abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92210895
Ai dat breekt je hart dan wel hè, appelsap.
Het gaat vast goed joh, is hij eigenlijk een kdv gewend?
Ik ben nu wel heel blij dat we meike toch nog naar het kdv hebben gedaan, denk dat dat echt wel scheelt met het wennen nu.
Succes met het doorkomen van de ochtend, heb je iets te doen?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92210965
Hij gaat naar een KDV en daar is afscheid nooit een probleem geweest.
Ik denk dat het voor hem ook gewoon spannend is.
Ik heb zo nog een afspraak waar ik iig tot 11 uur mee zoet ben. En om 12 uur kan ik hem weer ophalen, dus dat komt goed. Ik ga er maar vanuit dat ik een vrolijk ventje mee naar huis krijg.
  woensdag 2 februari 2011 @ 09:31:01 #103
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_92210983
Zindelijkheid begint hierineens interessant te worden. We begonnen vanmorgen zonder luier, toen vroeg hij een luier omdat hij moest poepen ^O^ en nu zit hij op het potje omdat hij per se wil plassen. :P
pi_92211020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:31 schreef Brighteyes het volgende:
Zindelijkheid begint hierineens interessant te worden. We begonnen vanmorgen zonder luier, toen vroeg hij een luier omdat hij moest poepen ^O^ en nu zit hij op het potje omdat hij per se wil plassen. :P
Het kan opeens heel snel gaan be. Poep gaat hier ook op de wc.. Ze schrok er de eerste keren wel van en sloeg echt een "ohoh" uit, maar meteen gezegd dat dat juist hoort en dat het goed is gaat het gewoon allemaal op de wc... Oh ja en af en toe nog in dr broek.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92211526
DJMO, ik kan me voorstellen dat hij juist zo aandacht vraagt, omdat hij zich niet verbaal kan uiten. Misschien kun je proberen om hem te leren je handje vast te pakken als hij iets wil laten zien. Of je op je arm te tikken als hij je aandacht vraagt? En geduldig wachten is dan nog een extra stap ;)
Misschien moet je gewoon nog even accepteren dat dit zijn manier is. Het praten komt vanzelf wel, forceren werkte hier ook niet. Dat gaf alleen meer drama. Maar dat slaan is natuurlijk niet oke.

Appelsap, komt vast wel goed :Y

Go Sasha *O*
pi_92211710
wat zielig appelsap, dan zou mijn moederhart ook breken hoor... maar weet dat het na 5 minuutjes bij de meeste over is hoor

Karin je meisje ook schoolwennen doen...
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 2 februari 2011 @ 10:06:11 #107
147316 crew  DJMO
#trut
pi_92211776
ach Appelsap toch :*

Goedzo Sascha! ;)

Hij slaat me dus als ik niet snel genoeg luister DF, en voor straf ga ik dan dus helemaal niet met hem mee. Ik vertik het om me te laten koeieneren door een peuter van 2 jaar die denkt dat HIJ de baas is :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator woensdag 2 februari 2011 @ 10:09:31 #108
5428 crew  miss_sly
pi_92211864
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:06 schreef DJMO het volgende:
ach Appelsap toch :*

Goedzo Sascha! ;)

Hij slaat me dus als ik niet snel genoeg luister DF, en voor straf ga ik dan dus helemaal niet met hem mee. Ik vertik het om me te laten koeieneren door een peuter van 2 jaar die denkt dat HIJ de baas is :{
MIsschien zou je kunnen proberen om als hij dat doet, op ooghoogte te gaan (jaja, dat is moeilijk met je zwangere buik enzo, maar het is je kind en wellicht kan het voor jullie beiden een fijne verandering teweeg brengen) en dan eerst rustig te zeggen dat dat niet mag, dan rustig uitleggen dat hij op een andere manier je aandacht kan vragen (zachtjes tikken op je arm, je hand pakken, etc), hem dat laten doen en dan met hem meegaan. En dat dan consequent volhouden, niet maar 1 keer doen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_92211966
Dat is logisch DJMO.
Succes met je baasje ;)
pi_92213838
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 08:42 schreef DJMO het volgende:
succes vandaag Appelsap :* en karin ook ;)

Jan gaat vandaag niet naar bed heb ik besloten. ondanks geen slaapje gisteren was meneer om tien over half zeven klaarwakker }:| ik heb het nog weten te rekken tot tien voor acht door gewoon half mee te spelen en te knuffelen, maar om tien voor acht kwam Jan me een paar sokken brengen O+ (overigens nog clever ook, want z'n vaders sokken en de mijne liggen door elkaar heen). Dat was toch wel hét sein om eruit te komen :')

ik wil hem afleren dat hij me niet hoeft mee te trekken, of als ik niet meteen meega, in m'n buik loopt te meppen. Tips anyone? Ik zeg al constant: niet trekken, dat kan nu gewoon niet, je kunt me zeggen wat er is (meteen een beetje uitdaging om te gaan praten, maar vooralsnog werkt het niet ;) ) en dan ga ik heus wel met je mee.
Dat vind ik uitslapen }:| Seb is soms (vaak in het weekend) om half zes wakker. Iemand ooit het begin van Zeppelin gezien? Dat mens is GEEN goed begin van je dag :N
Doordeweeks moeten we hem om zeven uur wakker gaan maken. Hij gaat nu om kwart voor acht naar bed en dat werkt perfect. Hij slaapt smiddags nog soms 1 uur en soms 3 uur. Regelmaat is zo belangrijk voor hem dus zoveel we kunnen houden we vast aan vaste tijden.

Over dat meetrekken, dat doet Seb ook wel. Maar zegt er dan ook nog bij 'mama KOM HIER!' Geloof dat ik mezelf een beetje hoor :D Ik probeer nou dat hij gaat zeggen, mama wil je even komen. Het heeft nog weinig effect :{w
Ik leg hem vaak even uit dat het even niet kan of betrek hem bij wat ik aan het doen ben. Koken of de was doen. Of ik ga even mee om hem weer aan het spelen te zetten, vaak wil hij iets laten zien waar hij enthousiast over is.
Slaan doet hij niet, maar Jan kan zich ook nog niet zo goed uitdrukken natuurlijk. Kan me voorstellen dat dat enorm frustrerend is voor hem en dat hij daarom gaat slaan. De tip van Miss sly lijkt me een goede. En dat vooral consequent volhouden
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_92222389
Appelsap, hoe is het gegaan?

sasha op naar zindelijkheid! Goedman!

Meike had het prima gedaan. Geen tranen ofzo.
Ze komt wel af en toe even bij de juf vragen of ze op schoot mag (en dat mag gelukkig)
Ze had vandaag geprikt met de prikpen.
En ze kwam uit school met haar eerste schoolwerkje.....een mooi schilderij.....!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92224453
Meike, klinkt alsof je het weer naar je zin hebt gehad!

Appelsap hoe is de ochtend daar gegaan? Zelf ook een beetje doorgekomen?
Fake it till you make it...
pi_92226041
Meike oefent al voor een echt kleutertje.. Ziet eruit alsof ze er prima thuis is!

Appelsap, hoe ging het bij jullie?
pi_92226885
Heeft Sasha nog op het potje geplast?

Wat lief dat Meike op schoot mag (en wil!) bij de juf.

Damian kwam vrolijk uit school en wilde meteen vertellen wat hij allemaal gedaan had.
Hij heeft goed met alles meegedaan en hij is niet lang verdrietig geweest. Het ging goed dus!
pi_92229327
Appelsap, fijn dat Damian het naar zijn zin had!
pi_92231934
fijn dat het goed ging appelsap!

het ging hier vandaag mis bij kinderyoga. de juf had niet in de gaten dat die kachel erg warm wordt ;( gelukkig is selene wel gewend om mijn aandacht te moeten delen, het kindje in kwestie is een van haar vriendjes en wilde enkel nog bij mij op schoot nasnikken (na koelen met water)

nou was ik al vrij angstig voor hete kachels, hete dranken, stopcontacten en aanverwante zaken, dus ik voel me wel een beetje bevestigd in mijn angst hierin. ik krijg zo vaak te horen dat ik overdrijf (ik heb hier bv uiteindelijk zelf maar op ravi's kamer de stopcontactbeschermdingetjes geplaatst en eis dichte traphekjes). erg genoeg als er iets misgaat, dubbel erg als dat dan door andermans stompzinnigheid is :N
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_92232363
Appelsap, fijn dat Damian het naar zijn zin heeft gehad!
  woensdag 2 februari 2011 @ 17:32:04 #118
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_92233065
Simmu, ik heb hetzelfde hoor, ik heb overal van die stopcontactgevallen geplaatst, en wil dat als Annicka op een verdieping is alle hekjes dicht zijn. Ik heb altijd gezegd: je weet nooit wanneer ik spontaan dood neerval (hartaanval of beroerte zijn altijd mogelijk, ook al is de kans klein), maar dan is Annicka tenminste zo veilig mogelijk. Wel akelig van dat ongelukje, ik hoop dat de schade meeviel.

Vanmorgen bij het peuterspeelochtendje van de spelotheek werd Annicka nogal hardhandig aangereden met een poppenwagen. Ze viel achterover op haar kont, en je zag haar denken: 'Whut dah was that about...?' :? Maar geen traan gelaten of kik gegeven. Tough girl... :')
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_92239340
ik ben niet goed bij mijn hoofd :@ :@ op een goede manier dan :+

21mei gaan X en ik naar de musical van piet piraat
25juni gaan X en ik naar het studio100 zomerfestival (K3, Mega mindy, Bumba, Plop etc)

Zeker nu ze niet meer alleen is wil ik haar toch wel nog even echt speciale mama tijd geven.
pi_92239545
Leuk dat je dat doet pvoesss! Ik wil ook een keer met Lotte zoiets doen, K3 ofzo

Ik had een ziek meisje vandaag, sneu hoor
pi_92245846
Mrien, beterschap voor je meisje..

Pvoess, wat leuk! Al wachten we hier nog eventjes, want de laatste K3 actie was niet zo'n succes :P

GWS, klein bikkeltje ;)

Die stopcontact beveiliging vind ik ook normaal. Die zitten hier ook (bijna) overal. Traphekje is eigenlijk altijd dicht. gootsteenkastje staan alleen nog wat emmers in. Maar 100% safe maak je het toch nooit. Ze presteren het om op de lulligste manieren ongelukjes te krijgen ;)
  woensdag 2 februari 2011 @ 21:47:59 #122
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92247546
Wij hebben hier naar de keuken toe een traphekje dat dicht is als Maarten beneden is, zo kan hij niet zelf naar buiten de tuin in of de keukenkastjes open trekken.
Hij kan wel naar boven toe (dit gaat goed) en voor op de 1e verdieping hebben we 2 hekjes. Op de zolder komt hij eigenlijk nooit.

Qua stopcontacten hebben we kindveilige stopcontacten gekocht (ik meen bij Gamma). Daar zit de kinderbeveiliging in het stopcontact zelf. Die hadden we al gekocht met de verhuizing, 5 jaar geleden, dus lang voordat ik zwanger was (had wel de wens al, alleen ja, die kwam pas 3 jaar terug uit).

O ja, wat zit Meike daar mooi in de kleuterklas :)
En fijn dat Damian het zo goed gedaan heeft op school!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_92262152
Leuk hoor Pvoesss. Ik ben vorig jaar met Mirte naar K3 geweest en naar Woezel en Pip. Dat tweede maakte meer indruk, maar ook K3 vond ze leuk. Ik wens jullie heel veel plezier!!!

Mrien, beterschap!

Hier zitten in alle lage stopcontacten beveiligers, van die plakdingen. We hebben boven een traphek voor de trap naar beneden en voor de trap naar zolder. En beneden in de deuropening naar de gang. Op kastjes heb ik geen haakjes, alle gevaarlijke dingen staan hoog buiten bereik en de rest daar moeten ze maar leren af te blijven vind ik. En dat lukt (gelukkig) best aardig.
pi_92263533
selene's vriendje is toch nog maar ff naar de huisarts geweest gister (en vandaag gaan ze weer) want er kwam een flinke blaar op ;(

nou was hij gister steeds aan het wrijven met zn handje (wat zeer deed, logisch) dus had ik hem gezegd dattie beter kon wapperen. dus gisteravond was hij nog steeds aan het wapperen. zo zielig. het lijkt er op dat het pijnlijk doch niet ernstig is.

selene mag gewoon niet in de keuken komen van mij, de klink staat omhoog en er zitten haakjes op de onderste deurtjes waar de allesreiniger staat (kan niet hoger, want dan kan ik er ook niet bij :( ) de keuken is mijn kindvrije zone, dank u zeer :P
pi_92263553
ooit gaan wij ook naar thaterdingen :) lijkt me zo leuk! voor nu oefenen we eerst met psz en kinderyoga qua activiteiten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')