Trustenquote:
Valt het je nu pas opquote:
Nee Goede Tieten Slechte Tieten.quote:
Heul wel!quote:
Daarom zuip ik het altijd in de ochtend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heul wel!
Voor mensen die zonder niet wakker kunnen worden/blijven
Oke, dat zijn watjes. Maar koffie is over het algemeen lekkerquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Heul wel!
Voor mensen die zonder niet wakker kunnen worden/blijven
Wat nou watjes?!?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat zijn watjes. Maar koffie is over het algemeen lekker. Ik ga gewoon hard aan het bier
Ik hou niet van koffiequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oke, dat zijn watjes. Maar koffie is over het algemeen lekker. Ik ga gewoon hard aan het bier
Ik wou het net zeggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
een bekertje, ekstra weekend luisteraar
Ekdom is ook een baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
Oh daar zijn we het wel over eens.quote:
Mensen die denken dat michiel en gerard daar de eerste mee warenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:40 schreef naatje_1 het volgende:
ninja editquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mensen die denken dat michiel en gerard daar de eerste mee waren
Daar ging het niet omquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
ja, in 1960 waren ze eerderquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik vind het smerigquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]Hoezo niet? koffie is baas
Battiboysquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jullie roddelen over mij, ik hoor het wel hoor!
omdat we van je houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
enkel positief toch, anders schakel ik graseter in om de moeder van WH te bellen heurquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:42 schreef Boterhamzakje het volgende:
quote:
Lievvvquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
enkel positief toch, anders schakel ik graseter in om de moeder van WH te bellen heur
maar ik hou echt van jequote:
altijd geschreeuw bij deze bandquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:45 schreef naatje_1 het volgende:
is dit ook met dat geschreeuw op het eind, of is dat enkel bij kings and queens?
Dan is het goedquote:
jamaar dat bij kings and queens is toch wel heel erg hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
altijd geschreeuw bij deze band
Moest even opnieuw luisteren welk nummer je bedoelde, maar dat is ook best erg inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jamaar dat bij kings and queens is toch wel heel erg hoor
Ja.quote:
DIe is ook baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Beeldspraak het volgende:
Doe walkmanmuziekje van Bassie en Adriaan :$
Ja die is ook wel baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Beeldspraak het volgende:
TS weet niet wat ie wiltquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:51 schreef Beeldspraak het volgende:
Het walkman muziekje van Bassiequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:52 schreef WebHawkjuh het volgende:
Bassie & Adriaan? Welk muziekje was dat?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:53 schreef Spouwerranger het volgende:
Die harmonica is eigenlijk het enige wat leuk is aan dat nummer. Net als de unox reclame
Dit?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:53 schreef Beeldspraak het volgende:
Dat muziekje wat Bassie hoort als hij dat gele walkmanding aanzet. Vet droog kutmuziekje. Hahaha
Ja die jaquote:
Ik heb een toet, toets toeter op mijn waterscoorter.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
in de categorie flauwe grappen:
Toets scheikunde, toets natuurkunde, toets tielemans
of, toets a voor toeters, toets b voor drums, toets tielemans voor mondharmonica
http://instantrimshot.com
Gastquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:55 schreef naatje_1 het volgende:
in de categorie flauwe grappen:
Toets scheikunde, toets natuurkunde, toets tielemans
of, toets a voor toeters, toets b voor drums, toets tielemans voor mondharmonica
http://instantrimshot.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Dat wilde ik net zeggen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef Beeldspraak het volgende:
HAHAHAHA XD Alsof we in de lift zitten
Ik zie mezelf al in de lift staan met dit muziek. Lekker de pan uitswingenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef Beeldspraak het volgende:
u zegt het, zei spreken het uitquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:57 schreef Beeldspraak het volgende:
Die is nog geript door iemand...quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef Spouwerranger het volgende:
Jongens deze link: http://instantsfun.es/
enik heb ze op me phonequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Die is nog geript door iemand...
Si, door dalandoquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Eh.. wat bedoel je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:58 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ja, ging primaquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Asfalteren ging goed? Ga ik ook even doen
ik dacht dat jij de koning van de request was?quote:
Niet eens opgevallen of misschien moet ik het even rustig aan doen met het bierquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:05 schreef WebHawkjuh het volgende:
Sorry die overgang sloeg nergens op
Dat ben ik nog steeds dus zowel voor morgen middag tussen 12:00 en 14:00 en vrijdag tussen 22:00 en 23:00 kunnen er platen worden aangevraagd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ik dacht dat jij de koning van de request was?
Baasquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:07 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
deze staat in mijn kast naast
[ afbeelding ]
lol ff een ninja edit eroverheenquote:
Uiteraard, altijd hequote:Op donderdag 27 januari 2011 02:09 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ff een ninja edit eroverheen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:07 schreef dragems het volgende:
[ afbeelding ]
deze staat in mijn kast naast
[ afbeelding ]
hahaha lol. vind de 1984 apple reclame ook altijd nog grappigquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:10 schreef dragems het volgende:
[..]
hahaha lol. vind de 1984 apple reclame ook altijd nog grappig
Tschuss!quote:
ja die eventueel niet maar engelse boeken zoals 1984 wel en nou zij ik dante ook in het engels lezenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:13 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat denk je dan? Ik ga het niet in het italiaans lezen![]()
Ja, dan kun je dante net zo goed in het nederlands lezen of niet dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:15 schreef dragems het volgende:
[..]
ja die eventueel niet maar engelse boeken zoals 1984 wel en nou zij ik dante ook in het engels lezen
vaak zijn de vertalingen minder in nlquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dan kun je dante net zo goed in het nederlands lezen of niet dan?
Hm.. toch ook eens de engelse lezen danquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:18 schreef dragems het volgende:
[..]
vaak zijn de vertalingen minder in nl
Ja, stomme vent. Door jou zijn alle opendirs van de PO waar ik al jaren zooi uit verzamel dichtquote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, stomme vent. Door jou zijn alle opendirs van de PO waar ik al jaren zooi uit verzamel dicht
will ferrellquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Hoe heet die kerel ook al weer die neil diamond na doet?
lol jj speelde ook zelfquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:23 schreef Spouwerranger het volgende:
Keyboardsolo, that's awesome shit right there
Kabouter Plopquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:27 schreef heloef het volgende:
Nog een leuk feitje: Die burgemeester uit Samson en Gert is nu echt burgemeester geworden van Affligem.
dragems, zoals gewoonlijk..quote:
Of die van nog 10 seconden. NU nog maar een paaaaaar en dan! HO STOP HOquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:28 schreef heloef het volgende:
Als je toch retro RTL doet pleur dan meteen Telekids tune erin.
heeeeequote:Op donderdag 27 januari 2011 02:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
dragems, zoals gewoonlijk..
hij klinkt als die correspondent in engeland van de nosquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:28 schreef mash_ het volgende:
Hij klinkt raar![]()
Maar ik ga maar eens slapen. Het is weer veel te laat!
Dukes of Hazzardquote:
No way, vorige weekend bij mij ouders deden ze ook een sleepjacht. Dooie vos aan een paard, altijd leukquote:
Zulke programma's zijn ook wel kakquote:
Er is altijd IETS beters op tv dan datquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:35 schreef heloef het volgende:
Nou ja als er niks beter is kijk ik de The Voice.
Dat zou je denken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Er is altijd IETS beters op tv dan dat
Die wikipedia-site.. Iemand heeft serieus alle afleveringen gekeken en als bij gehouden. Dan heb je echt geen leven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Anita_Dendermonde
In 2001 kreeg ze aids.
Dat is bij wel weer series.quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die wikipedia-site.. Iemand heeft serieus alle afleveringen gekeken en als bij gehouden. Dan heb je echt geen leven.
denk dat dat meerdere mensen zijn maar ik ken wel iemand met oude videobanden van gtstquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:40 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Die wikipedia-site.. Iemand heeft serieus alle afleveringen gekeken en als bij gehouden. Dan heb je echt geen leven.
Ja oke, maar alles bijhouden en posten op wikipedia, is een heel ander niveauquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:41 schreef dragems het volgende:
[..]
denk dat dat meerdere mensen zijn maar ik ken wel iemand met oude videobanden van gtst
lol aids in je nierenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:42 schreef heloef het volgende:
Ze is trouwens wel dood in die serie ze kreeg iets aan haar nieren.
Met jou heb ik laatst toch uren in de nacht geskyped?quote:
Ik hou 112.nl in de gatenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:46 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
De aanstekers zijn aan hier hoor![]()
Kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Met jou heb ik laatst toch uren in de nacht geskyped?
Wie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:48 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wil je Shoot to thrill draaien?
quote:
Foeiquote:
ik?quote:
1. Ze stellen de 10 geboden gelijk met het kijken naar een andere vrouw gedoe, dat staat heel ergens anders in de bijbelquote:
Even voor de duidelijkheid, Je bent christen? Even weten voordat ik mensen ga beledigenquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
1. Ze stellen de 10 geboden gelijk met het kijken naar een andere vrouw gedoe, dat staat heel ergens anders in de bijbel
2. Dat gedoe over dat kijken naar vrouwen zijn optionele keuzes, als je je daaraan houdt, dan voel je je meestal beter
3. Allerbelangrijkste: Jezus is liefde, dus dat je dan naar de hel gaat is natuurlijk bullshit
Mij beledig je niet zo snel meerquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, Je bent christen? Even weten voordat ik mensen ga beledigen
Oh.. Ik laat mensen geloven wat ze willen. Ik weet niet beter dan iemand anders. Misschien heb je wel gelijk, misschien heb ik gelijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mij beledig je niet zo snel meerMaarja, ik ben een vuile gristenhond
Dat kan, doe ik ook, in principe maakt dat ook niet uit, want God is Liefde en dat soort gezeik, dus je krijgt geen problemen als het later wel zo blijkt te zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:03 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. Ik laat mensen geloven wat ze willen. Ik weet niet beter dan iemand anders. Misschien heb je wel gelijk, misschien heb ik gelijk.
Tja, als ik ongelijk hebt, win ik altijd. Als jij ongelijk hebt, verlies je altijd. Denk daar maar eens over naquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat kan, doe ik ook, in principe maakt dat ook niet uit, want God is Liefde en dat soort gezeik, dus je krijgt geen problemen als het later wel zo blijkt te zijn
Waarom zou ik verliezen, imho is het remise.quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tja, als ik ongelijk hebt, win ik altijd. Als jij ongelijk hebt, verlies je altijd. Denk daar maar eens over na
http://www.dumpert.nl/med(...)richard_dawkins.htmlquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik verliezen, imho is het remise.
Niks bekeken, topic verder ook niet gevolgd trouwens.quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.pimvanlommel.nl/
Denk daar maar eens over na
Ik zal even de eerste kijkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:09 schreef naatje_1 het volgende:
http://www.pimvanlommel.nl/
Denk daar maar eens over na
quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik zal even de eerste kijken
quote:Op donderdag 27 januari 2011 03:10 schreef naatje_1 het volgende:
En niet letten op de overdreven Amerikaanse visuele effecten
Ik heb het uitgezet na 2 min.. Kom op, serieus? Hij was een atheist en opeens gaat ie geloven omdat ie zonder behandeling het ziekenhuis kan uitlopen. Als ik die man was, zou ik rustig op mijn diagnose wachten in plaats van de arrogante lul uit te hangen.quote:
primaquote:Op donderdag 27 januari 2011 03:13 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het uitgezet na 2 min.. Kom op, serieus? Hij was een atheist en opeens gaat ie geloven omdat ie zonder behandeling het ziekenhuis kan uitlopen. Als ik die man was, zou ik rustig op mijn diagnose wachten in plaats van de arrogante lul uit te hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |