abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91955309
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Welnee man. Ze schijten 7 kleuren stront dat bij rellen het einde investeerders en dus einde Feyenoord is.
Wie schijt 7 kleuren ?
  donderdag 27 januari 2011 @ 19:53:27 #152
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_91955362
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
Van mij mag het nu wel eens goed losbarsten zeg, wat een arrogantie van de club om dit zo af te wimpelen. De club bestaat niet doordat de club bestaat, maar doordat er supporters zijn die de club door dik en dun steunen. Als je die zo afwimpelt mag je van mij opkankeren. Beter stapt het hoge bestuur binnenkort op, en dan bedoel ik vooral die dikke, vadsige, vieze RvC en bestuurders die al veel te lang het handje boven het hoofd is gehouden.
Wat hebben ze afgewimpeld dan? Zolang die punten er niet in staan is het een beetje een onduidelijk bericht :?
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
pi_91955477
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Wie schijt 7 kleuren ?
Harde kern.
Of denk jij nou echt dat de ze nu opeens morgen helemaal losgaan omdat die samenwerking mislukt is?
Vraag is trouwens ook nog waarom mislukte het. Misschien eisten ze wel zaken die in strijd waren met de visie van bestuur/investeerders. Of gewoon niet haalbaar bleken.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91955602
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Harde kern.
Of denk jij nou echt dat de ze nu opeens morgen helemaal losgaan omdat die samenwerking mislukt is?
Vraag is trouwens ook nog waarom mislukte het. Misschien eisten ze wel zaken die in strijd waren met de visie van bestuur/investeerders. Of gewoon niet haalbaar bleken.
Zaterdag dreigde het onrustig te worden maar die delegatie die met Feyenoord in gesprek was hield dat tegen.
pi_91955697
Wat de supporters onder meer eiste en te zeggen hadden volgens van Cuilenborg :

- Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem.
- Dhr Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij opstapt zonder afkoopsom.
- Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters.

Het lijkt me dat ze dus Jacobs niet willen wegwerken.
pi_91955752
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 19:58 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Zaterdag dreigde het onrustig te worden maar die delegatie die met Feyenoord in gesprek was hield dat tegen.
Er is net 17 miljoen geïnvesteerd. Geen mongool die er ook maar aan denkt om nu ff los te gaan hoor. :P
Was daar trouwens bij. Althans het eerste kwartier maar het was meer protesteren. Sfeer was toen ook helemaal niet bedreigend niks. :?
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91955827
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:01 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Er is net 17 miljoen geïnvesteerd. Geen mongool die er ook maar aan denkt om nu ff los te gaan hoor. :P
Was daar trouwens bij. Althans het eerste kwartier maar het was meer protesteren. Sfeer was toen ook helemaal niet bedreigend niks. :?
Nee omdat van alle supporters-takken er al wat 'hoofdpersonen' waren die het hebben tegengehouden. Als niemand dat meer doet heb je best wel een groep die even niet nadenkt over eventuele investeerders of de gevolgen ervan.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:10:07 #158
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91956080
Wel een beetje een rare eis om Jacobs weg te willen hebben, daar beslist de directie zelf toch wel over...
2000 light years from home
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:11:11 #159
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91956127
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:00 schreef Paul-89 het volgende:
Wat de supporters onder meer eiste en te zeggen hadden volgens van Cuilenborg :

- Mario Been contact op laten nemen met Willem van Hanegem.
- Dhr Jacobs ontslaan of bewerkstelligen dat hij opstapt zonder afkoopsom.
- Selectie aanspreken op hun respectloze gedrag richting club en supporters.

Het lijkt me dat ze dus Jacobs niet willen wegwerken.
Is dat laatste dan ook gebeurd?
pi_91956136
Het zou bijzonder stom zijn en eerlijk gezegd geloof ik er niet in dat het eerdaags los gaat.

Laten we maar hopen van niet ook. Blokland benadert natuurlijk ook allerlei mensen in het zakenleven, en nu het zo goed gaat denk ik dat bedrijven wel weer hun naam willen verbinden aan de club.

Kan me nog wel herinneren van een paar jaar geleden dat zelfs shirtsponsor Fortis van de overeenkomst af wilde na die rellen op D-Day.
Groetjes, Ezio.
pi_91956140
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:10 schreef Merkie het volgende:
Wel een beetje een rare eis om Jacobs weg te willen hebben, daar beslist de directie zelf toch wel over...
Als het Legioen iemand weg wil hebben gaat dat ook wel gebeuren.
Niemand is zo machtig als het Legioen.
pi_91956271
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:11 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Als het Legioen iemand weg wil hebben gaat dat ook wel gebeuren.
Niemand is zo machtig als het Legioen.
Zoals ze al jaren van Onno Jacobs af willen zeker _O-
Groetjes, Ezio.
pi_91956366
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Zoals ze al jaren van Onno Jacobs af willen zeker _O-
Dat is nooit massaal geworden, als het Legioen zich massaal tegen iemand binnen de club keert dan vertrekt die echt wel.
pi_91956777
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:15 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Dat is nooit massaal geworden, als het Legioen zich massaal tegen iemand binnen de club keert dan vertrekt die echt wel.
Denk je niet dat het merendeel van het Legioen het nu gehad heeft met Been?

Volgens zo'n poll op de site van RTV Rijnmond is bijna 75% klaar met Been....
Is niet het Legioen nee, maar denk dat als je een rondje in de Kuip maakt er niet echt heel andere percentages uitrollen....

Maar ok. Als het escaleert dan zal het eerder zijn naar de selectie toe zijn. En dan idd met name naar de gasten die beloofd hadden voor de hervatting na de winterstop te zouden bijtekenen of te vertrekken. Duidelijkheid dus.

Zo'n Wijnaldum is zich momenteel niet echt populair aan het maken met zn uitspraken en zn onduidelijkheid over wel/niet bijtekenen.
Groetjes, Ezio.
pi_91957028
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:23 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Denk je niet dat het merendeel van het Legioen het nu gehad heeft met Been?

Volgens zo'n poll op de site van RTV Rijnmond is bijna 75% klaar met Been....
Is niet het Legioen nee, maar denk dat als je een rondje in de Kuip maakt er niet echt heel andere percentages uitrollen....

Maar ok. Als het escaleert dan zal het eerder zijn naar de selectie toe zijn. En dan idd met name naar de gasten die beloofd hadden voor de hervatting na de winterstop te zouden bijtekenen of te vertrekken. Duidelijkheid dus.

Zo'n Wijnaldum is zich momenteel niet echt populair aan het maken met zn uitspraken en zn onduidelijkheid over wel/niet bijtekenen.
Been zal nooit massaal door het Legioen uitgekotst/weggewerkt worden.
pi_91957168
quote:
ROTTERDAM - Voor Karim El Ahmadi was het een vreemde week. Zaterdag leed hij met Feyenoord een dramatische nederlaag in eigen huis tegen De Graafschap (0-1), een dag later zat hij in het vliegtuig naar het Midden-Oosten en dinsdag werd een verhuur aan Al-Ahli in Dubai afgerond. ,,Hopelijk vindt Feyenoord een spits die er een hoop ballen inschiet."
Die goaltjesdief moet worden gefinancierd van het geld dat vrijkomt door het vertrek van El Ahmadi, die met zijn salaris flink op de begroting drukte in Rotterdam-Zuid.

,,Nu moet ik heel snel van alles regelen en dan wil Al-Ahli me zo snel mogelijk weer terugzien op de club. Ik heb niet eens tijd om afscheid te nemen van de spelers, staf en supporters bij Feyenoord, dat doet me wel pijn", zegt aldus de Marokkaans international.

,,Eerlijk is eerlijk, ik heb best zin in dit avontuur. Het voetbal in Dubai heeft een hoger niveau dan je misschien zou denken. Maar het voelt niet fijn om Feyenoord juist te verlaten nu het zo slecht gaat en nu ik nog steeds niet langere tijd heb laten zien wat ik kan."

,,Ik had graag mijn steentje bij willen dragen om de club weer daar te brengen waar ze hoort. Dat verdienen de supporters ook. Ik kreeg van de technische leiding echter wel sterk het idee dat ik de club nu vooral een dienst zou bewijzen door tijdelijk te vertrekken. Ze wilden graag de financiële ruimte om een spits te halen."

,,Hopelijk lukt dat en schiet de spits die ze gaan halen er een hoop ballen in. Ik wens Feyenoord alle goeds. Of ik in de zomer terugkom? Eén ding is zeker en dat is dat ik na dit seizoen in principe nog een contract voor twee jaar in De Kuip heb. Wat er over een half jaar gebeurt, kan toch niemand voorspellen."

Misschien wel ff goed zo'n adempauze voor die jongen. Snap alleen niet goed dat men een spits wil halen terwijl hij (en dus zijn zwaar op de balans drukkende salaris) wellicht over een paar maanden gewoon weer terugkeert :?
Groetjes, Ezio.
pi_91957235
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:30 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Misschien wel ff goed zo'n adempauze voor die jongen. Snap alleen niet goed dat men een spits wil halen terwijl hij (en dus zijn zwaar op de balans drukkende salaris) wellicht over een paar maanden gewoon weer terugkeert :?
Hij is voor een halfjaar verhuurd en die spits moet een half jaar gehuurd worden. Of we moeten hem kopen maar dat kan alleen als het volledig extern gaat.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:33:53 #168
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91957325
quote:
Gesprek Been en Van Hanegem biedt geen uitkomst

Het gesprek tussen Mario Been en Willem van Hanegem op de golfbaan heeft nog geen oplossing geboden voor het verschil van inzicht in de samenwerking tussen beide Feyenoorders. Been ziet alleen een marginale rol weggelegd voor Van Hanegem, die de club al meermaals zijn hulp heeft aangeboden.

De Kromme deed dit doorgaans in zijn wekelijkse column in het Algemeen Dagblad, maar sprak soortgelijke woorden ook uit voor de camera's van RTV Rijnmond. Mario Been liet enkele weken geleden al weten dat Van Hanegem altijd welkom is om te praten, maar dat er geen officiële functie voor hem klaarligt.

Het lijkt zich dus voorlopig tot vrijblijvend praten te beperken, omdat Been geen invulling van een rol voor Van Hanegem ziet bij de club. De trainer houdt vertrouwen in de technische staf waarmee hij vorig seizoen tot de vierde plaats van de eredivisie reikte.
quote:
'HSV toont interesse in Bruma'

Het Duitse Hamburger SV heeft interesse in oud-Feyenoorder Jeffrey Bruma. Zijn werkgever Chelsea wil hem echter niet laten gaan zolang er nog geen vervanger is voor de geblesseerde Alex.
quote:
'Renovatie van De Kuip moet worden onderzocht'

Stadion Feijenoord moet onderzoek doen naar de kosten en mogelijkheden van renovatie van de huidige Kuip. De volledige Rotterdamse gemeenteraad heeft daar donderdag tijdens een debat op aangedrongen.

Stadion Feijenoord moet het onderzoek volgens de partijen zelf betalen. Ook mag dat onderzoek geen vertraging opleveren voor de besluitvorming rond een eventuele Nieuwe Kuip.
De Rotterdamse gemeenteraad wil dat alle opties rond een nieuw stadion met bijbehorend Stadionpark goed zijn onderzocht om zo een goede beslissing te kunnen nemen. De mogelijkheid van renoveren van het huidige stadion hoort daar ook bij, zo zegt de raad.

De bouw van de Nieuwe Kuip langs de Maas staat onder druk. Al meerdere keren hebben verschillende partijen laten weten te twijfelen of er een nieuwe Kuip er in deze financiële tijden moet komen. Stadiondirecteur Van Merwijk heeft laten weten niets te zien in renovatie van de huidige Kuip.
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_91957470
Willem heeft zondag in dat Business Class programma toch al letterlijk gezegd dat hij denkt dat een gesprek op de golfbaan weinig zin heeft.
Niemand gezien?
Groetjes, Ezio.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:45:51 #170
59886 H.M.Murdock
Fly with me to the moon!
pi_91958019
quote:
Van Geel niet voor de zomer naar De Kuip

Als Martin van Geel al naar Feyenoord komt als de nieuwe technisch directeur, dan zal dat zeker niet tijdens het huidige voetybalseizoen zijn. De huidige TD van Roda JC wil zijn klus in Zuid Limburg minimaal tot het eind van dit seizoen uitvoeren.

De algemeen directeur van Roda JC praat binnenkort met Feyenoord over een terugkeer naar de club waar hij in de jaren tachtig als speler actief was. In Rotterdam is hij kandidaat voor de positie die de afgelopen week op non-actief gestelde Leo Beenhakker eigenlijk pas komende zomer zou verlaten, zo meldt Voetbal International.

'Dat gesprek is nog niet eens gepland', zegt Van Geel tegen het weekblad. 'Ik kan in ieder geval uitsluiten dat - als beide partijen het in elkaar zien zitten - ik per direct de overstap maak. Tot het einde van dit seizoen werk ik zeker bij Roda JC.'
quote:
Been en Kromme praten 'open en eerlijk' bij op golfbaan

Mario Been en Willem van Hanegem hebben tijdens een partijtje golf bijgepraat over het onderlinge gesteggel van de afgelopen weken in de media en de toekomst van Feyenoord. De trainer liet weten dat het gesprek goed is verlopen.

Op golfclub Broekpolder in Vlaardingen wisselde het duo van gedachten over de teleurstellende resultaten van Feyenoord dit seizoen. De club staat veertiende, vier punten boven de nacompetitiegrens. Bovendien is Feyenoord al uitgeschakeld in Europa en de KNVB-beker.

Been noemde het gesprek, waartoe hij afgelopen maandag het initiatief nam door Van Hanegem te bellen op de site van Feyenoord 'open, eerlijk en goed'. ,,We hebben het echt over alles gehad. Ook over de moeilijke aanloop naar dit gesprek. Nadat dat was uitgesproken hebben we het opbouwend gehad over dat waarover het ook moet gaan: hoe krijgen we Feyenoord snel weer daar waar de club hoort."

,,Willem is, net als ik, een voetbaldier en een Feyenoorder in hart en nieren. Het gaat momenteel niet goed met de club en dan is het mooi om te zien dat ook Willem ons wil helpen deze lastige periode goed door te komen", aldus de trainer van de Zuid-Hollanders.

Van Hanegem gaf in het gesprek aan Mario Been aan dat het nooit zijn bedoeling is geweest weer trainer te worden van Feyenoord. ,,Ik heb hem verzekerd dat ik nergens op zit te spinzen. Ik wil ook helemaal geen trainer meer zijn. Wel is het natuurlijk zo dat ik zelf bepaal wat ik schrijf in een column. Dat doe ik als ik het goed vind gaan en ook als ik dingen zie die naar mijn idee beter kunnen."

,,Het enige dat ik hoop is dat het goed gaat met de club", aldus de 'Kromme'. ,,Mario heeft me gevraagd de wedstrijd van zondag goed te bekijken. Dat doe ik toch altijd al, dus dat is geen moeite en doe ik graag. Volgende week kunnen we dan wellicht doorpraten. Het gaat er vooral om hoe er voor te zorgen dat de spelers vertrouwen terugkrijgen, want voetballen kunnen ze. Het belangrijkste voor nu is dat de supporters rustig blijven, want bij trammelant is echt niemand gebaat."
I was thinking, maybe you could write a story about the problems of golfballs, so the world could see us. We must get the worlds attention for our battle and the golfball liberation army is a non-violent group.
pi_91958418
Het verhaal in het AD is toch wel anders dan op Rijnmond.
  donderdag 27 januari 2011 @ 20:57:02 #172
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91958633
NAC staat voor in de Arena. :')
pi_91959397
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 20:57 schreef Merkie het volgende:
NAC staat voor in de Arena. :')
Ik vond direct al dat ze de Boer te snel een contract voor 3 of 4 jaar hadden aangeboden.
pi_91960000
Morgen in het Ad volgens mij alle details over de eisen van de supporters.
  donderdag 27 januari 2011 @ 21:20:59 #175
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_91960042
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 21:10 schreef john-x het volgende:

[..]

Ik vond direct al dat ze de Boer te snel een contract voor 3 of 4 jaar hadden aangeboden.
Dat sowieso, maar ik bedoelde meer dat wij altijd zo kansloos zijn terwijl zelfs clubs als NAC op voorsprong kunnen komen in de Arena.

Overigens kreeg Ajax weer een makkelijke penalty...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')