Nee,quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben je jezelf niet of nooit geweest?
kok?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:25 schreef Zokunen het volgende:
Met geaderd bedoel ik ook geen vet vlees btw, geaderd vlees heeft heel dunne witte lijntjes door het vlees, van jawel, vet, maar dit lost op tijdens de bereiding.
Maar het vet houd het vlees sappig, etc.
Elke klapjosti kan een biefstuk van de AH/Deka/c1000/Boni etc eetbaar klaarmaken.
Maar die zijn 100% rood, een echt goede biefstuk is iets geaderd
En als je die goed kan klaarmaken (niet veel moeilijker, maar wel veel lekkerder) dan kom ik bij je eten!
zijn zat die niet meer weten dan:quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga niet eerder slapen dan dat ik in 490 heb gepost
Niet zo'n sneue smiley naar mij jhaquote:
Gelijk boosquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet zo'n sneue smiley naar mij jha
niet boos.. maar de andere smileys kloppen er niet bij...quote:
Die smiley is een halve oorlogsverklaring bij kkjquote:
Ik heb het in de gatenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die smiley is een halve oorlogsverklaring bij kkj
ik heb echt een hekel aan dat ding jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die smiley is een halve oorlogsverklaring bij kkj
Welke gaten? ;')quote:
Ik vind het echt de meest geniale smileyquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb echt een hekel aan dat ding ja
Dat moet soms ookquote:
Dat wil jij wel weten hequote:
uh huh, got pics?quote:
Ja, iedereen is echt in de NB beland geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bha.. het is veelste rustig
dat vinden er meer.. ik hou ervan om anders te zijnquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik vind het echt de meest geniale smiley
keek er net even.. maar daar is het ook niet echt boeiend geloof ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, iedereen is echt in de NB beland geloof ik
Een beetje vreemd, maar wel lekker?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat vinden er meer.. ik hou ervan om anders te zijn
Je kan het ook zo bekijken; jij zit met 2 vrouwen in 1 topicquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
Nu wordt het eng, twee vrouwen die het met elkaar kunnen vinden
vinden sommige mensenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel lekker?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken; jij zit met 2 vrouwen in 1 topic
Doet u aan bukkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:33 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Je kan het ook zo bekijken; jij zit met 2 vrouwen in 1 topic
Soms ben ik nog wel eens slimquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doet u aan bukken![]()
Flauwe garp, maar damn! je hebt een punt
raar vind iedereen me..quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Zokunen het volgende:
IK ZIT IN EEN TOPIC MET 2 VROUWEN!!!
Je typt toch wel met 2 handen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
raar vind iedereen me..
lekker voornamelijk mensen die niet op het stereotiep vallen
quote:
En dat zou ik hoe moeten doen?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
ga jij er verandering in brengen?
geen idee... hoopte dat jij een briljant plan hadquote:
een battle ?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
Heloef, kan jij koken? dan gaan we een battle doen voor de onz radio chicks
uhmm.. neequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:40 schreef Zokunen het volgende:
Beiden maaken een fail dish, jij proeft en van welke je het minst gaat kotsen die wint
Die shit waar ze bij topchef enzo mee moeten werken, dan zou ik ook falen, maar dan zou ik een klein hoekje afsnijden en snel bakken om te zien wat het is. Dat doen al die josti's daar niet eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mee eens.. en toch zijn er zoveeeeeel.
zelfs mensen die een koksopleiding doen en al
Er zijn helaas ook veel echte koks.. op die tv die vaak faalmomenten hebben.. dat ik denk.. wat doe je in godsnaam met je product!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Die shit waar ze bij topchef enzo mee moeten werken, dan zou ik ook falen, maar dan zou ik een klein hoekje afsnijden en snel bakken om te zien wat het is. Dat doen al die josti's daar niet eens
Ja ik kan koken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:38 schreef Zokunen het volgende:
Heloef, kan jij koken? dan gaan we een battle doen voor de onz radio chicks
maak je dan wel foto's?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oh god
Mag ik ook een date met djkoelkast?
Koelkast heeft al een vriendinquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oh god
Die is bezet, maar waar woon je? ;')quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oh god
Nou en. Ik heb al dingen met hem afgesprokenquote:
Ik ben de andere helft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
de onz orgies gaan toch ook gewoon door ondanks dat de helft een partner heeft
Ik kook je er zo uit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil wel koken.. ik win dan toch
zonder partner?quote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zonder partner?
maar je doet wel mee met de orgies?
HAKKKUHHHHquote:
ToTje!!! Hoe issie?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:55 schreef ToT het volgende:
Misschien dat ik over 1 of 2 weken ook nog wel eens wat wil gaan draaien!
ooh ben je nog niet uitgenodigd?quote:
Neequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ooh ben je nog niet uitgenodigd?
Ja hetzelfdequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey!
Ja gaat z'n gangetje hier he, en daaro?
Oh God!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:56 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja hetzelfde
Lekker naar Paultje luisteren
misschien komt de uitnodiging nogquote:
Ja, zijn shows zijn best wel tof!quote:
Okee dan, coolcool!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, zijn shows zijn best wel tof!
Uw toekomstige ex?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oooooooooh ik heb zanger Rico van E op hyves![]()
alleen geen idee wie het is
Wat is jou jingle dan??quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, coolcool!
Heeft hij mijn jingle nog gedraaid de laatste tijd?
Uhh óf het is me niet opgevallen óf hij is nog niet gedraaitquote:
Niemand nog maar ik ga wat testen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wie draait er hierna eigenlijk?
Wat ga je draaien dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Niemand nog maar ik ga wat testen.
Ik heb ook nog een aantal MP3'tjes naar hem toe gestuurd. Ben benieuwd of hij die al gedraaid heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Uhh óf het is me niet opgevallen óf hij is nog niet gedraait
Ik heb geen ideequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een aantal MP3'tjes naar hem toe gestuurd. Ben benieuwd of hij die al gedraaid heeft.
ben jij zo niet knap dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:59 schreef Zokunen het volgende:
[..]
[..]
Minder knap dan ik?!
Dat kan niet!
Ik ga alleen testen als het spreken werkt.quote:
Hij is vast mooier dan ik.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij zo niet knap dan?
ga je onze namen geil uitspreken?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga alleen testen als het spreken werkt.
ben jij ook al niet knap dan?quote:
Geen muziek voor de rest van de nacht dus?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga alleen testen als het spreken werkt.
Ja dat.quote:
Op luister live klikken in de OPquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:02 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Waar moet ik tegenwoordig lusitern?
Ja sorry dat weet ik ook niet.quote:
quote:
Hooooiii Naatquote:
Hoezoquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
oja, BHZ, ik ben verliefd op je stem
Nee, ff serieusquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn afluisterapparaat werd wit toen ik de boodschap terugluisterde en jou hoorde
Inderdaad..quote:
Waar heb jij mijn stem gehoord dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik vind je stem gewoon leuk en lief. Alleen je haalt het niet bij marijke roskam hoor
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
als paul nog gaat, dan duurt dit nog 3 kwartier
De desbetreffende nacht, toen het allemaal begon, op skype, toen graseter mijn nummer achterhaalde enzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:09 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Waar heb jij mijn stem gehoord dan?
En daar kom je nu mee?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
De desbetreffende nacht, toen het allemaal begon, op skype, toen graseter mijn nummer achterhaalde enzo
Op de luister live knop in de OPquote:
Oooooo okequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
daarvoor zag ik je niet posten
En dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wel gelijk goede muziek! nog een kwartier
ik kan niet dm en.. maar weet het ww ook niet dus dat scheeltquote:
is mijn internet weg.. onderhoud enzoquote:
Klinkt wel zo ja!quote:
Das poepquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is mijn internet weg.. onderhoud enzo
dit is doodmaken met een blije musquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik kan niet dm en.. maar weet het ww ook niet dus dat scheelt
idd... maar moet eigenlijk ook beetje optijd slapen enzo.. morgen school van kwart voor negen tot vierquote:
Nou dan is het niet zon slecht idee om optijd naar bed te gaan neequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd... maar moet eigenlijk ook beetje optijd slapen enzo.. morgen school van kwart voor negen tot vier![]()
maar hoopte mijn naam nog geil te horen voor het internet weg valt..
miss dat wh zijn best nog gaat doen?
de wekker staat op 7 uurquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Nou dan is het niet zon slecht idee om optijd naar bed te gaan nee
Daarom ben ik nooit wakker sochtendsquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de wekker staat op 7 uurik haat de ochtend... word een gezellige dag denk ik morgen
dat had ik paar jaar geleden... aaaah de horeca... ik mis het zooquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daarom ben ik nooit wakker sochtends
in de schoolvakanties is hij zo weer volquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik zie elke week het rooster steeds leger worden
Ja, dat idee heb ik ook..quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:16 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik zie elke week het rooster steeds leger worden
Niemand?quote:
wanneer krijg ik hem echt?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik dacht, ik ga nog even naar het ONZ Radio topic om iedereen een lekkere natte nachtzoen te geven.
[ afbeelding ]
Trusten
Ik zal er binnenkort wel eentje op de post doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wanneer krijg ik hem echt?
Lievvvvvquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:17 schreef BBQSausage het volgende:
Ik dacht, ik ga nog even naar het ONZ Radio topic om iedereen een lekkere natte nachtzoen te geven.
[ afbeelding ]
Trusten
graag dankjequote:Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal er binnenkort wel eentje op de post doen.
Longaidsquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:19 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Webhawk is aan het sterven ofzo
Staan ze bij jouw buren?quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
ogod, even informatie over de "buren" 3fm, ze willen iemand wakkerfanfaren, staan ze bij het verkeerde huis![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:20 schreef Neroje het volgende:
Ow, Paul... Nog bedankt voor de felicitaties in je show, ik heb ze gehoord
Lulligquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nee, ze moesten domien hebben op 44, staan ze bij 4
Als je de letters van mijn voornaam in een andere volgorde had gezet wist je wel beter...quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:20 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ik dacht dat je een chick was
Ja, dat is nu nog nietquote:
Hoi Jeroenquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:21 schreef Neroje het volgende:
[..]
Als je de letters van mijn voornaam in een andere volgorde had gezet wist je wel beter...
Alvast gefeliciteerd dan.quote:
Ja het is wel hilarisch jaquote:
over 1 kan je heel lang doen, of heel kortquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik rook er nog 1 dan neem ik afscheid...
I can count to potatoquote:
Trusten alvast!quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
daag alvast... fijne nacht enzo.... fijne donderdag allen.. en slaap lekker straks.... en veel plezier in dromenland....dikke kus allemaal... en.. uhmm... ik haat mijn provider enzo....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten Paulquote:
internet vliegt erzo uit... dus doei.. heb um nog niet opquote:
ah, ok, greotjensquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
internet vliegt erzo uit... dus doei.. heb um nog niet op
![]()
![]()
![]()
hahahaquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kut kut kut ik zie geen postcount meer, hoe kan ik nu niet lapohunten omdat dat niet mag?
pak gewoon niet de lapoquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kut kut kut ik zie geen postcount meer, hoe kan ik nu niet lapohunten omdat dat niet mag?
ik zie ze nog welquote:Op donderdag 27 januari 2011 01:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ja ik ook wel.quote:
kan ook leuk zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |