Ik doe het altijd zelf en ben er inmiddels best goed in al zeg ik het zelf. Maar toch...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat heb ik vaak genoeg gezien, maar dan bij mijn ma.
Ik heb mijn haar nooit willen verven
ach, bij niet iedere vrouw is het altijd zo duurquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een man ben... Hoeft bij mij maar maximaal 10 euro te kosten.
foam?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dark cherry ofzo, maar het is zo'n nieuw soort kleuring, foam. Wel handig aanbrengen, maar ik vind het wel spannend of het goed dekt enzo.
Knippen kost mij dan weer niks, dat doet mijn haarhomo gratis buiten werktijd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik een man ben... Hoeft bij mij maar maximaal 10 euro te kosten.
Dan heb je een goedkope kapper.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik moet ook weer, maar ik weet niet wat ik wilquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:44 schreef Ripley het volgende:
ik moet naar de kapper! Dit weekend dan maar
Oeh, 7Gquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja!
http://www.johnfrieda.nl/(...)m-colour/shades.aspx
Ik geloof dat Utrecht per m2 de meeste Turkse/Marokkaanse kappers van Nederland heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je een goedkope kapper.
Ben meestal rond de 25 euro kwijt
ik ga vaak naar de kappersacademiequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof dat Utrecht per m2 de meeste Turkse/Marokkaanse kappers van Nederland heeft.
Ja, ik heb alle kleurtjes al ongeveer gehad en ook allerlei lengtes. Lang en blond is het enige dat me staatquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat ga je doen, alleen bijknippen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:48 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof dat Utrecht per m2 de meeste Turkse/Marokkaanse kappers van Nederland heeft.
Ja je hebt eens een foto gepost, prachtig haar heb jequote:Op woensdag 26 januari 2011 17:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, ik heb alle kleurtjes al ongeveer gehad en ook allerlei lengtes. Lang en blond is het enige dat me staat
lekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Lekker pizza gehad
En ik hoef mijn haar het komende jaar niet meer te laten knippen
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:50 schreef Samzz het volgende:
Lekker pizza gehad
En ik hoef mijn haar het komende jaar niet meer te laten knippen
Omdat ik heel sterk haar heb dat bijna niet slijt en splijt. En ik wil het laten groeienquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo dat dan?
Ik ga ook pizza bestellen denk ik.
welke buurt woon je zelf ergens dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:51 schreef Ludootje het volgende:
Ben van de week voor de verandering eens naar Haarfijn in overvecht geweest. Kostte me me 20 euro en zat er maar 10 minuten. Kon geeneens een kop koffie vanaf. Bij de Marokkaanse kapper zit ik voor 10 euro een half uur, inclusief hoofdmassage en cappucino.
Nadeel is dat ze maar 1 soort herenkapsel kennen.
Dat dacht ik toch ook, bij mij is t model er na 4-5 weken alweer uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat ik heel sterk haar heb dat bijna niet slijt en splijt. En ik wil het laten groeien
Maar waarschijnlijk ga ik met een paar maand toch wel naar de kapper om er weer model in te zetten
Ik zal zo wel even laten weten of het fijn spul is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef Lotusss het volgende:
Ik wil ook mijn haar weer een ander kleurtje hebben (is nu wat donkerder). Zit zelf te denken aan de 6N van de John Frieda lijn
Prachtwijk Ondiep.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke buurt woon je zelf ergens dan?
Graag! Welke haarkleur heb je nu trouwens? (ongeveer)quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal zo wel even laten weten of het fijn spul is.
Maar goed, ik heb lang haar, daar kan je natuurlijk weer veel meer kanten mee opquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat dacht ik toch ook, bij mij is t model er na 4-5 weken alweer uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |