Geen ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef Yaku het volgende:
Rond welke les plannen ze normaal je examen datum? Ik zit pas op mijn 8e les en volgende week wil mijn rijinstructeur alvast een datum prikken voor het praktijk examen.
Nee praktijk!!!!!!! Maar wie weten er of je geslaagd bent je een uitslag formulier per mail krijgt?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:37 schreef das_phantom het volgende:
Goed gedaan. Je bent voor je theorie geslaagd?
verschilt per rijschool natuurlijk, maar als het een beetje vroeg is gereserveerd kun je er lekker naar toe werken en hoef je niet onnodig lang te blijven lessen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:35 schreef Yaku het volgende:
Rond welke les plannen ze normaal je examen datum? Ik zit pas op mijn 8e les en volgende week wil mijn rijinstructeur alvast een datum prikken voor het praktijk examen.
Die krijg je nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:39 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Nee praktijk!!!!!!! Maar wie weten er of je geslaagd bent je een uitslag formulier per mail krijgt?
Hoe laat moet je?quote:
Gefeliciteerd!quote:
Goeizoquote:
Aha nice nice :-) mag ik ook binnenkort doen, ging je gelijk alleen rijden? Was zeker eng in het begin?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Al ff lekker 140 gesjeest op de snelweg met mn rijbewijsje :-P
Dat is niet de meest beroerde tijd, hoor.quote:
jij ook al ?quote:
Succes alvastquote:
Netjesquote:
in principe zou het niet mogen uitmaken, je zal het straks zelf moeten doen ongeacht hoelaat het isquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is niet de meest beroerde tijd, hoor.
Nee, in de auto van me vader dus moest wel eerst ff onder zijn toezicht voor deeerste keerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:26 schreef misslady83 het volgende:
[..]
Aha nice nice :-) mag ik ook binnenkort doen, ging je gelijk alleen rijden? Was zeker eng in het begin?
Heb je um al gepland staan?quote:
Goed letten op je kijkgedrag, en euhm, geen domme shit doenquote:
55 lessen?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:06 schreef Neerlands_Trots het volgende:
Ik betaalde 1650 euro voor 35 uur + praktijk en eigen verklaring. Heb nu al zo'n 20 uur á 42 euro per uur los erbij moeten betalen. Reken maar uit
Ik zit inmiddels rond de 45 à 50 denk ik, en heb ook nog niks gepland staanquote:Op zondag 6 maart 2011 15:50 schreef _Twinkle het volgende:
[..]
Nog niet gepland. Al rond de 25 lessen :$
Ik deed zo 12-15 lessen over goed vlot schakelen, hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels rond de 45 à 50 denk ik, en heb ook nog niks gepland staan
Ben in de dertig en niet echt een natuurtalent, dat speelt ook mee...
glquote:Op maandag 7 maart 2011 07:58 schreef .Neovo. het volgende:
Vandaag rijexamen ! eerst nog een lesje ervoor en dan kijken wat ze er van vinden.
succes vandaagquote:Op maandag 7 maart 2011 07:58 schreef .Neovo. het volgende:
Vandaag rijexamen ! eerst nog een lesje ervoor en dan kijken wat ze er van vinden.
Ik ben nu 30 en zit rond de 40 lessen als ik rij-examen ga doen (heb al eerder gereden en examen gedaan toen ik 21 was maar na 3 keer zakken was mijn geld op en mijn theorie verlopen)quote:Op zondag 6 maart 2011 20:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels rond de 45 à 50 denk ik, en heb ook nog niks gepland staan
Ben in de dertig en niet echt een natuurtalent, dat speelt ook mee...
Uiteindelijk ging het toch om die fout bij de stoplicht! Hij moest niet zo achterlijk lang door blijven rijden, dat was nergens goed voor. Zulke domme dingen moet je gewoon niet doen bij leerlingen die 600 euro betaald hebben voor 3 praktijkexamens. Waarschijnlijk dacht die flapdrol: 'als ik lang blijf rijden, krijgt hij het gevoel dat hij niet voor niets 200 euro betaald heeft'. Flikker toch op, kut CBR.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef Anne het volgende:
Jeetje. Stel je je niet een beetje aan?
Hier ging je in ieder geval sowieso al de fout in;
"Ik raakte dus geirriteerd en vroeg hem waarom hij überhaupt nog zo overdreven veel bleef rijden en dat ik toch al wist dat ik gezakt was."
Dat zeg je toch niet tijdens je rit! Had gewoon rustig afgewacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |