Geniaal!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik neem drank mee naar de housewarming waarvoor ik mezelf net heb uitgenodigd.
Geheimpjequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
Myraele heeft ook tieten. Hele dikke tieten.
En ik dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Ezechielk het volgende:
Myraele heeft ook tieten. Hele dikke tieten.
ik ook!quote:
Ik weet opeens hoe jij het goed kan maken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geniaal!!!
Jij slaapt naast mij!!!
Moet ik een trio hosselen met mij en myr?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik weet opeens hoe jij het goed kan maken.
Sorry.quote:
ongeveerquote:
Ik mag jou niet raken van mijn geloof.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet ik een trio hosselen met mij en myr?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik mag jou niet raken van mijn geloof.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Watertornado het volgende:
Dit zijn niet mijn siliconen vriend.
quote:
Stop met je leven plz.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:00 schreef Snuf. het volgende:
VOLGENDE KEER BEL IK WEER MET EEN EPISCHEN GARP
Heb ik nog wat leuks gemist?quote:
DIT IS NIET MIJN KARAOKE VRIEND!quote:
Ja maar hebben die nog wat speciaals gedaan?quote:
Slaaplekkor da.... Sabinen!quote:
Heb alleen de laatste 10 minuten mee gekregen, mensen bellen/liedjes zingen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja maar hebben die nog wat speciaals gedaan?
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
Tschuss!quote:
boequote:
ja godver mag van koelkast niet met 128 want dat klinkt kutquote:
hij stottert.. plaag hem er nou niet meequote:
Ik voel je pijn!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:06 schreef Driepink het volgende:
hier hapert ie soms, soms ff bufferen enzo..
IK GA JOU STRAKS KLAPPEN SCHENKENquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef Snuf. het volgende:
Nou sommigen hebben we educatie nodig hoor (AFROMAN)
Is maar voor evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef heloef het volgende:
Ah even opnieuw laden en hij doet het weer.
die is vast bezig met darcliquote:
bedankt voor info.. wist ik.. heb gestottertquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Snuf. het volgende:
Stotteren wordt omschreven als "onregelmatigheden in het spreekritme, waarbij de spreker precies weet wat hij wil uitdrukken maar daar op het ogenblik niet in slaagt, doordat zich een onvrijwillige herhaling, verlenging of onderbreking van een klank voordoet".[1] In het DSM-IV is stotteren ingedeeld bij de ontwikkelingsstoornissen.
Stotteren heeft twee verschijningsvormen: het openlijk en het verborgen stotteren. Het openlijk stotteren zijn de blokkades, herhalingen en ongewilde pauzes tijdens het spreken. Het verborgen stotteren blijft voor de buitenwereld onzichtbaar, maar is vaak nog veel belangrijker dan het openlijk stotteren: het vermijden van moeilijke woorden, de spreekangst en de minderwaardigheidsgevoelens. Om deze reden wordt stotteren vaak vergeleken met de metafoor van de ijsberg. Het gedeelte van de ijsberg dat boven het wateroppervlak uitsteekt, is het openlijk stotteren. Het gedeelte van stotteren dat onder het wateroppervlak verborgen blijft, is vaak veel groter maar wordt door buitenstaanders niet waargenomen.
De exacte oorzaak van stotteren is nog niet achterhaald. Er is enkel bekend dat stotteren een coördinatiestoornis is in de hersenen, waardoor stotteraars er niet in slagen om hun gedachten vloeiend te articuleren.
Er wordt aangenomen dat stotteren een genetische oorzaak heeft, want stotteren komt vaak in dezelfde families voor. Daarnaast blijken mannen veel meer last te hebben van stotteren: 80% van de stotteraars zijn van het mannelijk geslacht. Ongeveer 1% van de bevolking stottert, zo'n 60 miljoen mensen in totaal. In België zijn er 100.000 stotteraars, in Nederland 170.000. In heel Europa hebben 3.740.000 mensen last van stotteren.
In de loop der jaren zijn reeds vele stottertherapieën ontwikkeld. Grosso modo zijn ze in twee grote families in te delen: stuttering modification en fluency shaping. Bij stuttering modification wordt stotteraars geleerd om vloeiend te stotteren en wordt vooral aan het verborgen stotteren gewerkt, terwijl bij fluency shaping gestreefd wordt naar een vloeiender spraak.
ja godver die is gewoon traag kan ik nu ook niks aan doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
NEE NEE NEE NEE NEEE DRAGEMS NU MOET JE GEWOON JE PIEMEL UIT DE INTERNETAANSLUITING HALEN
Herhaling is de basis van het leren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bedankt voor info.. wist ik.. heb gestottert
ik begrijpquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef dragems het volgende:
[..]
ja godver die is gewoon traag kan ik nu ook niks aan doen
piemelquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Snuf. het volgende:
NEE NEE NEE NEE NEEE DRAGEMS NU MOET JE GEWOON JE PIEMEL UIT DE INTERNETAANSLUITING HALEN
op die van jou heb ik ook op 128 uigezondenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nee koels server crasht gewoon bij 128 waarschijnlijk zoals de mijne eerder
Is mijn server, kunnen we wel effe uittestenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Nee koels server crasht gewoon bij 128 waarschijnlijk zoals de mijne eerder
Kloptquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Herhaling is de basis van het leren.
dat mag niet van koelkastquote:
De mijne crashte bij 96kbit, en helemaal in het begin ook bij 128 alleen ahd ik dat binnen een paar uur na opzetten gefixt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:10 schreef dragems het volgende:
[..]
op die van jou heb ik ook op 128 uigezonden
En de server naar de donder helpen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef heloef het volgende:
Gewoon op 128 zetten dit werkt voor geen flikker.
Hmm, hou dan maar de 128 aanquote:
is die echt van jou? dan probeer ik hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is mijn server, kunnen we wel effe uittesten
kwijlen? wrom? je hebt er toch geen last van?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Nou Knetter doe dat in je eigen tijd!
Dat is onorgineel kutquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Onorgineel het volgende:
Sinds die radio is verplaatst zit ie bij mij continu te kutten, nu constant om de 5 minuten bufferen en eerst kreeg ik al helemaal geen verbinding
Ik heb een zwarte versie.quote:
maar 128 is ook genoeg om uit te zendenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
De mijne crashte bij 96kbit, en helemaal in het begin ook bij 128 alleen ahd ik dat binnen een paar uur na opzetten gefixt.
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef dragems het volgende:
[..]
is die echt van jou? dan probeer ik het
Ik voel de nattigheid door mijn toetsenbordje komenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kwijlen? wrom? je hebt er toch geen last van?
Jep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef dragems het volgende:
[..]
maar 128 is ook genoeg om uit te zenden
excuus.. zal er ff een bakje onderzettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik voel de nattigheid door mijn toetsenbordje komen
Opgeslagenquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
Het tietenlied
Eindelijk is hij er als mp3, check 'm op http://www.webhawk.nl/onzinradio/Tietenlied.mp3
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Snuf. het volgende:
AHHAHAHA IK GA ERUIT EN DAN ERIN DAT ZEI DRAGEMS OO KTEGEN ZIJN VRIENDIN!!!!
jup maar niet zo hard schreeuwen dan hoort ze hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Snuf. het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef Snuf. het volgende:
slaap lekker meis,quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen want ben ineens teringchagrijnig
Dag allemaal
Ben je stuk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
Ik ga slapen want ben ineens teringchagrijnig
Dag allemaal
ik heb al weinig tijdquote:
VBRquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:12 schreef Zokunen het volgende:
Eigenlijk zou je gewoon vbr moeten kunnen streamen, al was ik back in de days in de scene een tegenstander, vbr heeft zich stiekem wel bewezen.
QFT.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Pizzalucht het volgende:
Nu weet ik waarom koelkast geen 128 wou
ga je ook vragen van gisteren beantwoorden?quote:
beach heeft gewoon een half uur afgepaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
Wat zal ik vanavond draaien? Ik heb maar een half uur..
Rick Astley - Never gonna give you upquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef Rockiejj het volgende:
Wat zal ik vanavond draaien? Ik heb maar een half uur..
Mij ook voor 12 uur.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
Kan iemand mij even de inloggegevens sturen?
Anders is het om 11 uur doodstil
Nee, hij heeft soberso een half uur, ik kwam daar gewoon ff bij zo van, haaiquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef dragems het volgende:
[..]
beach heeft gewoon een half uur afgepakt
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Rick Astley - Never gonna give you up
Lekkere Lau - Tiny & Lau sowieso
quote:
Alleen het wachtwoord?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
VBR is helaas wel goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:14 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
VBR
Ik ben nog steeds tegenstander. Wat een bagger was dat.
Gewoon CBR, heeft niemand ergens last van en gaan er players van over de zeik.
Alles behalve het wachtwoord staat in de OP.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
ga op de striem!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kan echt vet goed zingen als ik gedronken heb
zit nu op sam en hij vind dat niet leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef Zokunen het volgende:
Kan je met de huidige stream uitzenden met SAM?
Want ik moet nog steeds een keer een showtje maken
ik heb er juist een hekel aan als ik lapo hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JIJ PROBLEMEN HEBBEN MET LAPO HUNTERS?
Hoezo? Dat is toch hip?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb er juist een hekel aan als ik lapo heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |