abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92263855
Ik vind het zo leuk om te zien hoe kindjes zo jong al zo anders zijn met theater.
Wij gaan al vanaf dat X 1,5 jaar is naar dit soort dingen. We hebben al een boel gezien.
Ze heeft het nu nog over de woezel en pip en zandkasteel voorstelling.

Ook musea gaat ze graag mee naar toe. Maar dat doe ik voor mezelf en niet voor haar :+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 3 februari 2011 @ 10:07:10 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92263950
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:25 schreef Deepfreeze het volgende:
Mrien, beterschap voor je meisje..

Pvoess, wat leuk! Al wachten we hier nog eventjes, want de laatste K3 actie was niet zo'n succes :P

GWS, klein bikkeltje ;)

Die stopcontact beveiliging vind ik ook normaal. Die zitten hier ook (bijna) overal. Traphekje is eigenlijk altijd dicht. gootsteenkastje staan alleen nog wat emmers in. Maar 100% safe maak je het toch nooit. Ze presteren het om op de lulligste manieren ongelukjes te krijgen ;)
dat had ik dus laatst toen meneer werd teruggebracht door de buurvrouw. Hij was ontsnapt (danwel via de keuken, danwel via de voordeur) en stond bij ons tuinhek naar z'n voetjes te wijzen dat het koud was .. sindsdien zit de knip op de voordeur en de achterdeur op de haak, terwijl ook de keukendeur dichtzit, met de klink omhoog. Dit gebeurt me maar één keer. Ik was me rot geschrokken.. de buurvrouw kon dr gelukkig om lachen, maar mijn hart zat in m'n keel :') (ter illustratie: ik was in de babykamer bezig, papa lag tv te kijken, en jan was aan het spelen. Ik hoorde hem wel bij het traphekje bezig, maar dacht dat hij bij papa was. Papa dacht echter dattie bij mij boven was, omdat hij 'm hoorde over de babyfoon die boven op de overloop hangt).

Ik had vanmorgen zowaar een redelijk engeltje; geen krijsbuien, rustig wachten tot z'n fles klaar was, kwam me sokken en schoenen brengen .. heerlijk wakker geworden vanmorgen dus O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_92263994
Meike O+ leuk hoor dat ze het zo naar dr zin heeft.
En KP wel fijn dek ik dat ze naar een aparte klas gaan zodat ze ook apart vriendinnetjes kunnen maken enzo. Ben benieuwd hoe het ze gaat bevallen zo apart van elkaar.

Mrien, beterschap voor je meisje
Simmu, auw! wat zielig zeg..hopelijk is de blaar snel weg

Ik ga dit jaar ook nog eens een theaterding met dana proberen, afgelopen keer vondt ze het maar eng, maar ik denk dat ze het nu mischien wel leuk zou vinden.

Ik stond dinsdag helemaal raar te kijken toen Dana ineens tot 5 begon te tellen (normaal sloeg ze of de 3 of de 4 over) En vanmorgen blijkt ze ineens gewoon tot 10 te kunnen tellen :D

En over veiligheid. Wij hebben alleen een traphekje op onze slaapkamer (zolder)
Op dana dr slaapkamer deur zit een haake, dus ze kan er niet uit en de overloop is redelijk groot en ze weet dat ze niet bij de trap in de buurt mag komen (ik weet het, een ongelukje zit in een klein hoekje..maar dat geldt voor zoooveeeel dingen :) ). Zelf de trap opklimmen doet ze sowiezo niet.

De keukenkastjes komt ze niet in (net als alle andere lades en kasten in ons huis.)
We hebben op de meeste stopcontacten wel zo'n veiligheidsding, maar niet op allle. Ook daar komt ze toch nooit aan.
Klinkt mischien allemaal stom en mijn schoonzus gelooft me ook al niet echt als ik zeg dat Dana wat dat aangaat gewoon heel goed luisterd en zelfs toen ze als net kruipend hummeltje op ontdekkingstocht ging nergens aanzat als ik zei dat het niet mocht :)
  donderdag 3 februari 2011 @ 20:31:05 #129
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_92291413
quote:
Op woensdag 2 februari 2011 19:41 schreef Pvoesss het volgende:
ik ben niet goed bij mijn hoofd :@ :@ op een goede manier dan :+

21mei gaan X en ik naar de musical van piet piraat
25juni gaan X en ik naar het studio100 zomerfestival (K3, Mega mindy, Bumba, Plop etc)

Zeker nu ze niet meer alleen is wil ik haar toch wel nog even echt speciale mama tijd geven.
Ik ga ook de 25 e naar dat zomerfeestgebeuren!
pi_92297120
Leuk hoor, al die uitjes, die kinderen boffen maar met al die ondernemende mama's! (en papa's)

Meike wou met mama trouwen zei ze deze week
Dat kon geregeld worden, Meike in de prinsessenjurk, mama in oma's trouwjurk...
Ringen uitwisselen, eeuwige trouw beloven en kusjes natuurlijk.
Meike straaaaaaaaaaaaaaaaalde!

wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:07:48 #131
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_92297395
Hahahahahaha, briljant !

Ik herkende haar niet op de klassenfoto, maar wat is ze veranderd !
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:27:50 #132
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92298782
Geweldig Meike! Hahaha.

Ben net terug van een voorlichtingsavond van Anna d'r school. Heel leuk. Ik zou er bijna zin in krijgen. Woensdag gaan we kennismaken met juf Roos. Hoe grappig is dat KP-tje?!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
  donderdag 3 februari 2011 @ 22:56:40 #133
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92300689
Wat leuk Meike O+
18-11-2008 Maarten Alexander
  vrijdag 4 februari 2011 @ 05:57:13 #134
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_92309220
quote:
Op donderdag 3 februari 2011 22:27 schreef Memmel het volgende:
Geweldig Meike! Hahaha.

Ben net terug van een voorlichtingsavond van Anna d'r school. Heel leuk. Ik zou er bijna zin in krijgen. Woensdag gaan we kennismaken met juf Roos. Hoe grappig is dat KP-tje?!
Een juf die Roos heet, dat komt wel goed!
pi_92309938
Anna al naar school, wat gaat het snel :o

Meike mooie bruid O+ en mama ook natuurlijk :D

Tja over veiligheid zal ik maar niet beginnen :X Waar wij nu wonen is het ongeschikt voor kinderen. Maar wat we konden doen hebben we gedaan, klink omhoog, traphekje voor zijn kamerdeur. Verder doet hij eigenlijk weinig stunts. Het is een open keuken dus daar komt hij ook, hij helpt meestal mee met koken O+ Maar als we niet koken heeft hij weinig belangstelling voor de keuken.

Wanneer we samen de weg oversteken en hij ziet aan het begin van de (hele lange) straat een auto dan blijft hij al stokstijf staan. Staan staan zegt hij dan.

Hij heeft twee vriendjes op het kdv en de leidster zei al dat het drie boefjes bij elkaar zijn. Heel ondeugend zijn ze, maar Seb was toch wel het minst ondeugend. Die kijkt liever eerst de kat uit de boom. Mijn braafje O+
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_92313529
meeehn, wat voel ik me dom 8)7
selene heeft het al weken elke dag voor het slapen gaan over "licht uit mama". dus dan zei ik braaf: "ja schat, ik doe het licht uit" en al wekenlang dus elke avond tot een uurtje of 9 was ze aan het spoken dan. weliswaar niet huilen, maar wel spelen en babbelen en zingen enzo. nja, dacht ik. niks aan te doen.

tot eergisteravond. toen kwam de papa hier op het briljante idee om ook het ganglicht uit te doen. sindsdien is het na bedtijd voor 2 's avonds stil.

doh :|W
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92315234
Simmu, soms is het zo simpel :D

Meike en mama zijn mooie bruidjes :Y

En Anna ook al aan de voorlichting. Ik ga nog even in de ignore modus ;)

Iemand zei gisteren dat Chris zo gegroeid was. Dus zonet even tegen de muur gezet. En ja hoor, 1,5 cm erbij sinds kerst (nu 102 cm). Die groeipijnen hebben in ieder geval nut gehad :X
pi_92315606
Simmu :D
Hier slaapt F het beste met het overlooplicht uit, L weigert dan te slapen :D
Dus nu laten we het aan tot Leandertje slaapt en dan doen we het overlooplicht uit :D

Mooie prinses trouwens O+
  vrijdag 4 februari 2011 @ 13:21:10 #139
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92320685
Simmu, dat je dáár nu niet eerder aan gedacht heb :P

Durf het bijna niet te vertellen, maar uitgeslapen tot half 10! :D
pi_92325209
Lekker Marie!!!

Freecel, mooie tactieken heb je daar. De een met en de ander zonder licht..niet handig he.

Memmel ook al aan de scholenuitzoekerij...juf Roos klinkt alvast goed!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92325352
Net een uurtje zonder luier. Oogst: 2x op de bank geplast en één keer op de grond. Hmmm.
En dan geeft hij het vervolgens niet aan.
Zeg ik: waar ga jij de volgende keer plassen? In de luier of op het potje? 'oppe bank!'
Dus nu weer een luier om. :+ Dat moge duidelijk zijn.

En ik weet dat hij normaal echt maar eens per paar uur plast, dus het is ook nog redelijk expres ;)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 15:16:09 #142
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92326192
Als Annicka geen luier draagt, mag ze gewoon niet op de bank zolang ze niet zindelijk is. :P

Wat ik hier het meest irritant vind is dat als ik haar op de wc gezet heb, haar vraag of ze moet poepen of plassen, ze 'nee' zegt, van de wc af wil en hooguit 10 minuten later in haar luier poept en/of plast... :(

PS: ze flikt het me net weer... :(

[ Bericht 4% gewijzigd door GreatWhiteSilence op 04-02-2011 15:37:57 ]
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:14:09 #143
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92340538
Maarten zegt ook doodleuk "nee" als ik vraag of hij moet plassen. Gaan we daarna verschonen en zit hij op de wc plast hij toch wel... hier dus een kwestie van het nog niet helemaal voelen, maar toch bewust plassen.
Zijn luierbroekjes niet een idee als tussenoplossing? Als die ten slotte droog blijven dan helemaal geen luier meer om?
pi_92340769
nou, selene vindt luierbroekjes lollig hoor, maar ik merk geen verschil in gedrag bij haar dan. wel merk ik verschil in poepabsorbtievermogen van luiers en luierbroekjes ;(
pi_92340851
Wat een vroege zindelijkerds zeg :o
pi_92340877
dit (klikkerdeklik) is op het moment haar favo voorleesboek. zegt genoeg toch?
pi_92340986
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:20 schreef LovelyLady het volgende:
Wat een vroege zindelijkerds zeg :o
mijnes wil wel lekker op de wc zitten en puzzels maken (.....) maar verder niks hoor :6 af en toe op de wc een plasje, maar ze wil niet zonder luier en de luiers zitten altijd vol. wat dat betreft geen teken van zindelijkheid (ik tref zelden een droge luier aan zeg maar)

tis me best, als het weer leuk wordt proberen we zo wel eens wat in de tuin :)
pi_92341455
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 februari 2011 20:22 schreef simmu het volgende:

[..]

mijnes wil wel lekker op de wc zitten en puzzels maken (.....) maar verder niks hoor :6 af en toe op de wc een plasje, maar ze wil niet zonder luier en de luiers zitten altijd vol. wat dat betreft geen teken van zindelijkheid (ik tref zelden een droge luier aan zeg maar)

tis me best, als het weer leuk wordt proberen we zo wel eens wat in de tuin :)
Jaaa precies O+ ik wacht daar ook op. Overigens was Sander ook pas met 3,5 goed zindelijk dus het komt vanzelf wel.
  vrijdag 4 februari 2011 @ 20:34:11 #149
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92341590
Ik heb het idee dat het bij Maarten ook wel wat langer kan duren hoor, deze fase... Het maakt mij niet uit!
pi_92345249
Dat kreeg dana in het begin idd ook klaar, net van de wc afkomen en beweren dat ze niet hoefde te plassen en echt nog geen 2 minnuten later in dr broek plassen. Tja ze doen zoiets niet express, dat scheelt ;)

En meike met mama trouwen O+

Chris 1,5 cm gegroeid :D dat is toch best veel voor zo'n kleintje of niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')