Dat maakt haar juist zo schattigquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef Zokunen het volgende:
Ben ik trouwens vreems als ik Sharr wel wat weg vind hebben van Hermoine (oid) uit Harry Potter?
Ken je iemand die hele zware shag rookt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr zit er inderdaad heel schattig uit, maar volgens mij is ze dat helemaal niet
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had al speakers in de badkamer, maar nu heb ik ook Radio ONZin in de badkamer
welke player gebruik je?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb em nu twee keer opnieuw geopend, maar hij blijft bufferen als een malle
Mijn overleden tantequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ken je iemand die hele zware shag rookt?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik had al speakers in de badkamer, maar nu heb ik ook Radio ONZin in de badkamer
Geez was ze hier brank ofzo?quote:
Ik dacht van wel.. Nu faal ikquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hehe denken mensen in dat topic echt dat ik dat expres gedaan heb?
Ik zou haar eerder doen dan dat ik Sharr zou doenquote:
Sharr is anders niet verkeerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder doen dan dat ik Sharr zou doen
Maar dat is omdat ik het stiekem zou filmen, en haar zou chanteren in ruil voor geld.
Sharr heeft naar mijn weten niet veel geld.
Geld van Sharr > ... (vul hier wat in)quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zou haar eerder doen dan dat ik Sharr zou doen
Maar dat is omdat ik het stiekem zou filmen, en haar zou chanteren in ruil voor geld.
Sharr heeft naar mijn weten niet veel geld.
Hmm volgens mij denkt maar 1 iemand datquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik dacht van wel.. Nu faal ik
Vertel?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wanneer komt er fatsoenlijke muziek?
Ik rook Marlboro light sinds gisteren, dat is heul niet zwaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Waarom rook je dan ook zware shag?
Nouquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hmm volgens mij denkt maar 1 iemand dathahaha
Je lijkt er niet op.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:22 schreef sharr het volgende:
Emma Watson is heel erg mooi, en ik lijk er totaal niet op.
Alleen dat korte haar is gewoon zo fucking zondeOok al staat het haar wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pedicabo ego vos et irrumabo.
Waarom rook je überhaupt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik rook Marlboro light sinds gisteren, dat is heul niet zwaar
Rookte je daarvoor wel zware shag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik rook Marlboro light sinds gisteren, dat is heul niet zwaar
LEUGENS!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:15 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik haat jou sinds mijn geboorte.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:23 schreef trolololo het volgende:
[..]
Je lijkt er niet op.
Ik kan gelukkig meer foto's van je zien![]()
![]()
![]()
sharr.rar he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Goed tijdverdrijfquote:
Nee daarvoor ook gewoon.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LEUGENS!!
SInds het Mark Knopfler concert
Ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:24 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Rookte je daarvoor wel zware shag?
Ja maar zonde van het geldquote:
Maar ik heb nu een huisje, je bent toch wel blij voor mij?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het nu al uit tussen jou en Sharr dat er single in je fobo staat?
Een zware shag rokende vrouw, die zie je niet veelquote:
Staat er nog singlequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Is het nu al uit tussen jou en Sharr dat er single in je fobo staat?
quote:SeniorenGeluk.nl (50+) De grootste site voor 50-plussers. Dating, chatten en veel meer!
Desmet Studio's Amsterdam Een dag Radio & Televisie maken dynamisch bedrijfsuitje tot 40 pers
BEM Voices Jingles, commercials & voice-overs. Ook zeer goede kinderstemmen!
Waar precies?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik heb nu een huisje, je bent toch wel blij voor mij?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:25 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als ie niet meer buffert hoor je niets meer.
Emmen, in de wijk Angelsloquote:
Kinderstemmen.quote:
Ik ben beginnen met roken omdat ik een keer 3 dagen vastgezeten heb in een politiebureau.quote:
SSB is tuigquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben beginnen met roken omdat ik een keer 3 dagen vastgezeten heb in een politiebureau.
Toen mocht je 1x per dag naar buiten en kreeg je 3 sigaretten mee.
Ik rookte nooit, maar verveelde me daar zo hard dat ik het wilde proberen.
Dat waren toen ook Kent sigaretten, met zo'n vage filter
Een tamponfilterquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ben beginnen met roken omdat ik een keer 3 dagen vastgezeten heb in een politiebureau.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wie heeft er nou advertenties?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef Pizzalucht het volgende:
Ik heb een make-up tips advertentie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en er lag een schuimrubberen bal, die kon je proberen op de beveiligingscamera te gooienquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef sharr het volgende:
[..]_!
Goeie reden om te beginnen. Nee maar, ik vind ze wel lekker met zo'n filter. Alleen het enige probleem is dat je stikt als je er één zonder zwaar filter rookt
Oja...quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt van Rubberen kaplaarzen
65 gulden, dat is geen geld
waren die nou ook rood, of waren alleen de schoentjes rood?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat komt van Rubberen kaplaarzen
65 gulden, dat is geen geld
Dat is ook wel leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja en er lag een schuimrubberen bal, die kon je proberen op de beveiligingscamera te gooien
Voor de rest had ik serieus niks te doen, 3 dagen lang
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Graseter het volgende:
SHARR HEEFT HIJ EEN BLOEDSERIEUS KUTPROBLEEM?
Onwaar, je zegt dan: mijn vriendje is aan de rooie klets.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stuk is het nieuwe ongesteld
Schenken is het nieuwe geven/doen/nemen
Stukquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Stuk is het nieuwe ongesteld
Schenken is het nieuwe geven/doen/nemen
Fijne warme kaplaarzen, rubberen laarzen, rubbbebebebeberen kaplaarzen en dat waren me een paar fijne laarzen Stien, ik was zo blij als een kind.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
waren die nou ook rood, of waren alleen de schoentjes rood?
Lang geleden dat ik die gehoord heb
KAPLAARZENquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fijne warme kaplaarzen, rubberen laarzen, rubbbebebebeberen kaplaarzen en dat waren me een paar fijne laarzen Stien, ik was zo blij als een kind.
Nee, niet rood.
Nee niet popje!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Popje is stuk, ze bloedt helemaal
Ah ja maar de rooie schoentjes was ook wel leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Fijne warme kaplaarzen, rubberen laarzen, rubbbebebebeberen kaplaarzen en dat waren me een paar fijne laarzen Stien, ik was zo blij als een kind.
Nee, niet rood.
Doet me denken aan de clip van Born Free.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook wel een granaat voor jou vangen hoor
Ben jij niet jong geweest danquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook wel een granaat voor jou vangen hoor
Grieks is tof, maar nogal onbekendquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ah ja maar de rooie schoentjes was ook wel leuk
MAAK HAAR PLS DOKTOR PLSS!!quote:
Schop hem in z'n kruisquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:30 schreef sharr het volgende:
Dit nummer![]()
en daarbij: ik bedoelde chagrijnig, voor de duidelijkheid
Ik ben Poppendokter. Gaat vanzelf over. Gaat het niet over dan moet de Poppendokter even het gat dichtnaaienquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die moeten slapen__!
Laat dat kindquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die 's middags moeten slapen__!
Ga eens weg.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:31 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Mensen die 's middags moeten slapen__!
Ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:32 schreef sharr het volgende:
Ik zou nu ook wel anderhalf uur kunnen slapen eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |