abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91978974
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:12 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Die gasten zijn stuk voor stuk EK/WK klanten. Geef het niet graag toe maar spelers van dat kaliber Suarez/ Stekelenburg/v/d Wiel hebben wij de afgelopen 10 jaar gewoon niet in onze selectie gehad. Op Robin na dan. En zeker niet zelf opgeleid.

Daarnaast pakken die gasten het gewoon een stuk slimmer aan met contractverlingen. Bij ons is het max 2012 daar allemaal 2014 en zelfs 2016. Dan heb je een sterkere onderhandelingspositie ook.
Al moet je eerst maar zien en dan geloven he. Zo'n Suarez wilde Liverpool 15 voor geven en ajaks wilde er 30 hebben. Gasten van Liverpool zijn gewoon weggegaan.
Wij kunnen ook 20 voor Luc vragen natuurlijk :P
Dan kom je weer bij beleid uit, half Europa is onder de indruk van onze jeugdopleiding maar blijkbaar doen we daar te weinig mee. Nog geen enkel talent op Drenthe na voor een redelijk bedrag verkocht de afgelopen jaren.
pi_91979006
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:44 schreef john-x het volgende:

[..]

Dan kom je weer bij beleid uit, half Europa is onder de indruk van onze jeugdopleiding maar blijkbaar doen we daar te weinig mee.
Ja waarom eigenlijk?
Noem eens 5 jeugdspelers van de afgelopen 5 jaar die echt potten breken in Europa.

Nog even buiten de ontvangen/misgelopen transfersom om.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91979031
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nd-ik-echt-erg.dhtml

Willem, hou gewoon je bek eens :r begin die man moe te worden. Hij heeft gelijk in wat ie zegt, maar nu gaat ie weer via de krant beginnen...
pi_91979040
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:45 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Ja waarom eigenlijk?
Noem eens 5 jeugdspelers van de afgelopen 5 jaar die echt potten breken in Europa.

Nog even buiten de ontvangen/misgelopen transfersom om.
Dan is die jeugdopleiding dus helemaal niet zo goed en moet er naast opleiden meer op scouten gericht worden.
pi_91979117
quote:
'Lijkt of Mario me als vijand ziet. Dat vind ik echt erg'

ROTTERDAM - Weggedoken onder een dikke sjaal en een blauwe baseballpet sjokte Willem van Hanegem gisteren ontspannen over het fraaie terrein van Golfbaan Broekpolder. Naast hem Mario Been, eveneens in sportieve kleding en met een pet tot ver over zijn oren.
Onder het stralende zonnetje wilde het duo, zonder pottenkijkers, eindelijk het contact met elkaar nieuw leven inblazen. Waar Mario Been weinig spraakzaam was, zit de Kromme in het AD, de krant waarvoor hij wekelijks een column schrijft, op de praatstoel.

,,Ik zeg niets over het gesprek zelf,'' vertelt Been na het eten. ,,Het was een goed gesprek en het gaat een vervolg krijgen. Daar laat ik het liever bij.''

Het duo sprak over de impact van de column van Van Hanegem in het AD. ,,Mario vertelde me dat hij last had gekregen van mijn columns. Ze waren te kritisch geweest en klopten ook niet helemaal, vond hij. Ik heb daarop gezegd dat ik altijd over alles mijn eigen mening zal blijven schrijven in de krant. Ik laat me door niemand beïnvloeden daarin. Het is mijn visie met een paar grappen er soms doorheen. Er zit nooit een kwade opzet achter. Ik heb geprobeerd Mario daarvan te overtuigen. Kom op zeg, als je Van Beukering als versterking presenteert, dan doe je iets niet goed. Dan maak je je eigen spelersgroep onzeker.''

Been kreeg van Van Hanegem de tijd om zijn visie te geven. De oefenmeester van Feyenoord vindt dat de Kromme af en toe zeurt. ,,Misschien lijkt het soms ook wel gezeur als je in de schoenen van de trainer staat. Maar zeuren, hoort erbij in het profvoetbal, daar word je dagelijks beoordeeld.''

Van Hanegem: ,,Ik was teleurgesteld in zijn reacties op de televisie. Hij zei daar dat hij geen baan voor me had. Maar ik wil ook helemaal geen baan, ik wil geen trainer zijn. Dat heb ik nergens gezegd. Ik heb alleen mijn hulp aangeboden, nadat ik al heel lang niks meer van hem gehoord had. Nou, dan schrijf ik dat gewoon op.

Het lijkt erop of Mario me als een vijand is gaan zien. Dat vind ik echt erg. Ik ben geen vijand van hem en al helemaal niet van Feyenoord. Mario vindt zichzelf niet helemaal geloofwaardig meer als hij mij een of twee dagen per week in zijn buurt heeft bij Feyenoord. Ik begrijp dat niet, nog los van de vraag of je zoiets moet doen. Maar je geloofwaardigheid daalt daar toch niet mee?''
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)nd-ik-echt-erg.dhtml
Willem _O_
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91979316
quote:
Mkrabby: Feyenoord-delegatie met Onno Jacobs en Joris van Benthem is net geland op Linate Airport Milaan #Feyenoord
pi_91979351
quote:
Mkrabby: Luc Castaignos lijkt nog een paar uur verwijderd van een transfer naar Internazionale #Feyenoord
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:00:49 #258
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_91979377
Willem lijkt al net zo mediageil als Leo :')
pi_91979423
Als het andersom zou zijn geweest zou Willem ook niemand naast zich hebben geduld...had hij afgedaan als onzin.
pi_91979427
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:00 schreef Dekatria het volgende:
Willem lijkt al net zo mediageil als Leo :')
Willem zoekt alleen de media op als het zwaar kut gaat met de club.
Na die 10-0 zat hij ook opeens overal. Nu weer.

Zoals een vader die zich alleen druk maakt als het slecht gaat met zijn kindje. Vorig jaar toen alles cool was hoorde of zag je hem nauwelijks.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:03:03 #261
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91979433
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 09:21 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Een van die kerels die daarbij betrokken is dat is diezelfde Marcel v Beek die mee gegaan is naar Newcastle om Bellamy die petitie aan te bieden.

De weken daarna heeft hij alleen maar bullshit en aantijgingen aan het adres van Beenhakker lopen schrijven op FR-Fanatics en al die blogsites. Want o Feyenoord zou het weer hebben laten zitten hoor. Bellamy zou zo tekenen maar dankzij Leo kwam hij niet. :')

Heb niet het idee dat het de meest intelligente mensen op aarde zijn die bij die actie betrokken zijn.... Daarnaast zijn de eisen allemaal prima maar wie gaat dat allemaal betalen dan?
Gudde moet weg Jacobs moet weg Been moet praten met Willem anders ook weg....

Tis wel makkelijk lullen zo als je zelf verder geen (financiële) verantwoording draagt he ;)
Je hebt het over een persoon. Geloof me maar dat er mensen tussen zitten die echt wel weten waar ze over praten. Supporters zijn er uit alle geledingen. Daar zitten ook mensen bij die teveel uit hun gevoel praten en niet rationeel kunnen of willen nadenken.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_91979521
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Je hebt het over een persoon. Geloof me maar dat er mensen tussen zitten die echt wel weten waar ze over praten. Supporters zijn er uit alle geledingen. Daar zitten ook mensen bij die teveel uit hun gevoel praten en niet rationeel kunnen of willen nadenken.
Ze kunnen zoveel willen.
Voorlopig moeten we alweer enkele tonnen overmaken aan die Beenhakker. En er is al geen reet aan geld. Kan me voorstellen dat mensen in de directie/VVF niet zitten te wachten om nog meer contracten af te kopen.
Nog buiten of dat haalbaar is als je dik in de min staat.

Om dan maar meteen weg te lopen komt op mij vrij kinderachtig over. Maar waarschijnlijk zie jij dat weer heel anders en is het allemaal de schuld van Gudde....
Groetjes, Ezio.
pi_91979653
quote:
Spreekbuis FSV: Ik geef geen garantie dat fans rustig blijven

ROTTERDAM - Een supportersdelegatie van Feyenoord heeft de clubleiding gisteravond laten weten dat al het onderlinge overleg per direct is beëindigd. De directie gaf te kennen dat de punten die de fans verlangen niet worden ingewilligd. De supporters willen onder meer dat boegbeeld Willem van Hanegem per direct wordt opgenomen in de technische staf. Bovendien zou een aantal directieleden het veld moeten ruimen.

De fans schoven woensdag in de Kuip aan bij Pim Blokland (voorzitter Vrienden van Feyenoord) en Mark Koevermans (commercieel directeur). ,,Alle constructieve gesprekken ten spijt, negeert Feyenoord de wensen en signalen van de supporters,'' laten de boze fans in een persbericht weten.

,,Het is de afgelopen maanden geen verdienste van de club geweest dat het rustig is gebleven,'' zegt Eric van Dorp, woordvoerder van de FSV, de officiële supportersvereniging in het AD. ,,De fans hebben daar voor gezorgd. Ik kan niet garanderen dat het nog rustig blijft.''

Eric Gudde reageert namens de directie en raad van commissarissen: ,,Tijdens het overleg hebben supportersvertegenwoordigers een lijst met eisen neergelegd waar de clubleiding vandaag aan had te voldoen. Wij snappen de bezorgdheid onder de supporters en de emoties die daarmee gepaard gaan. Ook blijven we te allen tijde bereid met hen te praten, maar het beleid kan natuurlijk niet door hen worden bepaald en al helemaal niet tot stand komen onder de druk van dreigementen. Dit kan ons weer ver terugwerpen, juist op het moment dat het erop lijkt dat we volgend seizoen dankzij een veel betere financiële uitgangspositie weer echt stappen kunnen gaan maken.''
pi_91979735
Ja precies.
Ga lekker weer rellen dan als je je zin niet krijgt! Komen we ongetwijfeld als club sterker uit :')
Simpele mongooltjes
Groetjes, Ezio.
pi_91979892
Overigens zat Blokland ook bij dat overleg he. De man die 3 maanden geleden samen met VVF ff 17 miljoen in de club heeft gepompt.
Zal die ook niet gewoon het beste met de club voorhebben? Lijkt me toch wel he :)
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:21:51 #266
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91979932
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Zeker waar, maar ze hebben gewoon de verkeerde beslissing genomen door dit samengevat zo naar buiten te brengen, zorgt alleen maar voor meer onrust en een tweedeling onder de supporters.
In de punten an sic kan ik me trouwens prima vinden, maar de manier waarop het naar buiten wordt gecommuniceerd is natuurlijk te onbeholpen en komt nogal arrogant over.

Je was gesprekspartner en werd serieus genomen, nu gooi je gewoon je eigen ramen in met al die verkapte dreigementen en intimidaties.
Teveel emoties nadat het verkeerd liep en dat valt de FSV wel weer aan te rekenen, die zouden het anders hebben moeten brengen.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:31:14 #267
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_91980256
quote:
'Feyenoord gaat slechter spelen door technische staf'
Het gebrek aan zelfvertrouwen binnen de selectie van Feyenoord is te danken aan de uitspraken van de eigen technische staf, zo denkt Joop Alberda. Volgens de voormalig volleybalcoach is het beter om positief te zijn tegen je eigen spelers.
"De leiding moet er niet op blijven hameren dat het zon jonge ploeg is", zegt Alberda, die als coach in 1996 een gouden plak won op de Olympische Spelen, tegenover DePers. "Ze focussen zich nu op wat ze níet goed kunnen. Daar zit geen sporter op te wachten. Daar gaan die jongens van Feyenoord alleen maar nóg slechter door voetballen. De zwakke punten moeten worden blootgelegd door de tegenstander, niet door de eigen coach."

"Bij Feyenoord zouden ze zich moeten concentreren op de dingen die ze wél goed kunnen", vervolgt Alberda zijn verhaal. "Als ik merkte dat er weinig vertrouwen bij mijn spelers was, dan liet ik ze tijdens trainingen oefenvormen doen die ze goed beheersten en leuk vonden. Terug naar de basis."

In zijn tijd als coach liet Alberda ook filmpjes maken die goed waren voor het zelfvertrouwen. "Ik liet videootjes met hoogtepunten maken van spelers met weinig zelfvertrouwen. Geslaagde acties, mooie punten, om te laten zien dat ze het wél kunnen. Feel good-muziekje eronder. Op die manier kun je spelers programmeren naar succes. Bij een voetbalclub als Feyenoord lijkt me zoiets geen probleem. Het beeldmateriaal is er, en het is niet moeilijk te achterhalen wat de favoriete muziek van de spelers is."
Heeft ie een punt, zoals hier wel vaker aangekaart trouwens.
Gewoon meer doen op het gebied van psyche en mentale kwesties, sowieso een capabel figuur binnen de sport trouwens, amper te betrappen op domme uitspraken. ^O^
  vrijdag 28 januari 2011 @ 10:34:18 #268
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91980363
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:07 schreef Stokstaart het volgende:
Om dan maar meteen weg te lopen komt op mij vrij kinderachtig over. Maar waarschijnlijk zie jij dat weer heel anders en is het allemaal de schuld van Gudde....
Meteen? Ze zijn al maanden met de club en VvF in gesprek.

Wil je overigens ooit serieus een discussie aangaan, dan moet je lekker zo blijven insinueren over wat ik of een ander van bepaalde dingen vind. :{w
Elite
Tegen TTIP
pi_91980551
quote:
Feyenoord in Milaan aan tafel met Inter over Castaignos
28/01/2011 10:19

Feyenoord dreigt na Karim El Ahmadi deze week ook Luc Castaignos kwijt te raken. De spits zelf ziet een directe overgang naar Internazionale wel zitten en de kans daarop wordt steeds groter nu Feyenoords financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Bentem naar Milaan zijn afgereisd.

In de Noord-Italiaanse stad staat vanochtend een afspraak gepland met Marco Branca, de technisch directeur van de Italiaanse kampioen en Champions League-winnaar.

Internazionale overweegt Castaignos met onmiddellijke ingang over te nemen van Feyenoord om de personele problemen te verlichten. Als de clubs tot een vergelijk komen, is het voor de aanvaller geen probleem die stap te maken.

'Luc staat open voor de plannen van Inter', meldde zaakwaarnemer Arie Treffers al eerder tegen Voetbal international. 'Als de clubs eruit komen vertrekt hij per direct. Ik heb begrepen dat Inter aan het einde van de week de deal wil rondmaken.'

Dat Inter er veel aan gelegen is de zaken rond te maken blijkt uit de afspraak die de club nu heeft gemaakt met de Feyenoord-directie in aanwezigheid van de huisjurist van de club.
(Martijn Krabbendam)
pi_91980660
Dan zul je toch echt nog een vervanger moeten halen. Beuk kan hoogstens 60/70 min. volhouden.
pi_91980704
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Wil je overigens ooit serieus een discussie aangaan, dan moet je lekker zo blijven insinueren over wat ik of een ander van bepaalde dingen vind. :{w
Het is natuurlijk wel een moeilijke discussie. Enerzijds bestaat een club als Feyenoord door haar supporters, en niet door het bestuur, dus zou je naar de supporters moeten luisteren. Aan de andere kant hebben supporters geen duidelijke inzage in hoe de club gerund wordt, en is het heel goed mogelijk dat deze wijzigingen de ingezette koers helemaal overhoop gooien.

Ik snap bijvoorbeeld heel erg goed dat Mario Willem er niet bij wil hebben. Hiermee spelt hij zichzelf een brevet van onvermogen op. Willem lijkt mij ook totaal ongeschikt om die functie te vervullen. Hij doet lacherig over de aankoop van Van Beukering, en schrijft dat hij Bahia zou vragen een ander beroep te kiezen. Dat hebben die jongens natuurlijk ook gelezen.

Ook kan je jezelf afvragen of het verstandig is op dit moment Gudde en Jacobs eruit te gooien. Dat Jacobs er nog altijd zit is onvoorstelbaar en schandalig, maar Gudde schijnt het beginnen te leren. Als je daar nu weer iemand anders neerzet die de organisatie niet kent krijg je alleen maar meer onrust. Ik snap best dat de leiding deze eisen dus niet inwilligt. De woorden van Van Dorp zijn echt onverstandig, in zijn functie kan hij beter iets zeggen als 'Als supportersvereniging zijn wij diep teleurgesteld dat de gesprekken in een impasse zijn beland, desondanks vertrouwen wij erop dat de supporters zich rustig zullen houden, en hopen in de toekomst alsnog constructieve gesprekken met de leiding te kunnen voeren.' Wat hij nu doet is een vrijgeleide geven voor onrust.
pi_91981194
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:34 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat zeg je net zelf man. Dat je er allemaal o zo veel begrip voor heb want Gudde want Jacobs blabla.
Nou van mij mogen ze optieften met hun idioterie. En als er dreigementen geuit gaan worden al helemaal.
Alsof er geld is om al die knuppels a la minuut ff weg te sturen. Rot op zeg.
Groetjes, Ezio.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 11:02:24 #273
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91981309
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:44 schreef zlakto het volgende:

Wat hij nu doet is een vrijgeleide geven voor onrust.
Laten we maar hopen dat er niet te dik verloren wordt in Enschede, en dat er in ieder geval niet verloren wordt tegen Vitesse. Als die wedstrijden alletwee flink mis gaan dan ben ik bang dat serieus de pleuris uitbreekt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_91981554
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:02 schreef Gert het volgende:

[..]

Laten we maar hopen dat er niet te dik verloren wordt in Enschede, en dat er in ieder geval niet verloren wordt tegen Vitesse. Als die wedstrijden alletwee flink mis gaan dan ben ik bang dat serieus de pleuris uitbreekt.
En aan de ene kant hoop ik daar ook op.

Aan de andere kant zie ik Feyenoord echt niet graag verliezen.
pi_91981602
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Wat zou jij graag willen zien veranderen dan op korte termijn?
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:13:30 #276
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91981646
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Dat zeg je net zelf man. Dat je er allemaal o zo veel begrip voor heb want Gudde want Jacobs blabla.
Nou van mij mogen ze optieften met hun idioterie. En als er dreigementen geuit gaan worden al helemaal.
Misschien moet je maar eens leren lezen, voordat je nog eens reageert.
Elite
Tegen TTIP
pi_91981676
quote:
Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Vergeet niet dat flinke onrust de doodsteek kan zijn.
pi_91981751
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Vergeet niet dat flinke onrust de doodsteek kan zijn.
Idd
Als Blokland/VVF hun handen eraf trekken is het gewoon over en sluiten.
Kennelijk kunnen of willen sommige mensen dat nog steeds niet begrijpen.
Groetjes, Ezio.
pi_91981916
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Happel het volgende:

[..]

Misschien moet je maar eens leren lezen, voordat je nog eens reageert.
Doe toch niet zo hypocriet man.
Groetjes, Ezio.
pi_91982029
Ook een lekker signaal..
Inter wil onze speler en ons bestuur kan daar komen opdraven ???
WTF ??
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 11:28:33 #281
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91982208
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Idd
Als Blokland/VVF hun handen eraf trekken is het gewoon over en sluiten.
Kennelijk kunnen of willen sommige mensen dat nog steeds niet begrijpen.
De verkeerde play-offs komen steeds dichterbij en daar is angst voor natuurlijk.
Maar als daar al iets aan gedaan kan worden dan moet het voor 31 januari. Kwaliteit in het team brengen.
Zodra de transferperiode gesloten is, zijn alleen nog wanhoopspogingen mogelijk zoals het ontslaan van Been.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 28 januari 2011 @ 11:29:49 #282
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91982253
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Doe toch niet zo hypocriet man.
Nee, ik ben serieus. Lees nou even wat ik zeg hierboven.
Elite
Tegen TTIP
pi_91982355
quote:
Nieuwe Kuip staat op de tocht

ROTTERDAM - De plannen voor een nieuwe Kuip in Rotterdam staan op de tocht. Stadion Feijenoord NV gaat onderzoeken wat de kosten zijn van een renovatie van voetbalstadion De kuip in Rotterdam. Dat heeft stadiondirecteur Jan van vandaag laten weten.

De gemeenteraad in de havenstad heeft aangedrongen op een dergelijk onderzoek, om een betere afweging te maken over een lening voor de bouw van een nieuw onderkomen voor voetbalclub Feyenoord. ,,We wisten dat dit eraan zat te komen en hebben besloten aan dit verzoek gehoor te geven'', aldus Van Merwijk.

Stadion Feijenoord deed een aantal jaar geleden al een oriënterend onderzoek naar renovatie van het huidige stadion, maar kwam toen tot de conclusie dat dit geen optie was.

Rotterdam droomde hardop van de WK-finale in 2018 in een nieuwe voetbaltempel aan de oever van de Maas. Inmiddels heeft wereldvoetbalorganisatie FIFA dat toernooi aan Rusland gegund en lijken in de Rotterdamse politiek de twijfels over een lening aan een nieuwe Kuip te zijn toegenomen. (ANP)
pi_91982514
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Gert het volgende:

[..]

De verkeerde play-offs komen steeds dichterbij en daar is angst voor natuurlijk.
Maar als daar al iets aan gedaan kan worden dan moet het voor 31 januari. Kwaliteit in het team brengen.
Zodra de transferperiode gesloten is, zijn alleen nog wanhoopspogingen mogelijk zoals het ontslaan van Been.
Van mij mogen ze Been er ook uitrotten hoor. Alleen de vraag is of Vlemmings het beter zou gaan doen met deze groep.
Daarnaast zit je gewoon met een flink salaris dat je moet afbetalen.
Wij kunnen niet in de clubkas kijken, directie kan dat wel.
Verder lijkt het mij dat rellen en protesten niets oplossen. Je kunt een veldslag hebben met de ME op het voorplein en dan? Alleen maar verliezers toch? Of denk je dat als Gudde er per direct uitvliegt het dan meteen beter gaat?

Als Blokland, de man van 17 miljoen verder wil met Mario zullen we dat maar ff moeten accepteren ben ik bang. Als je toch wilt protesteren doe dan een beroep op de spelers die er op zn Rotterdams gezegd een tyfusbende van maken. Maar laat beleidsbepalers gewoon hun ding doen. We zijn gewoon hartstikke goed bezig dit seizoen om die klote schulden weg te werken. :)
Groetjes, Ezio.
  Moderator vrijdag 28 januari 2011 @ 11:46:18 #285
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_91982888
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
We zijn gewoon hartstikke goed bezig dit seizoen om die klote schulden weg te werken. :)
Absoluut, en dat is ook een voorwaarde om als club te kunnen blijven bestaan.

Het is alleen te hopen dat directie en VvF beseffen dat al die moeite grotendeels voor niets is geweest als Feyenoord degradeert. Dat zou echt funest zijn. Enorm veel minder inkomsten en nog wel hoge vaste lasten.
En het mag onderhand toch wel een béétje serieus worden genomen, het degradatiespook. Degradatie is echt niet meer onvoorstelbaar, als je thuis van de graafschap verliest en als een van de weinige teams in de hele eredivisie niet weet te winnen van de nummer laatst.

Dus eigenlijk hoop ik dat er nog wat extern gefinancierde kwaliteit aan het team wordt toegevoegd ergens in de komende drie dagen.
pi_91983084
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Absoluut, en dat is ook een voorwaarde om als club te kunnen blijven bestaan.

Het is alleen te hopen dat directie en VvF beseffen dat al die moeite grotendeels voor niets is geweest als Feyenoord degradeert. Dat zou echt funest zijn. Enorm veel minder inkomsten en nog wel hoge vaste lasten.
En het mag onderhand toch wel een béétje serieus worden genomen, het degradatiespook. Degradatie is echt niet meer onvoorstelbaar, als je thuis van de graafschap verliest en als een van de weinige teams in de hele eredivisie niet weet te winnen van de nummer laatst.

Dus eigenlijk hoop ik dat er nog wat extern gefinancierde kwaliteit aan het team wordt toegevoegd ergens in de komende drie dagen.
Zeker weten.
Ik vraag me alleen af of de directie er iets aan kan doen dat het nu zo enorm kut gaat Sportief gezien
Enige wat we kunnen hopen is een waanzinnige comeback van Mario zoals destijds in zijn Nec periode.

Denk wel als een mannetje of 1000 deze selectie opwachten na de zoveelste kutwedstrijd ze helemaal geen bal meer raken. Totaal geen ruggengraat :N
Groetjes, Ezio.
pi_91983181
Alles draait om zelfvertrouwen. En dat is er niet.
pi_91983200
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Sloggi het volgende:
Alles draait om zelfvertrouwen. En dat is er niet.
Hoe krijg je het terug :X
Groetjes, Ezio.
pi_91983204
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Van mij mogen ze Been er ook uitrotten hoor. Alleen de vraag is of Vlemmings het beter zou gaan doen met deze groep.
Daarnaast zit je gewoon met een flink salaris dat je moet afbetalen.
Wij kunnen niet in de clubkas kijken, directie kan dat wel.
Verder lijkt het mij dat rellen en protesten niets oplossen. Je kunt een veldslag hebben met de ME op het voorplein en dan? Alleen maar verliezers toch? Of denk je dat als Gudde er per direct uitvliegt het dan meteen beter gaat?

Als Blokland, de man van 17 miljoen verder wil met Mario zullen we dat maar ff moeten accepteren ben ik bang. Als je toch wilt protesteren doe dan een beroep op de spelers die er op zn Rotterdams gezegd een tyfusbende van maken. Maar laat beleidsbepalers gewoon hun ding doen. We zijn gewoon hartstikke goed bezig dit seizoen om die klote schulden weg te werken. :)
Statistisch gezien zullen maar 2 of 3 trainers per wereld het op de lange termijn beter doen dan Been.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_91983256
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Hoe krijg je het terug :X
Een paar keer achter elkaar winnen. Maar ja, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig :').

Alberda had wel gelijk in het bericht hierboven; laat ze gewoon dingen doen waar ze goed in zijn, waar ze zich lekker bij voelen.
pi_91983296
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Statistisch gezien zullen maar 2 of 3 trainers per wereld het op de lange termijn beter doen dan Been.
Nog buiten dat. Als je hem er uittrapt en hij ligt nog 3 jaar onder contract kost het je (nee we weten zijn salaris niet exact :6 ) toch al snel een miljoen of 2.
2 miljoen die er gewoon niet is.
Groetjes, Ezio.
pi_91983311
quote:
Uit-fans mogelijk weer welkom bij Klassieker

De KNVB, gemeente Rotterdam en gemeente Amsterdam gaan binnenkort met elkaar om tafel om te praten over de Klassieker. Dat meldt RTV Rijnmond.
Inzet van het gesprek is volgens de regio-omroep het vraagstuk of er in de toekomst weer fans van de bezoekende club aanwezig mogen zijn bij duels tussen Ajax en Feyenoord. De afgelopen twee jaar werd de Klassieker telkens zonder uit-fans afgewerkt.

KNVB-directeur Bert van Oostveen en burgervaders Ahmed Aboutaleb en Eberhard van der Laan gaan binnenkort met elkaar evalueren of de afkoelingsperiode een goede uitwerking heeft gehad. Mogelijk besluiten zij dat er in de toekomst weer fans van de bezoekende club welkom zijn bij de Klassieker.
Feyenoord Rotterdam
pi_91983359
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Een paar keer achter elkaar winnen. Maar ja, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig :').

Alberda had wel gelijk in het bericht hierboven; laat ze gewoon dingen doen waar ze goed in zijn, waar ze zich lekker bij voelen.
Denk ik ook.
De Kromme beetje laten ouwehoeren met die jongens. Met zijn humor. Verder gewoon rust en achter de club proberen te blijven staan. Hoe moeilijk dat ook is.
Zeker niet weer helemaal losgaan en al de emoties de vrije loop laten. Ze liepen al jankend het veld af dus wakker schudden is echt niet nodig.
Groetjes, Ezio.
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:03:42 #294
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91983566
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Gaat nooit meer gebeuren, joh.

quote:
Swerts wil bij Feyenoord een eenheid zien

Gill Swerts werd deze transferperiode aan de selectie van Feyenoord toegevoegd. Hij moet wat meer ervaring brengen in de ploeg van Mario Been.

Swerts hoefde onder Gertjan Verbeek bij AZ niet meer te rekenen op speelminuten. In Rotterdam kan hij van toegevoegde waarde zijn. Met de Alkmaarse club won hij de landstitel, iets waar hij veel van heeft opgestoken. Hij zegt in Feyenoord Magazine dat ja alleen als één team iets kan bereiken. "In het jaar dat ik kampioen werd bij AZ heb ik dat vooral gemerkt."
"Op het moment dat ik bij AZ kwam, had trainer Louis van Gaal een paar spelers aangetrokken van wie iedereen zich afvroeg wat hij met hen aanmoest, zoals Nick van der Velden, Brett Holman, Niklas Moisander en ik. Wij waren allemaal spelers uit de middenmoot van de Eredivisie of zelfs uit de eerste divisie. Als je daar dan met zijn allen toch een team mee kunt vormen en ook nog een prijs wint, geeft dat heel veel voldoening."

"Het is heel makkelijk om te zeggen dat voetbal een teamsport is, maar het gaat erom dat je dat ook elke week met zijn allen kunt opbrengen", vervolgt Swerts. "Je moet veel praten met elkaar, veel accepteren van elkaar en heel veel herhalen. Het is belangrijk dat ook een jongen die reserve staat weet wat hij moet doen als hij in het veld komt en het vertrouwen voelt. Dan wordt een team als het ware een machine. Ik vond dat bij AZ ongelooflijk om mee te maken."
Die snapt het wel.
Elite
Tegen TTIP
pi_91984240
Gejank van die tyfus 'supporters' ook, opdonderen met dat soort mongooltjes, beetje dreigen met rellen omdat ze hun zin niet krijgen, het zijn net van die kleine kinderen. Het is gvd niet te hopen dat Blokland/VvF er mee kappen want dan kun je je gaan opmaken voor thuiswedstrijden tegen Cambuur. Terecht dat het bestuur deze gesprekken afkapt.
pi_91984515
Ik vind dat je als supporter best enig recht van spreken hebt, immers zonder supporters geen club.

Echter moet het niet gaan doorslaan in het eisen van bepaalde zaken, uiteindelijk is iedereen vrijwillig supporter van een voetbalclub, je wordt niet gedwongen een seizoenskaart te kopen en bovendien draag je als supporter geen enkele verantwoordelijkheid met je mee.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 28 januari 2011 @ 12:35:14 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_91984712
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Jorwol het volgende:
Gejank van die tyfus 'supporters' ook, opdonderen met dat soort mongooltjes, beetje dreigen met rellen omdat ze hun zin niet krijgen, het zijn net van die kleine kinderen. Het is gvd niet te hopen dat Blokland/VvF er mee kappen want dan kun je je gaan opmaken voor thuiswedstrijden tegen Cambuur. Terecht dat het bestuur deze gesprekken afkapt.
Wat een heerlijk simplistisch gelul weer.
Elite
Tegen TTIP
pi_91984852
Kun je een voorbeeld noemen van een keer dat het nadat Maasgebouw werd omsingeld en er weer iemand werd ontslagen het ook daadwerkelijk beter ging met Feyenoord?
pi_91985077
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Jorwol het volgende:
Die supporters hadden dat niet gedaan als er gewoon gepresteerd werd.
Eerst moet je accepteren dat de titel er niet in zit, dan krijg je te horen dat een plek bij de eerste 4 moeilijk wordt, vervolgens zou Europees voetbal het hoogst haalbare zijn en nu mogen we blij zijn als we in de eredivisie blijven. Wat krijgen we over 2 jaar te horen van Gudde? Dat we voor de periodetitel gaan?

Logisch dat mensen het zat zijn, zeker als ze nu ook weggehoond worden door datzelfde bestuur.
pi_91985130
Wat ik wil zien veranderen zijn een aantal dingen.
Zo is het financiele beleid rondom transfers echt belachelijk. Juist met de VvF sta je weer wat sterker en heb je dus ook een betere onderhandelingsposititie. Om dan juist het talent van NL, waar goddomme heel Europa al vanaf zijn zestiende achteraan zat, te verkopen voor 3 a 4 miljoen is ronduit schandalig. Ook de contractverlengingen zijn belachelijk geregeld, er zit geen vaart achter, geen echte woordkracht. Het is gewoon schandalig.
Daarom ben ik het er zeer zeker mee eens dat die koulo directie die daar al zit en persoonlijk achter deze financiele kankerzooi waar we nu uit moeten komen zit, gewoon weg moet. Het is toch schandalig dat deze mensen er nog zitten, en hier wordt nog steeds voor diezelfde mensen het handje boven het hoofdje gehouden. De reden dat ik dit nu op papier zet komt door hen, en diegene die het fout hebben gedaan moeten weg. Klaar.

Op het veld wordt nu getraind, of dat door Mario in goede banen wordt geleid, dat neem ik aan. Dat Willem er bij moet is gewoon normaal, het loopt niet, en niet omdat Mario niet kan trainen maar omdat er geen geloof is, en Willem is daar een uitstekend iemand voor. Hij zei toch dat ze over 3 jaar met deze selectie kampioen kunnen worden. Je moet niet de hele tijd naar het negatieve zoeken maar ook naar de positieve punten van deze groep. En dat kan Willem heel goed. Als mario niet wil luisteren moet hij weg.

Ik ben het dus zeker met veel van die punten eens, en ik denk dat een onrust echt niet zomaar de investeerders wegjaagt. Het is gewoon zo dat er wat moet veranderen, en dat kan blijkbaar alleen met onrust!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')