SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
De psychologische verschillen tussen man en vrouw.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:03 schreef Pizzalucht het volgende:
Wat de neuk is het onderwerp van je PWS dan?
Bij mij in ieder geval nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef sharr het volgende:
[..]
De psychologische verschillen tussen man en vrouw.
Enquete gehouden met de meest voorkomende vooroordelen, één daarvan was 'mannen vallen op blond'. Checken of dat klopt
Maar ik val op het innerlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef sharr het volgende:
[..]
Enquete gehouden met de meest voorkomende vooroordelen, één daarvan was 'mannen vallen op blond'. Checken of dat klopt
Het zijn ook vooroordelen!quote:
Blondquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog geen man.
Blond > brunette in 90% v/d gevallen.
Ja manipulatie, je hebt gewoon knappere blondjes uitgekozenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Het zijn ook vooroordelen!
Vond wel mooi, we hebben de enquete gehouden onder 50 mannen en 50 vrouwen, komt er bij die mannen allemaal uit: mannen vallen op blond + blonde vrouwen zijn dom. 't Zegt wel iets..
Ik vind doutzen gewoon lekkerder dan de andere 3.. niks met blond te makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Vond wel mooi, we hebben de enquete gehouden onder 50 mannen en 50 vrouwen, komt er bij die mannen allemaal uit: mannen vallen op blond + blonde vrouwen zijn dom. 't Zegt wel iets..
Ik vind nummer 2 persoonlijk ook heel mooiquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja manipulatie, je hebt gewoon knappere blondjes uitgekozen
Wat mij betreft kan (bijna) elke haarkleur, het gaat om het complete ensemble, koppie, uitstraling, attitude, intelligentie en zelfs de stemquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef sharr het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:09 schreef Dimens het volgende:
Ik ben 18 jaar en kies voor nummertje 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Weet niet... Ziet er een beetje fake uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:08 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind nummer 2 persoonlijk ook heel mooi
Maar het is wel de enige die geil kijkt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:11 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Weet niet... Ziet er een beetje fake uit
Misschien is het daarom wel niksquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:12 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar het is wel de enige die geil kijkt.
Ninja-editquote:
uh huh!quote:
zoals het er hiernaar uit ziet wel, maar dan moeten we ook eerlijk zijn de 2 brunettes zijn niet de knapste ik denk als je een foto uit je fobo had gepost dat die ook wel een aantal keer was gekozenquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:05 schreef sharr het volgende:
[..]
En dan doet ze dat en dan is ze nog fucking knap.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Die is voor het slapen gaan nog 3 uur bezig om de foundation eraf te schrapen
Mijn bericht adoreren en zijn bericht afwijzen, wtfquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan had ze die foundation toch niet op gedaan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef mash_ het volgende:
[..]
En dan doet ze dat en dan is ze nog fucking knap.
dat heeft zei ook niet verzonnen maar de stylistequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan had ze die foundation toch niet op gedaan?
Dat was voor het toevoegen van een wel knappe brunettequote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mijn bericht adoreren en zijn bericht afwijzen, wtf
Volgens mij ben jij homo. Maakt van de rest niet uit hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:16 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Dan had ze die foundation toch niet op gedaan?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:14 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Zet rachel bilson er nou maar tussen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
Maar over het algemeen, blond of bruin,
meer bruin lijkt het wel?
Ze heeft inderdaad niet de knapste brunettes gekozen, maar we probeerden niet te manipuleren hoor
Ik heb het liefst blond, bruin is ook niet erg maar heb toch een voorkeur.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:17 schreef sharr het volgende:
Maar over het algemeen, blond of bruin,
meer bruin lijkt het wel?
Ze heeft inderdaad niet de knapste brunettes gekozen, maar we probeerden niet te manipuleren hoor
Meestal gaat het om het lichaam om te kunnen bepalen of ik haar zou geven of niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Zie je? Volgens mij is 2 gewoon mooi en niet doenbaar maar mooi dus
Ja dat vind ik dus niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:07 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog geen man.
Blond > brunette in 90% v/d gevallen.
ik vind haar wel doenbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:20 schreef sharr het volgende:
[..]
Zie je? Volgens mij is 2 gewoon mooi en niet doenbaar maar mooi dus
ja datquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Als je dat een beetje goed wil aanpakken moet je exact hetzelfde hoofd nemen met 4 keer een andere haarkleur, anders slaat je onderzoek nergens op
Onzin, niet iedereen staat elke haarkleur even goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 16:45 schreef Maisnon het volgende:
Als je dat een beetje goed wil aanpakken moet je exact hetzelfde hoofd nemen met 4 keer een andere haarkleur, anders slaat je onderzoek nergens op
Ik zou hetero gaan voor meerdere vrouwen, maar niet die uit de OP.quote:
eensch!quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:30 schreef Ratelslangetje het volgende:
Als ik een man ging ik voor 4. Zonder plamuur is het zelfs een schoonheid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |