abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:42:01 #271
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92656877
En hebben jullie kinders dan nog een slaapzakje aan?
Maarten slaapt niet/heel moeilijk in zonder slaapzak... Hopelijk heeft hij die niet meer nodig als hij 16 is :+
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_92657140
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 21:42 schreef Marie79 het volgende:
En hebben jullie kinders dan nog een slaapzakje aan?
Maarten slaapt niet/heel moeilijk in zonder slaapzak... Hopelijk heeft hij die niet meer nodig als hij 16 is :+
yep... met slaapzak.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 11 februari 2011 @ 21:50:04 #273
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_92657278
Lennon slaapt ook nog met slaapzak!! We hebbe vanaf het begin al een deken in een speciale dekentjes... Ideaal vind ik het. Dat blijft ook maar even zo totdat hij een groter bed krijgt. Dan ook een groter dekbed.
Make love, not war ☮
pi_92657380
Meike ging zonder slaapzak toen ze naar het grote bed ging. Voor het geval ze eruit zou komen en anders meteen gevloerd zou zijn. No problemo.
En bij ons in bed, no way. Ze wil het ook niet. Ook niet bij mij in bed als papa een nacht van huis is.
Dekbed heb ik hier ook al klaarliggen voor Lars, zo'n heerlijk dikke, nog ff wachten....ik begin er echt niet eerder aan als wanneer hij 2 is. Vergeef het mezelf nooit als er wat mee zou gebeuren. Zo'n advies is er niet voor niets.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_92657470
Hier nooit een slaapzak gebruikt, die vind ze vreselijk
pi_92657644
Jen ligt ook onder een dekbed vanaf dat ze 1 was. En ze heeft ook al een flinke tijd een kussen. Ze pikte mijn kussen steeds dus ik heb een zelfde voor haar gehaald van de Ikea. Leyla ligt helemaal aan de zijkant, die heeft een eigen deken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92661384
Dana slaapt ook al een tijdje onder een dekbed en met kussen (wat ik in het begin nog altijd weghaalde als wij naar bed gingen)

En bij ons in bed...alleen als ze ziek is of smorgens iets te vroeg wakker wordt.
pi_92669663
Hier slapen ze onder een dekbedhoes met deken er in tot ze naar een peuterbed gaan :)

Slaapzakje is hier ergens een paar maanden voor z'n tweede verjaardag uitgegaan, omdat hijop de rand van zijn bed klom en zich eruit liet storten.
Dat leek me veiliger zonder slaapzak :') Toen heel snel een peuterbed aangeschaft en zonder slaapzak doorgegaan.
Dat is nu bijna een jaar geleden en eergisteren kwam hij voor het eerst stiekem 's avonds zijn bed uit _O- Ineens kwam hij de overloop op lopen. TARA was boven en deed echt :? Hij keek alleen maar oprecht verbaasd :D
Heeft hem er gewoon weer ingestopt en opgelost weer :D
pi_92669688
Sten slaapt sinds vannacht in zijn nieuwe bed onder een dekbed.
Het is heel goed gegaan. Alleen een beetje vroeg wakker }:| 5.30
Hoe oud is de oudste?
Hoe oud is de jongste?
pi_92669802
Seb slaapt ook altijd in een slaapzak. Zonder slaapzak klimt hij uit bed. Hij kan hem wel openmaken maar ik stop het pinnetje van de rits altijd onderaan onder de stof (moeilijk uitleggen) en dan lukt het hem niet. Verder heeft hij een dekentje in een dekbedhoes maar daar ligt hij meestal bovenop.

En de doos van de duplotrein wil hij de laatste week perse mee naar bed. Dat ding wil hij werkelijk overal mee naartoe nemen. En die doos is dus groooot! Maar als die naast zijn bed staat zwaait hij naar mij, daaahaag mama en gaat hij zonder problemen liggen. Prima.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_92670371
hier slaapzak + dekbed. ze sliep sinds een maand of 2 op haar beer, dus toen een kussen aangeschaft. nu slaapt ze nog steeds op haar beer en knuffelt ze het kussen :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 12 februari 2011 @ 09:29:54 #282
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_92670462
Stiemie,
Onze meiden slapen al tijden niet meer op de creche. In het begin moesten ze wel stil in bed liggen, tijdje later vroegen de juffen of ze naar bed wilden. Nu vragen ze dat ook nig steeds. Als ze ja zeggen, dan gaan ze ook slapen of lekker in bed liggen. Ze kunnen het blijkbaar zelf goed aangeven.
pi_92670510
Ze laten Linde nu een uurtje slapen en maken haar dan wakker en dat is gisteren heel goed gegaan! Dat gaan we nu dus even volhouden en als ze dan weer moeilijk 's avonds gaat slapen, laten ze haar gewoon op de bank rusten.

En mijn grote meid komt gewoon al 2 nachten achter elkaar uit zichzelf uit bed om te plassen zodat ze 's nachts droog is.
pi_92691928
pi_92692554
aaaw tico
O+
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:03:49 #286
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92692967
Echte zusterliefde O+
pi_92693101
Jen maakt leyla echt aan het lachen. Het is zo leuk om de interactie tussen de 2 zussen te zien. Ik kan er echt van genieten om ze met z'n 2en te zien tutten.
pi_92693131
Oh en die ondeugende blik is standaard... Mevrouw is vreselijk ondeugend.
pi_92694741
Wat een lieve, leuke foto Tico!
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 12 februari 2011 @ 21:44:33 #290
114177 Diaan73
pi_92694850
Ahw Ticootje, wat een rijkdom. O+ En wat fijn dat ze zo leuk met elkaar omgaan.
Make love, not war ☮
pi_92695382
Tico, wat zijn ze alweer groot ook :)
Fake it till you make it...
pi_92695562
Wat lief!!!!!!
  zaterdag 12 februari 2011 @ 23:16:47 #293
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_92699071
Tico O+
Ik heb m`n dochter ingeschreven voor de basisschool. Duurt nog een jaar voor ze mag, maar toch...gaat veel te hard man
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 13 februari 2011 @ 09:01:41 #294
37367 Memmel
Beppie, gekke meid.
pi_92707867
Tico, wat een lekker duo toch!

TF, gaat inderdaad veel te snel! Ik heb me gisteren gebogen over het schoolmelk aanvraag formulier...gaat echt te snel!
Cavia's zijn geen varkentjes en ze komen niet uit Guinea. Waarom cavia's dan toch als 'biggetjes' werden betiteld is onzeker maar dit heeft waarschijnlijk te maken met de piepende en knorrende geluiden die ze frequent maken.
pi_92708527
Wat lief Tico!
Die van mij willen niet poseren. Wel lief spelen samen! Tussen de peuterbuien door.
Tyler heeft trouwens 1x logopedie gehad. We gaan een paar keer heen om te kijken of het effect heeft.
pi_92717090
Nou en of het snel gaat!
ik kreeg zelfs al een inschrijfformulier van school mee voor Lars.
Man, die kan net lopen!

Meike heeft vannacht bij opa en oma gelogeerd, ben benieuwd hoe het is gegaan.
Ze hebben haar niet thuis gebracht afgelopen nacht, dus het lijkt goed.
(vorige keer was het drama, huilen, en ze wilde naar huis, dus uiteindelijk was ze later op de avond weer thuis)
Oma had haar al "omgekocht" met koekjes bakken, en weet ik wat voor leuks allemaal.

Ze mocht vandaag zelf bepalen wanneer ze naar huis wou, en ze is er nog niet weer, dus ik geloof dat ze het wel naar haar zin heeft.
  zondag 13 februari 2011 @ 20:50:29 #297
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_92735621
En? Is Meike al thuis?

Hier nog een foto van Maarten van vanochtend (ik kom bijna niet in het fototopic en daarom maar hier een fotootje, mag toch wel? Eentje?)

pi_92737532
wat een vrolijkerd marie!

zie het fototopic en het filmpjestopic: de dierentuin (emmen) was een groot succes! uiteraard werd er ook gespeeld in een van de speeltuinen aldaar. selene wilde perse van de grote glijbaan af. sangdarx en zn zus zijn de flauwsten niet, dus ze lieten haar gewoon lekker doen :)

ik ga toch eens informaren naar peutergym een dorp verderop. ze heeft echt een behoefte aan fysieke dingen! ravi is al wat groter en is heel makkelijk dus da's prima doenbaar.
  maandag 14 februari 2011 @ 09:01:03 #299
114177 Diaan73
pi_92756564
Karin, wat fijn dat het goedging met het logeren bij opa en oma!! ^O^

Ach Maarten O+ wat een grote kerel al zeg.
Make love, not war ☮
pi_92756872
Wat leuk om Maarten weer eens te zien Marie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')