Ik vind het een leuk liedje hoor! En die van Jochem is ook blijquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:22 schreef Leintjeuh het volgende:
Hele goeie TT om mensen te lokken
Of wacht, toch niet
*aai, even een pauze en een koppie thee mss?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zeik&klaag - ik ben nog niet eens op de helft met die k**-verslagen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:36 schreef golfer het volgende:
Leuke toepasselijke TT.
We zijn allemaal altijd van die vrolijke, nooit chagrijnige of teneergeslagen figuren in deze SC.
Toch?
En waar is dat repeppie danquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Damn!! Alweer een geslaagd recept van Ainsley!![]()
Bang bang tofu lettuce
Hij staat onder de snacks, maar met iets meer qua hoeveelheden (behalve de tofu alles voor 4 personen aangehouden) en een hapje rijst een prima lichte maaltijd voor voor het sporten![]()
Fijn is dat iddquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
Met allemaal schoongewassen spullekes
Ik ga ff legge en dan generale rep
Succes straks!quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[..]
Met allemaal schoongewassen spullekes
Ik ga ff legge en dan generale rep
Had je het onderwijs niet motten ingaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:34 schreef ColdFeet het volgende:
Zeik&klaag - ik ben nog niet eens op de helft met die k**-verslagen
Ah joh dat komt wel goed! Gewoon normaal doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
ff eten en dan over 45 minuten met L. naar Salsa. Gonna be weeeeird. Ben ook een beetje nerveus.Maargoed, zolang zij maar nerveuzer is, is er niks aan de hand.
Harder afstraffenquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:12 schreef ColdFeet het volgende:
Oei, sterkte Steer
Zo, ik heb net eindelijk een verslag in handen gehad dat ruim voldoende was. Pfoe. Ik dacht al dat het aan mij lag...
* krakkemieke Paradise by the dashboardlight opzetquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:20 schreef Anthraxx het volgende:
Misschien kom je op het derde honk vanavond Steer
Nadat ik je ontmoet had maakte ik me weinig zorgen, pas toen ik je posts ging lezen kwamen de vraagtekensquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit ontmoet he
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij op het forum abnormaler dan in het echt! Veel plezier vanavond!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, op het forum vertelt hij waarom hij zo doet. Dat klinkt eng.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:47 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij op het forum abnormaler dan in het echt! Veel plezier vanavond!
Maar ik vond Steer in het echt verbazingwekkend normaal en fijn en makkelijk om mee om te gaan! Echt! En ik heb hem meerdere keren (3?) ontmoet! We hebben zelfs samen een berg beklommen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:48 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Nee, op het forum vertelt hij waarom hij zo doet. Dat klinkt eng.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:52 schreef Memento-Mori het volgende:
steer gewoon tgen L. zeggen dt je haar graga in je bed zou parkeren![]()
Ik ga zaterdag met FC en Isaquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlamingen zijn raar, dat werd letterlijk gezegd in de film die steer en ik gister gekeken hebben
thermae was fijn
Oh Thermae! Als ik rijker ben wil ik daarheen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
Vlamingen zijn raar, dat werd letterlijk gezegd in de film die steer en ik gister gekeken hebben
thermae was fijn
Whuuuut! En: welverdiend, ook!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:53 schreef Memento-Mori het volgende:
thermae was fijn
Oh wat leuk! Het is jullie ook erg gegund!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ga zaterdag met FC en IsaEn man, ben ik er aan toe zeg
Dun laagje hierrrrrrr
Dat klinkt verrukkuluk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:59 schreef Memento-Mori het volgende:
heb rasulbehandeling erbij genomen en ben bij anijs mini-opgieting, honing inwrijving en miniopgieting en bij een berken opgieting geweest, verder heerlijk in de sauna;s, stoombaden en zwembaden rond gehangen, was alleen maar was heerlijkmoet ik vaker doen, en als lunch had ik aardappelsoep :met katenspek en tomaatjes
Ja, in de pubertijd heb ik weleens een kleimasker genomen, je huid is nieuw dan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
ja 5 soorten modder op je lijf smeren, in laten trekken en toen kregen we een kopje kruidenthee,dan gaat t stomen om t nog meer in te laten trekken en dan komt er water uit t plafond om t af te spoelenlekker zacht huidje nu
Welk nummer? Mijn 40 graden programma duurt een uur en een kwartier ongeveer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:06 schreef Memento-Mori het volgende:
hoe lang duurt een snelwasprogramma op jullie wasmachines gemiddeld? heb op de etage hier boven was maar erin gedaan, washok hier moet nog leeg dan hebben we mijn wasmachine op deze etage
Da's katoen, synthetisch gaat volgens mij sneller.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Welk nummer? Mijn 40 graden programma duurt een uur en een kwartier ongeveer.
Ik heb geen snelwas volgens mij. Het is de snelste was die ik draai. Wolwas is sneller, maar die centrifugeert niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Snelwas nog 1uur 15? Mn whirlpoolthe doet 30min wasjes, ideaal maarja eerst moet washok leeg
Ga lekker slapen joh!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Aure het volgende:
Mehh ik moet echt moeite doen om mn ogen open te houdenWas echt veeeel te laat geworden vannacht/vanochtend
quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
zo hey, heb ik me ff uitgesloofd!
rooie boei heb ik er van
![]()
@ Bluezz: ik zie dat mijn zusje de scanner al ter hand heeft genomenscheelt mij weer typen
Een verslag van wat?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:36 schreef krakkemieke het volgende:
Ligt het aan mij of mis ik een verslag van FFT?
Oh, ik dacht dat het gister was, my bad.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef LieLie het volgende:
[..]
Hm, dat weet ik niet! Vanochtend misschien?
Gisteravond dacht ik?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:39 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het gister was, my bad.
Bluezz is leuk jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:41 schreef krakkemieke het volgende:
Maar goed, zijn er ook blues liefhebbers hier?
Ben je nu even weer klaar met beoordelingen en school?quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar het is nog zo vroeg... Dan ben ik straks midden in de nacht weer wakker
Liedje voor Lie:quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Maar het is nog zo vroeg... Dan ben ik straks midden in de nacht weer wakker
Ik kan dat beamen.quote:
Ja! Volgende week projectweek en de week daarna begint het nieuwe semesterquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:42 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ben je nu even weer klaar met beoordelingen en school?
Oh, lekker!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja! Volgende week projectweek en de week daarna begint het nieuwe semester
Oh wat lief!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef Aure het volgende:
Oh en ik had een leuke verrassing vandaagM'n broer belde me opeens vanuit Afghanistan! Hij had wat dingetjes gehoord over dat gedoe met die dude en school, dus hij wilde weten of het wel goed met me ging
Superlief! Alleen hadden we een beetje een slechte verbinding dus hij belt me morgen nog een keer
![]()
School gaat trouwens best prima uiteindelijk! Heb voor alles voldoende behalve dat vak waarvan ik het tentamen heb gemist, maar die mag ik binnenkort herkansen. Ik zat een tijdje vooral met m'n praktijkvakken in de knoop, maar dat heb ik de laatste weken best goed ingehaaldDus het komt vast goed met me
ik doe even een streampje voor de eerste helft, maar om 22 uur weer trainenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik kan dat beamen.![]()
Zelfs met haar nieuwe retrobril.
En dus even Twente-PSV bekijken.
Bleh, wat een rottijd, dan kreeg ik mezelf niet meer van de bankquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
ik doe even een streampje voor de eerste helft, maar om 22 uur weer trainen![]()
ik ook vaak niet, maar ik heb me voorgenomen weer zoveel mogelijk te trainen,quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bleh, wat een rottijd, dan kreeg ik mezelf niet meer van de bank
Ik schop hem er wel afquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:48 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bleh, wat een rottijd, dan kreeg ik mezelf niet meer van de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |