maken en dan is het wel weer even klaar t/m mei.
pi_92124854
Als je een RSVP op het kaartje zet met datum, hoe lang geef je mensen dan de tijd? Wij moeten 2 weken voor de trouwdatum het definitieve aantal gasten doorgeven. We trouwen op 6 mei, moeten het dus 22 april hebben doorgegeven, kan ik dan op het kaartje zetten RSVP voor 1 april? Dan hebben we nog 2 weken de tijd om mensen na te bellen die nog niet gereageerd hebben...
pi_92127667
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 15:35 schreef Raissa het volgende:
Als je een RSVP op het kaartje zet met datum, hoe lang geef je mensen dan de tijd? Wij moeten 2 weken voor de trouwdatum het definitieve aantal gasten doorgeven. We trouwen op 6 mei, moeten het dus 22 april hebben doorgegeven, kan ik dan op het kaartje zetten RSVP voor 1 april? Dan hebben we nog 2 weken de tijd om mensen na te bellen die nog niet gereageerd hebben...
lijkt me prima! :Y

dan wel het kaartje op tid sturen ;)

( niet dat ze 1 dag hebben om te reageren :P )

pi_92128363
Hehehe, nee de planning is ze eind februari te versturen :)
Maar de kans is aanwezig dat het begin maart gaat worden... Lijkt me beiden ruim op tijd :)
  dinsdag 1 februari 2011 @ 11:36:23 #64
52229 Chanty
pi_92165659
Afspraak voor proefkapsel gemaakt voor 5 maart *O*

En verder geen idee wat een weddingplanner kost, teveel schat ik voor ons om er een in te huren :P Misschien eens online wat rondneuzen? Heb niet het idee dat hier veel mensen zijn met een weddingplanner.
  dinsdag 1 februari 2011 @ 19:29:46 #65
85962 ioko
I Appear Missing
pi_92187564
Ik zoek momenteel een fotograaf. Is het normaal dat deze mensen de hoofdprijs vragen? Ik vind 1700 euro voor een aantal uur foto's maken en een leuk album echt te veel.

Wat hebben jullie betaald en hebben jullie nog tips voor fotografen in midden Nederland (rond Amersfoort).
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_92188029
Wij betalen 1875, maar dan is de fotograaf er wel de hele dag (van 's morgens vroeg tot begin van het feest) bij. En dat is incl. reiskosten en het duurste album. Het is dan overigens geen ingeplakt album maar een heel mooi geprint boek. Denk dan niet aan zo'n hema boek maar écht mooi.. Weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen en hoe het heet :')
pi_92192052
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:29 schreef ioko het volgende:
Ik zoek momenteel een fotograaf. Is het normaal dat deze mensen de hoofdprijs vragen? Ik vind 1700 euro voor een aantal uur foto's maken en een leuk album echt te veel.

Wat hebben jullie betaald en hebben jullie nog tips voor fotografen in midden Nederland (rond Amersfoort).
Wij hebben een fotograaf van Ton Kastermans fotografie uit hilversum. Die zitten ver onder die prijs:

http://www.tonkastermansf(...)&Itemid=59&album=564
  dinsdag 1 februari 2011 @ 21:57:02 #68
52229 Chanty
pi_92196663
Autsj! wat een prijzen. Ga eens rondvragen op FOT hier. Daar zitten genoeg goede hobbyfotografen die prachtige foto's maken en waarschijnlijk een heel stuk betaalbaarder. En in het vorige deel had Craftyvirus zijn diensten nog aangeboden voor een naar eigen zeggen goede prijs.
pi_92201144
Ik vind de meeste professionele fotografen vaak zo cliché. Krijg je van die bruidsfoto's waarbij bruid en bruidegom allebei heel spontaan om een boom heen-hangend diep in elkaars ogen kijken. Om daar dan zo'n lap geld voor neer te moeten leggen.

Bij ons heeft een vriendin (ook een hobbyfotografe) de foto's gemaakt. Die zijn echt O+
pi_92213657
Bij ons heeft een fokker de foto's gemaakt, we hebben ze nog niet gezien.

We zitten nu in marrakech en vliegen vanavond door naar Bangkok :)
Mu!
pi_92215318
Nog gefeliciteerd SC en Alicey, en geniet van jullie reis!
pi_92218404
Fotograven kunnen zo duur zijn als je zelf wilt, maar als je een bedrijf in hand neemt welke prijzen moet je dan denken?
  woensdag 2 februari 2011 @ 22:24:35 #73
273310 SilkenTofu
Pandadrop, jum!
pi_92250245
Wij hebben een fotograaf in de familie, dus we krijgen een cd met alle foto's erop. Geen kosten, heerlijk.
  donderdag 3 februari 2011 @ 10:10:55 #74
85962 ioko
I Appear Missing
pi_92264021
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
Fotograven kunnen zo duur zijn als je zelf wilt, maar als je een bedrijf in hand neemt welke prijzen moet je dan denken?
Een fotograaf met een beetje zelfvertrouwen vraagt zo 1200 euro voor 6 uur foto's maken en dan nog 500 euro voor een album.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_92264429
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 13:08 schreef piepkuiken21 het volgende:
Volgens mij is die van ons iets van 800-900 euro. Maar dat weet ik niet helemaal zeker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')