Ik vind het een leuk liedje hoor! En die van Jochem is ook blijquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Hele goeie TT om mensen te lokken
Of wacht, toch niet
*aai, even een pauze en een koppie thee mss?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zeik&klaag - ik ben nog niet eens op de helft met die k**-verslagen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Leuke toepasselijke TT.
We zijn allemaal altijd van die vrolijke, nooit chagrijnige of teneergeslagen figuren in deze SC.
Toch?
En waar is dat repeppie danquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn!! Alweer een geslaagd recept van Ainsley!![]()
Bang bang tofu lettuce
Hij staat onder de snacks, maar met iets meer qua hoeveelheden (behalve de tofu alles voor 4 personen aangehouden) en een hapje rijst een prima lichte maaltijd voor voor het sporten![]()
Fijn is dat iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Met allemaal schoongewassen spullekes
Ik ga ff legge en dan generale rep
Succes straks!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Met allemaal schoongewassen spullekes
Ik ga ff legge en dan generale rep
Had je het onderwijs niet motten ingaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zeik&klaag - ik ben nog niet eens op de helft met die k**-verslagen
Ah joh dat komt wel goed! Gewoon normaal doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff eten en dan over 45 minuten met L. naar Salsa. Gonna be weeeeird. Ben ook een beetje nerveus.Maargoed, zolang zij maar nerveuzer is, is er niks aan de hand.
Harder afstraffenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, sterkte Steer
Zo, ik heb net eindelijk een verslag in handen gehad dat ruim voldoende was. Pfoe. Ik dacht al dat het aan mij lag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |