Misschien moet je maar eens leren lezen, voordat je nog eens reageert.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat zeg je net zelf man. Dat je er allemaal o zo veel begrip voor heb want Gudde want Jacobs blabla.
Nou van mij mogen ze optieften met hun idioterie. En als er dreigementen geuit gaan worden al helemaal.
Vergeet niet dat flinke onrust de doodsteek kan zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
En aan de ene kant hoop ik daar ook op.
Aan de andere kant zie ik Feyenoord echt niet graag verliezen.
Iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:14 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat flinke onrust de doodsteek kan zijn.
Doe toch niet zo hypocriet man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Misschien moet je maar eens leren lezen, voordat je nog eens reageert.
De verkeerde play-offs komen steeds dichterbij en daar is angst voor natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd
Als Blokland/VVF hun handen eraf trekken is het gewoon over en sluiten.
Kennelijk kunnen of willen sommige mensen dat nog steeds niet begrijpen.
Nee, ik ben serieus. Lees nou even wat ik zeg hierboven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Doe toch niet zo hypocriet man.
quote:Nieuwe Kuip staat op de tocht
ROTTERDAM - De plannen voor een nieuwe Kuip in Rotterdam staan op de tocht. Stadion Feijenoord NV gaat onderzoeken wat de kosten zijn van een renovatie van voetbalstadion De kuip in Rotterdam. Dat heeft stadiondirecteur Jan van vandaag laten weten.
De gemeenteraad in de havenstad heeft aangedrongen op een dergelijk onderzoek, om een betere afweging te maken over een lening voor de bouw van een nieuw onderkomen voor voetbalclub Feyenoord. ,,We wisten dat dit eraan zat te komen en hebben besloten aan dit verzoek gehoor te geven'', aldus Van Merwijk.
Stadion Feijenoord deed een aantal jaar geleden al een oriënterend onderzoek naar renovatie van het huidige stadion, maar kwam toen tot de conclusie dat dit geen optie was.
Rotterdam droomde hardop van de WK-finale in 2018 in een nieuwe voetbaltempel aan de oever van de Maas. Inmiddels heeft wereldvoetbalorganisatie FIFA dat toernooi aan Rusland gegund en lijken in de Rotterdamse politiek de twijfels over een lening aan een nieuwe Kuip te zijn toegenomen. (ANP)
Van mij mogen ze Been er ook uitrotten hoor. Alleen de vraag is of Vlemmings het beter zou gaan doen met deze groep.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef Gert het volgende:
[..]
De verkeerde play-offs komen steeds dichterbij en daar is angst voor natuurlijk.
Maar als daar al iets aan gedaan kan worden dan moet het voor 31 januari. Kwaliteit in het team brengen.
Zodra de transferperiode gesloten is, zijn alleen nog wanhoopspogingen mogelijk zoals het ontslaan van Been.
Absoluut, en dat is ook een voorwaarde om als club te kunnen blijven bestaan.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
We zijn gewoon hartstikke goed bezig dit seizoen om die klote schulden weg te werken.
Zeker weten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut, en dat is ook een voorwaarde om als club te kunnen blijven bestaan.
Het is alleen te hopen dat directie en VvF beseffen dat al die moeite grotendeels voor niets is geweest als Feyenoord degradeert. Dat zou echt funest zijn. Enorm veel minder inkomsten en nog wel hoge vaste lasten.
En het mag onderhand toch wel een béétje serieus worden genomen, het degradatiespook. Degradatie is echt niet meer onvoorstelbaar, als je thuis van de graafschap verliest en als een van de weinige teams in de hele eredivisie niet weet te winnen van de nummer laatst.
Dus eigenlijk hoop ik dat er nog wat extern gefinancierde kwaliteit aan het team wordt toegevoegd ergens in de komende drie dagen.
Hoe krijg je het terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Sloggi het volgende:
Alles draait om zelfvertrouwen. En dat is er niet.
Statistisch gezien zullen maar 2 of 3 trainers per wereld het op de lange termijn beter doen dan Been.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Been er ook uitrotten hoor. Alleen de vraag is of Vlemmings het beter zou gaan doen met deze groep.
Daarnaast zit je gewoon met een flink salaris dat je moet afbetalen.
Wij kunnen niet in de clubkas kijken, directie kan dat wel.
Verder lijkt het mij dat rellen en protesten niets oplossen. Je kunt een veldslag hebben met de ME op het voorplein en dan? Alleen maar verliezers toch? Of denk je dat als Gudde er per direct uitvliegt het dan meteen beter gaat?
Als Blokland, de man van 17 miljoen verder wil met Mario zullen we dat maar ff moeten accepteren ben ik bang. Als je toch wilt protesteren doe dan een beroep op de spelers die er op zn Rotterdams gezegd een tyfusbende van maken. Maar laat beleidsbepalers gewoon hun ding doen. We zijn gewoon hartstikke goed bezig dit seizoen om die klote schulden weg te werken.
Een paar keer achter elkaar winnen. Maar ja, daar heb je zelfvertrouwen voor nodigquote:
Nog buiten dat. Als je hem er uittrapt en hij ligt nog 3 jaar onder contract kost het je (nee we weten zijn salaris niet exactquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Statistisch gezien zullen maar 2 of 3 trainers per wereld het op de lange termijn beter doen dan Been.
quote:Uit-fans mogelijk weer welkom bij Klassieker
De KNVB, gemeente Rotterdam en gemeente Amsterdam gaan binnenkort met elkaar om tafel om te praten over de Klassieker. Dat meldt RTV Rijnmond.
Inzet van het gesprek is volgens de regio-omroep het vraagstuk of er in de toekomst weer fans van de bezoekende club aanwezig mogen zijn bij duels tussen Ajax en Feyenoord. De afgelopen twee jaar werd de Klassieker telkens zonder uit-fans afgewerkt.
KNVB-directeur Bert van Oostveen en burgervaders Ahmed Aboutaleb en Eberhard van der Laan gaan binnenkort met elkaar evalueren of de afkoelingsperiode een goede uitwerking heeft gehad. Mogelijk besluiten zij dat er in de toekomst weer fans van de bezoekende club welkom zijn bij de Klassieker.
Denk ik ook.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een paar keer achter elkaar winnen. Maar ja, daar heb je zelfvertrouwen voor nodig.
Alberda had wel gelijk in het bericht hierboven; laat ze gewoon dingen doen waar ze goed in zijn, waar ze zich lekker bij voelen.
Gaat nooit meer gebeuren, joh.quote:
Die snapt het wel.quote:Swerts wil bij Feyenoord een eenheid zien
Gill Swerts werd deze transferperiode aan de selectie van Feyenoord toegevoegd. Hij moet wat meer ervaring brengen in de ploeg van Mario Been.
Swerts hoefde onder Gertjan Verbeek bij AZ niet meer te rekenen op speelminuten. In Rotterdam kan hij van toegevoegde waarde zijn. Met de Alkmaarse club won hij de landstitel, iets waar hij veel van heeft opgestoken. Hij zegt in Feyenoord Magazine dat ja alleen als één team iets kan bereiken. "In het jaar dat ik kampioen werd bij AZ heb ik dat vooral gemerkt."
"Op het moment dat ik bij AZ kwam, had trainer Louis van Gaal een paar spelers aangetrokken van wie iedereen zich afvroeg wat hij met hen aanmoest, zoals Nick van der Velden, Brett Holman, Niklas Moisander en ik. Wij waren allemaal spelers uit de middenmoot van de Eredivisie of zelfs uit de eerste divisie. Als je daar dan met zijn allen toch een team mee kunt vormen en ook nog een prijs wint, geeft dat heel veel voldoening."
"Het is heel makkelijk om te zeggen dat voetbal een teamsport is, maar het gaat erom dat je dat ook elke week met zijn allen kunt opbrengen", vervolgt Swerts. "Je moet veel praten met elkaar, veel accepteren van elkaar en heel veel herhalen. Het is belangrijk dat ook een jongen die reserve staat weet wat hij moet doen als hij in het veld komt en het vertrouwen voelt. Dan wordt een team als het ware een machine. Ik vond dat bij AZ ongelooflijk om mee te maken."
Wat een heerlijk simplistisch gelul weer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Jorwol het volgende:
Gejank van die tyfus 'supporters' ook, opdonderen met dat soort mongooltjes, beetje dreigen met rellen omdat ze hun zin niet krijgen, het zijn net van die kleine kinderen. Het is gvd niet te hopen dat Blokland/VvF er mee kappen want dan kun je je gaan opmaken voor thuiswedstrijden tegen Cambuur. Terecht dat het bestuur deze gesprekken afkapt.
Die supporters hadden dat niet gedaan als er gewoon gepresteerd werd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:21 schreef Jorwol het volgende:
Gejank van die tyfus 'supporters' ook, opdonderen met dat soort mongooltjes, beetje dreigen met rellen omdat ze hun zin niet krijgen, het zijn net van die kleine kinderen. Het is gvd niet te hopen dat Blokland/VvF er mee kappen want dan kun je je gaan opmaken voor thuiswedstrijden tegen Cambuur. Terecht dat het bestuur deze gesprekken afkapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |