Meike

leuk hoor dat ze het zo naar dr zin heeft.
En KP wel fijn dek ik dat ze naar een aparte klas gaan zodat ze ook apart vriendinnetjes kunnen maken enzo. Ben benieuwd hoe het ze gaat bevallen zo apart van elkaar.
Mrien, beterschap voor je meisje
Simmu, auw! wat zielig zeg..hopelijk is de blaar snel weg
Ik ga dit jaar ook nog eens een theaterding met dana proberen, afgelopen keer vondt ze het maar eng, maar ik denk dat ze het nu mischien wel leuk zou vinden.
Ik stond dinsdag helemaal raar te kijken toen Dana ineens tot 5 begon te tellen (normaal sloeg ze of de 3 of de 4 over) En vanmorgen blijkt ze ineens gewoon tot 10 te kunnen tellen

En over veiligheid. Wij hebben alleen een traphekje op onze slaapkamer (zolder)
Op dana dr slaapkamer deur zit een haake, dus ze kan er niet uit en de overloop is redelijk groot en ze weet dat ze niet bij de trap in de buurt mag komen (ik weet het, een ongelukje zit in een klein hoekje..maar dat geldt voor zoooveeeel dingen

). Zelf de trap opklimmen doet ze sowiezo niet.
De keukenkastjes komt ze niet in (net als alle andere lades en kasten in ons huis.)
We hebben op de meeste stopcontacten wel zo'n veiligheidsding, maar niet op allle. Ook daar komt ze toch nooit aan.
Klinkt mischien allemaal stom en mijn schoonzus gelooft me ook al niet echt als ik zeg dat Dana wat dat aangaat gewoon heel goed luisterd en zelfs toen ze als net kruipend hummeltje op ontdekkingstocht ging nergens aanzat als ik zei dat het niet mocht