Goedemorgen!
Hier geen tips voor de misselijke meiden, ik heb er geen last van gehad. Hopelijk gaat het bij jullie snel over!

Mefke, probeer je wel een beetje rust te pakken vandaag?
Tankgirl, wat gaaf he die zichtbare bewegingen? Ik stond echt te gillen van enthousiasme toen ik dat voor het eerst zag

.
quote:
Op donderdag 27 januari 2011 22:37 schreef danic het volgende:Tja dat heb ik dan weer niet, maar dat kan nog komen, ik ben nog niet zover als jij.
Ik maak me hier stiekem ook wel wat zorgen.
Ik voel mijn meisje deze week zo weinig en zachtjes dat ik me afvraag of alles goed gaat.
Vorige week was ze de boel nog aan het verbouwen en deed het bijna zeer zo hard was het gebonk, en nu voel ik alleen af en toe een plopje.
Zijn er meer meiden die dit herkennen? Zit nu op ruim 26 weken.
* twentemeisje steekt vinger opIk kan het even niet terugvinden maar een paar topics geleden maakte ik me zorgen over hetzelfde danic (zit zondag op 31 weken). Had haar een paar dagen veel minder gevoeld, het voelde net als jij omschreef veel subtieler. Daarna was ze ineens weer wat duidelijker aanwezig. Ze krijgen natuurlijk ook steeds minder ruimte om uitbundig te bewegen. Gelukkig heb je morgenvroeg de 3D-echo, ben je weer helemaal gerustgesteld.

De laatste tijd voel ik haar beentjes weer wat meer aan de rechterkant, gevaarlijk dicht richting de ribbenkast

. Ze ligt al heel erg lang op dezelfde manier in mijn buik gevouwen, hoofdje onder in mijn buik, billen en rug langs de linkerkant en beentjes bovenlangs richting de rechterkant.
Zul je zien dat ze zich op het laatste moment toch nog in een stuit draait
. Blegh, een van mijn vervelendste MS-klachten is duizeligheid/licht in het hoofd zijn. Daar heb ik de hele zwangerschap bijna helemaal geen last van gehad, maar vanmorgen sinds ik opstond volop.

Maar even rustig opstarten. Heb nog wel wat op het programma staan vandaag. Moet kadootjes kopen voor schoonmama die 60 is geworden en voor mijn vriendin die vandaag jarig is. Heb al afgesproken dat we de avondverjaardag aan ons voorbij laten gaan en dat ik vandaag over dag een bak koffie kom doen. Nou ja, als het echt niet gaat dan gaat het niet natuurlijk.