Ik ken die niet eens.quote:
Love song klonk ook iets teveel alsof het voor de hitparades was, de andere nummers vond ik wat dieper en serieuzer en klinken lekker. Ook veel afwisseling in tempo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat album heb ik idd eens bij een vriendin gehoord, en hield totaal niet van haar single, maar dat album is idd haske leuk ja!
quote:
Schande!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Luister in de auto regelmatig naar een compilatie cd van de 500 beste hiphop tracks met muziek voornamelijk uit de jaren 90
Oeh daar zullen wel leuke tussen zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Luister in de auto regelmatig naar een compilatie cd van de 500 beste hiphop tracks met muziek voornamelijk uit de jaren 90
Halo van Beyonce.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
Van de R&B-achtige artiesten vind ik Beyonce en Alicia Keys wel echt heel goed.
Het was geen klassieker in spe, maar ik vond het zeker een relaxte cd voor een keer ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Love song klonk ook iets teveel alsof het voor de hitparades was, de andere nummers vond ik wat dieper en serieuzer en klinken lekker. Ook veel afwisseling in tempo.
quote:
Eric and Parrish Making Dollars.quote:
L-Equote:
Ja daar zitten een aantal pareltjes tussen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh daar zullen wel leuke tussen zitten
quote:
Ik heb een DVD van haar met een kleiner liveconcert. De acoustische versie van Sweet Dreams.quote:
Die werd mooi weggefloten door 10.000 man op ' Lowlands zingt' afgelopen jaar.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh daar zullen wel leuke tussen zitten
Leuke collectie heb je danquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb gewoon meer dan 500 hiphop platen en cd's. Iets meer dan the best off...
DAT nummer kan ik niet meer horen.quote:
Hij was gisteren in Gleequote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
DAT nummer kan ik niet meer horen.![]()
Grijsgedraaide kutplaat. NEEEEEEEW YOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK!
Betonnen jungle waar we allemaal van gemaakt zijn!![]()
Sorry, ik haat dat nummer.
Echt goede nummers blijven zelfs dan nog goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Samzz het volgende:
Hij was gisteren in GleeDie is echt zó vaak gedraaid dat het gewoon een kutnummer is geworden.
Dat dus! En nu vind ik dat Alicia best goeie muziek maakt, maar ik heb gemerkt dat als ik haar even teveel heb gedraaid, dat ik er daarna op kots.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
DAT nummer kan ik niet meer horen.![]()
Grijsgedraaide kutplaat. NEEEEEEEW YOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOORK!
Betonnen jungle waar we allemaal van gemaakt zijn!![]()
Sorry, ik haat dat nummer.
Daarbij vind ik Halo zelf vooral tekstueel gezien heel goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, want die ervaring heb ik zelf niet.
Klopt. En dat houdt voor mij in, dat New York geen goed nummer is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt goede nummers blijven zelfs dan nog goed.
Precies!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echt goede nummers blijven zelfs dan nog goed.
+1quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
Klopt. En dat houdt voor mij in, dat New York geen goed nummer is.
Klopt! Dat heb ik exact zo. En haar eerste cd's vind ik persoonlijk de beste.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat dus! En nu vind ik dat Alicia best goeie muziek maakt, maar ik heb gemerkt dat als ik haar even teveel heb gedraaid, dat ik er daarna op kots.En dat heb ik toch niet met elke artiest.
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarbij vind ik Halo zelf vooral tekstueel gezien heel goed.
Ja maar nu hebben we Justin Bieberquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
BIG, BIG L, BIG PUN!
Alle drie de biggetjes gingen dood in de jaren 90.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
BIG, BIG L, BIG PUN!
Fallin' werd toen ook grijs gedraaid op de radio'squote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt! Dat heb ik exact zo. En haar eerste cd's vind ik persoonlijk de beste.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
BIG, BIG L, BIG PUN!
Ik heb geen enkele cd eigenlijk...maar ik heb haar paar eerste hits een paar weken ontiegelijk veel gedraaid en nu kan ik ze niet meer aanhoren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Klopt! Dat heb ik exact zo. En haar eerste cd's vind ik persoonlijk de beste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |