Ik vind het een leuk liedje hoor! En die van Jochem is ook blijquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Hele goeie TT om mensen te lokken
Of wacht, toch niet
*aai, even een pauze en een koppie thee mss?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zeik&klaag - ik ben nog niet eens op de helft met die k**-verslagen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Leuke toepasselijke TT.
We zijn allemaal altijd van die vrolijke, nooit chagrijnige of teneergeslagen figuren in deze SC.
Toch?
En waar is dat repeppie danquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn!! Alweer een geslaagd recept van Ainsley!![]()
Bang bang tofu lettuce
Hij staat onder de snacks, maar met iets meer qua hoeveelheden (behalve de tofu alles voor 4 personen aangehouden) en een hapje rijst een prima lichte maaltijd voor voor het sporten![]()
Fijn is dat iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Met allemaal schoongewassen spullekes
Ik ga ff legge en dan generale rep
Succes straks!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Met allemaal schoongewassen spullekes
Ik ga ff legge en dan generale rep
Had je het onderwijs niet motten ingaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zeik&klaag - ik ben nog niet eens op de helft met die k**-verslagen
Ah joh dat komt wel goed! Gewoon normaal doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff eten en dan over 45 minuten met L. naar Salsa. Gonna be weeeeird. Ben ook een beetje nerveus.Maargoed, zolang zij maar nerveuzer is, is er niks aan de hand.
Harder afstraffenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, sterkte Steer
Zo, ik heb net eindelijk een verslag in handen gehad dat ruim voldoende was. Pfoe. Ik dacht al dat het aan mij lag...
* krakkemieke Paradise by the dashboardlight opzetquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien kom je op het derde honk vanavond Steer
Nadat ik je ontmoet had maakte ik me weinig zorgen, pas toen ik je posts ging lezen kwamen de vraagtekensquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit ontmoet he
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij op het forum abnormaler dan in het echt! Veel plezier vanavond!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, op het forum vertelt hij waarom hij zo doet. Dat klinkt eng.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij op het forum abnormaler dan in het echt! Veel plezier vanavond!
Maar ik vond Steer in het echt verbazingwekkend normaal en fijn en makkelijk om mee om te gaan! Echt! En ik heb hem meerdere keren (3?) ontmoet! We hebben zelfs samen een berg beklommen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, op het forum vertelt hij waarom hij zo doet. Dat klinkt eng.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
steer gewoon tgen L. zeggen dt je haar graga in je bed zou parkeren![]()
Ik ga zaterdag met FC en Isaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlamingen zijn raar, dat werd letterlijk gezegd in de film die steer en ik gister gekeken hebben
thermae was fijn
Oh Thermae! Als ik rijker ben wil ik daarheen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlamingen zijn raar, dat werd letterlijk gezegd in de film die steer en ik gister gekeken hebben
thermae was fijn
Whuuuut! En: welverdiend, ook!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
thermae was fijn
Oh wat leuk! Het is jullie ook erg gegund!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag met FC en IsaEn man, ben ik er aan toe zeg
Dun laagje hierrrrrrr
Dat klinkt verrukkuluk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
heb rasulbehandeling erbij genomen en ben bij anijs mini-opgieting, honing inwrijving en miniopgieting en bij een berken opgieting geweest, verder heerlijk in de sauna;s, stoombaden en zwembaden rond gehangen, was alleen maar was heerlijkmoet ik vaker doen, en als lunch had ik aardappelsoep :met katenspek en tomaatjes
Ja, in de pubertijd heb ik weleens een kleimasker genomen, je huid is nieuw dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ja 5 soorten modder op je lijf smeren, in laten trekken en toen kregen we een kopje kruidenthee,dan gaat t stomen om t nog meer in te laten trekken en dan komt er water uit t plafond om t af te spoelenlekker zacht huidje nu
Welk nummer? Mijn 40 graden programma duurt een uur en een kwartier ongeveer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe lang duurt een snelwasprogramma op jullie wasmachines gemiddeld? heb op de etage hier boven was maar erin gedaan, washok hier moet nog leeg dan hebben we mijn wasmachine op deze etage
Da's katoen, synthetisch gaat volgens mij sneller.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welk nummer? Mijn 40 graden programma duurt een uur en een kwartier ongeveer.
Ik heb geen snelwas volgens mij. Het is de snelste was die ik draai. Wolwas is sneller, maar die centrifugeert niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Snelwas nog 1uur 15? Mn whirlpoolthe doet 30min wasjes, ideaal maarja eerst moet washok leeg
Ga lekker slapen joh!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Aure het volgende:
Mehh ik moet echt moeite doen om mn ogen open te houdenWas echt veeeel te laat geworden vannacht/vanochtend
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
zo hey, heb ik me ff uitgesloofd!
rooie boei heb ik er van
![]()
@ Bluezz: ik zie dat mijn zusje de scanner al ter hand heeft genomenscheelt mij weer typen
Een verslag van wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ligt het aan mij of mis ik een verslag van FFT?
Oh, ik dacht dat het gister was, my bad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik niet! Vanochtend misschien?
Gisteravond dacht ik?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het gister was, my bad.
Bluezz is leuk jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
Maar goed, zijn er ook blues liefhebbers hier?
Ben je nu even weer klaar met beoordelingen en school?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar het is nog zo vroeg... Dan ben ik straks midden in de nacht weer wakker
Liedje voor Lie:quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar het is nog zo vroeg... Dan ben ik straks midden in de nacht weer wakker
Ik kan dat beamen.quote:
Ja! Volgende week projectweek en de week daarna begint het nieuwe semesterquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ben je nu even weer klaar met beoordelingen en school?
Oh, lekker!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! Volgende week projectweek en de week daarna begint het nieuwe semester
Oh wat lief!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Aure het volgende:
Oh en ik had een leuke verrassing vandaagM'n broer belde me opeens vanuit Afghanistan! Hij had wat dingetjes gehoord over dat gedoe met die dude en school, dus hij wilde weten of het wel goed met me ging
Superlief! Alleen hadden we een beetje een slechte verbinding dus hij belt me morgen nog een keer
![]()
School gaat trouwens best prima uiteindelijk! Heb voor alles voldoende behalve dat vak waarvan ik het tentamen heb gemist, maar die mag ik binnenkort herkansen. Ik zat een tijdje vooral met m'n praktijkvakken in de knoop, maar dat heb ik de laatste weken best goed ingehaaldDus het komt vast goed met me
ik doe even een streampje voor de eerste helft, maar om 22 uur weer trainenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen.![]()
Zelfs met haar nieuwe retrobril.
En dus even Twente-PSV bekijken.
Bleh, wat een rottijd, dan kreeg ik mezelf niet meer van de bankquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik doe even een streampje voor de eerste helft, maar om 22 uur weer trainen![]()
ik ook vaak niet, maar ik heb me voorgenomen weer zoveel mogelijk te trainen,quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bleh, wat een rottijd, dan kreeg ik mezelf niet meer van de bank
Ik schop hem er wel afquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bleh, wat een rottijd, dan kreeg ik mezelf niet meer van de bank
Wel laat om nog te trainen en daarna vol adrenaline weer jezelf in de slaapmodus te krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef TAV74 het volgende:
ik doe even een streampje voor de eerste helft, maar om 22 uur weer trainen![]()
Precies daarom heb ik zo'n hekel aan laat trainenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel laat om nog te trainen en daarna vol adrenaline weer jezelf in de slaapmodus te krijgen.
Leuke collega's zijn erg belangrijk, maar leuk en inspirerend werk ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Isabeau het volgende:
cursustijd viel reuze mee
![]()
Concl over het team: het is geen team, het is nepEn dat dan vriendelijk verpakt hè!
Concl over mij: ik ben waarschijnlijk het minst gelukkig met het werk van iedereen, maar ik vind mijn collega's wel erg leuk.
Nee, ik scoorde het hoogst op analytisch denken, kennis etc en dat kan ik in mijn werk helemaal niet kwijtquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:53 schreef krakkemieke het volgende:
Isa: dus je werk past niet zo goed bij je? Wat een open deur!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuke collega's zijn erg belangrijk, maar leuk en inspirerend werk ook.
Dus gauw maar weer achter die opleidingsplaats aan gaan?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef Isabeau het volgende:
Ha! Dus wat Golfer zegt!![]()
[..]
Nee, ik scoorde het hoogst op analytisch denken, kennis etc en dat kan ik in mijn werk helemaal niet kwijt
Nou, de eye opener was dat iedereen zichzelf heel sociaal vindt en open en ruimdenkend etc en dan keek je naar hoe iedereen tegen haar collega's aankeek en dan vonden ze die juist niet sociaal en openquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:54 schreef golfer het volgende:
Leuke collega's zijn erg belangrijk, maar leuk en inspirerend werk ook.
Dus gauw maar weer achter die opleidingsplaats aan gaan?
Laat me raden? Er werken alleen vrouwen in het team?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb de slangenkuil nog niet ontdekt, grapte de crisismanagement meneer
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef Isabeau het volgende:
DH, de man die vandaag de cursus gaf (interim manager van het bedrijf, doet ook veel crisismanagement) deed me wat aan jou denken. Eerst denk je: wat een bal, en dan blijkt hij erg gevat, vriendelijk en leuk te zijnWe kregen overigens de cursus van hem omdat ze met een pilot in de zorg bezig zijn.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de eye opener was dat iedereen zichzelf heel sociaal vindt en open en ruimdenkend etc en dan keek je naar hoe iedereen tegen haar collega's aankeek en dan vonden ze die juist niet sociaal en openBehalve ik
Ik vond mijn collega's ook heel sociaal.
Plus je ei niet kwijt kunnen... Maar vrienden blijven met P&R of hoe dat ook heet.
QFTquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat me raden? Er werken alleen vrouwen in het team?
quote:
Typerend weer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:58 schreef Isabeau het volgende:
En golfer, alleen de manager is een man, de rest is allemaal idd vrouw
gelukkigquote:
recept voor problemenquote:En golfer, alleen de manager is een man, de rest is allemaal idd vrouw
Ja, hallo, je bent toch pas begonnen? En daarom doe je toch een opleiding?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Aure het volgende:
[..]
Het kan nog beter hoor, ik zit volgens m'n studiebegeleider nog steeds niet op m'n niveau
uhu, maar ze zijn daar af en toe zo vaag johquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, hallo, je bent toch pas begonnen? En daarom doe je toch een opleiding?
Hij wil gewoon dat je je volop kunt ontplooienquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:02 schreef Aure het volgende:
[..]
uhu, maar ze zijn daar af en toe zo vaag johMaar goed, dat is een beetje standaard bij kunstacademies geloof ik
Oeh joepie, de slangekuil. Ik moet dan altijd direct aan Ton van Rhoon denken (voor voetbalkenners wel een bekende, geeft o.a. les op de cursus coach betaald voetbal). Hij verteld leuke verhalen, maar met zijn tips kon ik helemaal niks. "Overleven in de slangenkuil doe je door het thermostaat lager te draaien" *interessant rondkijkt*quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de eye opener was dat iedereen zichzelf heel sociaal vindt en open en ruimdenkend etc en dan keek je naar hoe iedereen tegen haar collega's aankeek en dan vonden ze die juist niet sociaal en openBehalve ik
quote:
Klinkt cruyfiaans maar dan duister.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Oeh joepie, de slangekuil. Ik moet dan altijd direct aan Ton van Rhoon denken (voor voetbalkenners wel een bekende, geeft o.a. les op de cursus coach betaald voetbal). Hij verteld leuke verhalen, maar met zijn tips kon ik helemaal niks. "Overleven in de slangenkuil doe je door het thermostaat lager te draaien" *interessant rondkijkt*
Cruyff heeft ook van die geweldige uitspraken jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:04 schreef krakkemieke het volgende:
Klinkt cruyfiaans maar dan duister.
Isa,iig is het duidelijk dat je meer kan.
Klinkt goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, ik vond dat hij wel een aantal zinnige dingen te melden had over de groepsdynamiek en waar het mis ging.
Ik was overigens samen met nog een collega de enige die ook mijn manager heel sociaal en open vond![]()
Maar het ad remme was gewoon erg leuk. Eén van mijn collega's bleek heel erg rationeel te zijn en alles alleen maar volgens de regels en protocollen te willen doen. En toen hij vroeg of ze zich daar in herkende zei ze 'Nou, mijn gevoel zegt...' en hij direct: "Welk gevoel?"
En een andere collega had eigenlijk bijna niets bij wat ze over haar collega's vond. Dus hij zei dat ze totaal geen beeld van haar collega's had. En ze zei dat dat niet waar was, maar dat de juiste dingen er niet tussen stonden. Dus hij: nou, beschrijf je collega's dan eens. Zij: eh.... geen idee. Hij: juist.
Nou ja, je moest er bij zijn, ik vond het soms echt enorm grappig. Terwijl hij best een venijnige boodschap had.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]nou ja, ik vond dat hij wel een aantal zinnige dingen te melden had over de groepsdynamiek en waar het mis ging.
Ik was overigens samen met nog een collega de enige die ook mijn manager heel sociaal en open vond![]()
Maar het ad remme was gewoon erg leuk. Eén van mijn collega's bleek heel erg rationeel te zijn en alles alleen maar volgens de regels en protocollen te willen doen. En toen hij vroeg of ze zich daar in herkende zei ze 'Nou, mijn gevoel zegt...' en hij direct: "Welk gevoel?"
En een andere collega had eigenlijk bijna niets bij wat ze over haar collega's vond. Dus hij zei dat ze totaal geen beeld van haar collega's had. En ze zei dat dat niet waar was, maar dat de juiste dingen er niet tussen stonden. Dus hij: nou, beschrijf je collega's dan eens. Zij: eh.... geen idee. Hij: juist.
Nou ja, je moest er bij zijn, ik vond het soms echt enorm grappig. Terwijl hij best een venijnige boodschap had.
'Als het kwartje valt, heb je door hoe het zit. 'quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Cruyff heeft ook van die geweldige uitspraken ja
'Als je wilt winnen, moet je wel scoren'
Dat we naar de buitenwereld doen alsof we een hecht team zijn, maar dat dat niet waar is, dat dat erg nep is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef golfer het volgende:
Kan me er wel wat bij voorstellen.
En de venijnige boodschap was?
En wat gaan WE daar dan nu aan doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef Isabeau het volgende:
Dat we naar de buitenwereld doen alsof we een hecht team zijn, maar dat dat niet waar is, dat dat erg nep is.
dat zei Cruijff nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:06 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
'Als het kwartje valt, heb je door hoe het zit. '
Team moest minder soft worden, meer van zich afbijten, meer zeggen wat er op je hart is. Deze feel good we zeggen niet als anderen iets fout doen sfeer zorgde juist voor fouten zonder drive daar iets aan te willen veranderen.quote:
Er bestaat een hele wikipediapagina vol van die uitspraken van hem:quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef TAV74 het volgende:
dat zei Cruijff niet![]()
Je gaat het pas zien als je het door hebt oid was het volgens mij.
Voor een deel is dat: gewoon de handleiding niet goed gelezen, ontbrekende stukken. Het andere deel is gewoon missend inzicht: stel, je ontwerpt iets met vuistregels en het blijkt in een keer aan alle ontwerpvoorwaarden te voldoen, dan kun je zeggen: mijn ontwerp is OK, maar waarschijnlijk heb je dan overgedimensioneerd en is je ontwerp dus gewoon niet goed. Of je realiseren dat sommige dingen op meer dan een manier kunnen worden opgelost. Lekker vaag zo hequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Isabeau het volgende:
CF, fijn dat er ook goede verslagen tussen zitten, maar wat is bij jou slecht? Kan je dat concretiseren.
So what, hij zou het gezegd kunnen hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:07 schreef TAV74 het volgende:
[..]
dat zei Cruijff niet![]()
Je gaat het pas zien als je het door hebt oid was het volgens mij.
Beetje wel, maar ik begrijp het deel over de handleiding niet goed lezen welquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef ColdFeet het volgende:
Voor een deel is dat: gewoon de handleiding niet goed gelezen, ontbrekende stukken. Het andere deel is gewoon missend inzicht: stel, je ontwerpt iets met vuistregels en het blijkt in een keer aan alle ontwerpvoorwaarden te voldoen, dan kun je zeggen: mijn ontwerp is OK, maar waarschijnlijk heb je dan overgedimensioneerd en is je ontwerp dus gewoon niet goed. Of je realiseren dat sommige dingen op meer dan een manier kunnen worden opgelost. Lekker vaag zo he
Wat is het al laat, jongens
Met andere woorden: directer en assertiever worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:09 schreef Isabeau het volgende:
Team moest minder soft worden, meer van zich afbijten, meer zeggen wat er op je hart is. Deze feel good we zeggen niet als anderen iets fout doen sfeer zorgde juist voor fouten zonder drive daar iets aan te willen veranderen.
Absoluutquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:14 schreef golfer het volgende:
Met andere woorden: directer en assertiever worden.
Dat wordt dus een week volgehouden en daarna vervalt het team weer in softheid terug.
Het lijkt op een ontsteking en je vertelt braaf hoe dat opgelost moet worden. De fout is dat je niet verder hebt gekeken dan een ontsteking. Gok ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beetje wel, maar ik begrijp het deel over de handleiding niet goed lezen wel
En ik snap ook nog wat je bedoel met alles precies aan de voorwaarden laten voldoen met vuistregels, maar dan nog steeds niet echt een goed resultaat maken.
Het frustreert me enorm, want tegen heel veel van de fouten die ze maken heb ik ze echt uitgebreid gewaarschuwdquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:12 schreef Isabeau het volgende:
Beetje wel, maar ik begrijp het deel over de handleiding niet goed lezen wel
En ik snap ook nog wat je bedoel met alles precies aan de voorwaarden laten voldoen met vuistregels, maar dan nog steeds niet echt een goed resultaat maken.
Oh, maar denk erom: je hebt ze gewaarschuwd en nu ligt het niet meer aan jou!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het frustreert me enorm, want tegen heel veel van de fouten die ze maken heb ik ze echt uitgebreid gewaarschuwd![]()
Ach ja. Het is een minder goeie groep dan vorig jaar, en ze hebben het druk met nog meer dan alleen dit verslag.
Krakke, ja, zoiets
B staat nog volop te rocken, johquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef DarkElf het volgende:
niet echt teruggelezen.(*Lekker op de bank ligt, filmpje kijken : (Red. Iemand gezien? is funny))
Ging de generale goed B?
Oh ja het is pas half tien natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
B staat nog volop te rocken, joh
Die verwacht ik pas zo rond 22:30 terug.quote:
Dat is best wel een flink eind fietsen om een pakketje te bezorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:29 schreef kaasplankje het volgende:
Ik was in Roermond vandaag, wat een mooi plaatsje is dat!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is best wel een flink eind fietsen om een pakketje te bezorgen.
Ik ben een huisvrouw. Het was zo'n soort vraag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:38 schreef kaasplankje het volgende:
Parbleu wat is dat voor een vraag
Ooooh bedoel je dat sport-ondergoed met die bagger vlekken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:44 schreef krakkemieke het volgende:
Wat moet ik dan vragen? Heb je die modder uit je kruis gekregen?
Ohh neehoor, stel dat je onder een auto geraakt en wordt afgevoerd met de Ambulance; lig je daar op de IC met je vieze kledingquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
En boeien toch, het is ondergoed........
En ja, voorjaar....
Och. Ik heb niet veel geld,als ik daarom moet denken.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ohh neehoor, stel dat je onder een auto geraakt en wordt afgevoerd met de Ambulance; lig je daar op de IC met je vieze kleding![]()
ben je mal zeg![]()
Wel schoon hoor, maar oud en stuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ohh neehoor, stel dat je onder een auto geraakt en wordt afgevoerd met de Ambulance; lig je daar op de IC met je vieze kleding![]()
ben je mal zeg![]()
Ik ken het, ik heb ook werkelijk geen cent te makken momenteelquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:53 schreef krakkemieke het volgende:
Och. Ik heb niet veel geld,als ik daarom moet denken.....
Maak je geen zorgen, ambulance personeel is wel wat gewend denk ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ken het, ik heb ook werkelijk geen cent te makken momenteel
Ik heb nog een mooie hocker in de aanbieding.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
hoop dat onze nieuwe tafeltjes nu eens snel geleverd gaan worden.. ben die lelijke ouwe ikeameuk zat
![]()
niets mis mee eigenlijk hoor, maar als je op mooie dure tafeltjes wacht wel![]()
Leugenaar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie hocker in de aanbieding.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb nog een mooie hocker in de aanbieding.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
nee dank u, we zijn er net een kwijt.. aan een stel idioten gegeven die dachten er ruimte voor te hebben
En die ruimte hadden ze ook. De poes is ook steeds meer blij met de extra lig- en slaapplek.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
nee dank u, we zijn er net een kwijt.. aan een stel idioten gegeven die dachten er ruimte voor te hebben
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En die ruimte hadden ze ook. De poes is ook steeds meer blij met de extra lig- en slaapplek.
Oh, da's leuk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:15 schreef golfer het volgende:
[..]
En die ruimte hadden ze ook. De poes is ook steeds meer blij met de extra lig- en slaapplek.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
Net pasta gemaakt met Gorgonzola. Lees ik net nu die klaar is op de achterkant kleine lettertjes: Let op: Korst niet eetbaar.
Is een heel zacht korstje die je nauwelijks korst mag noemen.
Iemand enig idee of dit slecht is?
Anders moet ik heel mn saus wegflikkeren
RED is absoluut een bijzonder grappige filmquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef DarkElf het volgende:
niet echt teruggelezen.(*Lekker op de bank ligt, filmpje kijken : (Red. Iemand gezien? is funny))
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
RED is absoluut een bijzonder grappige film
Ja, was een leuke film.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:35 schreef PdeHoog het volgende:
RED is absoluut een bijzonder grappige film
Yoquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:23 schreef DarkElf het volgende:
Ging de generale goed B?
Ah dankjewel, maar de 2e trek ik niet qua bonenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef LieLie het volgende:
Bang Bang Tofu
Magere cassoulet
Oh, we ontdekken net dat er iets fout vertaald is
De haricot verts moeten witte bonen zijn
Phil Collinsquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Yo
Onze drummer denkt dat ie Phil Colliins is, veel te hard![]()
Maar goed, ik stopte ff omdat ik mezelf niet hoorde zingen en dat is eng
Klinkt zo bekend die slangenkuilquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:56 schreef Isabeau het volgende:
P&W natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:54 schreef golfer het volgende:
Twijfel nog.
Verlenging voetjebal verder afkijken of toch maar P&W?
Oké. Jij jouw zin.quote:
je nieuwe roeping gevondenquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van Salsa, was leuk om iedereen weer te zien!
Met L. ging het ook okee. Maar 'k moet haar gewoon nog maar eens zoenen want die friendzone komt weer wel HEEL fokking dichtbij zo.
KAN HET WAT ZACHTER BOORquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:53 schreef borisz het volgende:
Phil Collins
Ik sleep het luchtdrumstel even uit de kast![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:01 schreef Stereotomy het volgende:
Terug van Salsa, was leuk om iedereen weer te zien!
Met L. ging het ook okee. Maar 'k moet haar gewoon nog maar eens zoenen want die friendzone komt weer wel HEEL fokking dichtbij zo.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, its the story of his life zegt ie (hij is engels)quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef DarkElf het volgende:
werd de drummer er niet op aangesproken dan B?
*grin.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja, its the story of his life zegt ie (hij is engels)
Ja, over een paar minuten ben je stokoud en is jouw Oma ook jarig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef DarkElf het volgende:
*grin.
tijd voor bed, nu ik nog een jonge blom bentrusten liefjens!!
Oe! DE morgen jarig?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, over een paar minuten ben je stokoud en is jouw Oma ook jarig.
Ow ja, oliebollen voor Elfiequote:Op woensdag 26 januari 2011 23:08 schreef DarkElf het volgende:
*grin.
tijd voor bed, nu ik nog een jonge blom bentrusten liefjens!!
Ik vind het best zwaar aquarobicquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:27 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi! lekker gezwommen en arm- en beenspieren weer getraind met aquarobic. nog niet teruggelezen, denk morgen ff. nu naar bed. trusten
jup stapelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:44 schreef Stereotomy het volgende:
past de zooi én de wasmachine in dat hok?
Straks komen mijn zus en neefjes lunchen, we gaan pannenkoeken bakkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:28 schreef freecell het volgende:
[..]
gmogge![]()
Nog wat tofs gepland voor vandaag?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:32 schreef DarkElf het volgende:
En van de mr heb ik onze mooiste, vinden we zelf dan, foto van de vorige vakantie als drieluik op canvas gehad! En hij is heel mooi en ik zal straks een foto posten als iemand buiten wat meer licht aan heeft gedaan
Ah super, wat leuk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar jij studeert ook zo lang. Dat is best vermoeiendquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wel goed dat je kunt studeren en werken tegelijk, ik zou gesloopt zijn.
nou idd!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:47 schreef Stereotomy het volgende:
Wel goed dat je kunt studeren en werken tegelijk, ik zou gesloopt zijn.
Ik laat alles goed op me inwerken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:47 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
maar jij studeert ook zo lang. Dat is best vermoeiend
maar achteraf voel je je wel lekker he, als je je spieren voeltquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind het best zwaar aquarobicVooral met die schuimrubber haltertjes
Met name als je aan één bepaalde spier voelt is het wel lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar achteraf voel je je wel lekker he, als je je spieren voelt
Gezellig!quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:30 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Straks komen mijn zus en neefjes lunchen, we gaan pannenkoeken bakken
en vanavond gaan we uit eten met een vriendinnetje van me
Morgenavond komt mijn schoonfamilie hier eten en zondag gaan we lunchen met oma hier in de buurt in het bos want oma is idd ook jarig vandaag
Nee, alles wat de jongste heeft wordt hem vakkundig afhandig gemaakt. Jongste gaat dan kijken wat oudste ermee doet en als dat leuk is wil hij weer meedoen.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met name als je aan één bepaalde spier voelt is het wel lekker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Succes!quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:56 schreef Sarabi het volgende:
Zo ik heb mijn nieuwe jurkje aan dus helemaal klaar voor het tentamen hahaha
haha hopelijk helpt die jurkquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:56 schreef Sarabi het volgende:
*hugs* FFT
Het is niet echt een fijn begin van het jaar inderdaad, maar je slaat je er goed doorheen
Zo ik heb mijn nieuwe jurkje aan dus helemaal klaar voor het tentamen hahaha
Laten we het hopenquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha hopelijk helpt die jurksucces!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoi heBen op kantoor
Taxibedrijf De Hoog lees: ma heeft me netjes op kantoor afgeleverd
Ouders, wat moet je zonder ze
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Spannendquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:32 schreef DarkElf het volgende:
En van de mr heb ik onze mooiste, vinden we zelf dan, foto van de vorige vakantie als drieluik op canvas gehad! En hij is heel mooi en ik zal straks een foto posten als iemand buiten wat meer licht aan heeft gedaan
Spannend manquote:
Ja hequote:
Das het belangrijkstquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:50 schreef DarkElf het volgende:
zal een foto maken als er wat meer licht is, helaas is t bewolkt en grauw nu..
vanmiddag wrs! maar ik ben er erg blij mee
Succes hequote:Op donderdag 27 januari 2011 11:04 schreef TAV74 het volgende:
Hier ook veel productiviteit![]()
Nog even van genieten
Je was er nogquote:
Voor de meet volgend weekend?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vanmiddag kijken of ik nog leuke kleren kan vinden
Ja tochquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:08 schreef Isabeau het volgende:
Sarabi tegenwoordig in stijl naar tentamens?Leuk
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:10 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga vanmiddag kijken of ik nog leuke kleren kan vinden
Maar begreep ik gisteren nu dat jij je hele verjaardag volgende week bezig bent met studie en werk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:11 schreef Sarabi het volgende:
Ja tochAlleen geen zin in makeup dus niet helemaal in stijl
Mijn verjaardag is pas over een paar weken maar ja dan ben ik de hele dag bezig met studie, werk en ook nog stage kwam ik achter. Achja ik vier het voor familie dat weekend erna.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar begreep ik gisteren nu dat jij je hele verjaardag volgende week bezig bent met studie en werk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |