Dat is tenminste een taartquote:
dus plas jij maar lekker in je drinkenpak!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat dondert mij toch zeker niks, ik wil hem hier ook niet hebben!
Wat moet ik eigenlijk met tieten?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:06 schreef justmattie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bier, tieten en taart voor de jarige
Pics.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet ik eigenlijk met tieten?Ik heb ze zelf al
ja, daar hebben we geen pics van dus doen we het met substitietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Goede vraag. Waar is dat seksueel gefrustreerde pubertje?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:
Voorspelbaar! Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, daar hebben we geen pics van dus doen we het met substitieten
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbaar! Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.
nja, Hole kan het nog bevestigenquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
[..]
Voorspelbaar! Jullie zullen me op m'n woord moeten geloven.
Voorgevuld nog welquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, Hole kan het nog bevestigennja, tenzij je toen een voorgevulde beha droeg, maar zo ben jij volgens mij niet!
ja, sorry, ik ben niet meer zo thuis in het behawezen. wil iemand mij irl bijles geven?quote:
Irl? Nee, ik skip.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, sorry, ik ben niet meer zo thuis in het behawezen. wil iemand mij irl bijles geven?
in da club? of Candyshop???quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:12 schreef CindieY het volgende:
Wie o wie vraagt voor mij dat nummer van 50 cent aan bij Rudy?![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, sorry, ik ben niet meer zo thuis in het behawezen. wil iemand mij irl bijles geven?
En ik ben nog steeds pissig om dat pak drinkenquote:
We're gonna party like it's your birthday! Weet zo niet hoe die heetquote:
jee, jij bent ook snel over de zeik!quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik ben nog steeds pissig om dat pak drinken
zie je twittertimelinequote:Op donderdag 27 januari 2011 00:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
We're gonna party like it's your birthday! Weet zo niet hoe die heet
ik vind het geen probleem hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:15 schreef CindieY het volgende:
Wel vreselijk onbeschoft van mezelf om via jullie een nummer aan te vragen op 3FMMaar ik ben gewend dit nummer voor anderen aan te vragen in kroegen en zulks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |