Ik ken die niet eens.quote:
Love song klonk ook iets teveel alsof het voor de hitparades was, de andere nummers vond ik wat dieper en serieuzer en klinken lekker. Ook veel afwisseling in tempo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat album heb ik idd eens bij een vriendin gehoord, en hield totaal niet van haar single, maar dat album is idd haske leuk ja!
quote:
Schande!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Luister in de auto regelmatig naar een compilatie cd van de 500 beste hiphop tracks met muziek voornamelijk uit de jaren 90
Oeh daar zullen wel leuke tussen zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
Luister in de auto regelmatig naar een compilatie cd van de 500 beste hiphop tracks met muziek voornamelijk uit de jaren 90
Halo van Beyonce.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef Kluts het volgende:
Van de R&B-achtige artiesten vind ik Beyonce en Alicia Keys wel echt heel goed.
Het was geen klassieker in spe, maar ik vond het zeker een relaxte cd voor een keer ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:19 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Love song klonk ook iets teveel alsof het voor de hitparades was, de andere nummers vond ik wat dieper en serieuzer en klinken lekker. Ook veel afwisseling in tempo.
quote:
Eric and Parrish Making Dollars.quote:
L-Equote:
Ja daar zitten een aantal pareltjes tussen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oeh daar zullen wel leuke tussen zitten
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |