Er staat boven dat het in een metro station is, vandaag dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:07 schreef Monidique het volgende:
Ziet er goed uit. Alleen ik kan niet horen of lezen of het van vandaag of Egypte is.
Maar wat betekend dat dan? Dat het gewoon weer mag van de overheid om de rust een beetje te bedaren (een soort tegemoedkoming) of hebben de mensen die werken bij die ISP's ook de kant van het volk gekozen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Twitter en internet, doen het weer in Egypte.
quote:25-flag-lrgtext_normal alshaheeed No stopping of protests until Friday We can protest in shifts Some of us go home New ppl come They r tired & outstretched #Jan25 #Egypt
quote:Confirmed: Hafez Salama, the leader of Egyptian resistance in Suez 1973, is still ALIVE and is leading the masses in Suez right now. #egypt
quote:InfoAddict_ RT @eacusa: #Jan25 #Egypt - Government is trying to cover up what happened in city of Suez. Media banned from entry. less than 20 seconds ago via Facebook
Tot nu toe 1 foto.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:36 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Ook gemerkt ja, geen enkele TV beelden vanuit Suez...
Ja, dat zou vervelend zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Onrusten in Suez dus, ik ben benieuwd of dat nog gevolgen gaat hebben voor het Suez-kanaal. Een tijdelijk sluiting zou grote gevolgen hebben voor de wereldhandel en voor de Egyptische economie denk ik.
quote:Reports:
- Strong clashes infront of the Egyptian foreign ministry building in central Cairo.
- General Public are defending protesters in Tahrir square by throwing ice and water on Egyptian police from their balconies
Bolky wilt gewoon even interessant doen, mag datquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, dat zou vervelend zijn.
quote:Warchadi Mubarak took over Twitter, and we took over the streets. Good deal. #25jan #Egypt
Vraag dat maar aan de martelaren in Suez.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Zith het volgende:
[..]
Bolky wilt gewoon even interessant doen, mag dat
Ja kut he! Ze moeten onmiddelijk stoppen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Bolkesteijn het volgende:
Onrusten in Suez dus, ik ben benieuwd of dat nog gevolgen gaat hebben voor het Suez-kanaal. Een tijdelijk sluiting zou grote gevolgen hebben voor de wereldhandel en voor de Egyptische economie denk ik.
Mag ik, ik studeer onder andere haveneconomie.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:59 schreef Zith het volgende:
Bolky wilt gewoon even interessant doen, mag dat
Natuurlijk niet, de betogers moeten daar helemaal geen rekening mee houden. (serieusquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:02 schreef deleriouz het volgende:
Ja kut he! Ze moeten onmiddelijk stoppen!
quote:Egypt police arrest 860 protesters as anti-government riots escalate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |