abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99233719
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 03:42 schreef ems. het volgende:
En?
Geen idee, het is niet mijn idee. ;)
pi_99238097
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 04:07 schreef Gray het volgende:

[..]

Geen idee, het is niet mijn idee. ;)
Ik vraag me vooral af wat de illuminati dan zullen denken als iedereen bi is. "Ha, nou dat hebben we goed gedaan, dat zal die christenen leren" en dan juichen ofzo? Als je van christenen af wil zijn er effectievere manieren om dat te bereiken dan de seksualiteit van de hele wereld veranderen, lijkt me.
Conscience do cost.
pi_99238185
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:15 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik vraag me vooral af wat de illuminati dan zullen denken als iedereen bi is. "Ha, nou dat hebben we goed gedaan, dat zal die christenen leren" en dan juichen ofzo? Als je van christenen af wil zijn er effectievere manieren om dat te bereiken dan de seksualiteit van de hele wereld veranderen, lijkt me.
Maar daar zijn natuurlijk geheime technologieën voor.
pi_99238222
Ongetwijfeld _O-
Conscience do cost.
pi_99238225
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 12:15 schreef ems. het volgende:

[..]

"Dit heeft niet zozeer met sexplezier te maken, maar alles met het uitbuiten van technologie en mind-control." :+
  zaterdag 9 juli 2011 @ 12:23:25 #131
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_99238385
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 00:54 schreef Bankfurt het volgende:
Die homo-agenda is er wel degelijk. Mannen moeten zich vrouwelijker gedragen, en vrouwen mannelijker.
Dat is bij mij dan kansloos mislukt :')
Ik mag dan homo zijn maar wel van t 100% alpha-male type, met een grote bek en een voorliefde voor bier, auto's techniek en lawaai 8-)
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_99240997
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 02:25 schreef ems. het volgende:
Waarom willen de illuminatie een bi-sexuele cultuur kweken? :'(
Dat vraag ik me dus ook af. Sowieso is biseksualiteit niet nieuw en was het vroeger in het oude Griekenland heel normaal om als man naast je vrouw ook een jonge minnaar te hebben. Echter heeft de biseksualiteit toen niet voor gezorgd dat de mensheid in gevaar kwam.
ROBODEMONS..................|:(
pi_99242452
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 13:42 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat vraag ik me dus ook af. Sowieso is biseksualiteit niet nieuw en was het vroeger in het oude Griekenland heel normaal om als man naast je vrouw ook een jonge minnaar te hebben. Echter heeft de biseksualiteit toen niet voor gezorgd dat de mensheid in gevaar kwam.
En het is algemeen bekend dat ook dieren homoseksueel gedrag vertonen. Dat natuurlijke aspect ontkennen binnen de mens is het mens-zijn zelf ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')