Mooi toch.quote:Op donderdag 27 januari 2011 01:18 schreef One_conundrum het volgende:
Pff dan ben ik blij dat ik dit jaar mijn bachelor haal, 6e jaar
Half jaar studeren en dan stoppen? Hoppa, daar gaat je hele uitloopjaar.quote:Ook als je een verkeerde studiekeuze hebt gemaakt en je voor februari weer hebt uitgeschreven, telt dat jaar volledig mee.
Joepie, mag ik voor 5 ECTs (!!) en een vakje van 7 weken 3000 euro extra betalen. Mag wel privé onderwijs worden danquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef ethiraseth het volgende:
Dikke kans dus ook dat, ook al schrijf je je voor februari uit, je wel de hele boete moet betalen dus.
Ja, en dat is dan bedacht door langstudeerders. Geen wonder dat mensen automatisch denken dat ze dom zijn of luiquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef ethiraseth het volgende:
Het hele plan is echt zó belachelijk dat ik er ondertussen alleen maar om kan lachen, al word ik er zelf ook door getroffen.
Offer je zomervakantie op.Vraag een mondeling tentamen aan. Ook voor een universiteit is 3000 euro in een half uur snel verdiend.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:09 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Joepie, mag ik voor 5 ECTs (!!) en een vakje van 7 weken 3000 euro extra betalen. Mag wel privé onderwijs worden dan
Wait what?quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:01 schreef ethiraseth het volgende:
hahahaha, ik lees dit nu pas:
[..]
Half jaar studeren en dan stoppen? Hoppa, daar gaat je hele uitloopjaar.
Ik ga het iig proberen, maar het betekent wel dat ik sowieso nog 3000 bij mag lappen voor mijn 2e studie. Want daar moet ik volgend jaar sowieso nog wel een aantal vakken van.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:58 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Offer je zomervakantie op.Vraag een mondeling tentamen aan. Ook voor een universiteit is 3000 euro in een half uur snel verdiend.
Weet niet of het helpt, je kunt het iig proberen.
Volgens mij hoef je het maar 1 keer te betalen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:06 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ga het iig proberen, maar het betekent wel dat ik sowieso nog 3000 bij mag lappen voor mijn 2e studie. Want daar moet ik volgend jaar sowieso nog wel een aantal vakken van.
Instellingscollegegeld hoefde ik dus niet te betalen ivm overgangsregeling van de universiteit.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:20 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Volgens mij hoef je het maar 1 keer te betalen.
Wie al instellingsgeld betaalt hoeft geen boete te betalen.
Zolang het wetsvoorstel niet definitief is niet, nee. Daarmee zouden ze het risico lopen dat ze verwachtingen scheppen die ze achteraf toch niet waarmaken, waarna allerlei studenten naar de rechter stappen met "ja maar het stond op die site". Vertrouwensbeginsel enzo.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:26 schreef Isthisit het volgende:
Echt, dit is zo onduidelijk allemaal. Is er nergens een informatie site van onze regering zelf ofzo? Want het is over een half jaar al...
ga maar gewoon vanuit dat je moet gaan betalen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:47 schreef Hanzel_lane het volgende:
Haha ja ik snap er ook niks van
WAAROM KAN NIEMAND HET DUIDELIJK VERTELLEN!
Hup Holland Hup![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |