Die rook was zelfs nodig.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:23 schreef smegmanus het volgende:
Ik vind hem tof. Die rook
Ja, slotje niet echt goed zichtbaar inderdaad, maar ik zou niet weten hoe je dit beter kunt krijgen.
Echt? Zoveel moeite hoeft ook weer niet ik vind hem zo ook al supertof.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die rook was zelfs nodig.
Ik zit al 1,5 week te klooien om hem als avatar een beetje duidelijk te krijgen.
Jij bent ook niet snel tevreden.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zou iemand deze witte rand weg kunnen halen: [ afbeelding ]
Neee! Van die smiley die ik na de dubbele punt plaatste! Mn UI is perfect gekkie!quote:Op zondag 27 maart 2011 13:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
Jij bent ook niet snel tevreden.
Bedoel je met de witte rand dat "ster"effect?
Ik vind het wel leuk om te doen en als ik toch de tijd heb dan doe ik het graag. Ik heb meer het probleem dat ik met technische tekenprogramma's werk. Dus ik zoek me af en toe de pleuris naar de functie die ik nodig heb.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:46 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Echt? Zoveel moeite hoeft ook weer niet ik vind hem zo ook al supertof.
Überhaupt tof dat je hem gemaakt hebt.
Dan doe ik dat toch eventjes voor je.quote:Op zondag 27 maart 2011 13:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]< deze heeft een witte rand eromheen en ik weet niet hoe ik dat transparant moet maken ofzo.
Helemaal super Bedankt!quote:Op zondag 27 maart 2011 14:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dan doe ik dat toch eventjes voor je.
[ afbeelding ]
sorry heb hem inmiddels aangepastquote:Op zondag 27 maart 2011 14:02 schreef Paul-89 het volgende:
Je hebt het opgeslagen als project maar je moet het opslaan als video bestand en dan uploaden.
Moet hij als UI of wil je er gewoon een avater van ?quote:Op zondag 27 maart 2011 13:57 schreef san-34 het volgende:
http://www.mediafire.com/?cjifv62ztw3c62p
Zou iemand hier een avatar van kunnen maken dat ie steeds achter elkaar niest?
Link is aangepast
nee als UI alsjeblieftquote:Op zondag 27 maart 2011 14:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Moet hij als UI of wil je er gewoon een avater van ?
Deze doe ik. =)quote:Op maandag 28 maart 2011 22:34 schreef 77uzi77 het volgende:
kan iemand er voor zorgen dat deze kleiner wordt en minder bytes heefT? zodat ik hem als UI kan gebruiken.
[ afbeelding ]
yesss hoe doe je dat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |