Nope.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het zusje van flips?
Zijn er pics van de raking?
quote:
Jouw naam is niet uit te spreken schatquote:
Huppel was verdwaaldquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
KUTautoupdate![]()
Ik zat in het verkeerde topic
Pussy in heat
EEEEEEEE ZEEEEEEEEEEEEEE GIEL KAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw naam is niet uit te spreken schat
Mijnes wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw naam is niet uit te spreken schat
Ezekielquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
EEEEEEEE ZEEEEEEEEEEEEEE GIEL KAAAAAAAAAA
olololortquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef trolololo het volgende:
Spreek mijn naam achterstevoren uit op de radio
ik deed het in mezelfquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef trolololo het volgende:
Spreek mijn naam achterstevoren uit op de radio
OV heeft zijn nummer niet geDM'd en mijn vader is thuis, dat gaat niet door lieverdquote:
nee hoor... drink overdag haast nooitquote:
Geen mobiel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV heeft zijn nummer niet geDM'd en mijn vader is thuis, dat gaat niet door lieverd
VERDOMME!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
OV heeft zijn nummer niet geDM'd en mijn vader is thuis, dat gaat niet door lieverd
Je snuft naar aan dachtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:34 schreef Snuf. het volgende:
OKE NU AL 4 KEER MIJN GRAP IN DE UITZENDING
Jawel, maar mijn vader hoort mij dan en die is wat van de strenge kantquote:
andere keerquote:
Oke gelukkig maar. Je weet dat je een alcoholist bent als je ontbijt met een beschuitje en een flesje Hertog Janquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee hoor... drink overdag haast nooit
Ik begin sowieso pas na 1 uur met HJ op zn vroegst !!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar. Je weet dat je een alcoholist bent als je ontbijt met een beschuitje en een flesje Hertog Jan
bierquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Oke gelukkig maar. Je weet dat je een alcoholist bent als je ontbijt met een beschuitje en een flesje Hertog Jan
Fluisteren dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, maar mijn vader hoort mij dan en die is wat van de strenge kant
[..]
andere keer
Een half pak witte wijn als ontbijt en als lunch de restquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:37 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Graseter kent mijn naam nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Graseter kan vast de naam van OV en dus zijn tel nr achterhalen, zoals ie ook met mij deed...
pakquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Een half pak witte wijn als ontbijt en als lunch de rest
De jeugd van tegenwoordigquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef sharr het volgende:
[..]
Een half pak witte wijn als ontbijt en als lunch de rest
Bijna niemand kent mijn naam, en aan mijn naam alleen heb je niet veel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar komt ie wel achter denk ik
Die van jou is echt zo makkelijk te vinden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
Graseter kan vast de naam van OV en dus zijn tel nr achterhalen, zoals ie ook met mij deed...
Bacardi Colaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ooit een keer gedaan, leukste schooldag van m'n leven gehad toen
pak wijn vink zo viesjquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ooit een keer gedaan, leukste schooldag van m'n leven gehad toen
Iddquote:
Wat was er zo makkelijk?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Die van jou is echt zo makkelijk te vinden.
Welke school zit jequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Idd
Vriend van me lag een keer te kotsen op de wc's in school. Had zich helemaal klem gezopen
Nee.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts vraagt dr eigen af of Ezje haar al vergeven heeft
aangeschoten zijn is altijd leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:40 schreef sharr het volgende:
[..]
Was het ook wel, maar 't was gewoon grappig
ja maar hoe?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nummer van naatje, ik had het binnen 1 minuut.
Maarquote:
Bij ons gymnasium ruikt het in de toiletten slechts naar kwaliteitswijnquote:
Wanneer wordt het leuk dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aangeschoten zijn is altijd leuk
en als je genoeg drinkt word het vanzelf lekker
Mijn achternaam kom je niet zo makkelijk aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
mijn naam, dan mijn achternaam, dan mijn tel nr
Ik vind aangeschoten zijn altijd leukquote:
Niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar![]()
Hoe kan ik het goedmaken?
Mag via msn/wa/sms/pm
Hij heeft zijn site ingesteld, klik daarop.quote:
Nee, mijn oma's oma.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
Ik vind dat de moeder van Graseter gebeld moet worden
jezus hoe oud moet die wel niet zijnquote:
ja, fijn, nu gaat iedereen mij bellen natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hij heeft zijn site ingesteld, klik daarop.
Ga naar Facebook, voila een naam.
Ga naar Twitter, voila een woonplaats.
Ga naar telefoongids, achternaam + woonplaats
TADAAA.
Heus welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |