Dat maakt haar juist zo schattigquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef Zokunen het volgende:
Ben ik trouwens vreems als ik Sharr wel wat weg vind hebben van Hermoine (oid) uit Harry Potter?
Ken je iemand die hele zware shag rookt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr zit er inderdaad heel schattig uit, maar volgens mij is ze dat helemaal niet
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had al speakers in de badkamer, maar nu heb ik ook Radio ONZin in de badkamer
welke player gebruik je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb em nu twee keer opnieuw geopend, maar hij blijft bufferen als een malle
Mijn overleden tantequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ken je iemand die hele zware shag rookt?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had al speakers in de badkamer, maar nu heb ik ook Radio ONZin in de badkamer
Geez was ze hier brank ofzo?quote:
Ik dacht van wel.. Nu faal ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe denken mensen in dat topic echt dat ik dat expres gedaan heb?
Ik zou haar eerder doen dan dat ik Sharr zou doenquote:
Sharr is anders niet verkeerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder doen dan dat ik Sharr zou doen
Maar dat is omdat ik het stiekem zou filmen, en haar zou chanteren in ruil voor geld.
Sharr heeft naar mijn weten niet veel geld.
Geld van Sharr > ... (vul hier wat in)quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder doen dan dat ik Sharr zou doen
Maar dat is omdat ik het stiekem zou filmen, en haar zou chanteren in ruil voor geld.
Sharr heeft naar mijn weten niet veel geld.
Hmm volgens mij denkt maar 1 iemand datquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.. Nu faal ik
Vertel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wanneer komt er fatsoenlijke muziek?
Ik rook Marlboro light sinds gisteren, dat is heul niet zwaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom rook je dan ook zware shag?
Nouquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm volgens mij denkt maar 1 iemand dathahaha
Je lijkt er niet op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef sharr het volgende:
Emma Watson is heel erg mooi, en ik lijk er totaal niet op.
Alleen dat korte haar is gewoon zo fucking zondeOok al staat het haar wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Waarom rook je überhaupt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik rook Marlboro light sinds gisteren, dat is heul niet zwaar
Rookte je daarvoor wel zware shag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik rook Marlboro light sinds gisteren, dat is heul niet zwaar
LEUGENS!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik haat jou sinds mijn geboorte.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je lijkt er niet op.
Ik kan gelukkig meer foto's van je zien![]()
![]()
![]()
sharr.rar he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed tijdverdrijfquote:
Nee daarvoor ook gewoon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LEUGENS!!
SInds het Mark Knopfler concert
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rookte je daarvoor wel zware shag?
Ja maar zonde van het geldquote:
Maar ik heb nu een huisje, je bent toch wel blij voor mij?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het nu al uit tussen jou en Sharr dat er single in je fobo staat?
Een zware shag rokende vrouw, die zie je niet veelquote:
Staat er nog singlequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het nu al uit tussen jou en Sharr dat er single in je fobo staat?
quote:SeniorenGeluk.nl (50+) De grootste site voor 50-plussers. Dating, chatten en veel meer!
Desmet Studio's Amsterdam Een dag Radio & Televisie maken dynamisch bedrijfsuitje tot 40 pers
BEM Voices Jingles, commercials & voice-overs. Ook zeer goede kinderstemmen!
Waar precies?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb nu een huisje, je bent toch wel blij voor mij?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ie niet meer buffert hoor je niets meer.
Emmen, in de wijk Angelsloquote:
Kinderstemmen.quote:
Ik ben beginnen met roken omdat ik een keer 3 dagen vastgezeten heb in een politiebureau.quote:
SSB is tuigquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben beginnen met roken omdat ik een keer 3 dagen vastgezeten heb in een politiebureau.
Toen mocht je 1x per dag naar buiten en kreeg je 3 sigaretten mee.
Ik rookte nooit, maar verveelde me daar zo hard dat ik het wilde proberen.
Dat waren toen ook Kent sigaretten, met zo'n vage filter
Een tamponfilterquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben beginnen met roken omdat ik een keer 3 dagen vastgezeten heb in een politiebureau.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie heeft er nou advertenties?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een make-up tips advertentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en er lag een schuimrubberen bal, die kon je proberen op de beveiligingscamera te gooienquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef sharr het volgende:
[..]_!
Goeie reden om te beginnen. Nee maar, ik vind ze wel lekker met zo'n filter. Alleen het enige probleem is dat je stikt als je er één zonder zwaar filter rookt
Oja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt van Rubberen kaplaarzen
65 gulden, dat is geen geld
waren die nou ook rood, of waren alleen de schoentjes rood?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt van Rubberen kaplaarzen
65 gulden, dat is geen geld
Dat is ook wel leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en er lag een schuimrubberen bal, die kon je proberen op de beveiligingscamera te gooien
Voor de rest had ik serieus niks te doen, 3 dagen lang
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Graseter het volgende:
SHARR HEEFT HIJ EEN BLOEDSERIEUS KUTPROBLEEM?
Onwaar, je zegt dan: mijn vriendje is aan de rooie klets.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stuk is het nieuwe ongesteld
Schenken is het nieuwe geven/doen/nemen
Stukquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stuk is het nieuwe ongesteld
Schenken is het nieuwe geven/doen/nemen
Fijne warme kaplaarzen, rubberen laarzen, rubbbebebebeberen kaplaarzen en dat waren me een paar fijne laarzen Stien, ik was zo blij als een kind.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
waren die nou ook rood, of waren alleen de schoentjes rood?
Lang geleden dat ik die gehoord heb
KAPLAARZENquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fijne warme kaplaarzen, rubberen laarzen, rubbbebebebeberen kaplaarzen en dat waren me een paar fijne laarzen Stien, ik was zo blij als een kind.
Nee, niet rood.
Nee niet popje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Popje is stuk, ze bloedt helemaal
Ah ja maar de rooie schoentjes was ook wel leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fijne warme kaplaarzen, rubberen laarzen, rubbbebebebeberen kaplaarzen en dat waren me een paar fijne laarzen Stien, ik was zo blij als een kind.
Nee, niet rood.
Doet me denken aan de clip van Born Free.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook wel een granaat voor jou vangen hoor
Ben jij niet jong geweest danquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook wel een granaat voor jou vangen hoor
Grieks is tof, maar nogal onbekendquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ah ja maar de rooie schoentjes was ook wel leuk
MAAK HAAR PLS DOKTOR PLSS!!quote:
Schop hem in z'n kruisquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
Dit nummer![]()
en daarbij: ik bedoelde chagrijnig, voor de duidelijkheid
Ik ben Poppendokter. Gaat vanzelf over. Gaat het niet over dan moet de Poppendokter even het gat dichtnaaienquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die moeten slapen__!
Laat dat kindquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die 's middags moeten slapen__!
Ga eens weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Ik zou nu ook wel anderhalf uur kunnen slapen eigenlijk
Ik kan sinds vandaag ook weer enigszins normaal eten, ik ben blijquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
En daar is je boy. Ik ga zo pizza eten, hij is bijna klaar!
Ja kut, nu heb ik zin in pizzaquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef Snuf. het volgende:
En daar is je boy. Ik ga zo pizza eten, hij is bijna klaar!
Ik ben oud en hoef dat niet eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed de wont schoon maken danquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ben Poppendokter. Gaat vanzelf over. Gaat het niet over dan moet de Poppendokter even het gat dichtnaaien
Dan moest ze eerst van mijn huis naar die van jou.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef trolololo het volgende:
[..]
Waarom kwam ze niet hier bij me thuis maffen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja kut, nu heb ik zin in pizza
Een heerlijke knapperige pizza met salamiquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan sinds vandaag ook weer enigszins normaal eten, ik ben blij
Ja we weten het.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zit nu aan de Hertog Jan![]()
Om te vieren dat IK EEN HUISJE HEB!!!
Wanneer is de fok-housewarming?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Haal er af. Ik lust geen salami.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[..]
Een heerlijke knapperige pizza met salami![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan niet smiddags slapen maar zou het wel doen als ik het kon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Jullie doen dat ook?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dan moest ze eerst van mijn huis naar die van jou.
Als ik nog iets vind voor je huisje dan ga ik het melden, alleen dan wil ik wel 1 hertog jan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik welquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Haal er af. Ik lust geen salami.
Met Sabine zekerquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik kan niet smiddags slapen maar zou het wel doen als ik het kon.
quote:
Gezien het kleine flatje denk ik dat ik dat beter in een keer of 10 kan doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wanneer is de fok-housewarming?
Verkleinwoord, die kan je makkelijk hebben dusquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn huisgenootje luistert nu muziek... hard![]()
ik hoor geen onz meer
Opendraaien die boxen danquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn huisgenootje luistert nu muziek... hard![]()
ik hoor geen onz meer
Je mag er dan wel 2 ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Als ik nog iets vind voor je huisje dan ga ik het melden, alleen dan wil ik wel 1 hertog jan.
Je woont trouwens wel aan het andere kant van het landquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Gezien het kleine flatje denk ik dat ik dat beter in een keer of 10 kan doen![]()
Maar asap
dat mag niet! haar pols in het gips.. en ik moet 2 wkn lief doen omdat ik haar uitgelachen hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Verkleinwoord, die kan je makkelijk hebben dus
Oja, dat hoorde ik van Koelkast in z'n showquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat mag niet! haar pols in het gips.. en ik moet 2 wkn lief doen omdat ik haar uitgelachen heb
ik ben altijd sloomquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
k vind het echt kut om overdag een uurtje te slapen.
Dan ben ik de rest van de dag super sloom
2 dagen vastgezeten voor iets wat ik niet gedaan hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben jij niet jong geweest dan?
Het was ook nog voor iets wat ik niet gedaan had, en het stond nog in alle kranten in Noord-Holland ook
Over het stelen van een bootje van een gehandicapten zeilvereniging ofzo
Ik had er een vet mooi topic over gemaakt, met ingescand stuk van het artikel, die kan ik alleen niet vinden
Hij liegt er zelfs een dag bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
2 dagen vastgezeten voor iets wat ik niet gedaan heb
nee dat was zwaar overdrevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, dat hoorde ik van Koelkast in z'n show
Het bloed gutste over de grond toch?
Sharonquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gelijk.
Kiezen nu: Sharon of Sabine
Dit dus, ik kan op elk moment van de dag slapen, maar dan ben ik tyfusgaar de rest van den dag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
k vind het echt kut om overdag een uurtje te slapen.
Dan ben ik de rest van de dag super sloom
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef trolololo het volgende:
[..]
Gelijk.
Kiezen nu: Sharon of Sabine
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hij liegt er zelfs een dag bij
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
quote:Toen liep er een agent met me mee, die bij me in die cell bleef wachten....
Ik zei zo : "hey ik moet poepen hoor"
Waarop hij zei "ja dus ? ga je gang maar"
Ohquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat was zwaar overdreven![]()
maar ze misbruikt nu wel dat ik 2 wkn lief moet doen..
Ja dus?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je woont trouwens wel aan het andere kant van het land
Keizerquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kost veel centjes enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dus?
Sowieso een meet bij huppel is episch (volgens mono dan he)
Ik ben door mn eigen oom de cel ingemieterdquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ben jij niet jong geweest dan?
Het was ook nog voor iets wat ik niet gedaan had, en het stond nog in alle kranten in Noord-Holland ook
Over het stelen van een bootje van een gehandicapten zeilvereniging ofzo
Ik had er een vet mooi topic over gemaakt, met ingescand stuk van het artikel, die kan ik alleen niet vinden
Hetzelfde als ik ff een kwartier in slaap van in de treinquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus, ik kan op elk moment van de dag slapen, maar dan ben ik tyfusgaar de rest van den dag.
Nee, ik ben niet zoals jijquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Denk je dat je nu verkering hebt?
Ik heb verkering met alle meisjes op FOK! tussen 14 en 18 jaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zoals jij
Dandy?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef Pizzalucht het volgende:
Mijn beste topic is op mijn vorige account
Zitten hier 14 jarige meisjes?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb verkering met alle meisjes op FOK! tussen 14 en 18 jaar
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
DORAAAAAAAAAAAaUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUS
AdvancedPowerquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:38 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zitten hier 14 jarige meisjes?
Lol hoezo datquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef Patje1987 het volgende:
Dat topic SSB, ik dacht vroeger echt dat jij gewoon 1 grote teringtroll was
Hoeveel moet ie kosten?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie wil hegebokko.net?
Had ik ooit voor AP gekocht
Kom maar opquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om iemand te slaan
link door naar onz radio.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:40 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie wil hegebokko.net?
Had ik ooit voor AP gekocht
Mag ik mijn frustraties op jou botvierenquote:
Overal behalve de genitaliënquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mag ik mijn frustraties op jou botvierengraag.. waar mag ik je slaan
Niet aan de hand van dat topic, maar je andere topics in KLB 1.0 enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Lol hoezo dat?
Met meer bewijs kan ik niet komen man, krantenknipsels en links enzo
Tussen de bonen in, er tegen doet pijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Mag ik mijn frustraties op jou botvierengraag.. waar mag ik je slaan
is het op fietsafstand? anders heb ik er niks aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Overal behalve de genitaliën
Ik niet man, dat hadden die 2 andere gasten gedaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Spouwerranger het volgende:
SSB, je hebt dus een boot gejat?omfg
Kan je niet een BJ van sharr of DV regelen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Heb ik niet
ik kan je wel een BJ geven?
Weet ik niet, je moet het er maar voor over hebben hequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is het op fietsafstand? anders heb ik er niks aan
Papa en mama houden niet zo van elkaar?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef sharr het volgende:
M'n ma vertelde pas dat m'n pa een tankstation overvallen had met een speelgoedpistooltjeIk vind het best wel een goeie actie
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef sharr het volgende:
M'n ma vertelde pas dat m'n pa een tankstation overvallen had met een speelgoedpistooltjeIk vind het best wel een goeie actie
Waarom?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef sharr het volgende:
Dan zou ik die bij mijzelf laten doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan je niet een BJ van sharr of DV regelen?
Hahahahquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik niet man, dat hadden die 2 andere gasten gedaan
Wij zaten alleen als bijrijders in de boot, wisten niet dat hij gestolen was.
vast nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Weet ik niet, je moet het er maar voor over hebben he
Wat moet ik met een BJ? Ik heb al een sharr en een DVquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan je niet een BJ van sharr of DV regelen?
i know maar dora vroeg hem aanquote:
De Duitser die ze genaaid heeft bij de politie nou goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:41 schreef Ragboer het volgende:
Maar SSB, welke van die gasten ben je nou in deze link: http://www.nieuwsbank.nl/inp/2008/09/29/R313.htm
Hell noquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Papa en mama houden niet zo van elkaar?![]()
vmbo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Graseter het volgende:
Toen ik in de 4e zat hadden 2 mensen uit mijn klas een gewapende overval bij een videotheek gedaan.3 dagen later waren ze niet meer op school.
____!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Graseter het volgende:
Toen ik in de 4e zat hadden 2 mensen uit mijn klas een gewapende overval bij een videotheek gedaan.3 dagen later waren ze niet meer op school.
____!
Ze wilden films?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Graseter het volgende:
____!
Ja, en eentje had een jaar daarvoor ook nog een gewapende overval bij een tankstation gedaan. Die mocht nog langer blijven.quote:
Jij wordt gewoon weer vrijgekocht door je drugsmatties, toch?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Boefjes, ik kom haast nooit in aanraking met de politie
Jongens van mijn school die ook spoorloos verdwenen:quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:43 schreef Graseter het volgende:
____!
quote:Een 54-jarige buschauffeur is vrijdagavond in Purmerend door drie jongens mishandeld en beroofd. Dat meldt de politie zondag. Drie verdachten Purmerenders van 14, 15 en 16 jaar werden later op de avond aangehouden. De buschauffeur werd in het ziekenhuis onderzocht en hield aan de mishandeling blauwe plekken en gekneusde ribben over.
Ik toen mijn fietslicht kapot was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
De enige keer dat ik in aanraking was met de politie was ik een getuige
Ik niet ook, als ik een politieagent zie, schijt ik in mijn broek van hun awesumnessquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef Patje1987 het volgende:
Boefjes, ik kom haast nooit in aanraking met de politie
De enige keer dat ik in aanraking met politie was, was toen ik gedag zei bij de Bavaria Ciry Racingquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef sharr het volgende:
De enige keer dat ik in aanraking was met de politie was ik een getuige
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon weer vrijgekocht door je drugsmatties, toch?
Huilie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
Echt haal alle post die over dromendin of sharr weg en we hebben opeens nog maar 100delen van onzinradio
Hmm mijn eerste vriendinnetje kwam uit Purmerend, de vuige slet, die van 12quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef trolololo het volgende:
[..]
Jongens van mijn school die ook spoorloos verdwenen:
http://binnenland.nieuws.nl/544960
[..]
En alle posts over roken en er zijn er nog maar 10.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
Echt haal alle post die over dromendin of sharr weg en we hebben opeens nog maar 100delen van onzinradio
DAN KOMT IE TOCH IN AANRAKING MET DE POLITIE, DENK EENS NA JONGEN.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Jij wordt gewoon weer vrijgekocht door je drugsmatties, toch?
We geilen ook op jou hoor, mashiequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef mash_ het volgende:
ja daar had ik 2 maanden terug ook een boete voorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik toen mijn fietslicht kapot was.
Er staat toch "haast niet", dus dan is het "wel eens"quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Graseter het volgende:
[..]
DAN KOMT IE TOCH IN AANRAKING MET DE POLITIE, DENK EENS NA JONGEN.
Dan vraag je er omquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef Snuf. het volgende:
Ik was dronken en ik had geen achterlicht en ik reed op de stoep en ik ging wildplassen en toen schold ik de agent uit want ik had geen ID kaart
Regel 1 als je in Purmerend op school zit:quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm mijn eerste vriendinnetje kwam uit Purmerend, de vuige slet, die van 12
Ik 15 euro.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja daar had ik 2 maanden terug ook een boete voor![]()
Gewoon ook nog ¤41-, heh!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |