abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:11:30 #201
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_92907483
De Bruidshoek in Leiden is ook erg goed. Collega heeft daar haar jurk gekocht en haar vriend zijn pak en mijn vriend heeft zijn pak er ook gekocht. Allen erg tevreden over de service. Vriend is bijna 900 euro kwijt voor zijn hele pak (ex schoenen want die had hij al).

@SC: tnx, ik zal er eens gaan kijken, Rotterdam is niet zo ver.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:13:50 #202
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92907569
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef Chanty het volgende:
De Bruidshoek in Leiden is ook erg goed. Collega heeft daar haar jurk gekocht en haar vriend zijn pak en mijn vriend heeft zijn pak er ook gekocht. Allen erg tevreden over de service. Vriend is bijna 900 euro kwijt voor zijn hele pak (ex schoenen want die had hij al).

@SC: tnx, ik zal er eens gaan kijken, Rotterdam is niet zo ver.
claires hebben ze ook in den haag toch?
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_92907660
Claires zit ook in Spijkenisse (voor wat het waard is ;)). Bij Avenue in Rotterdam krijgt de bruidegom nu 50% korting op zijn kostuum als de bruid haar jurk daar koopt (en anders sowieso 30% korting). Misschien heeft iemand daar wat aan?
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:18:58 #204
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_92907728
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef Jentin het volgende:
Claires zit ook in Spijkenisse (voor wat het waard is ;)). Bij Avenue in Rotterdam krijgt de bruidegom nu 50% korting op zijn kostuum als de bruid haar jurk daar koopt (en anders sowieso 30% korting). Misschien heeft iemand daar wat aan?
doh, daar heeft mijn a.s bruidje haar jurk gekocht.... :{
nja niks aan te doen :D misschien hadden ze daar wel niet mijn pak :P
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
myminicity
pi_92908071
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:16 schreef Jentin het volgende:
Volgens mij is dat alleen op pakken die ze hebben hangen omdat de heren collectie eruit gaat..
bestellen op je maat doen ze dus niet meer..
* Barretje80 heeft daar ook d'r jurkje gekocht !

en Chanty.. in den haag hebben ze ook een Claire's hoor.. :Y

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_92908088
Hoi! :W

O+ en ik zijn ook aan het beginnen met plannen... We hebben al een hoop ideeen/dingen op het oog, dus we gaan denk ik dit weekend een voorzichtige begroting maken :) Iig onze gewenste trouwdatum: 11 mei 2012 :)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_92908111
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:28 schreef Tangarine het volgende:
Hoi! :W

O+ en ik zijn ook aan het beginnen met plannen... We hebben al een hoop ideeen/dingen op het oog, dus we gaan denk ik dit weekend een voorzichtige begroting maken :) Iig onze gewenste trouwdatum: 11 mei 2012 :)
succes!
en niet schrikken! :D

A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:31:41 #208
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_92908189
@Leigh: 's avonds 22.10 uur. Dan ben jij ouder :)
That's the way the cookie crumbles
pi_92908419
Ik lijk wel een reclamezuil, maar toevallig werd ik hier net op gewezen (door leerlingen die illegaal een krantje lezen tijdens een huiswerkuur :')*): er staat vandaag een advertentie in de metro van een of andere trouwringensite: trouwringgratis.nl Je krijgt de herenring gratis. Verder geen idee of het wat is :).

*Hier mag ik natuurlijk eigenlijk niks van zeggen, gezien het feit dat ik zelf illegaal zit te fokken :+ .
pi_92908685
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:37 schreef Jentin het volgende:
*Hier mag ik natuurlijk eigenlijk niks van zeggen, gezien het feit dat ik zelf illegaal zit te fokken :+ .
Foute denkwijze. Jij bent toch de baas? :)

Claire's heeft verschillende vestigingen in Nederland, of ze ook allemaal hetzelfde assortiment hebben weet ik niet.

Mijn pak komt trouwens van C&A en kostte 99 euro :)
Mu!
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:49:57 #211
52229 Chanty
pi_92908842
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Claire's heeft verschillende vestigingen in Nederland, of ze ook allemaal hetzelfde assortiment hebben weet ik niet.

Mijn pak komt trouwens van C&A en kostte 99 euro :)
Wow _O_ Pak ziet er prima uit en al helemaal voor 99 euro :D
Binnenkort maar eens op rooftocht door rotterdam/ den haag iig. Ik moet ook nog schoenen hebben. Zit echt te wachten op de voorjaarscollectie: wil sandaaltjes :Y
pi_92908997
Ik wilde per se een driedelig grijs of blauw kostuum, in mijn maat en dan twee dagen voor je bruiloft is dat niet gemakkelijk te vinden. De prijs maakte me eigenlijk niet zoveel uit maar op zo'n korte termijn is er heel weinig keus. En huren is ook weer zoiets...gelukkig liep ik hier dus tegenaan, A. gebeld, die is gelijk komen kijken en we hebben direct Ja gezegd.

Dat het lekker goedkoop is vind ik trouwens ook geen probleem hoor, ik ben tenslotte hollander...
Mu!
  donderdag 17 februari 2011 @ 11:56:42 #213
52229 Chanty
pi_92909104
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:53 schreef SingleCoil het volgende:
Ik wilde per se een driedelig grijs of blauw kostuum, in mijn maat en dan twee dagen voor je bruiloft is dat niet gemakkelijk te vinden. De prijs maakte me eigenlijk niet zoveel uit maar op zo'n korte termijn is er heel weinig keus. En huren is ook weer zoiets...gelukkig liep ik hier dus tegenaan, A. gebeld, die is gelijk komen kijken en we hebben direct Ja gezegd.

Dat het lekker goedkoop is vind ik trouwens ook geen probleem hoor, ik ben tenslotte hollander...
Oh ja da's waar, je hadden dat pakkengedoe! :o Echt gewoon super opgelost zo :Y
pi_92909118
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:45 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

Het is ook niet dat ik nu door het stof ga voor mijn leerlingen hoor :+ En zij weten van niks (zij zien alleen maar dat ik heel geïnteresseerd naar het voor hen onzichtbare computerscherm kijk). Maar goed, voorbeeldfunctie enzo ;).

Je had een mooi pak, fijn dat je op zo'n korte termijn nog kon slagen!
pi_92917809
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:31 schreef IJzercookie het volgende:
@Leigh: 's avonds 22.10 uur. Dan ben jij ouder :)
6 uurtjes slechts ;)
Ik ben geboren om 16.12.
Liej
pi_92917847
Mijn vriend heeft geen idéé wat voor pak ie wil of mooi vindt. Dus 't wordt spannend zaterdag :Y

Werd trouwens ook gebeld door de bruidswinkel: m'n jurk is gearriveerd! *O*
Liej
pi_92917937
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:13 schreef Leigh het volgende:
Mijn vriend heeft geen idéé wat voor pak ie wil of mooi vindt. Dus 't wordt spannend zaterdag :Y

Werd trouwens ook gebeld door de bruidswinkel: m'n jurk is gearriveerd! *O*
ik ga helemaal niet mee met het uitzoeken van het pak van m'n O+
:@

pi_92918091
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:16 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

...maar vind je het niet belangrijk dat jullie kleding een beetje op elkaar aansluit? Of weet hij al wat jij hebt uitgezocht en houdt hij daar zelf rekening mee?
Mu!
pi_92918171
quote:

[..]

hebben wij ook niet gedaan. Ben meegeweest met mijn topje om zo de kleur van de stropdas te bepalen en met die stropdas is hij zelf op pakkenjacht gegaan met zijn vader en moeder :)

we zagen elkaar pas op de trouwdag in de trouwkleding _O_
Ja doei.
pi_92918271
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:20 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

...maar vind je het niet belangrijk dat jullie kleding een beetje op elkaar aansluit? Of weet hij al wat jij hebt uitgezocht en houdt hij daar zelf rekening mee?
de CM gaat mee :Y zij weet hoe mijn jurk eruit ziet ( nouja.. WIT :P )
en ze krijgt een stukje stof mee met de "contra"-kleur (hemelsblauw, de kleur van m'n verlovingsring, schoenen, decoratie etc :P )

pi_92918298
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:23 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

hebben wij ook niet gedaan. Ben meegeweest met mijn topje om zo de kleur van de stropdas te bepalen en met die stropdas is hij zelf op pakkenjacht gegaan met zijn vader en moeder :)

we zagen elkaar pas op de trouwdag in de trouwkleding _O_
O+
jah zo willen wij het ok.. als hij mij niet mag zien, ik hem ook niet;)

pi_92918383
kan af en toe gewoon nog niet geloven dat ik getrouwd ben :') maar we zitten toch alweer over 't half jaar heen O+ *zwijmel* en nog geen seconde spijt gehad O+
Ja doei.
pi_92919240
quote:

[..]

Da's toch ook prima :)
Iedereen doet het op z'n eigen manier. Als het maar goed voelt.

Mijn lief was mee naar de bruidswinkel toen ik de definitieve keuze maakte. We betalen er samen voor en ik wil wel zeker weten dat die straks 'JA!' zegt. Hahaha! :D
Nee, alle gekheid op een stokje: we vinden het fijn om het samen te delen :)
Liej
pi_92919252
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:29 schreef motorbloempje het volgende:
kan af en toe gewoon nog niet geloven dat ik getrouwd ben :') maar we zitten toch alweer over 't half jaar heen O+ *zwijmel* en nog geen seconde spijt gehad O+
Gaat snel, zeg :D
Liej
pi_92953043
Cm is gister geweest..
en een heleboel doorgesproken.. :)
maar ook nog een hooop te doen zeg! :o

en de mini die we wilden gebruiken van m'n zusje ligt enigszins in de kreukels -O-
dus we vrezen dat we een andere auto moeten regelen :{

pi_92953097
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:52 schreef Leigh het volgende:

[..]

Da's toch ook prima :)
Iedereen doet het op z'n eigen manier. Als het maar goed voelt.

Mijn lief was mee naar de bruidswinkel toen ik de definitieve keuze maakte. We betalen er samen voor en ik wil wel zeker weten dat die straks 'JA!' zegt. Hahaha! :D
Nee, alle gekheid op een stokje: we vinden het fijn om het samen te delen :)
Dat hadden wij ook. We hebben alles ook samen uitgezocht. Bovendien ben ik gek op shoppen en geld uitgeven dus deze kans mag je dan niet laten lopen :)
Mu!
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:07:16 #227
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_92953799
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 08:19 schreef SingleCoil het volgende:

Bovendien ben ik gek op shoppen en geld uitgeven
Je bent dol op geld uitgeven? :D Alleen als het niet teveel is dan? :7
pi_92954059
Dat inderdaad :)
Mu!
pi_92957590
het moment...

Mu!
pi_92959493
Even 2 oudjes spammen maar omdat ik ze zo mooi vind :

O+ 11-06-2009 O+
pi_92978451
* Leigh en steenz zijn in ondertrouw!
En hebben ook ringen gevonden O+
Liej
pi_92979422
feli!
Mu!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:11:23 #233
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93011218
Gefeliciteerd! :)
pi_93095629
Gefeliciteerd Leigh!

Wij hebben ook ringen :) Gisteren hebben we ook een iets gedetailleerder draaiboek gemaakt. Ik vind het alleen lastig in te schatten hoe lang ik bezig ben met m'n haar en make-up. Iemand enig idee? Dat hoeft toch geen drie uur te duren? Wat ik van plan ben is niet enorm grootsch en bijzonder ofzo ;).
pi_93095767
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef Jentin het volgende:
Gefeliciteerd Leigh!

Wij hebben ook ringen :) Gisteren hebben we ook een iets gedetailleerder draaiboek gemaakt. Ik vind het alleen lastig in te schatten hoe lang ik bezig ben met m'n haar en make-up. Iemand enig idee? Dat hoeft toch geen drie uur te duren? Wat ik van plan ben is niet enorm grootsch en bijzonder ofzo ;).
ik heb voor haar 1 uur en voor make-up 1 uur ingeplanned.. mocht het korter duren kan ik daarna lekker rustig aan doen
( en proberen de zenuwen te laten zakken :X )

pi_93099167
Ah, zoiets heb ik ook: 7.00 opstaan, 10.30 vertrekken naar de fotolocatie (wij maken eerst foto's en trouwen daarna). Volgens mij moet ik dan tijd genoeg hebben om me in m'n jurk te (laten) hijsen en haar en make-up te doen (mijn haar hangt meestal gewoon los en make-up gebruik ik nooit, vandaar dat ik het slecht kan inschatten ;)).
  dinsdag 22 februari 2011 @ 18:50:53 #237
52229 Chanty
pi_93162999
Nog 100 dagen dan is het zover O+
En hoorde gisteren van mijn ouders dat ze mijn hele jurk betalen. Dat was blijkbaar al de hele tijd het plan, maar ik had begrepen dat ze een deel zouden betalen :D Toch weer een prettige meevaller!
pi_93166273
Voor ons nog 72 dagen O+
Lief van je ouders Chanty!
pi_93166729
Ik zoek dé tip voor een leuk jurkje voor ons bruidsmeisje van 2. Ik zoek een niet al te ingewikkeld jurkje en het hoeft niet perse wit :)

Heb google er al op los gelaten maar ben nog niets tegengekomen....
pi_93167154
Zara? Super lieve, niet te duur, chique baby kleding.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_93167327
Hele leuke kleertjes maar dat vind ik dan weer net iets té simpel..
  dinsdag 22 februari 2011 @ 20:50:38 #242
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_93169238
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 12:21 schreef bigbird het volgende:
Even 2 oudjes spammen maar omdat ik ze zo mooi vind : [ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Birdieeeeeee ! O+
Kom je ook weer even snuffelen hoe het bijna 2 jaar geleden was!

Meld je weer eens op MSN .. ik mis je ! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_93191935
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Raissa het volgende:
Ik zoek dé tip voor een leuk jurkje voor ons bruidsmeisje van 2. Ik zoek een niet al te ingewikkeld jurkje en het hoeft niet perse wit :)

Deze misschien?
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_93204463
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:18 schreef Raissa het volgende:
Hele leuke kleertjes maar dat vind ik dan weer net iets té simpel..
Te simpel? Waar heb je gekeken dan? Ze hebben er echt juweeltjes tussen zitten die ik eerder over the top zou vinden.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 23 februari 2011 @ 19:10:59 #245
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_93213857
hoe doen jullie het met de drank tijdens het feest?
wij zitten namelijk te twijfelen of we alleen binnenlands gedistilleerd moeten schenken of alles onbeperkt.
myminicity
pi_93215512
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef tripack het volgende:
hoe doen jullie het met de drank tijdens het feest?
wij zitten namelijk te twijfelen of we alleen binnenlands gedistilleerd moeten schenken of alles onbeperkt.
Wij doen alles onbeperkt, maar dat doen we ook omdat het maar een beperkt gezelschap is (50 man) waarin we iedereen goed kennen. Daar zitten maar een paar (2 of 3) mensen tussen die ook rum of whisky etc. drinken en dat ook altijd drinken. Bovendien komen er geen mensen die zich enorm vol laten lopen met dure drank omdat het op onze kosten gaat. Maar als ik een groot feest/grote receptie zou geven, waarbij ik niet alle gasten even goed kende, dan zou ik misschien ook wat beperkingen instellen.
pi_93216729
Wij zitten hier ook nog over te twijfelen. We betalen per drankje. Maar willen wel wat sterke drank drinken (zelf drinken we namelijk weinig bier en wijn) dus we zoeken nog een goede middenweg hierin. Dus of alleen een paar mensen aanwijzen die wat anders mogen bestellen of alleen maar bepaalde sterke dranken beschikbaar stellen. De wiskey van mijn schoonvakder. De malibu van mijn vriendin en de wodka van mezelf. Zoiets. Maar daar zijn we nog over aan het nadenken.
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:00:20 #248
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_93220693
wij betalen per persoon een vast bedrag voor de gehele avond. het verschil tussen alleen nederlands gedistileerd en onbeperkt is maar 5 euro, maar dat is dan wel 5 euro voor elk persoon op ons feest. we gaan op dit moment uit van een groep van ongeveer 80 mensen.

we weten ook niet precies hoeveel van die 80 mensen eerder mixdrankjes zouden bestellen dan bijvoorbeeld bier of wijn. de vraag die bij ons ligt, is drinken de mensen die mixjes drinken voor meer dan 400 euro.
myminicity
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:04:55 #249
315763 Rabbitproof
Do more f what makes you happy
pi_93221007
En nog een bride-to-be!
Ben in de kerstvakantie ten huwelijk gevraagd!
Wij gaan 14 oktober trouwen.

We zijn laatst ook wezen kijken op de feest locatie en moeten nu ook nadenken over drank.
We gaan sowieso voor betalen per consumptie en doen waarschijnlijk binnenlands gedestilleerd en speciaal bieren op tap.

Ik ben ook wezen kijken voor een trouwjurk!! Dat was echt geweldig.
De derde jurk die ik aan had was helemaal te gek. Maar die komt uit de 2010 collectie van pronovias.
Weet iemand of ik die dan ook niet ergens goedkoper kan krijgen? Ze vragen er nu nog de volle pond voor....?
Mist is niet veel meer dan motregen met grootheidswaan
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:05:13 #250
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_93221031
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 20:08 schreef Raissa het volgende:

Jottum :Y.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:05:39 #251
315763 Rabbitproof
Do more f what makes you happy
pi_93221063
cute!
Mist is niet veel meer dan motregen met grootheidswaan
  woensdag 23 februari 2011 @ 21:23:26 #252
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93222474
haaai, ik sluit hier ook bij aan als het mag? Wij trouwen 09-09-2011 en ik begin steeds aan de voorbereidingen te doen.

Ik heb trouwens hetzelfde probleem als Raissa, alleen is onze dochter dan anderhalf en hebben we nog een bruidmeisje van 2 en een jongetje van 2,5. Lekker handig allemaal.
Verder nu aan het zoeken naar boeketten, kaarten, bedankjes en zo. Best lastig allemaal.

Lokatie, jurk, getuigen, ceremoniemeester, stadhuis en fotograaf (=vriend van ons) zijn geregeld. De rest dus nog niet en ik kom erachter dat dat best nog lastig is.
Wij hebben als kleurthema dit
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:31:31 #253
52229 Chanty
pi_93227513
Gefeliciteerd aan alle toekomstige bruiden :D en bruidegommen natuurlijk!

Wij kopen de drank vanaf 20 uur af (feest), daarvoor turven we omdat er dan toch nog niet zoveel gedronken wordt. Verder hebben we wat af weten te dingen: binnen en buitenlands gedistilleerd voor de prijs van alleen binnenlands. Ik drink zelf eigenlijk nooit alcohol en als ik iets drink dan liever een mixje. Nu kan ik tenminste op mijn bruiloft ook een glaasje drinken en komen we niet voor verrassingen te staan als er mensen zijn die iets sterkers willen. Vind het ook zo wat om te zeggen dat dat dan op eigen kosten is.
pi_93230396
wij hebben alleen binnenlands gedestilleerd.. Juist omdat we zelf enorme wijn drinkers zijn, en we eigenlijk niemand kennen die enorm aan de sterke drank gehecht s.. PLUS dat ons feest 's middags plaats vindt.. dus dan is sterke drank toch niet zo'n succes :@

en.. gefeliciteerd nieuwe bruidjes en bruidegommen :D

pi_93235997
Wij hebben alles opengegooid en geturft. Maar er is geloof ik maar 1 glas dure wiskey geschonken. We hebben net de drankrekening betaald, iets van 2300 eypo, mooi binnen de begroting gebleven.
Mu!
pi_93252189
Gefeliciteerd nieuwe mensen in dit topic :D

Ik las iets over het dagprogramma. Die van ons wordt ongeveer zo:

- 11:00 - 13:00: fotograaf + trouwauto hier. Foto's maken op locatie
- 13.30 - 14.30: trouwen O+
- 15:00 - 17:00: receptie
- 18:00 - 20:00: diner

Tijden bij benadering :P
Liej
pi_93252334
Hoever is iedereen met het regelen van alles?

Wij hebben intussen geregeld:
- trouwdatum + tijd
- trouwjurk
- trouwkostuum
- ondertrouw (18 febr in ondertrouw gegaan)
- trouwlocatie
- ringen
- save the date-kaarten (met de kerst+oud&nieuw meegestuurd)
- huwelijksreis (naar Oostenrijk)

Mee bezig:
- trouwauto (bezichting binnen 2 weken)
- fotograaf (za a.s. afspraak met fotograaf nr 4. hopen er dan uit te zijn)
- receptie (nog een afspraak maken bij voorkeur nr 1)
- kapper (reeds gevonden, maar nog geen afspraak)
- visagist (reeds gevonden, maar nog geen afspraak)
- notaris (reeds gevonden, nog geen afspraak gemaakt)
- trouwjurk afpassen (afspraak reeds staat in mei. Jurk is al wel binnen)

Moet nog:
- boeket
- taart
- uitnodigingen
- bedankjes
- gastenboek

[ Bericht 9% gewijzigd door Leigh op 25-02-2011 07:59:59 ]
Liej
  donderdag 24 februari 2011 @ 13:40:58 #258
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_93252760
Wij hebben intussen geregeld:
- trouwdatum + tijd
- trouwjurk
- trouwkostuum
- ondertrouw( nja de datum vastgezet :D )
- trouwlocatie
- feestlocatie + diner
- trouwauto
- fotograaf

Mee bezig:
- tekst op de kaart (ontwerp hebben we al O+ )
- huwelijksreis (eerste schifting is geweest, nu ff beter vergelijken)

Nog te doen:
- ringen
- taart
- kapper/visagist
zullen vast nog wel dingen zijn die ik vergeet :D
myminicity
pi_93252939
Wij trouwen in juli (allemachtig, ik schreef 'jullie' :')) en volgens mij zijn we zo goed als klaar.

- Onze kleding + accessoires,
- locatie (incl. datum/tijd etc. We doen alles op één locatie, dus dat is makkelijk)
- papierwerk (ondertrouw, getuigen etc., we moeten het alleen nog even naar onze trouwgemeente brengen),
- trouwauto
- fotograaf
- auto
- kapper
- ringen
- uitnodigingen (al verstuurd en van 90% van de gasten ook, positieve, respons)
- bloemen (alleen nog specificeren, maar in principe in orde)
- bruidstaart
- huwelijksreis (Malta O+)

Verder weet ik het even niet, maar volgens mij zijn we er wel zo'n beetje :) .
pi_93253481
Malta...ik hoop dat je Libisch een beetje op orde is :)

Wij waren in november begonnen met de organisatie van het geheel, alles is perfect verlopen dus drie maanden voorbereidingstijd is kennelijk zat. Maar dat zit denk ik vooral tussen je oren, met hoeveel onzekerheid kun je omgaan? En het zal voor iedereen wel anders zijn.
Mu!
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:29:57 #261
52229 Chanty
pi_93281299
Ik hou van lijstjes O+ Het is ook gewoon heerlijk om telkens weer iets af te kunnen strepen dus elk kleine wissewasje staat er wel op :+

Done:
- Jurk
- Locatie eten feest
- Ondertrouw + getuigen + betaling gemeente
- Ringen + graveren
- Bruidsboeket
- Save the date
- Fotograaf
- Huwelijksreis
- Hotelkamer
- Ceremoniemeester aanstellen
- Pak
- Auto
- kapster/ visagiste
- Uitnodigingen maken

Zo spoedig mogelijk:
- Notaris (afspraak staat)
- Taart (proefafspraak staat)
- Bruidschoenen + sierraden

Nog te doen:
- Fotolocatie binnen zoeken
- Uitnodigen versturen (komende week)
- Bedankjes (idee klaar)
- Autoversiering (idee klaar)
- Gastenboek (idee klaar)
- Bedankje getuigen (idee klaar)
- Bellenblazen
- Wegwerpcameras
- Danslesje (afspraak staat)
- Videocamera

Als ik het zo bekijk is het grootste punt van zorg: de bruidsschoenen :+
  vrijdag 25 februari 2011 @ 07:18:46 #262
30252 Soempie
Procreating
pi_93295226
Bedankt voor de lijstjes. :D

Chanty, wat fijn dat je ouders de jurk betalen. Super van ze. ^O^

Ik ga vandaag een jurk uitzoeken, of in elk geval ideeën opdoen. Vind het toch wel doodeng, want ik houd er helemaal niet van om kleding te passen waar anderen bij zijn. Blijf in winkels ook altijd in het pashokje staan en baal als er binnen geen spiegel hangt. :X

Gister moest ik trouwens wel lachen. Ik was met m'n vriend bij de bank en degene die ons hielp vroeg wanneer we zouden gaan trouwen. Nu hebben we nog helemaal niks echt afgesproken...M'n vriend riep dan ook juli, terwijl ik tegelijk augustus zei. :? oO< Tijd om een datum vast te zetten en bij de gemeente langs te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93295949
:o
ik heb vannacht wakker gelegen door de lijstjes...
we moeten nog ZOOOOOOOOOOOOO veel doen! :N
bridzilla komt een beetje uit het ei :{
dit weekend eerst de ceremonie bedenken.. dat wordt ook nog een zware kluif :)

vrijdag 25 februari 2011 @ 08:48:08 #264
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93295976
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:47 schreef Barretje80 het volgende:
:o
ik heb vannacht wakker gelegen door de lijstjes...
we moeten nog ZOOOOOOOOOOOOO veel doen! :N
bridzilla komt een beetje uit het ei :{
dit weekend eerst de ceremonie bedenken.. dat wordt ook nog een zware kluif :)
Dat dacht ik dus ook er voor, maar uiteindelijk bleek dat we 2 dagen voor het huwelijk op 1 dag 90% van het lijstje konden schrappen als "gedaan". ;)
pi_93297160
Je moet ook vooral proberen het ding los te laten. Je trouwdag is als een kind: je schept alle voorwaarden om het goed te laten verlopen maar uiteindelijk maakt de dag zichzelf. Hoe eerder je met die gedachte kunt leven, hoe leuker het wordt!
Mu!
pi_93297513
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:48 schreef SingleCoil het volgende:
Je moet ook vooral proberen het ding los te laten. Je trouwdag is als een kind: je schept alle voorwaarden om het goed te laten verlopen maar uiteindelijk maakt de dag zichzelf. Hoe eerder je met die gedachte kunt leven, hoe leuker het wordt!
jah.. maar als ik niet een bakker bel voor een taart kot die taart niet vanzelf op het feest hoor :P
het gaat idd om het in de steigers zetten van eea.. na maart moet het allemaal geregeld zijn.. dan wil ik 2 maanden lekker relaxen :)

vrijdag 25 februari 2011 @ 10:38:29 #267
52229 Chanty
pi_93298360
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:02 schreef Barretje80 het volgende:

[..]

jah.. maar als ik niet een bakker bel voor een taart kot die taart niet vanzelf op het feest hoor :P
het gaat idd om het in de steigers zetten van eea.. na maart moet het allemaal geregeld zijn.. dan wil ik 2 maanden lekker relaxen :)
Niet stressen, het lijkt veel maar in de praktijk zijn het toch dingetjes die je met een paar telefoontjes of in een paar uurtjes regelt. Als ik mijn to do lijst zie denk ik ook soms: whaaaaa! Maar als je kijkt wat er dan opstaat, dan is het drie keer niks.
pi_93298573
Wij hebben de lijst gemaakt (Alicey dus), er doorheen gelezen, gekeken wat de grootste risico-factoren waren en wat voor fallback scenario's daarvoor waren, gekeken naar de hoeveelheid werk die erin zou gaan zitten om iets te realiseren en hoevel lead time er nodig was en vervolgens hebben we tevreden een waterpijpje opgestoken: niks aan de hand dus :)
Eerlijk gezegd denk ik dat het alles bij elkaar misschien een dag of 2, 3 werk is geweest.

Het helpt wel als je gewend bent keuzes te maken, anders kun je weken door bridal shop sites browsen...
Mu!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:05:13 #269
30252 Soempie
Procreating
pi_93305867
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:38 schreef Chanty het volgende:

[..]

Niet stressen, het lijkt veel maar in de praktijk zijn het toch dingetjes die je met een paar telefoontjes of in een paar uurtjes regelt. Als ik mijn to do lijst zie denk ik ook soms: whaaaaa! Maar als je kijkt wat er dan opstaat, dan is het drie keer niks.
Precies.

Ik heb m'n trouwjurk zojuist in een half uur uitgezocht. :D En ik voelde me echt zo mooi. O+ Jammer dat de dag zelf dan nog zo ver weg is.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_93305932
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 14:05 schreef Soempie het volgende:

[..]

Precies.

Ik heb m'n trouwjurk zojuist in een half uur uitgezocht. :D En ik voelde me echt zo mooi. O+ Jammer dat de dag zelf dan nog zo ver weg is.
:Y

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

zaterdag 26 februari 2011 @ 13:52:33 #271
52229 Chanty
pi_93346443
De knoop is definitief doorgehakt vanochtend. Ik ga niet trouwen als blondine, maar als brunette :+
pi_93381238
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2011 13:52 schreef Chanty het volgende:
De knoop is definitief doorgehakt vanochtend. Ik ga niet trouwen als blondine, maar als brunette :+
:D Classy, hoor!
Liej
pi_93381249
Gisteren gesprek gehad met fotograaf nummer 4. 't Gaat tussen deze, en de nummer 3.
Ook zijn we langs een taartenwinkel geweest. Zag er allemaal heerlijk uit (en ik had al zo'n trek), maar daar hoeven we pas in juni aan te denken. Ze leveren erg snel :)
Liej
  zondag 27 februari 2011 @ 18:49:44 #274
52229 Chanty
pi_93402223
Pfff vandaag rondje schoenenwinkels gedaan, maar ze hebben niks. Wel op internet iets gevonden: http://www.linavenore.com/cgi-bin/a.pl?Mist&n=633&lang=1&artikel=153&cf1=&art= O+ Wel enorm duur maar moet echt de komende maand schoenen zien te vinden want mijn jurk wordt aangepast op de haklengte. Ik zit dus alleen met de maat in mijn maag. Meestal heb ik 37, soms zelfs 36, een enkele keer is ie nog te groot zelfs... Hoe moet ik nou ooit weten welke maat ik moet hebben :')

Edit: dinsdag maar naar een de bruidshoek in Leiden, daar hebben ze iig dat merk, hopelijk ook die schoen. Anders krijg ik iig een idee hoe dat merk zit en hopelijk weet ik dan ook welke maat ik moet hebben.

[ Bericht 12% gewijzigd door Chanty op 27-02-2011 19:18:24 ]
pi_93409981
Bij Silhouette in Rotterdam, Karel Doormanstraat, hebben ze volop keus, A. heeft er twee paar gekocht, 1 voor overdag en 1 voor 's avonds.
Mu!
  zondag 27 februari 2011 @ 22:16:45 #276
52229 Chanty
pi_93416045
Ik ga de site eens bekijken :)
pi_93436642
Vanavond gaan we de knoop doorhakken wat betreft de fotograaf!
Liej
  maandag 28 februari 2011 @ 13:21:58 #278
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_93436903
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Chanty het volgende:
Pfff vandaag rondje schoenenwinkels gedaan, maar ze hebben niks. Wel op internet iets gevonden: http://www.linavenore.com/cgi-bin/a.pl?Mist&n=633&lang=1&artikel=153&cf1=&art= O+ Wel enorm duur maar moet echt de komende maand schoenen zien te vinden want mijn jurk wordt aangepast op de haklengte. Ik zit dus alleen met de maat in mijn maag. Meestal heb ik 37, soms zelfs 36, een enkele keer is ie nog te groot zelfs... Hoe moet ik nou ooit weten welke maat ik moet hebben :')

Edit: dinsdag maar naar een de bruidshoek in Leiden, daar hebben ze iig dat merk, hopelijk ook die schoen. Anders krijg ik iig een idee hoe dat merk zit en hopelijk weet ik dan ook welke maat ik moet hebben.
Mooie schoenen! :Y
Zowel in Rotterdam als Breda hebben ze ook speciale bruidsschoenenwinkels! Ik was van plan naar die in Breda te gaan, maar dit weekend in Maastricht liep ik met mn moeder een bruidsmodezaak binnen om 'even te kijken'. Nou ja, toen heb ik dus al mn schoenen gekocht! :D :') Ik zou zeker in een winkel gaan passen! (Maar ik heb moeilijke voeten en zou sowieso nooit schoenen kopen zonder te passen) Dus ik kan de komende tijd lekker schoenen gaan uitlopen :Y)
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_93437479
Leuk, zeg!

Als ik 't zo lees mag ik blij zijn dat ik ze al heb.
Licht ivoorkleurig met een bandje en een klein hakje.
Liej
pi_93437508
Van welk merk is jullie jurk? :)

(Of mogen we dat - ik 't kader van meelezende husbands in spe - niet zeggen? ;))
Liej
  maandag 28 februari 2011 @ 13:40:36 #281
52229 Chanty
pi_93437703
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:21 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Zowel in Rotterdam als Breda hebben ze ook speciale bruidsschoenenwinkels! Ik was van plan naar die in Breda te gaan, maar dit weekend in Maastricht liep ik met mn moeder een bruidsmodezaak binnen om 'even te kijken'. Nou ja, toen heb ik dus al mn schoenen gekocht! :D :') Ik zou zeker in een winkel gaan passen! (Maar ik heb moeilijke voeten en zou sowieso nooit schoenen kopen zonder te passen) Dus ik kan de komende tijd lekker schoenen gaan uitlopen :Y)
Die winkel was ik inderdaad al tegengekomen en staat op mijn lijstje als ze in Leiden niet hebben wat ik zoek aangezien ze daar ook dat merk verkopen :Y Ik heb vrij smalle voeten, dus zeker instapschoenen moet ik passen, die zijn meestal te wijd. Extra reden dat ik graag een sandaaltje wil.
  maandag 28 februari 2011 @ 13:42:31 #282
52229 Chanty
pi_93437800
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:36 schreef Leigh het volgende:

(Of mogen we dat - ik 't kader van meelezende husbands in spe - niet zeggen? ;))
Divina Sposa, al zeggen merken mij verder echt niks :@
  maandag 28 februari 2011 @ 14:03:36 #283
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_93438722
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:36 schreef Leigh het volgende:

Justin Alexander :)
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 28 februari 2011 @ 16:29:52 #284
52229 Chanty
pi_93444916
Woeii *O* tweedehands een polaroid printertje (voor het gastenboek) op de kop getikt en een digitale videocamera (voor ceremonie en huwelijksreis en kinderen ooit :+)
pi_93453703
Leuk Chanty! En succes met het schoenen zoeken ;) Ik heb deze:

(Harriet van Elsa Coloured Shoes, Rainbow collectie <-- dit heb ik opgezocht, ik ben niet zo geobsedeerd dat ik dit zo op kan hoesten :+)

Ze zijn verder niet bijzonder, maar ze zitten heel erg fijn. En aangezien er nog flink wat jurk overheen gaat, komen ze ook niet echt in het zicht. Bovendien loop ik niet vaak (en ook niet erg goed :')) op hakken, dus voor mij zijn ze briljant.

Mijn jurk is van Ladybird, overigens.

[ Bericht 11% gewijzigd door Jentin op 28-02-2011 19:57:01 ]
pi_93464982
Zo'n soort schoentjes heb ik ook, Jentin! Alleen dan ook met een bandje om de enkel :)
Ze staan zo lekker stevig.

Mijn jurk is van Creations of Leijten.

Het is fotograaf nummer 4 geworden btw. Net een uurtje geleden bevestigd. Binnenkort gaan we erheen om de details verder door te spreken.
Liej
  maandag 28 februari 2011 @ 22:28:43 #287
52229 Chanty
pi_93466589
Klassieke schoen, dat is altijd wel mooi en dat steentje geeft m net wat extra's :Y
  dinsdag 1 maart 2011 @ 10:35:33 #288
30252 Soempie
Procreating
pi_93480780
quote:
14s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:21 schreef MissBliss het volgende:

[..]

:D

Ik ga inderdaad in Breda kijken, maar dat is ook wel makkelijk omdat ik er woon. :)

Jentin, mooie schoenen! En fijn dat je er goed op kunt lopen.

Nou, wij gaan 10 juni dit jaar trouwen! *O* Eindelijk een datum.
pi_93484253
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:49 schreef Chanty het volgende:

kijk eens op zalando.nl
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_93484313
Ik heb een jurk van Maggie Sottero en schoenen van het merk Pink. De schoenen via ebay op de kop getikt voor 30 euro (incl. verzenden). In de winkel betaal je er hier +/- 130 euro voor :D
pi_93484375
Hier staan ook wel leuke, betaalbare, schoenen tussen.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 15:23:33 #292
30252 Soempie
Procreating
pi_93491980
Vandaag direct maar langs die schoenwinkel in Breda gefietst en schoenen uitgezocht van Rainbow. Heel simpele schoenen, die ik na de bruiloft bijvoorbeeld zwart kan laten maken, zodat ik er dan ook nog iets aan heb. *O*

M'n jurk en de schoenen:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 16:14:28 #293
52229 Chanty
pi_93494040
Die sticksels zijn erg mooi :Y

Ik heb zojuist ook schoenen gekocht. Ik werd grappig genoeg door de vrouw geholpen die DirtyHarry ook heeft geholpen met het pak uitzoeken. Ze herkende me aan de foto van mijn jurk (foto van het model, heb mijn eigen foto naar papa in Afghanistan gestuurd om in de stemming te komen) :+ En zei vervolgens: jij was toch blond? _O-

Maar goed, ze raadde me af om open schoenen te doen omdat mijn tenen met het lopen onder de jurk uitkomen. Ik had dat zelf ook al zitten bedenken maar met passen was de jurk 10 cm te lang dus ik wist niet of het daadwerkelijk zo uit zou komen. Maar goed, een teen onder de jurk vandaan is natuurlijk een stom gezicht. Dus het zijn wat meer klassieke schoenen geworden.

Kwam vanzelf weer uit bij het merk waar ik steeds voor val: Pink :D Ze zaten overigens heerlijk, wel wat anders dan de normale schoenen die ik tot nu toe in de winkel had gepast. Met een fatsoenlijke hak want ik kan echt niet lopen op hakjes zoals die van Soempie :@ En ze zijn van zijde dus kan ze inderdaad ook verven na de bruiloft.

dinsdag 1 maart 2011 @ 16:39:49 #294
52229 Chanty
pi_93495268
Ik heb even het topic afgestruind naar alle nieuwe bruiden en bruidegommen. Dus als iemand dit lijstje in de volgende OP kan zetten en in de wiki? :) Hopelijk klopt het zo.
@Jentin: ik heb even in het eerste trouwtopic gekeken waar je postte en daar had je het over 8 juli, laat maar weten als het niet klopt :)

Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
23-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Datum (nog) onbekend:
Juud-
Ioko

@ Soempie: gefeliciteerd met de definitieve datum *O*
pi_93497791
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:12 schreef Raissa het volgende:
Ik heb een jurk van Maggie Sottero en schoenen van het merk Pink. De schoenen via ebay op de kop getikt voor 30 euro (incl. verzenden). In de winkel betaal je er hier +/- 130 euro voor :D
Idd... tell me about it.
Mijne waren 125,--
Soms denk ik wel eens: waarom ben ik niet gewoon een normale schoenenwinkel in gelopen? :')
Liej
pi_93505352
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:39 schreef Chanty het volgende:
Ik heb even het topic afgestruind naar alle nieuwe bruiden en bruidegommen. Dus als iemand dit lijstje in de volgende OP kan zetten en in de wiki? :) Hopelijk klopt het zo.
@Jentin: ik heb even in het eerste trouwtopic gekeken waar je postte en daar had je het over 8 juli, laat maar weten als het niet klopt :)

Data in 2011/ 2012

01-04-2011: ivetje & tha_duck
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl en Cyclingboy
13-05-2011: Progje & Kambing
20-05-2011: Jeroen_is_hier
27-05-2011: JufMariska
03-06-2011: Chanty & DirtyHarry
04-06-2011: Suusz
10-06-2011: Soempie
22-06-2011: Leigh & steenz
22-06-2011: Barretje80 & Chepter1976
08-07-2011: Jentin
22-07-2011: Gehotseflotst
22-07-2011: Tripack
04-08-2011: Re en MissBliss
01-09-2011: Stansfield
09-09-2011: Becky27
14-10-2011: Rabbitproof
11-05-2012: Tangarine

Datum (nog) onbekend:
Juud-
Ioko

@ Soempie: gefeliciteerd met de definitieve datum *O*
wat een fijn overzichtje..
maar wij trouwen een dagje eerder :D
dat moest wsl nog aangepast worden :P
dus bij deze maar gedaan :D

pi_93507577
Mooie schoenen heb je gevonden Chanty! Wel een goede tip van de verkoopster om na te denken over blote tenen onder je jurk vandaan. Zou ik zelf nooit bij stil hebben gestaan.

Vind jouw jurk en schoenen ook heel stijlvol Soempie. Zijn jurk en schoenen dezelfde kleur? Op de foto lijkt er op het 1e gezicht een verschil in te zitten.

Wij hebben onze datum inmiddels ook: vrijdag 30 sept. Locatie voor diner+feest is ook gevonden (kasteel van Rhoon). Nu alleen nog iets voor de ceremonie. Ik vind het stadhuis prima, maar vriend is minder overtuigd.

Ga 12/3 kijken voor trouwjurk, samen met moeder en zusje. Ben heel erg benieuwd en heb nog niet echt een idee van wat ik wil. Laat me wel ergen in hijsen ;) De site die MissBliss gaf voor de schoenenwinkel in Rotterdam heb ik opgeslagen.. heel handig!!

Oja, mijn collega die pas getrouwd is, gaf me nog een tip als je moet plassen tijdens je bruiloft: ga achterstevoren op het toilet zitten. Dus: met je gezicht naar de muur. Dan hoef je namelijk niet bang te zijn dat je met je jurk in de pot hangt. Vond het echt een geniale tip _O-
pi_93508937
ik hees gewoon mijn jurk helemaal op, huppakee, naar voren en plassen *) maar had dan ook een gekreukelde jurk :P
Ja doei.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:51:47 #299
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_93509086
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 16:14 schreef Chanty het volgende:
Die sticksels zijn erg mooi :Y

Ik heb zojuist ook schoenen gekocht. Ik werd grappig genoeg door de vrouw geholpen die DirtyHarry ook heeft geholpen met het pak uitzoeken. Ze herkende me aan de foto van mijn jurk (foto van het model, heb mijn eigen foto naar papa in Afghanistan gestuurd om in de stemming te komen) :+ En zei vervolgens: jij was toch blond? _O-

Maar goed, ze raadde me af om open schoenen te doen omdat mijn tenen met het lopen onder de jurk uitkomen. Ik had dat zelf ook al zitten bedenken maar met passen was de jurk 10 cm te lang dus ik wist niet of het daadwerkelijk zo uit zou komen. Maar goed, een teen onder de jurk vandaan is natuurlijk een stom gezicht. Dus het zijn wat meer klassieke schoenen geworden.

Kwam vanzelf weer uit bij het merk waar ik steeds voor val: Pink :D Ze zaten overigens heerlijk, wel wat anders dan de normale schoenen die ik tot nu toe in de winkel had gepast. Met een fatsoenlijke hak want ik kan echt niet lopen op hakjes zoals die van Soempie :@ En ze zijn van zijde dus kan ze inderdaad ook verven na de bruiloft.

[ afbeelding ]
Mooie schoenen! Goede tip inderdaad van die tenen :Y

Ik heb ook hakken zoals die van Soempie en ik loop normaal nooit op hakken, dus ik ben benieuwd hoe dat zal gaan :')

Ik zou wel een plaatje willen plaatsen, maar ik kan nergens een plaatje van mijn schoenen vinden -O-
Ziggy played guitar
  dinsdag 1 maart 2011 @ 21:54:22 #300
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_93514043
quote:
Op dinsdag 1 maart 2011 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
ik hees gewoon mijn jurk helemaal op, huppakee, naar voren en plassen *) maar had dan ook een gekreukelde jurk :P
* Alicey heeft vooral hulp gehad van haar gezinshoofd bij het plassen. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')