Wat kost je?quote:
Verdommequote:
Op 26 januari 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:quote:
Ik hoorde hem goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme![]()
Ik hoorde de DJ trouwens net HEEEEEEEEEEEEEEEEL zachtjes
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op 26 januari 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik dus een 4
Maar zit ondertussen aan het bier en druk op msn en die vragen zijn KUT geformuleerd, ene is WEL andere NIET blabla
Kuttoets dus
Moet je voorstellen hoe goed ik ben als ik nuchter benquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
met drank op ben je beter dan mij in pubers
![]()
![]()
![]()
Ik begroette jequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wtf, deze DJ
Van Why dont we just fuck naar Greenday naar dit
quote:heyy
dude, k heb je 100x teruggebelt maar jij bent nie veel beter dan ik xD
en vraag t aub eerst aan haar, want ik wil egt niet zomaar langskome
en wannneeer is t uberhout ?? en ga je dan oowk nog naar dylans feestje of nie ??
xoxo (l)
quote:
Nee. De russen hadden wel te maken met de WO 1. Maargoed, alle indoctinatie en terreur van Stalin wil ik in details lezen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:10 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
De Eerste Wereldoorlog was voor Stalins tijd
dat vind ik niet klinken.. dus gebruik ik nooitquote:
Jij hebt uberhout?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:17 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik zit even op hyves() en lees dit:
[..]
Ja, maar dat was nog in de tijd dat er een tsaar aan het hoofd stond, tijdens de Eerste Wereldoorlog brak de Russische revolutie uit, waardoor de bolsjewieken aan de macht kwamen en zij sloten vrede met de Duitsersquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Mij met Stalin vergelijken.
[..]
Nee. De russen hadden wel te maken met de WO 1. Maargoed, alle indoctinatie en terreur van Stalin wil ik in details lezen.
Hier heb ik wat aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:25 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
Ja, maar dat was nog in de tijd dat er een tsaar aan het hoofd stond, tijdens de Eerste Wereldoorlog brak de Russische revolutie uit, waardoor de bolsjewieken aan de macht kwamen en zij sloten vrede met de Duitsers
Doe ik toch niet jonguhquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]Mij met Stalin vergelijken.
[..]
Nee. De russen hadden wel te maken met de WO 1. Maargoed, alle indoctinatie en terreur van Stalin wil ik in details lezen.
je doet toch vmbo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan
Ik vind geschiedenis zo interessant, alleen ik onthoud niet zoveel tijdens de lessen, informatie wil ik, alles, details, vertel het me.
Eerst was ik een kleine Snuf. en nu ben ik een grote Snuf.!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan
Ik vind geschiedenis zo interessant, alleen ik onthoud niet zoveel tijdens de lessen, informatie wil ik, alles, details, vertel het me.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan
Eerste Wereldoorlog is nogal ingewikkeld, maar in het kort:quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hier heb ik wat aan
Nee is geen toeval!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
Is dat standaard nu, dat als je de stream aanzet, dat je dan hoort: Welkom op ONZ Radio, of is het puur toeval dat ik dan iedere keer de stream aanzet
btw HUPPEL!
Dat is vanaf nu standaardquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
Is dat standaard nu, dat als je de stream aanzet, dat je dan hoort: Welkom op ONZ Radio, of is het puur toeval dat ik dan iedere keer de stream aanzet
btw HUPPEL!
Ja, en dan krijgt Duitsland de schuld.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:40 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
[..]
Eerste Wereldoorlog is nogal ingewikkeld, maar in het kort:
Frans Ferdinand (troonopvolger van Oostenrijk-Hongarije) werd vermoord door een Servische nationalist. Oostenrijk-Hongarije stuurde een onmogelijk ultimatum aan Servië, die natuurlijk niet alles accepteerde, OH verklaard oorlog. OH verklaard oorlog met Servië. Duitsland moet helpen, want is bondgenoot van OH. Rusland besluit Servië te steunen. Duitsland verklaard oorlog aan Rusland. Engeland en Frankrijk gaan Rusland helpen, wat zijn bondgenoten en tadada oorlog.....![]()
Heel bondig, maar het komt er wel op neer![]()
(tip http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_Wereldoorlog met als z'n verwijspagina's)
nou, ik moet weg, veel plezier met leren![]()
Ah, dat rook ik dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Hallo bitches, je homeboy Pizzalucht is terug
Oh noes!!quote:
he je leeft nog wel ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom heeft niemand me gepm'd dat mn server eruitlag? Dan was 't namelijk binnen 30 seconden opgelost geweest.
Leef jij nog!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom heeft niemand me gepm'd dat mn server eruitlag? Dan was 't namelijk binnen 30 seconden opgelost geweest.
Ik was bezig met leven, daarom was ik even niet hier zegmaar...quote:
Dankquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:40 schreef haatmeneer het volgende:
[..]
[..]
Eerste Wereldoorlog is nogal ingewikkeld, maar in het kort:
Frans Ferdinand (troonopvolger van Oostenrijk-Hongarije) werd vermoord door een Servische nationalist. Oostenrijk-Hongarije stuurde een onmogelijk ultimatum aan Servië, die natuurlijk niet alles accepteerde, OH verklaard oorlog. OH verklaard oorlog met Servië. Duitsland moet helpen, want is bondgenoot van OH. Rusland besluit Servië te steunen. Duitsland verklaard oorlog aan Rusland. Engeland en Frankrijk gaan Rusland helpen, wat zijn bondgenoten en tadada oorlog.....![]()
Heel bondig, maar het komt er wel op neer![]()
(tip http://nl.wikipedia.org/wiki/Eerste_Wereldoorlog met als z'n verwijspagina's)
nou, ik moet weg, veel plezier met leren![]()
leven is ongezond manquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik was bezig met leven, daarom was ik even niet hier zegmaar...
Bullshit je kan ook het topic in de gaten houden!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik heb inderdaad een fijne kater te pakken. Maar damn, exchange studentsquote:
2e wereldoorlog is veel interresanterquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dank
Oh ik hoef niet te leren, ik vind het voor mezelf gewoon interessant.
Daar weet ik al bijna alles over.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef Driepink het volgende:
[..]
2e wereldoorlog is veel interresantervind ik dan tenminste
Uhuh wel een leven maar toch moeten we pmen want dan binnen 30 secs opgelostquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:43 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik was bezig met leven, daarom was ik even niet hier zegmaar...
nou nou, niet iedereen is in staat om altijd en eeuwig het topic in de gaten te houden..quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit je kan ook het topic in de gaten houden!!
JIj speelt de grote afwezige logisch dat er dan niemand aan denkt om jou te pmen
Ene stefan!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, wie staat er achter de spreekwoordelijke draaitafels?
orly ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Daar weet ik al bijna alles over.
Apa kabar mc-Piel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef mc-Piel het volgende:
Jongens, wie staat er achter de spreekwoordelijke draaitafels?
Meen je diequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ene stefan!
STraks 2 uur lang koelkast
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ene stefan!
STraks 2 uur lang koelkast
Als hij binnen 30 secs na ontvangen van pm het probleem kan oplossen dan had ie ook het topic kunnen bekijken/volgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:45 schreef Driepink het volgende:
[..]
nou nou, niet iedereen is in staat om altijd en eeuwig het topic in de gaten te houden..
Baik baik,quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij binnen 30 secs na ontvangen van pm het probleem kan oplossen dan had ie ook het topic kunnen bekijken/volgen
ben je weer boven water?????quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad een fijne kater te pakken. Maar damn, exchange students
Rustug, zoals 't hoort...quote:
Bij PM kan je een mailtje krijgenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als hij binnen 30 secs na ontvangen van pm het probleem kan oplossen dan had ie ook het topic kunnen bekijken/volgen
ja maar misschien dat ie emailtje krijgt bij pm.. ik niet tenminste, en je mail check je vaker dan fok forumquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
ja maar misschien dat ie emailtje krijgt bij pm.. ik niet tenminste, en je mail check je vaker dan fok forum
(bij afwezigheid ivm werk of iets)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat vind jij het interresantste dan ?
oh wee als je zegt: normandie
Shaving ryan's privates!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
wat vind jij het interresantste dan ?
oh wee als je zegt: normandie
Ik heb tenminste een service watcher op mijn server, zo goed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!
Als jij iets beheert kan je best wel in de gaten hoe of wat!
Maar ja dat is mijn mening
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Shaving ryan's privates!
Goeie oorlogsfilm daarzo in normandie
Hallo huppelmuts, ook gezellig dat je er bent!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit je kan ook het topic in de gaten houden!!
JIj speelt de grote afwezige logisch dat er dan niemand aan denkt om jou te pmen
ik hou van directe meningen, maar soms zijn die van jou wel heel erg directquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou en!
Als jij iets beheert kan je best wel in de gaten hoe of wat!
Maar ja dat is mijn mening
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik heb tenminste een service watcher op mijn server, zo goed?
Dat. Ik heb die server gratis in de lucht gehouden, daar hoef je geen commerciële 24-uurs monitoring bij te verwachten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hou van directe meningen, maar soms zijn die van jou wel heel erg direct
als jij iets opstart, en daarna moet je weg ivm dingen belangrijker dan fok..
dan denk je niet bij jezelf: oh laat ik mn server ff bekijken
De server is al meer dan 24 uur down, ik zou dat idd allang door hebben gehad!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik hou van directe meningen, maar soms zijn die van jou wel heel erg direct
als jij iets opstart, en daarna moet je weg ivm dingen belangrijker dan fok..
dan denk je niet bij jezelf: oh laat ik mn server ff bekijken
Maaanus, haal je vinger uit mijn anus!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef mc-Piel het volgende:
De carnavalskraker voor 2011 voor de liefhebbers!
Ik hoor hem dalijk graag terug op le radio!
Waarom heb jij de server dan niet gesponsord?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De server is al meer dan 24 uur down, ik zou dat idd allang door hebben gehad!
ik heb je gisteravond nog proberen te bellen op skypequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Hallo huppelmuts, ook gezellig dat je er bent!
Marre, zie mn bovenstaande post. Ik heb ook een leven, en daarnaast ben ik hier eergisteravond nog geweest. Niet alles is fok voor mij hé?
Tevens, naast DM heb ik ook skype en msn, de mensen die het boeit hebben me daar ook op. Ben non-stop online geweest op skype, want die staat op een andere laptop die 24/7 aanstaat. dus een berichtje daarheen had ook gewoon gekund...
En tevens: met 30 seconden bedoelde ik natuurlijk 30 seconden na het zien van de PM.
Gezien ik doorgaans toch de hele dag de FP wel in de gaten houd (zo ook vandaag) was een PM wel opgevallen ja.
100miljoenmiljard dubbele ninja-edit!quote:
Kijk mijn edit even.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Maaanus, haal je vinger uit mijn anus!
Komop! Dat bekt toch heeeeeerlijk?
Ik zeg het wordt een carnavalskraker![]()
Ik ben oppersloeber en hoef mn eigen niet zo belangrijk te voelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Waarom heb jij de server dan niet gesponsord?
Lidl bier?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben oppersloeber en hoef mn eigen niet zo belangrijk te voelen
dan start jij er eentje op de volgende keerquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De server is al meer dan 24 uur down, ik zou dat idd allang door hebben gehad!
Je bent gewoon een grote bron van inspiratie voor me DanielleSabinequote:
Ik hou niett van het oosten, dus verdiep me er ook niet in. tot en met soviet unie is de grens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, ik persoonlijk dat bij hiroshima/nagasaki
Sja, ik hou daar wel van, maar vind het vooral leuk op een simpele manier wat voor anderen te doen. Gelukkig maar dat de rest van de fokkers het wél waardeerde, anders had ik m al vrij snel weer uit de lucht gehaald.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
dan ga je via het westen ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hou niett van het oosten, dus verdiep me er ook niet in. tot en met soviet unie is de grens.
wat ben ik dan ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je bent gewoon een grote bron van inspiratie voor me DanielleSabine
Hertog Janquote:
Ik mag NIET een bewust foutje maken tussen '' eens'' en ''is'' ..quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb jou verslagen schatquote:
Ik ben goed aangeschoten inmiddelsquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik mag NIET een bewust foutje maken tussen '' eens'' en ''is'' ..
en jij zit hier van dit soort wartaal uit te staan![]()
japan is een superland ben altijd al geïnteresseerd geweest. maar ook china en wil eigenlijk nog een keer naar noord-korea toequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik hou niett van het oosten, dus verdiep me er ook niet in. tot en met soviet unie is de grens.
Geen excuusquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed aangeschoten inmiddels
Dat. Einde discussie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben goed aangeschoten inmiddels
naar NOORD-korea ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef dragems het volgende:
[..]
japan is een superland ben altijd al geïnteresseerd geweest. maar ook china en wil eigenlijk nog een keer naar noord-korea toe
Sorry maar op mij kwam je de laatste tijd nogal jaloers over. Zo van he fuck ze vinden mij niet de tofste van Radio Onzin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Sja, ik hou daar wel van, maar vind het vooral leuk op een simpele manier wat voor anderen te doen. Gelukkig maar dat de rest van de fokkers het wél waardeerde, anders had ik m al vrij snel weer uit de lucht gehaald.
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen excuus![]()
Maar doe mij ook wat bier a.u.b.
Was er een discussie dan?quote:
Ik ben altijd jaloers.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry maar op mij kwam je de laatste tijd nogal jaloers over. Zo van he fuck ze vinden mij niet de tofste van Radio Onzin.
Mag ik toch vinden?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Was er een discussie dan?
als er een heen en weer plaatsvind van argumenten heet dat meestal een discussiequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee
[..]
Was er een discussie dan?
enige manier is via china en dan nog heb je altijd bewaking om je heen en is het puur propaganda maar dan wil ik het nog doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
naar NOORD-korea ?veel geluk.. binnenkomen valt niet mee heb ik gehoord
Of een gesprekquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
als er een heen en weer plaatsvind van argumenten heet dat meestal een discussie
Of een onenigheid, of ruzie wanneer men ook fysiek geweld toepast!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
als er een heen en weer plaatsvind van argumenten heet dat meestal een discussie
Ik blijf het bij een discussie houden. Of gaan we hier nu ook over discussierenquote:
Ruzie kan ook slechts verbaal zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Of een onenigheid, of ruzie wanneer men ook fysiek geweld toepast!
Wat wil je er zo graag zien dan, hoe het er aan toegaat daar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef dragems het volgende:
[..]
enige manier is via china en dan nog heb je altijd bewaking om je heen en is het puur propaganda maar dan wil ik het nog doen
Je moeder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef JanPiraat het volgende:
huppelmuts heeft gewonnen en webhawk moet zn excuses maken the end
China, japan, mongolië en noord korea zijn schijtlandenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef dragems het volgende:
[..]
japan is een superland ben altijd al geïnteresseerd geweest. maar ook china en wil eigenlijk nog een keer naar noord-korea toe
nee noord korea trekt me niet zo..quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:54 schreef dragems het volgende:
[..]
enige manier is via china en dan nog heb je altijd bewaking om je heen en is het puur propaganda maar dan wil ik het nog doen
Zegt een kattenpiraat met een blauw strikjequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef JanPiraat het volgende:
dudequote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef JanPiraat het volgende:
Heb ik ook ooit gedaan, maar toen kwam de leerplichtambtenaar me vertellen dat het toch niet helemaal de bedoeling wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik stop met leren op mijn hoogtepunt
![]()
Net een 10 gehaald
![]()
Chinese chickiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
China, japan, mongolië en noord korea zijn schijtlandenhoe kan je daar in geinteresseert zijn. Het enige wat er nog interessant aan zou kunnen zijn is de dictatuur en de regeling. Verder zuigt alles.
hun cultuur is gewoon zo verschillend met die van ons en ze hebben bijna geen invloed van buiten lijkt me gewoon super om er naar binnen te gleurenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat wil je er zo graag zien dan, hoe het er aan toegaat daar?
Toch niks te doen nu johquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik blijf het bij een discussie houden. Of gaan we hier nu ook over discussieren
hun cultuur is zo anders hoe kun je daar nou niet interesse in hebbenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
China, japan, mongolië en noord korea zijn schijtlandenhoe kan je daar in geinteresseert zijn. Het enige wat er nog interessant aan zou kunnen zijn is de dictatuur en de regeling. Verder zuigt alles.
De meesten niet nee. Je moet wel een béétje selectief zijn hé!quote:
hij was bezigquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niks te doen nu joh![]()
Maar vertel waarom was je zo afwezig?
het mooie aan japan is dat de cultuur in tokio weer heel anders is dan kyotoquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee noord korea trekt me niet zo..
tokio zou ik wel willen kijken
hong kong is mn broer geweest (niet echt china maar toch)
Ik was in een kroeg in Nijmegen Exchange-students aan het lastigvallen en zij mij.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toch niks te doen nu joh![]()
Maar vertel waarom was je zo afwezig?
true, maar toch tokyoquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef dragems het volgende:
[..]
het mooie aan japan is dat de cultuur in tokio weer heel anders is dan kyoto
Film hetquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
Mijn moeder kruipt op de grond terwijl ze miauwt naar de hond..
help
Het trekt me niet. Het is té afgelegen, té op zichzelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef dragems het volgende:
[..]
hun cultuur is zo anders hoe kun je daar nou niet interesse in hebben
die zijn dan weer bekent om de minderjarige hoerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:57 schreef Ragboer het volgende:
Koel, mijn vader gaat naar Thailand van de zomer.
Ga op haar rug zitten en doe alsof ze een paard is!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
help
meerdere dagen lang ?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik was in een kroeg in Nijmegen Exchange-students aan het lastigvallen en zij mij.
en daar ben jij familie vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
help
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ga op haar rug zitten en doe alsof ze een paard is!
Ik schijn uit d'r buik gekomen te zijn maar verder zijn er geen gelijkenissen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en daar ben jij familie van
Boven de elf bepaald zelf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef dragems het volgende:
[..]
die zijn dan weer bekent om de minderjarige hoeren
quote:
Comradesquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi![]()
Fok lag eruit dus even brood gesmeerd vor morgen etc
Nog geneukt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik was in een kroeg in Nijmegen Exchange-students aan het lastigvallen en zij mij.
Hoop jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik schijn uit d'r buik gekomen te zijn maar verder zijn er geen gelijkenissen!
lol ik weet welke je bedoelt. harajuku is ook gaaf op een zondag helemaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:58 schreef Driepink het volgende:
[..]
true, maar toch tokyoen dan dat kruispunt
te afgelegen? ga is voor de gein naar elke stad in india?quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het trekt me niet. Het is té afgelegen, té op zichzelf.
Ik ben ook heel grappigquote:
zegt me helemaal nietsquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:00 schreef dragems het volgende:
[..]
lol ik weet welke je bedoelt. harajuku is ook gaaf op een zondag helemaal
Hebben jullie geen boiler?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
Ik moet heel snel douchen, anders hebben we koud water.
Ik wil koelkast niet missen.
Kut.
Je kan bij mij douchen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef sharr het volgende:
Ik moet heel snel douchen, anders hebben we koud water.
Ik wil koelkast niet missen.
Kut.
Praten we over india?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef dragems het volgende:
[..]
te afgelegen? ga is voor de gein naar elke stad in india?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
dudejij laat je 1x in 5 topics zien, niemand die jou bevelen opvolgt
Ja vast wel, mijn moeder maakt me altijd wijs dat er dan koud water komt en ik ben bang dat dat echt gebeurdquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hebben jullie geen boiler?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef djkoelkast het volgende:
* djkoelkast en collega zijn er klaar voor hoor, al minuten!
je begrijpt toch zeker wel wat hij bedoelt ?quote:
Oh my....quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja vast wel, mijn moeder maakt me altijd wijs dat er dan koud water komt en ik ben bang dat dat echt gebeurd
Ja ja, ik weet het.
Ik ga even.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
De stilte, Het moraal van dit uur?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het
En ik vind het vies als de douche al nat is voor ik ga douchen.
harajuku is HET mode knooppunt van het oosten waar alle wannabee modeontwerpers hun kleding laten zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:01 schreef Driepink het volgende:
[..]
zegt me helemaal niets
als ik maar op de foto kan met een gundam pop die even groot is als ik
zulke shit, dat is waar ik japan mee assochieer (ik zeg het vaak, maar hoe je het typt weet ik niet)
Met afgelegen bedoel ik dat ze een soort van hut van China hebben gemaaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef Driepink het volgende:
[..]
je begrijpt toch zeker wel wat hij bedoelt ?
in japan liggen de steden dichter op elkaar dan dat ze in andere landen liggen..
rusland bijvoorbeeld, ga eens naar petropavlovsk-kamchatski (zoiets)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie is we?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Driepink het volgende:
er is een mooie knop met een driehoek, dat heet playilluminatiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is a time of cumming and going.
neeeeee joh helemaal niet. das noord korea. de rest kom je zo in. misschien is Myanmar nog een beetje moeilijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met afgelegen bedoel ik dat ze een soort van hut van China hebben gemaakten dat er niemand in mag tenzij je het wachtwoord weet.
dan bedoel je niet afgelegenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Met afgelegen bedoel ik dat ze een soort van hut van China hebben gemaakten dat er niemand in mag tenzij je het wachtwoord weet.
PANIEK PANIEK!!quote:
Heb ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ja ik weet het
Moet je The Big Bang Theory niet kijken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeee joh helemaal niet. das noord korea. de rest kom je zo in. misschien is Myanmar nog een beetje moeilijk
Noord Korea mag je toch ook niet uit als bewoner?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeee joh helemaal niet. das noord korea. de rest kom je zo in. misschien is Myanmar nog een beetje moeilijk
ooh dankje ik ga ff kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Moet je The Big Bang Theory niet kijken?
Sorry. Ik zal mij gedragenquote:
trolololololoo 8-bitquote:
Ik stuur allemaal positieve gedachtesquote:
KOELKAST!!!quote:
Die hele 30 seconden?quote:
Ja kom op, douchewater van een ander, met het vuil van een ander er in, daar ga jij dan lekker in staan.quote:
Je weet niet dat je het hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het voordeel van dement zijn?
Hij gaat samen draaien met Darcli?!! Dat beloofd veel goedquote:
Sorry wat vroeg je ook alweer?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is het voordeel van dement zijn?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef Neroje het volgende:
[..]
IK HEB AL 3 MINUTEN GEDULD HET BEGINT OP TE RAKEN...
Je gaat toch onder de douche, spoel je het toch lekker weg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja kom op, douchewater van een ander, met het vuil van een ander er in, daar ga jij dan lekker in staan.
Huppel is echt blij, zo te zien aan haar PI of standaard?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry wat vroeg je ook alweer?
Ik voel mij niet aangesprokenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Snuf. het volgende:
LOPEN 2 TAMPONS OVER STRAAT ZEGT DE EEN TEGEN ANDER: JA KOUD HE ZO ZONDER MUTS!!!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zal dit deuntje maar krijgen als je naar bijvoorbeeld de energieleverancier belt
Het gevoel is gewoon al vies. Zoiets van; Ach, ik kan wel in de stront staan, ik spring straks toch in bad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Je gaat toch onder de douche, spoel je het toch lekker weg?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Je zal dit deuntje maar krijgen als je naar bijvoorbeeld de energieleverancier belt
Ja ik kwam er ook niet opquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan bedoel je niet afgelegen
het juiste woord kom ik ook ff niet op, maar ze sluiten je wel inderdaad snel buiten in china, maar japan
tokyo is een wereldstad, parijs van het oosten
Omgquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |